Skoči na vsebino

 

2007 E60 530iA, monacoblau metallic

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
142 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 555
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#121

pohvale z moje strani! :ok

x2


Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#122

Mater bom doktoriral iz tega avta  :-D  Še dobro da me take stvari veselijo.

 

Ok najprej dobra novica. NOx napake se ne pojavljajo več, torej emulator opravlja svoje delo.

 

Slaba novica pa je, da še vedno čisto ne preklopi na ''lean'' način. Očitno je, da je trenutno na nekem vmesnem stanju. Vrednosti lamda bi se morale gibati med vožnjo tudi do 3,5, tako se pa v najboljšem primeru ustavi pri 1,5.

DME beleži eno samo napako: ''Smooth running, stratified-charge operation'' koda napake 3104, s katero pa si nimam kaj pomagati. 

 

Sumim, da se vsake toliko pojavi missfire na enem od cilindrov, ki pa ni tako pogost, da bi sprožil napako na računalniku. 

 

Tako da naslednja stvar na seznamu je odkriti, kateri od cilindrov heca. Žal nima ne ISTA ne INPA načina za nadziranje missfire-jev na motorju, tako da moram nekje najti bluetooth obd2 skener.

 

V najboljšem primeru bo fuč tuljava (malo dvomim, ker so nove), slabšem pa injektor, kompresija? :napaka .

 

Eh e60  :fight   :rofl .

 

Imamo kakega N53 mojstra na forumu?


P.S. eno slikco pa lahko dodam...


Pripete slike za predogled

  • IMG_20191228_164855-01.jpeg
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 609
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#123

Lepa slika! :ok

 

Btw naucene vrednosti (adaptacijo) si z Inpo pobrisal?


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#124

Lepa slika! :ok

Btw naucene vrednosti (adaptacijo) si z Inpo pobrisal?

Hvala :)

Tako je. No, ISTA program sem uporabil.
Reset adaptacij motorja.
Po tem je po prižigu motorja vrglo cel kup napak v idrivu (se mi zdi da je kar vse možne naštelo). Vrtljaji motorja so bili tudi malo visoki. Na bimmer-profs prebral, da je to normalno. Nato sem pri ugasnjenem motorju pritisnil stopalko za plin do konca in nazaj (če prav razumem to kalibrira TPS). Po ponovnem zagonu je vse lepo delovalo kot mora.

Je pa tudi možnost, da ni motor pravilno izvedel novih adaptacij. 100 različnih svari je lahko.

Urejal BMW_V10, 31.12.2019, 02:05.

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 419
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#125

Si kaj meril porabo motornega olja? Koliko ga porabi? Sesalni kanali so cisti? Se ti zgodi kdaj po hladnem zagonu da po nekaj sekundah delovanja trzne(blag misfire)?
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#126

Redno spremljam v iDrivu nivo olja, pa je vedno na MAX že od menjave (cca 4000km nazaj?). 

 

Trzne ja! Vrtljaji za trenutek padejo na skoraj 500 in potem zopet narastejo. To je ponavadi tam 10s po vžgu (se pa ne zgodi vedno!).

 

Je možno, da je PCV?


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#127

Sesalnih kanalov pa nisem še preverjal. Sem imel v kratkem, ker bom preveril tudi stanje DISA loput.


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#128

300727km.

 

Ok sem si danes vzel malo časa, pa odstranil eno diso. Glede na prebrano na spletu, sem bil 1000%, da je že razpadla in je loputa nekje v sesalnem kolektorju.

 

No na moje presenečenje je popolnoma cela brez kakršnega koli ''lufta''.

Ne vem, ali je bila že kdaj menjana ali pa so pri LCI v N53 motorjih zadevo porihtali (kataloška vem, da je drugačna). Možno pa tudi, da imam samo srečo. 

 

Druga manjša disa je veliko težje dostopna (je potrebno sesalni kolektor dol pobrat) ampak glede na to, da ponavadi prej prva večja odpove, sklepam da je manjša ok.

 

Obe sem preizkusil tudi v INPA programu in slišati je, da se normalno odpirajo in zapirajo. 

 

Notranjost sesalnega kolektorja se mi zdi kar suha. Če bi bil PCV fuč, bi moralo biti bolj mastno???

Torej sedaj nevem kako točno naprej. Rad bi se nekako prepričal, ali je res PCV cel ali ne. Olja motor ne pije (če gre vrjeti senzorju nivoja olja), kadi ne, vrtljaji včasih malo zanihajo na mestu in se mi zdi da v prostem teku teče bolj grobo kot bi smel. Čep za dolivanje olja se mi zdi da se normalno odpre in ni nobenega preteranega vakuma čutiti.

 

Spomladi bom manjšo disa loputo vseeno zamenjal z novo, da bom miren glede tega. Večjo pa po potrebi preverjal.

 

To je to za enkrat.


Pripete slike za predogled

  • IMG_20200101_150828.jpg
  • IMG_20200101_151000.jpg
  • IMG_20200101_152039.jpg
Prikaži več možnosti
    • _peters_, panki_86 in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#129

Novo tesnilo strešnega okna.
Naročen tudi komplet za popravilo ccv.

Pripete slike za predogled

  • IMG_20200110_145632.jpg
Prikaži več možnosti
    • _peters_ in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#130

301400km

 

Končno sem si zopet vzel malo časa za avto. Končno prva večja okvara elektronike na e60!  :eek  :eek  :eek  Pregorel je sprednji levi smernik  :ok2 .

 

No ok smernik na stran...resne zadeve:

 

Najprej sem se lotil lažjega opravila--> menjava tesnila strešnega okna. Vse je šlo po načrtu.

Tesnilo segreješ s fenom in ga začneš počasi lupiti. Fajn je, če ga res lepo segreješ, ker potem gre skupaj z lepilom dol, kar pomeni, da je kasneje manj za čistiti.

 

No na očiščeno površino (jaz zem z izopropanolom očistil) začnemo lepiti novo tesnilo. Pomembno je, da si označimo, kje se konca tesnila združita.

Vse to sem nekako na slikah spodaj poskušal prikazati. Skratka nič groznega, je pa fajn si malo več časa vzeti in narediti kot se zagre.

Na koncu sem v ISTA programu naredil še ponovno kalibracijo (mislim, da gre tudi če držiš nekaj časa tipko od strešnega okna). Je pa novo tesnilo občutno debelejše od starega (ok vrjetno se je staro tudi malo že potlačilo) in ima novo kataloško številko!  :)

 

Preizkusa med vožnjo še nisem opravil, zaradi naslednjega opravila...

Načeloma pa naj se nebi več slišalo šuma pri zaprtem oknu.


Pripete slike za predogled

  • IMG_20200123_174554.jpg
  • IMG_20200123_173127_1.jpg
  • IMG_20200123_190518.jpg
  • IMG_20200123_194359.jpg
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#131

No naslednja stvar, ki je bila na seznamu opravil je bil PCV ali CCV ventil/membrana (vse te izraze sem že našel, ampak mislim, da imajo enak pomen). -->v nadaljevanju kar ccv.

 

Začnemo podobno kot, kot da bi hoteli menjati svečke. Torej vse do odstranitve pokrova motorja je enaka procedura. Nato zagledamo CCV (slika 1). Zanimiva reč, vmes sem pogledal tudi injektorje in očitno so bili res menjani z index 11 (slika 2).

 

V tem trenutku sem vžgal avto, da bi videl, če pri oddušku kaj piha, kar bi kazalo na slabo membrano. Nič.

Poskusim odpreti čep za dolivanje olja; obrati naglo zanihajo (vakuma pri odpiranju čepa je sicer nekaj bilo a nič kritičnega, kar bi kazalo na slab ccv ventil).

 

Nisem več vedel kaj narediti. Ali sploh odpirati zadevo ali ne.

 

Ker pa sem imel nov komplet že doma, sem rekel nič kar bo ,bo. 

Začel sem nežno, tu pa tam malo z kladivom, da bi ultrazvočno privarjen čep odstopil...nič...se ne premakne.

Probam nežno z nožem vmes malo pomigati, zopet nič.

 

No potem pa je šlo na vse ali nič. S spajkalnikom sem zgornji del čepa stopil (slika 3) in odlomil stran in tako zagledal..... popolnoma celo membrano (slika 4)  :damn  :damn  :damn  :damn  :damn  :damn  :fight  :fight  :fight .

 

Kot kaže, je moral biti komplet pokrov ventilov enkrat ne dolgo nazaj menjan, ker po več kot 300.000km bi morala ta membrana izgledati kot en zmazek.

To domenvo podpira tudi dejstvo, da je okoli tesnila pokrova popolnoma suho. 

 

Ker pa sedaj ni bilo več poti nazaj, sem nadaljeval z delom. Komplet, ki je prišel iz Rusije vsebuje ojačano membrano in aluminijast čep, ki je za razliko od starega odstranljiv. Membrano sem prilepil na čep, ker mora na tistem mestu popolnoma tesnit (slika 5).

 

Naslednji dan, sem montiral alu čep na pokrov ventilov in ga pritrdil (vijaki okoli čepa stisnejo). (slika 6).

 

Trenutno stanje je takšno, da čakam, da se tesnilna masa med čepom in pokrovom posuši, nato sledi preizkus.

 

V najboljšem primeru bo motor deloval tako kot mora, brez tistega občasnega nihanja pri hladnem + po novem bo močnejša membrana, ki jo je preprosto tudi menjati.

 

V najslabšem primeru, bo stanje slabše kot prej, torej bom pač moral menjati komplet pokrov ventilov, na katerem je montirana tudi ccv. :jok .

 


Pripete slike za predogled

  • Capture.PNG
  • IMG_20200124_135054.jpg
  • IMG_20200124_162758.jpg
  • IMG_20200124_172810.jpg
  • IMG_20200123_214957.jpg
  • IMG_20200124_183703.jpg
  • IMG_20200124_181116.jpg
Prikaži več možnosti
    • bmw_soul in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 555
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#132

V najboljšem primeru bo motor deloval tako kot mora, brez tistega občasnega nihanja pri hladnem .

Nihanje pri hladnem motorju, praviš... si očistil filtre vanosa?


Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#133

Naslednja in tudi zadnja stvar na seznamu so vanos solenodie. Pa ne čiščenje (to je baje samo začasna rešitev) ampak kar menjava.

Potem bi morali biti vse problematične točke porihtane.


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#134

No pred menjavo ccv-ja in tesnila strešnega okna, sem preveril tudi za missfire. Po 300km poti---0 na vseh cilindrih, tako da še vedno ne vem od kje bi izvirala 3104 koda napake. Kot rečeno edino še vanos solenoide.


Pripete slike za predogled

  • Capture.PNG
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#135

Dobra novica. Avtomatsko prižiganje dolgih luči deluje. Ne vem kako, ne vem zakaj ampak deluje. Na začetku so se dolge luči prižgale samo če je bila res tema in ob prvi tabli ob cesti so se ugasnile. Sedaj, ko sem po dolgem času zopet aktiviral funkcijo, zadeva špila tako kot mora.

Deluje tudi webasto! No ja vsaj odziva se. Če pritisnem ON gumb na daljincu začne nekaj šumeti kot eno reaktivno letalo pri motorju spredaj desno. Zadaj nekaj klika (črpalka goriva za webasto???). To je pa tudi vse kar sem po minuti preizkusa ugotovil. Skozi izpušno cev webasta piha mrzlo, je pa res, da sem pustil samo kako minuto prižgano.
Je kak webasto mojster na forumu? Nebi rad zažgal avta :D sicer te funkcije nikoli ne rabim ampak če že je, naj deluje.

Kar se tiče motorja, pa ta še vedno malo nemirno deluje v prostem teku. Sumim oddušno cev, ki vodi iz pokrova ventilov do sesalnega kolektorja In pa vanos solenoide.
Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 166
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#136

Mah, v kolikor motor spravi iz sebe ves potencial in to opravi zvezno oz. tako kot mora, se ne bi sekiral glede rahlo nemirnega prostega teka.
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 705
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#137

Deluje tudi webasto! No ja vsaj odziva se. Če pritisnem ON gumb na daljincu začne nekaj šumeti kot eno reaktivno letalo pri motorju spredaj desno. Zadaj nekaj klika (črpalka goriva za webasto???). To je pa tudi vse kar sem po minuti preizkusa ugotovil. Skozi izpušno cev webasta piha mrzlo, je pa res, da sem pustil samo kako minuto prižgano.

To je normalno, enako tudi pri meni dela. Šumi in klika. Če ne bi bilo kaj vredu z Webastotom, bi se zaklenil in nebi deloval ;) Pusti ga kaksnih 15min delati, pa preveri če je kaj zagrel. Aja pa pod 15'c mora biti zunaj, drugače se ti bo ventilacija vozila vklopila ;)
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#138

To je normalno, enako tudi pri meni dela. Šumi in klika. Če ne bi bilo kaj vredu z Webastotom, bi se zaklenil in nebi deloval ;) Pusti ga kaksnih 15min delati, pa preveri če je kaj zagrel. Aja pa pod 15'c mora biti zunaj, drugače se ti bo ventilacija vozila vklopila ;)


Hmmm sem preveril v Ista programu in je izpisalo "no start" napako iz webasto modula :(
Bom poskusil drugič pustiti dlje.

Urejal BMW_V10, 03.02.2020, 15:46.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 945
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#139

Pokrov ventideklov sploh ni drag...Jaz sem imel na e92 325i iste težave na N52 motorju s to membrano.

Mislim, da je bilo vse skup material cca 200€:

1) pokrov ventilov

2) tesnilo pokrova, tesnilo motorčka za valvetronicn gumice za pod vijake

3) novi vijaki, ker vijake je treba menjat ko enkrat snameš pokrov dol, saj so aluminijasti in nikoli več ne bo tesnil pokrov tako kot je treba, če se jih ne zamenja.

 

Kupil pa sem material Molku. Zamenjal sam.

 

Tako, da ne vem, če se ti je splačalo to z membrano se matrat :)



Urejal BMW4everafter, 07.02.2020, 10:33.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 961
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#140

Za N52 dobiš dober pokrov že za okoli 90€ (seveda ne original ampak naj bi tudi bili ok). Original je pa menda res nekih 180€.

Za N53 obstaja samo original in ta je na najcenejši strani, ki sem jo našel in kjer kupujem večino original delov 430€. Če bi pri nas kupoval si upam trditi da je bližje 600€. +še tesnilo, vijaki,delo (ali pa ne če bi se sam lotil). Pazi to so pa že skoraj cene komplet rabljenega drugega N53 motorja.

Namen tega "čepa" je tudi ta, da če bi kdaj odpovedala membrana, jo tiktak zamenjaš z drugo.

Urejal BMW_V10, 07.02.2020, 11:00.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.