Skoči na vsebino

 

Ponudba avto.net Porsche 911 (996 in 997)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
353 odgovorov v temi
Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#221

Ja se strinjam, sam med probno voznjo ne bo drsel po ovinkih. Na javni cesti ga itak ne mors peljat tako da bi zacutil bistvo tega avta. Za pocas vozit je slabs kot kaksen cist navaden avto. Uzitek je ce ta stiskas po kaksnih ovinkih. Ce tega ne pocnes je cenej met hrosca kot je Jerry povedal :-)

 

 

Ja seveda da ne, sploh ne vem zakaj je debata usla v smer da se bo potencijalni kupec vsedel za volan vozila?! Kot si napisal, testna voznja je samo se cesnja na torti in nikakor ne ugotavljanje ali si ta tip avtomobila zelis!

 

Moj post je bil namenjen avtorju teme, da ima priloznost nekoliko vec izvedet o 996, katerega si clovek lasti in zraven pogledat se nekaj novejsega in mocnejsega, samo za boljso predstavo.

 

Drugace pa tudi ko gres novega GT3 ali pa GT2 narocit ne dobis testnega vozila v GT verzijah na probo. 

 

Namen sportnega avtomobila je da z njim uzivas v nekoliko bolj dinamicni voznji kadar to seveda pogoji dopuscajo. Za v kolono je sigurno Multivan okno v svet, ali pa hladilnik z masazo sedezev! Voznja po dirkaliscih je tako ali tako za vecino predraga in se jo ne posluzujejo, kar je sicer zal napaka, vendar tako v Slo pac je. Tujina je tukaj precej bolj napredna, seveda pa je vse pogojeno z debelino denarnice.

 

Se pa tukaj poraja vprasanje, ali ni boljse imet raje kaksno "stengo" avtomobila manj pa le tega izkoriscat kot si ga zelis. 

 

Jaz ze cel cas trobim, da mora avtor teme, kupec, vedeti kaj isce in kaj si zeli, ugotavljanje na forumu je popolna neumnost, ker najvec imajo povedat ljudje ki si ga nikoli niso lastili. Berejo lahko pa vsi, na netu vse najdes, kar zelis. Lahko se mu napisejo izkusnje, ki pa kot sva ze ugotovila so od vsakega cloveka drugacne in bo tako tezko nasel pravilni odgovor za sebe.

 

Ce ni siguren, naj najde ljudi, ki mu bodo omogocili, da se bo z modeli boljse spoznal. Saj jih je veliko, samo pravi pristop je treba najdit.

 

Sem preprican, da mu bo lastnik sedaj "novega" 997 in 996 modela z veseljem pomagal. Tudi on je rabil kaksen nasvet ko je sam bil v vlogi kupca ;)



Urejal Underdog Motorsport, 11.09.2019, 17:43.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#222

Za prvo 911 je mogoce carrera cist zadost. Pol pa vidis ce kaj res manjka in menjas
Prikaži več možnosti
    • Eddy in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#223

Ok.
Vprasanje.
Ta ki se prodaja za 35k€ je:
Navadna carrera z 345hp
Je model 997.2?
Torej ima tudi dolocene hibe odpravljene ze tovarnisko, ki jih je inela 997.1?

Je temu tako ali je kaj drugace? :)
Ce je to fl model in tako dalje pa za tako ceno.... sam bojim se da je kaj “skrito” narobe z avtom. No sej je treba itak na pregled peljat pred nakupom.

Hvala
Jo bom šel pogledat jutri ali v petek.

Urejal BMW4everafter, 11.09.2019, 19:14.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 726
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#224

Kot ljubitelj zadnjega pogona, zaradi naravnih gensko pogojenih tendec preferiram vozila, ki so psihofizična zahtevna za vozit, torej da iz mene izvabijo 

100% pozornost s komandiranjem tega smrtnega stroja, ko se probavam približevat tovarniško začrtani meji oprijema, in je zelo malo vozil na tem planetu 

še sposobnih večji nasmeh narisat kot poršovi izdelki.

Pa ne samo to, zelo cenim hi tech inžinirstvo, ki je mehaniku prijazno za delo, zadnjič sem imel čast in veselje poservisirat 986 Boxterja 3,2 kolegu in sem bil 

zelo navdušen nad razmišljanjem zasnovalcev za nas umazance, ki moramo tako ali drugače zaradi različnih razlogov servisirati in popravljati vse kar položnice plača, vse je narejeno da imaš nek logičen pristop in dostop, tako da ga je sposoben servisirat vsak decenten mehanik, z malo logike in kmečke pameti.

 

Cene rezervnih delov: stranka ni želela original materiala, sva vgradila kvalitetne nadomestke, cene presenetljivo nizke, na nivoju bavarvcev.

 

Vozniška izkušnja: zelo malo jo je bilo, pa vendar- kratko, a sladko, tudi "pussy porš" pa nevem kaj vse ljudje govorijo, je fenomenalen za vozit, qurčev boxter, pa me je nasmejal iskreno, tako da mora biti 911 linija res poezija za die hard voznike z rahlo željo da jih avto pokoplje ob napaki  :-D

 

Če bo kdaj kinta... definitivno star porš. Kakršnkol. Za možgan, telo in duha  :cool

 

Tako da Jerry in podobni maslači, to ni avto za vas, ležeče matadorje avtoceste, kdor išče avto ki išče voznika, gre po 911. Pika,


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 515
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#225

Njegov kolega kakor razumem. In ce ima zdaj gt3 doma mu 996 dela skifo in se je bo hotel znebiti.

In @underdog pomoje insinuira da je za tvoj budget to to kar se tice 911. Porihtano 996 za manj kot 30k, namesto vprasljive 997 za 50k.

 

996 je od žene zdaj...ali pa njegov, GT3 pa njen ;) 

 

Danes sem ga imel priliko zapeljati (gt3)...okno v svet ali kako smo že rekli :)  Vsekakor moj naslednji korak (sicer 991.2), ampak problem je, ker potem nimaš več koraka dalje...

 

Vse vmes med M2 in GT3 je pa mlečno, nekje malo boljše, drugje malo slabše, pa veliko dražje.

 

lp,m


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#226

Jest sem dejansko navdušen nad 911 odkar sem jo mel priliko peljat.

 

Če maš možnost vzet porha bi jest se zmenil za pregled na servisu, če tam potrdijo, da je ok, dobiš garancijo na avto in si miren in te boli briga. Se splača riskirat 1300 eur za prvo leto da ne boš sam študiral kaj ti lahko odleti.


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 515
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#227

Jest sem dejansko navdušen nad 911 odkar sem jo mel priliko peljat.

 

Če maš možnost vzet porha bi jest se zmenil za pregled na servisu, če tam potrdijo, da je ok, dobiš garancijo na avto in si miren in te boli briga. Se splača riskirat 1300 eur za prvo leto da ne boš sam študiral kaj ti lahko odleti.

 

Ni ravno tako enostavno...teoretično je. Mora biti servisiran na pooblaščencu komplet, vsa zgodovina znana, vsaj zadnje 3 mesece registriran itd itd..


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#228

Drugač pa ni preveč prijazen porh za šraufat, za veliko posegov mora motor ven, tudi za svečke recimo, vsaj pri 911.pa za vsako tesnilo, pomožni agregat, ampak ga je menda dost lahko ven dobit. ne bom pa trdil, da čist za vsako stvar motor ven jemljejo.


Ni ravno tako enostavno...teoretično je. Mora biti servisiran na pooblaščencu komplet, vsa zgodovina znana, vsaj zadnje 3 mesece registriran itd itd..

itak, sej niso budale tam, da jim boš uturil neka jajca. Če porh nima servisne zgovine v nulo pol itak pozabi. Sam glavoboli lahko sledijo.


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 515
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#229

Drugač pa ni preveč prijazen porh za šraufat, za veliko posegov mora motor ven, tudi za svečke recimo, vsaj pri 911.pa za vsako tesnilo, pomožni agregat, ampak ga je menda dost lahko ven dobit. ne bom pa trdil, da čist za vsako stvar motor ven jemljejo.


itak, sej niso budale tam, da jim boš uturil neka jajca. Če porh nima servisne zgovine v nulo pol itak pozabi. Sam glavoboli lahko sledijo.

Ni treba pri 996...izpuhe dol in si zraven, smo menjali svečke + tuljave.



Urejal bmw330cd, 11.09.2019, 19:43.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#230

Sej pravim, da nisem ziher. Je pa fajn da to en dela ki mal ve kako je s temi motorji.

 

Menda je tud menjava sklopke in vztrajnika kar drag poseg, vsaj za turbota.

 

Tale 997 nisem ziher ali je 1 ali 2, ker se ne spoznam, načeloma pa je bil 997.2 od leta 2009 dalje. Je pa vseeno fajn ker je kasen letnik ni prva 997 iz 2004.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#231

Pomoje je 997.1 ker je bil FL predstavljen septembra 2008, tako da če je julij 2008 po ni. Kar ni nujno slabo.


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#232

A ni imel 997.1 drugacne luci zadaj?
Meni to deluje kot 997.2 luci zadaj.
No lahko da se motim?! Da ni kaksna sestavljanka to...

Urejal BMW4everafter, 11.09.2019, 20:17.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#233

Tud mozno :-)
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#234

Pomoje je 997.1 ker je bil FL predstavljen septembra 2008, tako da če je julij 2008 po ni. Kar ni nujno slabo.

 

Tole je prva serija 997.2 osnovne carrere! Vedno predstavitev novega Porha pride ko je se stara v pogonu in se zacne pri osnovni carreri. Kasneje pa pride se razlicica S itd po lestvici. Saj ga vidis po zadnjih luceh, notranjosti, sprednjih dnevnih luceh, feltnah, vidis da je osnovna carrera po crnih celjustih, izpuhu...itd Prve 997.1 so bile tudi ze leta 2004!

 

Sej pravim, da nisem ziher. Je pa fajn da to en dela ki mal ve kako je s temi motorji.

 

Menda je tud menjava sklopke in vztrajnika kar drag poseg, vsaj za turbota.

 

Tale 997 nisem ziher ali je 1 ali 2, ker se ne spoznam, načeloma pa je bil 997.2 od leta 2009 dalje. Je pa vseeno fajn ker je kasen letnik ni prva 997 iz 2004.

 

Za cisto vse ni potrebno vzeti motorja ven, za zelo veliko stvari pa, samo je to res tako simple da je bistveno lazje motor pri 911 ven vzet kot ketno pri bavarcu zamenjat. Kar se tice pa sklopke in menjalnika, pri katerem avtu je pa to poceni?!?

 

 

Jest sem dejansko navdušen nad 911 odkar sem jo mel priliko peljat.

 

 

 

Sem ti ze napisal, zate je po napisanem sodec prava izbira 991.2 GTS 4! Probaj pa povej ce se motim!? Sam sicer ciljas na Turbo, ampak probaj pa iskreno povej! ;)



Urejal Underdog Motorsport, 11.09.2019, 20:38.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#235

Ma jest mam v glavi turbo ker je pac turbo ata vseh civilnih 911. Gt3/2 mi je prevec hardcore, bi pa mel top of the line 911ko, da ne bi pol se skoz po turbotih slinil. To je tko kot ce bi vzel s500 namest s63 amg... se vedno vrhunsko sam ni pa najhujsi. Mogoce me mal sam psiha jebe. Ker razlike v ceni pa ni tok hude...
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#236

Ma jest mam v glavi turbo ker je pac turbo ata vseh civilnih 911. Gt3/2 mi je prevec hardcore, bi pa mel top of the line 911ko, da ne bi pol se skoz po turbotih slinil. To je tko kot ce bi vzel s500 namest s63 amg... se vedno vrhunsko sam ni pa najhujsi. Mogoce me mal sam psiha jebe. Ker razlike v ceni pa ni tok hude...

 

Meni je sicer vseeno, vendar menim da gledas narobe. Ni to S klasa ali pa hladilnik, v tem ali pa takem avtu moras uzivat, a ni bolje recimo malo manj po lestvici pa da v njem res uzivas in se gradis, kot pa nekaj kar je top na lestvici pa te je strah, pa Turbo sploh ni top na lestvici...pol GT2 RS sam tam bos planice menjal hitreje kot pa tankal ;)

 

Pozabi na ceno, je nepomembna, povecini vsak ki ima GTS ima tudi za Turbo, upam da razumes!

 

Probaj, pa iskreno povej ce imam prav!?



Urejal Underdog Motorsport, 11.09.2019, 20:41.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 515
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#237

Meni je sicer vseeno, vendar menim da gledas narobe. Ni to S klasa ali pa hladilnik, v tem ali pa takem avtu moras uzivat, a ni bolje recimo malo manj po lestvici pa da v njem res uzivas in se gradis, kot pa nekaj kar je top na lestvici pa te je strah, pa Turbo sploh ni top na lestvici...pol GT2 RS sam tam bos planice menjal hitreje kot pa tankal ;)

 

Pozabi na ceno, je nepomembna, povecini vsak ki ima GTS ima tudi za Turbo, upam da razumes!

 

Probaj, pa iskreno povej ce imam prav!?

 

https://www.avto.net...asp?id=14316760

 

Ta bi bil zanj..poznam avto in lastnika, je vrhunski. Od opreme pa vse kar išče..hlajeni sedeži, sport izpuh, panorama, radarski tempomat, sport chrono..to je to.



Urejal bmw330cd, 11.09.2019, 20:44.

Prikaži več možnosti


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 160
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#238

Vem da sem partybraker, me pa resno zanima kolk je kasko kraja 100% zavarovanje za recimo tole 997.2 od cca 40k eur ?
LP,Moebius
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 963
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#239

:ok2

Ja k nisi rekel da ga bos ti vzel GT3? Je to tiste rdeč, ki je bil tudi na netu by Vidmar? :)



Urejal Taucher, 11.09.2019, 21:38.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 716
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#240

Pomoje je 997.1 ker je bil FL predstavljen septembra 2008, tako da če je julij 2008 po ni. Kar ni nujno slabo.


Tole je kar 997.2 FL. Ima novejšo navigacijo, pa motor s 345 KM. Je pa čist prva verzija, takoj po predstavitvi. Kar ni originalno (vsaj razvidno iz fotk) so rdeče zavorne čaljusti (navadna Carrera ima črne).
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti