Ste me precej potolažili

Če bodo plini ok, bom najprej poskusil dopovedat računalniku, da ima nov katalizator, drugače se bo vgradilo noxem.
@bpavsic kateri mojster ti je pa zadevo montiral?
#101
Ste me precej potolažili ![]() Če bodo plini ok, bom najprej poskusil dopovedat računalniku, da ima nov katalizator, drugače se bo vgradilo noxem. @bpavsic kateri mojster ti je pa zadevo montiral? |
Prikaži več možnosti
|
#102
Leva in desna roka.
Jaz sem ga menjal, ker mi je NOX senzor crknil in glede na info iz neta so ti senzorji "potrošna roba", ki bi naj delali 50kkm, če imaš srečo pa mogoče 100kkm, stanejo pa 500€+... In sem rekel, da ne mislim na 1.5 leta senzor menjavat. Na E92 je menjava par vijakov in je... Plug & Play. Potem pa sem še adaptacije resetiral in to je to (so navodila na njihovi spletni strani). |
Prikaži več možnosti
|
#103
V katalizatorjih je platina in ostale plemenite kovin. Platina je vredna ~ 70% zlata po gramu. Zato jih tudi kradejo.
EDIT: Evo cene odpadnih katalizatorjev, toliko je vredna samo surovina: https://catalyticcon...r-scrap-prices/ Urejal Maticb, 25.09.2019, 10:52. Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#104
Evo ravno merjeni plini in je vse več kot ok.
|
Prikaži več možnosti
|
#105
Je kakšen mojster, ki se spozna na program ista/d, da bi mi pobrisal napako? Kolikor sem bral, bi morala biti opcija reseta. Mogoče bi sproti preveril tudi, če je NOx senzor aktiven. |
Prikaži več možnosti
|
#106
Mašinerija še naprej dela. Odpravljanja napake se bom lotil tako, da bom montiral NOXEM emulator v kratkem. Drugače pa razen napake v računalniku, ni nikjer opaziti problemov z delovanjem. Tudi poraba se mi zdi normalna.
No da malo menjam temo....
Malo sem raziskoval v prtljažnem prostoru. Par vprašanj, kar s slikami:
Slika 1: Predvidevam, da je bila slaba masa na luči in je nekdo direktno vezal? Slika 2: Kaj je to? Nekaj s telefonijo? Slika 3, 4: Je to Bluetooth modul? Zakaj na belem priklopu ni nič priklopljeno? Slika 5,6: Pa ta modul? Zopet en priklop prazen? Slika 7: Obkroženo?
Vem, da slike niso najboljše ampak morda se vseeno kdo znajde. |
Prikaži več možnosti
|
#107
3, 4 je TV modul, sem 99%, saj zgleda enak, kot v e39 |
Prikaži več možnosti
|
#108
Očitno je res. Ostala dva sta nekaj s telefonijo. Kje bi bil pa Bluetooth modul?
|
Prikaži več možnosti
|
#109
2 je telefon (transmitter/receiver), 5,6 pa BT modul Urejal x-driver, 04.10.2019, 21:39. |
Prikaži več možnosti
|
#110
Sem brskal, pa ni nič našlo. Vidim, da je treba tudi 8410 na začetku vpisat, potem pa najde. Hvala @x-driver.
Torej ostane samo še uganka, kaj so tisti ne priklopljeni kabli. :D |
Prikaži več možnosti
|
#111
2. Mislim da je GSM oddajnik/sprejemnik 3,4 je video modul 5,6 je pa MULF modul s telematiko.
Tisti nepriklopljeni kabli so verjetno predpriprava za nekaj, tisti zgornji okrogli konektor je verjetno kakšna antena... |
Prikaži več možnosti
|
#113
Mislim da okoli 150€ za vseh 6. Bi moral na račun točno cifro pogledat.
|
Prikaži več možnosti
|
#114
298271km Delo na avtomatskem menjalniku: -Menjava olja (ZF) -Menjava filtra (ZF) -Menjava komplet tesnil med mehatroniko in menjalnikom (BMW)
Delo je opravljal Podlesnik.
Prejšnji filter je imel letnico 2013 torej je bil res že menjan enkrat vmes. |
Prikaži več možnosti
|
#115
300012km
Evo smo preko magične meje, avto za običajnega slovenca ni več zanimiv, torej ga lahko samo še na odpad peljem Šala seveda.
Nobenih večjih problemov. Končno mi je uspelo naročiti in dobiti NOxEM sistem, ki se ga bo kmalu tudi vgradilo (ko bom pri času Cena noxem-a je 360eur, naj bi pa rešil napako v debati zgoraj.
Bom pa moral pogledati, kaj povzroča zamolkel ''klunk-klunk'' zvok, ko grem preko ležečega policaja |
Prikaži več možnosti
|
#116
54107245551
https://www.ebay.com...94AAOSwRUhY9iG2
Eno vprašanje. Je tesnilo na linku pravo za moje strešno okno? Je morda že kdo menjaval? |
Prikaži več možnosti
|
#117
|
Prikaži več možnosti
|
#118
|
Prikaži več možnosti
|
#119
300400km
No NOXEM emulator je vgrajen. Na kratko povedano gre za predelano verzijo BOSCH lambda sonde z dodano elektroniko, ki se pretvarja, da so vrednosti NOx plinov ok. Življenska doba zadeve naj bi bila okoli 300.000km.
Durga opcija bi bila menjava komplet srednjega dela izpušnega sistema skupaj z NOx katalizatorjema (2500eur) in menjava NOx senzorja (540eur).
Je bilo kar zahtevno originalni NOx senzor odstraniti, ampak z malo segrevanja je šlo lažje. Sem mislil eno DIY temo odpreti ampak mislim, da je na bimmer profs strani zadeva izjemno dobro korak za korakom razložena. https://bimmerprofs.com/noxem-129/.
Skratka po montaži senzorja je potrebno v ISTA programu označiti menjavo NOx katalizatorja, senzorja in na koncu še resetirat adaptacije motorja.
Iz prvotnih 15 zabeleženih napak smo prišli na eno samo (AUC senzor kakovosti zraka), ki se ga bo tudi v zelo kratkem času menjalo.
Motor sedaj dela tako kot mora. V INPA programu bom čez kak teden dni (ko se motorni računalnik prilagodi na nov senzor) preveril, če preklaplja med "eko" načinom, kjer deluje v območju nad lambda 2,0 in klasičnim. Najbolj naj bi se poznalo pri porabi. Urejal BMW_V10, 23.12.2019, 23:04. |
Prikaži več možnosti
|
#120
pohvale z moje strani! |
Prikaži več možnosti
|