Lol, "malo" razlike pa je, ali se odpunktira in menja le list strehe (ki je poškodovana od toče recimo), ali pa se odreže vse skupaj z vsemi 6 stebrički vred in štuka sredi stebrička
Če je avto povaljan, potem tudi z ravnanjem in kitanjem ne boš nič naredil. Dejansko je taka školjka za v prešo, za tak avto se kupi drugo školjko, če ga hočeš reševat in popravljat ...
Takole sredi stebrička se cele strehe NE menja. Poglej na sliki, koliko slojev pleha je v enem A stebričku na primer. Zunanji vidni del boš že pošvasal, kdo bo pa notranjega? Za razliko od zmečkljivih con na krakih, kjer se celotni krak menja na punktih, kjer je to predvideno, proizvajalec ni predvidel, da bo kdo rezal in štukal streho sredi stebrička. Tak avto ni več varen, oziroma bo ob ponovnem prevaračanju vprašljivo, ali bo zaščitil potnike. S tem da spet pridemo do vprašanja korozijske zaščite, kako hitro bo rja napadla nezaščiten pregret pleh in ga oslabila ... Stran od takih avtov.
Jst se strinjam s tabo, zato pa kupujem avte, ki imajonestrukturne poskodbe - ce ze moram kupit nekoc poskodovane.
S svojim postom sem pa zelel sporocit, da Slovenija ni drzava, kjer bi avti dobili plombo brez moznosti ponovne registracije. Marsikater avto iz tujine pride k nam “potihem”. To pomeni, da je tam nekdo zletel s ceste recimo pijan in ni klocal ne svoje zavarovalnice ne polocajev in je sesut avto rajse prodal kaksnemu turcinu/arabcu/slovaku/poljaku za drobiz. Marsikdo ga v SLO sprejme z odprtimi rokami in natakne gor dele vprasljivega izvora. Kdor ima dobre veze natakne gor v isti barvi in ce je avto novejsi, nepodkovani kupci tezko kaj ugotovijo.. sem zadel?
Obstaja pa se drugi trg rabljenih delov; naprimer konkretno BMW svoje testne avte po zacetku produkcije razkosa in prodaja potem cel set “pooblascenim” dilerjem kosov. Seveda so kosi drazji, kot tej vprasljivega izvora. Je pa stvar 100% legalna, brez da isces forenzika. In ce s temi kosi popravljas avte, kateri ne rabijo ravnalne mize, nekega hudega klepanja, jst tezave ne vidim.