Skoči na vsebino

 

Cestna zadrga

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
43 odgovorov v temi
Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 115
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#41

Žal ne, ker si teh '100m prej' vsak predstavlja po svoje in nastane več točk, kjer se desna kolona polni z vozniki iz leve (kot bi imel škaf več lukenj :)) ). 

 

Vsi do konca, s primerno hitrostjo & varnostno razdaljo (ne govorim nujno o zakonski, ampak v vsaj 3 dolžine avta veliko luknjo bi se moral vsak funkcionalen voznik normalno vključiti) in potem ob zožitvi en z leve, drugi z desne, pa bo brez zgoščenin in fantomskih zastojev.

 

Sta jjjernej in Thomson ustrezno zapisala, da so inženirji optimalne načine že izumili, nekateri pa smo po tem nekaj malega v mladosti pri Teoriji simulacij tudi računali in preizkušali.

V tem stavku se skriva vsa skrivnost zadrge. Če gledamo teoretično, bi moral vsak imeti 2x varnostno razdaljo, pol bi stvar lepo pretočno funkcionirala.

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 909
  • Lokacija: Ljubljana

#42

Matematika je matematika, te se ne da pretentati in se da vse izracunati. Ocitno bodo morali inzenirji v prihodnje vzeti v racun se eno neznanko in sicer clovesko neumnost ter izracune prilagajati povprecno zabitim. Ze tale tema jih je polna.


Kako potem upraviciti svoje znanje je pa druga tema. In ocitno bo to glavni problem s katerim se bodo ukvarjali v prihodnje.


Predlagam novo temo z naslovom kako voziti na voznem pasu. A> vozim 50kmh po omejitvah dokler me nemec s kovckom na strehi po tistem, ko besno bremza ne spusti predse, B> bremzam in iscem luknjo med dvema kamionoma, 3> pospesujem kolikor gre avto in se vkljucim na vozni pas tako, da cimmanj motim pretocnost prometa. Zato imam novega golfa GTI 6, bmw 335i in upravicim konjenico pod haubo.


Prikaži več možnosti


avalanche
avalanche

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 383
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: T5

#43

Bom dal samo moje skromno mnenje. Pa ker me nihče ne pozna, recimo da se minimalno spoznam na to in bom zdaj nekaj pametoval. Strinjam se s tistimi, ki trdijo, da je treba voziti do konca po obeh pasovih - tukaj delamo vozniki prvo napako. Vsi moramo enakomerno zmanjševati hitrost, to je druga stvar - zato so tudi prej table, ki hitrosti zmanjšujejo na 100, 80, tudi do 60 km/h in opozarjajo na nevarnost na cesti. Ni treba posebej povečevati varnostne razdalje (mogoče malenkost). Ta s pravilom dveh sekund zdravemu in funkcionalnemu šoferju že sama po sebi omogoča, da se, ko pripelje DO MESTA ZOŽANJA, po sistemu zadrge razvrsti v en prometni pas. Torej eden iz levega, drugi iz desnega pasa. Isto bi storili, če bi se oba pasova združila točno v sredini; takrat nihče ne bi imel prednosti in vsi enake pravice oz. dolžnosti. Pospeševati se na takem mestu (za mestom zožanja) ne sme, ker so itak omejitve hitrosti nižje od najvišjih dovoljenih, razen če vozimo počasneje, kot je prej s prometno signalizacijo določeno (kar se v praksi pogosto dogaja.). Zagotovo bo na takem delu prišlo do zgostitev prometa, saj se znižujejo hitrosti, vozila, ki pripeljalo od zadaj pa vozijo z najvišjo dovoljeno. 

 

In če hočemo, da se bo vozna kultura oz. znanje izboljšalo, mora prvi korak storiti država z AVP in Ministrstvom za promet, katera naj skozi medije ozaveščata voznike (mi tukaj na forumu itak že vse vemo :-D ). Ista stvar je z intervencijskim pasom, kjer se stvari menda že malo izboljšujejo. Če bi ga vsi pričeli delati takoj ob nastajanju kolon na AC ali HC, se tako ali tako ne bi mogli mešati predhodno med seboj in bi lepo enakomerno pripeljali do zožitve.

 

LP pa srečno vožnjo. 

To je to. Kdor še ne dojema delovanja zadrge, naj bere zgoraj toliko časa, da bo dojel. Sem tudi že sam hotel napisati, da bi bilo najbolje imeti zožan pas direktno po sredini, tako da noben ni glavni.

 

Torej da hitro povzamemo:

- pelje se do zapore po obeh pasovih

- drži se varnostne razdalje za en avto

- združuje se iz leve/desne 1:1

- po zožitvi je treba pospešiti

- zastoji bodo nastajali tako ali tako, ker je omejitev hitrosti manjša

- osebne fristracije se rešuje v temu namenjenih ustanovah

- ego se dviguje v temu namenjenih ustanovah

 

Debata zaključena.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 670
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#44

Vse to je ze napisano na prvi strani teme..
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč