Skoči na vsebino

 

Cestna zadrga

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
46 odgovorov v temi
Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 332
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#41

Žal ne, ker si teh '100m prej' vsak predstavlja po svoje in nastane več točk, kjer se desna kolona polni z vozniki iz leve (kot bi imel škaf več lukenj :)) ). 

 

Vsi do konca, s primerno hitrostjo & varnostno razdaljo (ne govorim nujno o zakonski, ampak v vsaj 3 dolžine avta veliko luknjo bi se moral vsak funkcionalen voznik normalno vključiti) in potem ob zožitvi en z leve, drugi z desne, pa bo brez zgoščenin in fantomskih zastojev.

 

Sta jjjernej in Thomson ustrezno zapisala, da so inženirji optimalne načine že izumili, nekateri pa smo po tem nekaj malega v mladosti pri Teoriji simulacij tudi računali in preizkušali.

V tem stavku se skriva vsa skrivnost zadrge. Če gledamo teoretično, bi moral vsak imeti 2x varnostno razdaljo, pol bi stvar lepo pretočno funkcionirala.

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 985
  • Lokacija: Ljubljana

#42

Matematika je matematika, te se ne da pretentati in se da vse izracunati. Ocitno bodo morali inzenirji v prihodnje vzeti v racun se eno neznanko in sicer clovesko neumnost ter izracune prilagajati povprecno zabitim. Ze tale tema jih je polna.


Kako potem upraviciti svoje znanje je pa druga tema. In ocitno bo to glavni problem s katerim se bodo ukvarjali v prihodnje.


Predlagam novo temo z naslovom kako voziti na voznem pasu. A> vozim 50kmh po omejitvah dokler me nemec s kovckom na strehi po tistem, ko besno bremza ne spusti predse, B> bremzam in iscem luknjo med dvema kamionoma, 3> pospesujem kolikor gre avto in se vkljucim na vozni pas tako, da cimmanj motim pretocnost prometa. Zato imam novega golfa GTI 6, bmw 335i in upravicim konjenico pod haubo.


Prikaži več možnosti


avalanche
avalanche

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 461
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: T5

#43

Bom dal samo moje skromno mnenje. Pa ker me nihče ne pozna, recimo da se minimalno spoznam na to in bom zdaj nekaj pametoval. Strinjam se s tistimi, ki trdijo, da je treba voziti do konca po obeh pasovih - tukaj delamo vozniki prvo napako. Vsi moramo enakomerno zmanjševati hitrost, to je druga stvar - zato so tudi prej table, ki hitrosti zmanjšujejo na 100, 80, tudi do 60 km/h in opozarjajo na nevarnost na cesti. Ni treba posebej povečevati varnostne razdalje (mogoče malenkost). Ta s pravilom dveh sekund zdravemu in funkcionalnemu šoferju že sama po sebi omogoča, da se, ko pripelje DO MESTA ZOŽANJA, po sistemu zadrge razvrsti v en prometni pas. Torej eden iz levega, drugi iz desnega pasa. Isto bi storili, če bi se oba pasova združila točno v sredini; takrat nihče ne bi imel prednosti in vsi enake pravice oz. dolžnosti. Pospeševati se na takem mestu (za mestom zožanja) ne sme, ker so itak omejitve hitrosti nižje od najvišjih dovoljenih, razen če vozimo počasneje, kot je prej s prometno signalizacijo določeno (kar se v praksi pogosto dogaja.). Zagotovo bo na takem delu prišlo do zgostitev prometa, saj se znižujejo hitrosti, vozila, ki pripeljalo od zadaj pa vozijo z najvišjo dovoljeno. 

 

In če hočemo, da se bo vozna kultura oz. znanje izboljšalo, mora prvi korak storiti država z AVP in Ministrstvom za promet, katera naj skozi medije ozaveščata voznike (mi tukaj na forumu itak že vse vemo :-D ). Ista stvar je z intervencijskim pasom, kjer se stvari menda že malo izboljšujejo. Če bi ga vsi pričeli delati takoj ob nastajanju kolon na AC ali HC, se tako ali tako ne bi mogli mešati predhodno med seboj in bi lepo enakomerno pripeljali do zožitve.

 

LP pa srečno vožnjo. 

To je to. Kdor še ne dojema delovanja zadrge, naj bere zgoraj toliko časa, da bo dojel. Sem tudi že sam hotel napisati, da bi bilo najbolje imeti zožan pas direktno po sredini, tako da noben ni glavni.

 

Torej da hitro povzamemo:

- pelje se do zapore po obeh pasovih

- drži se varnostne razdalje za en avto

- združuje se iz leve/desne 1:1

- po zožitvi je treba pospešiti

- zastoji bodo nastajali tako ali tako, ker je omejitev hitrosti manjša

- osebne fristracije se rešuje v temu namenjenih ustanovah

- ego se dviguje v temu namenjenih ustanovah

 

Debata zaključena.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 345
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#44

Vse to je ze napisano na prvi strani teme..
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 144
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#45

V Grosupljem, pri motelu, v smeri NM, so, pred gradbiščem, namestili polno črto med pasovi... lepa, rumena, neprekinjena črta.

 

Zadnjič se peljem proti domu in se, na desnem pasu, ustavim ravno pri izvozu za motel... pred menoj avto s kamp prikolico (LJ), avtobus (slo) in dva šleperja.

Do združitve pasov je še cca. 1 km.

Med pasovi je polna črta. Prekinjena postane spet kasneje, nekje od uvoza dalje.

 

Levi pas stoji... mi tudi.

Oba kamiona, kakih 100 m pred nami, se vrineta na levi pas, ki še vedno stoji.

Desni pas se premaknemo. Levi stoji.

Avtobus, po 20 m, se ustavi in nakaže, da želi na levo... malo počakamo, in se vrine na levi pas.

Levi pas, ob meni, stoji.

Spet se premaknemo na desnem pasu, in sicer za dolžino enega avta. Nato se model s kamp prikolico, tudi on preko polne črte, rine levo.

Malo počakamo in nato mu uspe.

Levo od mene, vsi še vedno stojijo.

Jaz sem se medtem premaknil za nekaj dolžin avta :rolleyes

 

Ko se model s prikolico umakne, imam skoraj kilometer prostega pasu... in med pasovi je polna črta. 

Ker je vzvratna vožnja na avtocesti prepovedana, nimam druge izbire, kakor da peljem naprej, po svojem pasu :-D

 

Čez nekaj trenutkov sem na točki, kjer se pasova združita, in se, brez prekrška, vključim na levi pas.

 

Zadrgo večina voznikov ne razume... to še sprejmem... ampak da ne veš, kaj pomeni polna črta :napaka

 

Tako, kakor sem že rekel: če ne bodo pasova fizično ločili z ovirami, ni pomoči :crazy



Urejal LEO37, 01.10.2019, 14:20.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in rockson uporabnikom je všeč to sporočilo


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 977
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#46

Se najbolj zalostno je pa da poklicni sofer ocitno nima pojma.
Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 510
  • Lokacija: Medvode

#47

Se najbolj zalostno je pa da poklicni sofer ocitno nima pojma.

Še huje, najdejo se kamionarji, ki z vožnjo čez pol pasu nalašč blokirajo priključevalni pas. :crazy
 


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.