Skoči na vsebino

 

F31 amortizerji

* * * * - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
30 odgovorov v temi
fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Avtomobil: 325d F31

#1

Na moji 325d z 210k km bi rad zamenjal vse 4 amortizerje. Zdaj ponujajo mi od raznih koni do bilstein ipd. Avto bo verjetno ostal na stock fedrih še nekaj časa. Rad pa bi izničil ta labav filing k se avto preveč nagiba in je tak občutek kot da bi ladjo vozil.

Je pa avto na 18col in pa non rft gumah.
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 234
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#2

Proti npr. E46 in upgrade-ih tam je F3X čista žalost.

Če bi rad manj guncanja menjaj stabilizatorje, jaz se potem nisem odločil in sem dal na M fedre nove Bilsteine in recimo, da je cca. tretjino boljše od pričakovanega.

Jebi ga, avto je bolj potovalnik ne go-kart

 

P.S. Pa pri optiki sem ga opozoril, da je sedaj Sport verzija to in kao znižan, pa sva se oba namuzala ker je mogoč 1 centi razlike :crazy



Urejal BMW RALLY, 26.08.2019, 18:17.

Prikaži več možnosti
    • fury je všeč


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Avtomobil: 325d F31

#3

No saj se mi je zdelo. Bom dal ta denar v sparovc za kaksen bolj športen avto. Hvala za odgovor :)

Urejal fury, 26.08.2019, 18:56.

Prikaži več možnosti


Začetnik
Začetnik

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 324
  • Lokacija: Ms

#4

Ti povem lastno izkusnjo.
Avto kupil ze dolgo nazaj na borbet 16" non run flat gumah, z recimo ustreznim et31. Platisca niso original bmw. Sem pa na ta platisca nataknil continental ts850 nove zimske gume in to je bilo katastrofa za voziti. Mehke bocnice, smerna stabilnost pri 180+ ze smrtno nevarna.
Letni komplet platisc sem imel original bmw, prav tako 16" z run flat continentalkami, obcutno boljse, vendar se vseeno nisem bil zadovoljen z lego. Imam AC relacije in sem vec na prehitevalnem kot na voznem pasu.
Potem mi je malo pred 200k km spustil sprednji amortizer (da napisem, da to ni jic groznega kot sem bral po forumih, pri voznji nisem opazil razlike pa recimo imam grif za handling).
Kupil sem bilstein b4, in ker sem hotel next level lege, sem zamenjal se celotno podvozje (vse roke, stabilizatorje). Podvozje je ostalo navadno, kot je bilo pred tem.
Neke blazne razlike potem se vedno ni bilo, ker sem od takrat naprej radiral zimske gume, tudi poleti. Katastrofa voznja, v spominu mi je ostala voznja v dalmacijo, spust sv.rok. Namatral sem se z volanom in klel bmw.
Seveda sem za tem presedlal na 17" original platisca, tako zimska kot letna z obvezno runflat gumami. Oboje conti 225/45/17 (jebi ga letna stane 140€ komad) in to je to.
Na kratko, zanka je v non run flat gumah, ko fijaker na bledu se ziba.

Je pa tako, da meni ustreza bmw prav zaradi trdote, vem kje sem z volanom, in to lahko samo zagotovijo runflat gume, ce je vse ostalo v nulo. Sele po nekaj letih sem koncno prisel do lege, ki sem jo pricakoval. Pri veliki hitrosti na AC me je pri prehitevanju tovarnjaka prav iz smeri postavilo, sedaj vse mine neopazno. Suverena voznja. Je pa nekako 225/45/17 optimalna dimenzija za tak avto.
Prav tako nimam nobenih tezav s kolesnicami, z volanom prakticno nic dela, voznja je pravo veselje, je pa trajalo leta.

Urejal Začetnik, 27.08.2019, 11:32.

Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Avtomobil: 325d F31

#5

Se mi je kar zdelo da je podvozje narejeno za runflat gume.
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 136
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#6

Ti povem lastno izkusnjo.
Avto kupil ze dolgo nazaj na borbet 16" non run flat gumah, z recimo ustreznim et31. Platisca niso original bmw. Sem pa na ta platisca nataknil continental ts850 nove zimske gume in to je bilo katastrofa za voziti. Mehke bocnice, smerna stabilnost pri 180+ ze smrtno nevarna.
Letni komplet platisc sem imel original bmw, prav tako 16" z run flat continentalkami, obcutno boljse, vendar se vseeno nisem bil zadovoljen z lego. Imam AC relacije in sem vec na prehitevalnem kot na voznem pasu.
Potem mi je malo pred 200k km spustil sprednji amortizer (da napisem, da to ni jic groznega kot sem bral po forumih, pri voznji nisem opazil razlike pa recimo imam grif za handling).
Kupil sem bilstein b4, in ker sem hotel next level lege, sem zamenjal se celotno podvozje (vse roke, stabilizatorje). Podvozje je ostalo navadno, kot je bilo pred tem.
Neke blazne razlike potem se vedno ni bilo, ker sem od takrat naprej radiral zimske gume, tudi poleti. Katastrofa voznja, v spominu mi je ostala voznja v dalmacijo, spust sv.rok. Namatral sem se z volanom in klel bmw.
Seveda sem za tem presedlal na 17" original platisca, tako zimska kot letna z obvezno runflat gumami. Oboje conti 225/45/17 (jebi ga letna stane 140€ komad) in to je to.
Na kratko, zanka je v non run flat gumah, ko fijaker na bledu se ziba.
Je pa tako, da meni ustreza bmw prav zaradi trdote, vem kje sem z volanom, in to lahko samo zagotovijo runflat gume, ce je vse ostalo v nulo. Sele po nekaj letih sem koncno prisel do lege, ki sem jo pricakoval. Pri veliki hitrosti na AC me je pri prehitevanju tovarnjaka prav iz smeri postavilo, sedaj vse mine neopazno. Suverena voznja. Je pa nekako 225/45/17 optimalna dimenzija za tak avto.
Prav tako nimam nobenih tezav s kolesnicami, z volanom prakticno nic dela, voznja je pravo veselje, je pa trajalo leta.


Ko sem leta 2013 ali 2014 pisal o tem se mi je pol foruma smejalo, da sem preveč občutljiv. Pa sem ravno tako opazil plavanje prednje osi pri 180+ km/h. Izrazito na malo bolj zavitih AC v Nemčiji. Na koncu sem ravno tako prišel do spoznanja da je RFT edina rešitev. Polovična rešitev je dvig tlaka v gumah, da so primerljivo trde, vseeno pa so non RFT gume občutno lažje in to vpliva na delovanje podvozja.

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Začetnik
Začetnik

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 324
  • Lokacija: Ms

#7

Vsak mora sam priti do ugotovitve oz. premalo izkusenj je na tem forumu pa prevec nabijanja.
Ljudje, ki koristijo AC vsega skup parkrat na leto, pa se to po omejitvah niso tako pozorni. Ceprav jaz razliko opazim ze po prvem ovinku na lokalni cesti.
Nikoli vec non runflat, sploh ce upostevam, kaj se lahko zgodi ob veliki hitrosti, ko v momentu na navadni gumi iz kakrsnega koli razloga pade tlak.
Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Avtomobil: 325d F31

#8

Ja vendar run flat 18ka guma je kot da bi se po feltni vozil tako je trda...

Urejal fury, 27.08.2019, 12:50.

Prikaži več možnosti


symch
symch

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Avtomobil: E46 330i

#9

Ti povem lastno izkusnjo.
Avto kupil ze dolgo nazaj na borbet 16" non run flat gumah, z recimo ustreznim et31. Platisca niso original bmw. Sem pa na ta platisca nataknil continental ts850 nove zimske gume in to je bilo katastrofa za voziti. Mehke bocnice, smerna stabilnost pri 180+ ze smrtno nevarna.
Letni komplet platisc sem imel original bmw, prav tako 16" z run flat continentalkami, obcutno boljse, vendar se vseeno nisem bil zadovoljen z lego. Imam AC relacije in sem vec na prehitevalnem kot na voznem pasu.
Potem mi je malo pred 200k km spustil sprednji amortizer (da napisem, da to ni jic groznega kot sem bral po forumih, pri voznji nisem opazil razlike pa recimo imam grif za handling).
Kupil sem bilstein b4, in ker sem hotel next level lege, sem zamenjal se celotno podvozje (vse roke, stabilizatorje). Podvozje je ostalo navadno, kot je bilo pred tem.
Neke blazne razlike potem se vedno ni bilo, ker sem od takrat naprej radiral zimske gume, tudi poleti. Katastrofa voznja, v spominu mi je ostala voznja v dalmacijo, spust sv.rok. Namatral sem se z volanom in klel bmw.
Seveda sem za tem presedlal na 17" original platisca, tako zimska kot letna z obvezno runflat gumami. Oboje conti 225/45/17 (jebi ga letna stane 140€ komad) in to je to.
Na kratko, zanka je v non run flat gumah, ko fijaker na bledu se ziba.

Je pa tako, da meni ustreza bmw prav zaradi trdote, vem kje sem z volanom, in to lahko samo zagotovijo runflat gume, ce je vse ostalo v nulo. Sele po nekaj letih sem koncno prisel do lege, ki sem jo pricakoval. Pri veliki hitrosti na AC me je pri prehitevanju tovarnjaka prav iz smeri postavilo, sedaj vse mine neopazno. Suverena voznja. Je pa nekako 225/45/17 optimalna dimenzija za tak avto.
Prav tako nimam nobenih tezav s kolesnicami, z volanom prakticno nic dela, voznja je pravo veselje, je pa trajalo leta.

225/45/17 na F31?


Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 219
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#10

meni se avto lepse obnasa z non RTF gumo. 


Prikaži več možnosti


DMM
DMM
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62

#11

Jaz sem takoj po nakupu zamenjal RTF z navadnimi gumami ampak sem vzel XL. Meni se zdi ok.
Prikaži več možnosti


Začetnik
Začetnik

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 324
  • Lokacija: Ms

#12

225/45/17 na F31?

Govorim za e91. F3x ima presek 50.

Kakse poti pa imata vidva z non run flat? Smo si razlicni, mene moti vse kar je mlahavo, neodlocno, tudi ljudje. Xl je baje veliko boljse, amapak za ta denar dobis ze skoraj runflat.

Urejal Začetnik, 27.08.2019, 13:28.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 191
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#13

Jst se pa čudim hitrostim ki jih dosegate na cestah, ubistvu se mi zdi bolano
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 042
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#14

Ne vem no, kako pa kje se vi to vozite. Sam nimam nobenih problemov z 205,55,16 (iste gume conti) po ac, ali kjer koli drugje. Ja, vecinoma se vozim malo nad omejitvami, ga pa vsake toliko tudi malo zavrtim. Pozna se seveda v bolj zavitih ovinkih, kakor tudi lahko na ac.ce bi posnemal voznjo iz kaksnega filma NFS. Seveda da bi z vecjimi ter sirsimi kolesi avto bolje izkoristil v dolocenih situacijah... Samo hey, vozim 2.0d karavana. Tako hudo kot pisete zgoraj pa res ni. Ceste so itak zabasane, kazni kar hude, tako da za malo bolj dinamicno voznjo, gume cisto ustrezajo. Ne recem pa, ce bi bilo govora o kaksnem drugem tipskem avtu, za cisto druge namene...

neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • bpavsic je všeč


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 328
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#15

Mene tudi čudi ko berem take in drugačne probleme z legami in gumami, plišom vetra itd itd, jaz imam na F31 19 col letne (225/255) in 18 col zimske (obe komb. non RFT), avto spuščen z Eibach fedri na orig. M podvozje in se v vseh primerih cest pelje za moje pojme dober in super ter me iz dneva v dan preseneča, četudi je dizel. :)



Urejal Taucher, 27.08.2019, 20:33.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti
    • bpavsic je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 354
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#16

Jaz se z 225 55 17 non rft super vozim z f34.
Smerna stabilnost, bocna stabilnost, res odlicno. Pa so precej balonaste gume (nove sava uhp2). Pa vozim se izrecno avtocesta+hitra cesta. Je pa res da f34 je tezji od f30. Verjetno tudi to nekaj vpliva na voznost po avtocesti.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#17

labav filing je verjetno bolj zaradi el. volanske letve. Meni se čisto nič ne zdi da bi se preveč nagibal ( sport podvozje in 19'', non-rft gume )



Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 136
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#18

Jst se pa čudim hitrostim ki jih dosegate na cestah, ubistvu se mi zdi bolano

 

Odpelji se kdaj v tujino, pa te hitrosti do 200km/h ne bodo več presenečale. V ITA je potovalna hitrost cca 150 kadar ni zastojev. V DE na odsekih kjer ni omejitev večina vozi med 150 in 160km/h, medtem ko na levem pasu nimaš kaj iskati z manj kot 200km/h. Nepredstavljivo za zaplankane Slovenčke, ki morajo pri 120 kampirati na levem pasu od MS do Kopra. Ko boš redno na poteh 500+km boš tudi hitro ugotovil, da je potovalna hitrost okrog 150km/h ravno pravi kompromis, da po nekajurni vožnji nisi izčrpan, ter da za volanom ne zaspiš kot pri 100km/h. 

 

Pa še nekaj: tisti, ki večkrat vozimo blizu 200km/h opazimo marsikaj, kar pri 110 km/h ni občutiti. Že npr. slabo izvedena diletacija pri 110km/h malce bolj pretrese potnike, medtem ko pri 200km/h elektronika že zazna zdrs pogonskih koles... Če takrat podvozje in gume ne delujejo popolnoma usklajeno, zna vozniku rabiti sveže spodnje perilo. 

 


labav filing je verjetno bolj zaradi el. volanske letve. Meni se čisto nič ne zdi da bi se preveč nagibal ( sport podvozje in 19'', non-rft gume )

 

Nihanje nosu kot pri stari ladji nima veze z volansko letvijo.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 27.08.2019, 23:01.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 421
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#19

Ene gume ne pasejo dolocenim vozilom, to lahko potrdim. Vozil 1 teden F31 318D z B47 motorjem na 16 col, pa nisem prisel do nobenih zakljuckov da bi bil kje labav. Na avtocesti je drzal zadano smer, nobenih popravkov z volanom pri prehitevanju tovornjakov z 180+ prav tako ne, ovinki z lahkoto zvozeni, avto poslusen pri vseh hitrostih. Se prav spomnim kl sem si mislil, kako se to mora peljat z lahkimi 18" pa kaksne dobre gume gor.

Tako da te twzave ki jih opisujete, ne izvirajo iz rft ali non rft gum, temvec od same izbire neprimernega modela in/ali proizvajalca gume. Tudi 16 stke so bil non rft, pa avto na navadnem podvozju.

Kombinacija zluftanega podvozja, slabih amortizerjev in neprimernih gum, potem se zadeve lahko zaostrijo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 354
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#20

Odpelji se kdaj v tujino, pa te hitrosti do 200km/h ne bodo več presenečale. V ITA je potovalna hitrost cca 150 kadar ni zastojev. V DE na odsekih kjer ni omejitev večina vozi med 150 in 160km/h, medtem ko na levem pasu nimaš kaj iskati z manj kot 200km/h. Nepredstavljivo za zaplankane Slovenčke, ki morajo pri 120 kampirati na levem pasu od MS do Kopra. Ko boš redno na poteh 500+km boš tudi hitro ugotovil, da je potovalna hitrost okrog 150km/h ravno pravi kompromis, da po nekajurni vožnji nisi izčrpan, ter da za volanom ne zaspiš kot pri 100km/h. 
 
Pa še nekaj: tisti, ki večkrat vozimo blizu 200km/h opazimo marsikaj, kar pri 110 km/h ni občutiti. Že npr. slabo izvedena diletacija pri 110km/h malce bolj pretrese potnike, medtem ko pri 200km/h elektronika že zazna zdrs pogonskih koles... Če takrat podvozje in gume ne delujejo popolnoma usklajeno, zna vozniku rabiti sveže spodnje perilo. 
 

 
Nihanje nosu kot pri stari ladji nima veze z volansko letvijo.
 
LP Tristan01


Italjanska in nemska ac je ravna. Bi te rad videl kako se varno peljes 200 od ljubljane do novega mesta.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.