Skoči na vsebino

 

Skoda Octavia vRS Combi TDi

* * * - - 5 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
340 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 186
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#1

Pozdravljeni,

 

da malo predstavim novo vozilo, sicer imam samo par slik ob prevezemu, ampak cisto tolko da se vidi za kaj se gre.

 

Splosni vtis za zdaj. Zelo dober oz. 4/5, bi ji dal oceno ;) Vec potem, ker me spet cas priganja. Ce vas kaj zanima samo vprasajte, ce ne bom vodil monologe :ok2

 

20190824105537.jpg

 

20190824105542.jpg

 

20190824105628.jpg

 

20190824105640.jpg

 

20190824105551.jpg

 

20190824105602.jpg

 

20190824105723.jpg

 

Ok pa vseeno, da ne skoparim z inforamcijami. Prvo naj takoj povem, da je Skoda dober avto ni in ne bo pa nikoli BMW :ok2

 

RS-ka me je presenetila na vecih podrocjih, na naekateri pozitivno, na nekaterih rahlo negativno.



Urejal MajoR, 30.08.2019, 14:20.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • rockson, Sharkman, Bavaria fan in 8 ostalim je všeč


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 400
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#2

ja napiši še malo opremo. Vem,da si že nekje v drugi temi ampak daj še tukaj :)

imaš CANTON? Kako igra? Radarski dela ok?


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 485
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#3

Dobra barva. Pa srečno vožnjo in veliko brezskrbnih kilometrov. No zdaj realno z serijo 5 je ne moreš primerjat, je pa dejstvo da pri Škodi dobiš ogromno zmogljivega avtomobila za normalen denar. :)
Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 186
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#4

Ok, naj vam bo :beer

 

Gremo po vrsti:

 

1. KVALITETA IZDELAVE: Koncna obdelava je solidna. V notranjosti so uporabljeni mehki materijala za zgornjem del armaturke, docim je odspodaj plastika. Vrata ista zgodba.  Kar je pomembno, da nic ne skripa, cvili, hresci, spusca zvoke ali kakorkoli drugace iritira. Na sedezih je alkantara. Vse skupaj je solidno narejeno, prijetno na dotik in izgled. OCENA: 3,7/5

 

2. ERGONOMIJA: Polozaj za volanom je dober, volan je nastavljiv po globni in visini, sedezi so el. z spominom, nastavljivi gor dol, naprej nazaj, naklon sedalnega dela, naklon hrbtnega dela in lombardni del, ki je napihljiv, in lahko to kje bo napihnjeno spreminjas gor dol, ni pa mozno nanenkrat imet napihnjeno doli pri riti in gori pri krizu. Sami sedezi so sportni, vendar udobni. Osebno bi rad da se da se bolj napihnit ta izboklina, ker ce si ozek v pasu, pa gori malo sirsi, bos sedel kot jaz, zravnano. BMW me je razvadil, da sedim rahlo "izboceno", se pravi hrbtenica, mi je pravilno zvita v kriznem delu, proti volanu. Upam da je jasno kaj hocem povedat. Super je, da alkantara ni pol tolko "vroca" kot navadno usnje in zadeva dejansko diha, tako da tezav s potenjem nimam. Noge imam lepo iztegnjene in z rokami pridem preko volanskega obroca, brez tezav. 600+ km, z eno pavzo, brez kakrsnih koli tezav za "zdravje" :) Ocena za ergonomijo z moje strani je 4/5.

 

To be continued...



Urejal MajoR, 30.08.2019, 14:33.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • rockson in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#5

Tudi mene je zadnjič kar prijetno presenetila octavia. Zapiranje vrat tišje in lepše, kot pri aktualnih BMWjih, vožnja tudi primerno tiha in udobna, čeprav se nas je vozilo 5 notri in sem sedel zadaj na sredini :skrbast


Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 383
  • Avtomobil: 325d F31

#6

Odvisno kakšne gume so na avtu. Če so balonarce so tihe, če so pa športne gume je pa glasno notri.
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 744
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#7

Imam ta motor v Leonu ST FR, to je res špica motor (če gledamo za 2.0 dieselne). Avto res ''odrine''. :ok


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 186
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

3. UDOBJE: Kaj naj recem. Bom na koncu podal mnenje, sedaj dejstva. Glede na to, da sem imel priloznost probat Octavio RS na navadnem podvozju ze lani, sem vedel kako se pelje. Ampak nisem vedel kaj dobim s tem DCC-jem. Po enem tednu in cca. 1600 kilometrih moram rect, da sem naredil pravilno odlocitev. Ta drug kandidat - avto je imel digitalni cockpit, avtomatske luci, el. prtljaznik....pa sem se odpovedal vsemu temu v prid "macku v zaklju". Zadeva deluje. Da takoj povem, da je avto naravnan na "sportnost". Tako da damping rate ni nikoli na nekem "prekooceansko-krizarskem" modu, temvec vedno sledi cesti.

 

Mod COMFORT: Tu sem najvec casa. Amortizerji, volan, odzivnost gasa, vse na comfort (no razen volana, ta ima samo ocijo ali normal ali sport). Dovolj za vse avtoceste in magistralne ceste. Ce ne mislis divjat, je to to, ne rabis vec. Avto lepo pozira luknje, vseeno se kratki udarci cutijo skozi in se vidi da so namerno naredili slabso zatesnjenost vozila. Ampak na to se navadis in vidis da v bistvu amortizerji super nadzirajo karoserijo in tezo avta. Ce grem na pot, obvezno ta mod.

 

Mod NORMAL: E tu je ze avto bolj odziven. Posebej se cuti po amotzizerjih, ki so sedaj veliko bolj "napeti" in pripravljeni za ovinkasto voznjo. Na avtocesti ko uporabis ta mod, res cutis vse nepravilnosti, tako da ga na unicenih cestah ne priporocam, ker se vse veliko vec prenasa na potnike in kabino. Pa ne me narobe razumet, dalec od tega da bi se peljal kot voz brez gum, se vedno sofisticirano ublazi nepravilnosti, vendar se vidi, da na veliko bolj sporten nacin proti prejsnjemu modu. Ta naci uporabljam ko ga hocem malo "ognat", tudi na "B" cestah. Odzivnost gasa, vecja kot na "COMFORT", volan je se vedno na normal in daje ne ko mero povratnih informacij.

 

Mod SPORT:Ocenil ga bom tako, (da si lazje predstavljate), da je navadno podvozje na RS-ki, na polovici med NORMAL in SPORT, kar se tice trdote napram DCC nastavitvam, oz, recimo na 3/4, in se nagiba k SPORT. Ja, tu je avto trd. Ampak, se vedno lepo vozljiv. Idelano za ovinkaste ceste. Avto lezi kot deska na cesti :ok, najbolj me spominja na Megana RS-a 3, ceprav tisto je se kaksnih 20% trse. Ta mode sem dosedaj najmanj testiral, ker vedno neka vozim v prtlajzniku ali na sedezih...to ne smes nic met v avtu, ker vse leti naokoli. Zanjic mi je kljuc vrglo iz sredine ven sredi ovnka. Nisem sicer spremljal G-metra (ki ga ima tuid kot stoparico zarai RS Challenge paketa) ampak bi rekel da se zna zgodit da je kasen G ali malo vec v ovinkih, zelo pohvalno!

 

Pa se nasploh...lega na cesti je fenomenalna. Udobje gre proti razredu visje, lega pa proti dol, proti kompaktnemu HH razredu. Zelo zadovoljen.

 

....malo pavze :drink


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • krt in XIN uporabnikom je všeč to sporočilo


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 402
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#9

Lepa! Širina v kabini te kaj moti, tam se najbolj vidi, da je na Golfa postavljena.


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 186
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#10

Tudi mene je zadnjič kar prijetno presenetila octavia. Zapiranje vrat tišje in lepše, kot pri aktualnih BMWjih, vožnja tudi primerno tiha in udobna, čeprav se nas je vozilo 5 notri in sem sedel zadaj na sredini :skrbast

 

Odvisno kakšne gume so na avtu. Če so balonarce so tihe, če so pa športne gume je pa glasno notri.

 

 

Imam ta motor v Leonu ST FR, to je res špica motor (če gledamo za 2.0 dieselne). Avto res ''odrine''. :ok

Bom pokomentiral, v opisu :ok

 

Lepa! Širina v kabini te kaj moti, tam se najbolj vidi, da je na Golfa postavljena.

Ja, to se takoj opazi. Za zdaj me ne moti. Za vse ostalo je tu BMW ;)


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#11

Ja, širina... 3 zadaj v vrsti se ne bodo daleč tako vozili, sploh če je kakšen širše postave od njih :ok2


Prikaži več možnosti


bendeho
bendeho

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 330
  • Lokacija: LJ

#12

dal bi naslov teme RS-ka, bi vsi vedeli zakaj se gre  :cool . če je po naročilu, koliko časa si čakal na avto? 


Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 583
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#13

Pod crto,je avto izpopnil tvoja pricakovanja ali si pricakoval,da bo slabsi?
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 186
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#14

dal bi naslov teme RS-ka, bi vsi vedeli zakaj se gre  :cool . če je po naročilu, koliko časa si čakal na avto? 

Nisem imel casa. Sem vprasla prodajalca, pa je rekel da bi cakal med 4 in 5 meseci. Mogoce pa je samo hotel zaloge prodat, sicer pa sem res nujno rabil avto.

 

Pod crto,je avto izpopnil tvoja pricakovanja ali si pricakoval,da bo slabsi?

Nisem pricakoval da bo slabsi, drugace bi se stegnil malo vec, pa vzel nekaj drugega. Tako da all in all, sem zadovoljen. Mogoce ni nekih velikih emocij prisotnih ampak avto je za moje pojme vreden svojega denarja. So me pa BMW-ji posteno razvadili, to moram priznat. BMW je le BMW, ceprav 16 let stara E39-tka ;)

 

Gremo dalje:

 

4. LEGA: To je zanimivo, da me je v bistvu ravno ta lega napeljala na nakup Octavie, pred recimo Superbom. Lego bi opisal kot zelo nevtralno. Po avtocestah se pocuti cisto ok, povozje z debelimi stabilizatorji in DCC-jem drzi avto vedno v zeljeni smeri. Nekako avto prosi, da ga malo bolj pritiskas po ovinkih, tezko je opisat. Kot da je razvita za to, da se jo vozi na zgornjih 50% zmogljivosti. Pis vetra do recimo 160km/h je skoraj zanemarljiv, tudi ce primerjam z BMW-ji. Ampak o tem vec pozneje. Avto definitivno ne utruja na daljsih voznjah, vendar nisi nikoli cisto odsoten, kot se to zna zgodit pri visjem razredu vozil, kjer si komplet izoliran od ceste, podvozja in s tem same voznje.

 

Na magistralah se Octavia v tej izvedbi pocuti se bolj domace. Pozna se ji krajse medosje kot recimo na BMW-jih in jo je ovinke res v veselje polagat. Sicer je se nisem prav potestiral ampak imam nacrt se enkrat letos it na Jadransko magistralo ali kam drugam. Tu moram pograjat sedeze, ki so za mojo konstrukijo malo presiroki in me malo mece sem tja :) BMW-jevi sportni, ki te stisnejo ob straneh, se mi po tem vprasanju bolj dopadejo. Podkramarjena avto ne pozna. Celo zaznal sem pri zaviranju v ovinke, da je avto hotel postat malo tail happy, vendar se zdalec ne kot oni Focus ki smo ga gledali. To ne vem ce se da pri Octavii kar tako sprovocirat. Conclusion - cvrsta lega, dobra v vseh rezimih nastavitev podvozja, najboljsa seveda na SPORT nastavitvi DCC-ja. Ce si normalen v glavi, ne bos testiral meja na cesti, ker si krepko preko 100km/h, ko lahko gre kaj narobe. Moras res bit idiot da to v treske vrzes ;) Ocena 5/5

 

ZAVORE: Super. Dober obcutek na pedali, ne prevec umeten kot pri VW grupaciji, kjer narobe pogledas pedal, pa si na pasu gori. Dajo se lepo dozirat, nikoli ampak res nikoli nisem mislil ok, bi bilo fajn met vecje zavore. Ocena 5/5

 

POGON: Sprednji, seveda, pri pretiravanju ne trga volan iz rok. Ce si na Manual in malo bolj grob z gasom, gresta prva in druga v prazno, kjub vklopljenem ESP-ju. DSG lepo menjava, je namrec 7 stopenjski. Ce ga downshiftas mauelno, vcasih zacutis da je dal v nizjo prestavo, navzgor nic. Menjave prestav so zelo hitre, posebej ce si navajen starejsih bmjevih avtomatov. Proti 8 stopenjskem zfu se mi isto zdi da je hitrejsi, vsaj navzgor. Ce bi imel mehansko spero od 245 modela bi bil idealen. Ocena 4/5

 

ZMOGLJIVOSTI in PORABA: Motor poznamo pod kodnim imenom EA288 in je biljka svoje vrste. Vgrajujje se v Seata, Golfa GTD in RS-ko. Navor se zacne ze od 1300-1400rpm zelo lepo nabirat. DSG ga vcasih sam drzi na 1200 vrtljajih, tudi ko zacnes posesevat. Zaradi tako nizkega navora, ni potrebe po veliko menjavah. Ce hoces najboljsi pospesek ga pa je vseeno treba drzat tam okoli 2200-2500 rpm. Te res lepo vlece, ko se krivulji moci in navora srecata. Zmogljivosti je vsepovsod in vedno dovolj, razen za mojo (razvajeno) rit :laugh, na avtocesti. Tam bi za moj okus se rabil kaksnih 30-40 lipicancev in 80-100Nm navora vec, potem bi bilo idealno. In se ena stvar. Zaradi afere o izpustih, si bi celo upal trdit, da je avto malo "zaprt". Mislim da bi znal imeti max okoli 175 konjev in nikoli 184 kot je deklarirano. Vendar preden ne grem na valje, tega ne morem sigurno vedet, je le moja subjektivna ocena. Ocena 4/5

 

Glede porabe, odvisna od stila voznje. Mesano, avtocesta tempomat 150-160km/h, magistrala 80-130km/h, sem imel 6,2l po BC-ju. NA roke je pokazalo da je to okoli 6,5l/100km. Ce bi pa hotel po omejitvah, si upam trdit, da se da komot prit na 5,5 litrov porabe. Ob priganjanju in razdelovanju motorja - po navodilih proizvajalca, sem imel porabo na roke 7,7 litra/100km, kar za to kako sem vozil tudi ni hudo. Mislim da bo pri meni imel nekje med 6,5 in 7 litrov na 100km, tako da sem zadovoljen. Ocena 4,5/5

 

KOMFOR in VARNOST: Klima deluje super, ohladi hitro in efektivno ima se nek filter Air care, menda kako aktivno oglje varianta. Ogledala so vsa 3 samozatemnitvena, tako da je to to. Parking senzorji spredaj in odzadaj z vzratno kamero, za mene dovolj, ne rabim nobenih parking asistentk in podobno :) Led lajstne na vratih, lahko spreminjas barve, fora zadeva, Osvetljen prostor pod nogami potnikov, lahko se da uravnat jakost vendar ne barva. Ogledala svetijo na tla, ko je noc in prihajas ali odhajas od avta, uporabna zadeva. Kje so lucke v sencnikih??? :angry

 

Luci so AFL, se pravi da imajo vec LED diod noter, Barva je super, tam okoli 7k kelvinov, svetilnost proti xenonu veliko boljsa, vendar se vidi da niso smeli naredit boljso kot recimo pri Passatu B8. Ta mislim da da vec Luxov od sebe. Snop je tako sirok, da v dolge ovinke ne rabis dinamicnih luci, pri nizjih hitrostih, pa se pri menjavah smeri prizigajo in ugasajo dodatne led diode v zarometih, ki svetijo v ovinek, kakor tudi LED meglenke. Vidljivost je super tudi po mokrem. Nazalost nimam light asistenta, ki bi prizigal in ugaseval luci sam, ker tudi ne bi bilo slabo. Ocena 4,4/5

 

Radarski tempomat - na zalost verzija do 160km/h; lahko samo pohvalim. Ni se bilo situacije, kjer bi reagiral drugace kot sem od njega pricakoval. Ne zmotijo ga niti zozani pasovi in voznja na "knap", malo je bolj previden ampak te spusti mimo. Kar bi rad videl je to, da malo bolj hitro reagira na odmikajoca se vozila pred seboj, ker je tudi na Sport, za moj okus malo prepocasen. Isto deluje v dezju, megli, temi, dnevu, nisem zaznal nobenih razlik. Zavira lahko hitro, lahko bolj pocasi in od dalec, odvisno od nastavitve na kateri se nahaja. Dobro je to, da je hardware isti in se ga da odklenit na 210km/h verzijo ;) Ocena 4,5/5

 

Kar me najbolj moti so gume in izolacija vozila, posebej zadnji konec. Spet, da ne bi mesali strene VW-ju, so namerno to naredili slabse. Gume se za moj okus prevec slisijo v kabino na dolocenih podlagah. Sploh ni ta zvok odvisen od hitrosti, temvec od podlage, bolj kot ne. Po tem vprasanju je veliko glasnejsi od E39. Krivec so tudi gume Bridgestone Potenza S001, tako da naslednje leto pride kaj boljsega gor, ce bo vse po sreci. Kakor tudi dodatna izolacija vozila. vetra ni veliko slisati, tudi pri visji hitrosti je zadeva ok. Ce je kaj bolj glasen zaradi panorame, ne vem. Meni se ne zdi.

 

Panorama: Kot sem ze prej povedal, komot bi zivel brez nje. Se strop bi bil malo visji. Tu pridemo se do ene zadeve. Sedezi bi lahko sli nizje, vsaj se kaksna 2-3 cm ampak zal ne gredo. Jaz sem 182cm visok in moram rect, da sem bil kar malo presenecen, da zadeva ne gre nizje. Tako da bi lahko visjerasli vozniki v kombinaciji z panoramo lahko imel rahle tezave z abstandom od stropa. Ampak to je subjektivno.

 

MULTIMEDIA: Canton me je malo razocaral. Tu sem pricakoval vec. Da se razumemo, zadeva spila super ampak ne kot sem mislil. Basa je dovolj, tonov tud, nastavitve pa niso niti priblizno tako detaljne kot imam na BMW-ju pri M ali ce hocete Individual audio sistemu. Tam lajko nastavljam za vsak pomemben frekvencni razpon posebej, od 50Hz pa na dalje. Tu imas samo visoki, srednji, nizki, globokotonec posebej (glede na to da je v kuferaumu), potem canton sorround in canton equilazer z prednastavtvijo za vse potnike, za odspredaj ali samo za voznika. Mislim da se zna zgodit upgrade, takrat ko bom delal izolacijo, ker res rad poslusam bolj glasno in kvalitetno.

 

Aja, pa ta Castrolova zupca 5W30, je tud zanimiva. PRi priganjanju z lahko doseze 130°C, tako da mi res ni jasno za koga so misljeni intervali od 30.000km...

 

20190830002427.jpg

 

Splosna vtis: Super!. Za ta denar, in ce isces avto da se udbobno in varno pripeljes na cilj, obenem pa bi rad imel moznost, da se ti malo smeji, ko se zapodis po ovinkih, je to to :ok2



Urejal MajoR, 31.08.2019, 00:53.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • rockson, Gambit, Bavaria fan in 8 ostalim je všeč


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 549
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#15

Fact!

Hvala, deliš izkušnje iz 1. roke z nami.
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti
    • MajoR in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


JaaN
JaaN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 368
  • Avtomobil: E39-525i & F11-525xd

#16

V slo so intervali na 15k km.
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#17

V slo so intervali na 15k km.


Na podlagi cesa to pravis?? Lahko razlozis zakaj mislis, da je ravno v Sloveniji servisni interval na 15k km...

Po moje je servisni interval odvisen od nacina voznje, je to vecinoma relacijsko ali vecinoma mestna voznja ali kombinirano. Jaz delam na mesec cca 7km ampak relacijske voznje - 90% avtoceste. Ce bi se drzal intervala kot pravis, da bi moral bit v SLO, bi bil vsaka 2 meseca na servisu. Delam pa servise med 20-25k km. Nekdo drug npr naredi letno samo 8k km, torej bi po tvoje moral na servis vsaki 2 leti. Pa ni tako, v tem primeru se priporoca servis 1x letno.
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 803
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#18

Menjaj castrol za mobil olje, bo sla temperatura za vsaj 10 stopinj dol.
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 895
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#19

Na podlagi cesa to pravis?? Lahko razlozis zakaj mislis, da je ravno v Sloveniji servisni interval na 15k km...

Po moje je servisni interval odvisen od nacina voznje, je to vecinoma relacijsko ali vecinoma mestna voznja ali kombinirano. Jaz delam na mesec cca 7km ampak relacijske voznje - 90% avtoceste. Ce bi se drzal intervala kot pravis, da bi moral bit v SLO, bi bil vsaka 2 meseca na servisu. Delam pa servise med 20-25k km. Nekdo drug npr naredi letno samo 8k km, torej bi po tvoje moral na servis vsaki 2 leti. Pa ni tako, v tem primeru se priporoca servis 1x letno.

Drži avto sam diktira interval glede na način vožnje.


Menjaj castrol za mobil olje, bo sla temperatura za vsaj 10 stopinj dol.

Nič nebo menju,ker to kar mu nalijejo na servisu bo pač not.Sicer je pa avto nov in samo gas do 160kkm ali 4leta.


Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 895
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#20

Zanimivo mi je to da ma c7 ultra pri 160kmh cca 1800 obratov medtem ko masta škoda in vw cca 2100+.


Prikaži več možnosti
    • touster je všeč