Skoči na vsebino

 

Cestna zadrga

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
43 odgovorov v temi
Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#1

Evo,tema za nedeljo :-D

 

Večkrat se pregovarjamo kako naj bi potekala cestna zadrga in nikoli ne pridemo skupaj.Teoretično naj bi se uporabljala oba pasova do zožanja in potem naj bi delovalo po principu zadrge.Vendar v praksi to ni izvedljivo.Prvič zaradi arogantnih ljudi,drugič zaradi premale varnostne razdalje in vsak ki se rine na koncu zožanja ustavi kolono.

Jaz  grem vedno vsaj 50 m prej not in ne ustavljam tekoče kolone.Ravno včeraj sem bil v Nemčiji in čisto noben ne gre do konca zožanja,vsi gredo prej not in kolona se skos premika,ni zastojev.

Kaj pa vi mislite ?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Peter_nn
Peter_nn

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti Compact

#2

Ravno zaradi takih ki se rinejo(te) v glavno kolono prej, in ne na koncu, je celotna kolona/zadrga počasnejša.
Naredi se tako kot piše v zakonu, vozi se po obeh kolonah do konca, kjer se z zadrgo združita v eno.

To pomeni da tudi v Nemčiji ne znajo uporabljat zadrge...
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in DrKo uporabnikom je všeč to sporočilo


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 670
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#3

Res je, na koncu se je treba zdruzevat en po en izmenicno iz vsake kolone. Ker so pa eni sebicni in drugega ne spustijo pa pride ali do upocasnitve ali celo do zastoja..
Prikaži več možnosti


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#4

Ravno zaradi takih ki se rinejo(te) v glavno kolono prej, in ne na koncu, je celotna kolona/zadrga počasnejša.
Naredi se tako kot piše v zakonu, vozi se po obeh kolonah do konca, kjer se z zadrgo združita v eno.

To pomeni da tudi v Nemčiji ne znajo uporabljat zadrge...

Sej pravim da je to možno samo v teoriji,v praksi ni.To bi lahko primerjali z peščeno uro.Če daš ves pesek naenkrat not,se rado zabaše,če pa lepo enakomerno not stresaš,gre pa lepo tekoče :ok2 Recimo,prideš do konca zožanja,na levi imaš dolg kamion in ga moraš počakati da gre mimo.Zaradi tega ker čakaš par sek se je za tako že nabrala kolona,in nato greš za kamionom not z nič brzine in spet zaustaviš vozila za sabo,in tko nastajajo kolone


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#5

Sem gledal en posnetek kjer so probavali kako  gre najhitreje zadrga in prav tko kot sem napisal da se je bolje prej vključiti  je za nevem koliko bolj učinkovito kot če se vključiš na koncu.Bom probal najti posnetek


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • OffsummeR in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 940
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#6

Topr nas je za popizdt. Desni pas stoji, levi gre naprej, ko nekdo 50m pred zožanjem zavije iz levega pasa na desnega, gredo vsi ostali naprej do zožanja in se urivajo noter. Pa spuščanje 5 avtov na enkrat itd. Itd. Obup v glavnem.

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 644
  • Lokacija: LJ

#7

Jaz mislil da v kolikor bi se vsi prej postavili v en pas, bi promet vsak tekel, pocasi a bi se vsaj peljali. Tako pa se vse ustavi ko rinejo po pasu do konca in se nato vkljucujejo notri.
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 838
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#8

Če bi zadrga delovala ne rečem, pelji do konca in se bomo že pomešali. Ker pa v praksi to nikoli ne drži kolona stoji. In v tem primeru, ko to jasno vidiš, da se promet ne primakne nikamor in rineš po pasu z večji hitrostjo do konca, nato pa izsiljuješ, da te spustim, po domače ODJEBI jaz te ne spustim in pika,

 

Delate pa ravno to kakor prikazuje animacija zakaj pride do zastoja



Urejal mihaing, 25.08.2019, 07:01.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 812
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#9

Kaksno izsiljevanje neki? Ce gre do konca po levem pasu ker ima fraj, ti pa ga ne spustis noter, si ti ta ki je; prvic; v prekrsku in drugic - zaradi takih se kolona ustavi. To mi je najjace, ker je nekdo iz nevednosti zavil 50m prej na desno in so ga spustili, potem pa ta isti ne spusca pred seboj nobenega, ker kao ce sem jaz lahko zavil na desno pred zozanjem, kako si si upal ti it naprej?! In zdaj bi pred mene?? E nece sine... :ok2 :crazy

Ja v praksi je res tezko, da poteka tekoce. :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 913
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#10

Najvecji problem je itak varnostna razdalja. Ce bi vsaj delcek predpisane vzdrzevali v vseh situacijah bi bilo manj zastojev. Zal pa je to pri nas nemogoce.
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 990
  • Lokacija: ...

#11

Za vse ki se boste šli zadrgo. Ko se pasova združita je potrebno pospešiti! Kolikor dovoljujejo okoliščine.
Če sanjate z isto hitrostjo kot prej to pomeni, da se bo hitrost v dveh pasovih še nižala..... To je največja razlika v kolonah v D in Slo. Tam so tekoče, pri nas pa skoraj vedno stoječe s speljevanjem.
E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, |{}| = 0
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, naliM, MajoR in 2 ostalim je všeč


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#12

Najvecji problem je itak varnostna razdalja. Ce bi vsaj delcek predpisane vzdrzevali v vseh situacijah bi bilo manj zastojev. Zal pa je to pri nas nemogoce.

Točn to.Bolj enostavnega  in popolnega odgovora ni!


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 528
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#13

Točn to.Bolj enostavnega  in popolnega odgovora ni!


Zadnje čase se promet ob konici večkrat popolnoma ustavi na prehitevalnem pasu med Logatcem in Brezovico proti LJ. Potem pa spet kilometer ali dva 130 zlahka...In to na videz zaradi ničesar, kar bi oviralo promet. Nimam nobene pametne razlage, zakaj se to dogaja.
Ob zožanju v 1 pas je pomoje pri nas praktično nemogoče, da bi promet tekel, ker folk ne zna vozit v strnjeni koloni. Če malo razmišljaš, se lahko v skoraj stoječi strnjeni koloni ves čas po polžje premikaš, lahko se pa v 100 metrih 20 ustaviš in spelješ, če samo brezglavo rineš naprej.
Marsikaj bi se dalo, če bi bili vozniki z glavo ves čas pri vožnji.
Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 158
  • Lokacija: Slovenija

#14

Varnostna razdalja, ko bo le ta ok potem nebo veze na kakšni točki se zadrga dela.

 

Isto velja za navidezne zastoje, prekratka varnostna razdalja povzroči gosenica efekt.

 

Problem pa je če imaš varnostno razdaljo 3 avtomobile da ti grozijo, žugajo, blendajo skratka skoz vojna, tako da ce se da vozim 110km/h na desnem pasu.



Urejal RALLIART, 25.08.2019, 08:56.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#15

Zadnje čase se promet ob konici večkrat popolnoma ustavi na prehitevalnem pasu med Logatcem in Brezovico proti LJ. Potem pa spet kilometer ali dva 130 zlahka...In to na videz zaradi ničesar, kar bi oviralo promet. Nimam nobene pametne razlage, zakaj se to dogaja.
Ob zožanju v 1 pas je pomoje pri nas praktično nemogoče, da bi promet tekel, ker folk ne zna vozit v strnjeni koloni. Če malo razmišljaš, se lahko v skoraj stoječi strnjeni koloni ves čas po polžje premikaš, lahko se pa v 100 metrih 20 ustaviš in spelješ, če samo brezglavo rineš naprej.
Marsikaj bi se dalo, če bi bili vozniki z glavo ves čas pri vožnji.

Problem je v ljudeh.Nobene strpnosti in vsi bi bili radi najhitrejši,zato pa ni varnostne razdalje.In ko en pohodi bremzo,3. za njim že stoji,in vsi za njim,zato je tko kot praviš.Če bi imeli vsi varnostno razdaljo bi se lahko do morja peljal brez da bi pohodil bremzo,sam tega pri nas ne bo nikoli :-D


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


avalanche
avalanche

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 383
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: T5

#16

Evo,tema za nedeljo :-D

 

Večkrat se pregovarjamo kako naj bi potekala cestna zadrga in nikoli ne pridemo skupaj.Teoretično naj bi se uporabljala oba pasova do zožanja in potem naj bi delovalo po principu zadrge.Vendar v praksi to ni izvedljivo.Prvič zaradi arogantnih ljudi,drugič zaradi premale varnostne razdalje in vsak ki se rine na koncu zožanja ustavi kolono.

Jaz  grem vedno vsaj 50 m prej not in ne ustavljam tekoče kolone.Ravno včeraj sem bil v Nemčiji in čisto noben ne gre do konca zožanja,vsi gredo prej not in kolona se skos premika,ni zastojev.

Kaj pa vi mislite ?

Si si že sam vse odgovoril. Tako kot tudi za ostale težave v prometu je glavni problem neznanje in nesposobnost večine voznikov. Poleg seveda egoizma, ki je pa itak del vsakega človeka.

 

V teoriji zadrga deluje zelo dobro, v praksi pa ne bo nikoli. Kot je že vse bilo omenjeno, bi vsak moral imeti za dolžino dveh vozil razdalje, da lahko nekoga spustiš brez zmanjševanja hitrosti. Druga stvar je pa povečanje hitrosti po zožitvi. Oboje je seveda za povprečnega voznika nepredstavljivo, pa ne samo pri nas, povsod. Švaba je še dosti slabši voznik. Ravno iz tega neznanja in strahu izvira fenomen, ki se mi je zgodil že večkrat: na odprtem pasu kilometrska stoječa kolona, na zaprtem pasu pa se brez težav pripeljemo povsem do zožitve.

 

Potem imaš za dodatne zastoje take opice, kot je očitno ta mihaing, ki mu lastne frustracije ne dopuščajo sodelovanja s soudeleženci. Problem nastane le, ko bo srečal enega recimo mene, ki v situaciji, da imam prav in se gre za razne osebnostne težave, ne popustim, pa tudi če počiva. Podobno je recimo v Kranju v križišču mimo železniške, kjer je samo skozi križišče dvopasovnica, potem pa spet samo enopasovnica. Zanimivo je videti, kako ti isti ljudje, ki sicer umirajo na zeleni luči, postanejo kot Senna na začetku dirke, ko se nekdo postavi zraven v semaforju. In potem na vso moč speljujejo, samo zato, da bo nekoga zajebal, da se ne bo nekdo postavil pred njega. Čeprav je le-ta tako ali tako hitrejši...

 

Kot tretje še večje opice imaš pa te samozvane šerife, ki se v kolonah nekje zadaj namenoma vozijo isto počasi kot sosednja kolona. Kakšen je namen tega, ne bom nikoli vedel, se pa zastoj občutno poveča in podaljša.


Prikaži več možnosti
    • Cdriver je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 838
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#17

Zadrga lahko deluje tudi 100m prej in ne zadnja 2m!!!!!!!!!!!!!!! Zato pa so opozorila več sto metrov prej. Do konca se vozite ravno egoisti ker skušate priti na cilj prej kot ostali. PIKA. Opravičujete sedaj kako je dobro v prometu narediti vse zadnjo sekundo. Potem pa še zmigavec dajte ko že obrneš volan in na semaforju čakaj na oranžno luč. Saj po predpisih ni to kršitev. Je pa etika.



Urejal mihaing, 25.08.2019, 09:32.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 528
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#18

Zadrga lahko deluje tudi 100m prej in ne zadnja 2m!!!!!!!!!!!!!!! Zato pa so opozorila več sto metrov prej. Do konca se vozite ravno egoisti ker skušate priti na cilj prej kot ostali. PIKA. Opravičujete sedaj kako je dobro v prometu narediti vse zadnjo sekundo. Potem pa še zmigavec dajte ko že obrneš volan in na semaforju čakaj na oranžno luč. Saj po predpisih ni to kršitev. Je pa etika.


Zato pa stvar ne deluje, ker si vsak po svoje razlaga, kako je najbolj optimalno. Filmček zgoraj prikazuje, da bi moral tak način načeloma delovati, če bi vsi vozniki delovali složno in enako.
Prikaži več možnosti
    • mihaing je všeč


avalanche
avalanche

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 383
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: T5

#19

No, brez agresije seveda ne gre. Kot da je cel svet kriv za njihove frustracije. Sem se pa ob tem spomnil še na en fenomen, in sicer da je nekdo lahko še tak invalid za volan, ampak trobit in blendat pa zna čisto vsak. Ne vem, a je to prva učna ura v avtošoli, kako in kdaj se trobi in blenda?


Prikaži več možnosti


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#20

Zato pa stvar ne deluje, ker si vsak po svoje razlaga, kako je najbolj optimalno. Filmček zgoraj prikazuje, da bi moral tak način načeloma delovati, če bi vsi vozniki delovali složno in enako.

V teoriji vse klapa  :-D Moraš vedet da je polovica folka na telefonu,pol jih je z mislimi čist drugje kot pri vožnji,ni varnostne razdalje,...Zadrga ne funkcionira dobro če se vključuješ zadnji moment,ker z "urivanjem" zabremzaš vozečo kolono.Bolš da se vključiš cca 50-100 m prej  brez da koga "izsiliš" in kolona se ne bo ustavila.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo