dal bi naslov teme RS-ka, bi vsi vedeli zakaj se gre
. če je po naročilu, koliko časa si čakal na avto?
Nisem imel casa. Sem vprasla prodajalca, pa je rekel da bi cakal med 4 in 5 meseci. Mogoce pa je samo hotel zaloge prodat, sicer pa sem res nujno rabil avto.
Pod crto,je avto izpopnil tvoja pricakovanja ali si pricakoval,da bo slabsi?
Nisem pricakoval da bo slabsi, drugace bi se stegnil malo vec, pa vzel nekaj drugega. Tako da all in all, sem zadovoljen. Mogoce ni nekih velikih emocij prisotnih ampak avto je za moje pojme vreden svojega denarja. So me pa BMW-ji posteno razvadili, to moram priznat. BMW je le BMW, ceprav 16 let stara E39-tka 
Gremo dalje:
4. LEGA: To je zanimivo, da me je v bistvu ravno ta lega napeljala na nakup Octavie, pred recimo Superbom. Lego bi opisal kot zelo nevtralno. Po avtocestah se pocuti cisto ok, povozje z debelimi stabilizatorji in DCC-jem drzi avto vedno v zeljeni smeri. Nekako avto prosi, da ga malo bolj pritiskas po ovinkih, tezko je opisat. Kot da je razvita za to, da se jo vozi na zgornjih 50% zmogljivosti. Pis vetra do recimo 160km/h je skoraj zanemarljiv, tudi ce primerjam z BMW-ji. Ampak o tem vec pozneje. Avto definitivno ne utruja na daljsih voznjah, vendar nisi nikoli cisto odsoten, kot se to zna zgodit pri visjem razredu vozil, kjer si komplet izoliran od ceste, podvozja in s tem same voznje.
Na magistralah se Octavia v tej izvedbi pocuti se bolj domace. Pozna se ji krajse medosje kot recimo na BMW-jih in jo je ovinke res v veselje polagat. Sicer je se nisem prav potestiral ampak imam nacrt se enkrat letos it na Jadransko magistralo ali kam drugam. Tu moram pograjat sedeze, ki so za mojo konstrukijo malo presiroki in me malo mece sem tja
BMW-jevi sportni, ki te stisnejo ob straneh, se mi po tem vprasanju bolj dopadejo. Podkramarjena avto ne pozna. Celo zaznal sem pri zaviranju v ovinke, da je avto hotel postat malo tail happy, vendar se zdalec ne kot oni Focus ki smo ga gledali. To ne vem ce se da pri Octavii kar tako sprovocirat. Conclusion - cvrsta lega, dobra v vseh rezimih nastavitev podvozja, najboljsa seveda na SPORT nastavitvi DCC-ja. Ce si normalen v glavi, ne bos testiral meja na cesti, ker si krepko preko 100km/h, ko lahko gre kaj narobe. Moras res bit idiot da to v treske vrzes
Ocena 5/5
ZAVORE: Super. Dober obcutek na pedali, ne prevec umeten kot pri VW grupaciji, kjer narobe pogledas pedal, pa si na pasu gori. Dajo se lepo dozirat, nikoli ampak res nikoli nisem mislil ok, bi bilo fajn met vecje zavore. Ocena 5/5
POGON: Sprednji, seveda, pri pretiravanju ne trga volan iz rok. Ce si na Manual in malo bolj grob z gasom, gresta prva in druga v prazno, kjub vklopljenem ESP-ju. DSG lepo menjava, je namrec 7 stopenjski. Ce ga downshiftas mauelno, vcasih zacutis da je dal v nizjo prestavo, navzgor nic. Menjave prestav so zelo hitre, posebej ce si navajen starejsih bmjevih avtomatov. Proti 8 stopenjskem zfu se mi isto zdi da je hitrejsi, vsaj navzgor. Ce bi imel mehansko spero od 245 modela bi bil idealen. Ocena 4/5
ZMOGLJIVOSTI in PORABA: Motor poznamo pod kodnim imenom EA288 in je biljka svoje vrste. Vgrajujje se v Seata, Golfa GTD in RS-ko. Navor se zacne ze od 1300-1400rpm zelo lepo nabirat. DSG ga vcasih sam drzi na 1200 vrtljajih, tudi ko zacnes posesevat. Zaradi tako nizkega navora, ni potrebe po veliko menjavah. Ce hoces najboljsi pospesek ga pa je vseeno treba drzat tam okoli 2200-2500 rpm. Te res lepo vlece, ko se krivulji moci in navora srecata. Zmogljivosti je vsepovsod in vedno dovolj, razen za mojo (razvajeno) rit
, na avtocesti. Tam bi za moj okus se rabil kaksnih 30-40 lipicancev in 80-100Nm navora vec, potem bi bilo idealno. In se ena stvar. Zaradi afere o izpustih, si bi celo upal trdit, da je avto malo "zaprt". Mislim da bi znal imeti max okoli 175 konjev in nikoli 184 kot je deklarirano. Vendar preden ne grem na valje, tega ne morem sigurno vedet, je le moja subjektivna ocena. Ocena 4/5
Glede porabe, odvisna od stila voznje. Mesano, avtocesta tempomat 150-160km/h, magistrala 80-130km/h, sem imel 6,2l po BC-ju. NA roke je pokazalo da je to okoli 6,5l/100km. Ce bi pa hotel po omejitvah, si upam trdit, da se da komot prit na 5,5 litrov porabe. Ob priganjanju in razdelovanju motorja - po navodilih proizvajalca, sem imel porabo na roke 7,7 litra/100km, kar za to kako sem vozil tudi ni hudo. Mislim da bo pri meni imel nekje med 6,5 in 7 litrov na 100km, tako da sem zadovoljen. Ocena 4,5/5
KOMFOR in VARNOST: Klima deluje super, ohladi hitro in efektivno ima se nek filter Air care, menda kako aktivno oglje varianta. Ogledala so vsa 3 samozatemnitvena, tako da je to to. Parking senzorji spredaj in odzadaj z vzratno kamero, za mene dovolj, ne rabim nobenih parking asistentk in podobno
Led lajstne na vratih, lahko spreminjas barve, fora zadeva, Osvetljen prostor pod nogami potnikov, lahko se da uravnat jakost vendar ne barva. Ogledala svetijo na tla, ko je noc in prihajas ali odhajas od avta, uporabna zadeva. Kje so lucke v sencnikih??? :angry
Luci so AFL, se pravi da imajo vec LED diod noter, Barva je super, tam okoli 7k kelvinov, svetilnost proti xenonu veliko boljsa, vendar se vidi da niso smeli naredit boljso kot recimo pri Passatu B8. Ta mislim da da vec Luxov od sebe. Snop je tako sirok, da v dolge ovinke ne rabis dinamicnih luci, pri nizjih hitrostih, pa se pri menjavah smeri prizigajo in ugasajo dodatne led diode v zarometih, ki svetijo v ovinek, kakor tudi LED meglenke. Vidljivost je super tudi po mokrem. Nazalost nimam light asistenta, ki bi prizigal in ugaseval luci sam, ker tudi ne bi bilo slabo. Ocena 4,4/5
Radarski tempomat - na zalost verzija do 160km/h; lahko samo pohvalim. Ni se bilo situacije, kjer bi reagiral drugace kot sem od njega pricakoval. Ne zmotijo ga niti zozani pasovi in voznja na "knap", malo je bolj previden ampak te spusti mimo. Kar bi rad videl je to, da malo bolj hitro reagira na odmikajoca se vozila pred seboj, ker je tudi na Sport, za moj okus malo prepocasen. Isto deluje v dezju, megli, temi, dnevu, nisem zaznal nobenih razlik. Zavira lahko hitro, lahko bolj pocasi in od dalec, odvisno od nastavitve na kateri se nahaja. Dobro je to, da je hardware isti in se ga da odklenit na 210km/h verzijo
Ocena 4,5/5
Kar me najbolj moti so gume in izolacija vozila, posebej zadnji konec. Spet, da ne bi mesali strene VW-ju, so namerno to naredili slabse. Gume se za moj okus prevec slisijo v kabino na dolocenih podlagah. Sploh ni ta zvok odvisen od hitrosti, temvec od podlage, bolj kot ne. Po tem vprasanju je veliko glasnejsi od E39. Krivec so tudi gume Bridgestone Potenza S001, tako da naslednje leto pride kaj boljsega gor, ce bo vse po sreci. Kakor tudi dodatna izolacija vozila. vetra ni veliko slisati, tudi pri visji hitrosti je zadeva ok. Ce je kaj bolj glasen zaradi panorame, ne vem. Meni se ne zdi.
Panorama: Kot sem ze prej povedal, komot bi zivel brez nje. Se strop bi bil malo visji. Tu pridemo se do ene zadeve. Sedezi bi lahko sli nizje, vsaj se kaksna 2-3 cm ampak zal ne gredo. Jaz sem 182cm visok in moram rect, da sem bil kar malo presenecen, da zadeva ne gre nizje. Tako da bi lahko visjerasli vozniki v kombinaciji z panoramo lahko imel rahle tezave z abstandom od stropa. Ampak to je subjektivno.
MULTIMEDIA: Canton me je malo razocaral. Tu sem pricakoval vec. Da se razumemo, zadeva spila super ampak ne kot sem mislil. Basa je dovolj, tonov tud, nastavitve pa niso niti priblizno tako detaljne kot imam na BMW-ju pri M ali ce hocete Individual audio sistemu. Tam lajko nastavljam za vsak pomemben frekvencni razpon posebej, od 50Hz pa na dalje. Tu imas samo visoki, srednji, nizki, globokotonec posebej (glede na to da je v kuferaumu), potem canton sorround in canton equilazer z prednastavtvijo za vse potnike, za odspredaj ali samo za voznika. Mislim da se zna zgodit upgrade, takrat ko bom delal izolacijo, ker res rad poslusam bolj glasno in kvalitetno.
Aja, pa ta Castrolova zupca 5W30, je tud zanimiva. PRi priganjanju z lahko doseze 130°C, tako da mi res ni jasno za koga so misljeni intervali od 30.000km...

Splosna vtis: Super!. Za ta denar, in ce isces avto da se udbobno in varno pripeljes na cilj, obenem pa bi rad imel moznost, da se ti malo smeji, ko se zapodis po ovinkih, je to to 
Urejal MajoR, 31.08.2019, 00:53.