Skoči na vsebino

 

Ponudba avto.net Porsche 911 (996 in 997)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
308 odgovorov v temi
Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 747
  • Lokacija: Slovenija

#41

Mondiali so zaceli 1980.... ne mešat jabolk pa hrušk. Lahko prinerjaš potem 355 ali pa 348 pa boxterja... pa si spet mrzel...
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 208
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#42

Samo ena razlika je...Mondiala imaš zato, da rečeš da imaš Ferrarija v VAŠKI gostilni ter nepoznavalci kateri vidijo samo črnega konja na rumeni pdolagi...z Boxterjem pa se ti smeji vedno, ko ga zapodiš po kakšni lepi cesti ali pa greš na stezo in s stock avtom pošolaš na papirju hitrejše ;) Mondial ti pa razpade...



Urejal blackberet, 04.09.2019, 21:18.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 349
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#43

:ok 



Urejal Nixxon, 05.09.2019, 04:25.

Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 521
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#44

Iskati ferarija na dnu ponudbe je brezveze - samo zato, da rečeš da ga imaš v garaži. Zato pa konkreten ferari ni za vsakega seljaka. Porša pa vozi kar precej cigotov....
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 617
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#45

Kar pa še ne pomeni da je zato boljši avto.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 143
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#46

Samo ena razlika je...Mondiala imaš zato, da rečeš da imaš Ferrarija v gostilni...z Boxterjem pa se ti smeji vedno, ko ga zapodiš po kakšni lepi cesti ali pa greš na stezo in s stock avtom pošolaš na papirju hitrejše ;) Mondial ti pa razpade...

Zakaj bi zapravljal za Mondiala, za seljake je tole dosti bolj ugodna alternativa... 

01_snapped-MR2.jpg

2v5gikj1t2l21.jpg


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#47



Zanimivo.
Lahko kdo opise razlike predvsm vozniske med 911 2S in 4S?

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 715
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#48

Pa dajte no ludeki!!!...A mora res vsaka tema zaiti u 3pm? Pa kaj qrac ima ferrari skupnega s porhom razen 4 koles, volana in še kakšne malenkosti...? Osebno me ne moti, ko določene xy teme padejo v debato o porabi. Ko se pa piše 2 strani o ferrariju v porše temi, mi gre pa kar na bruh bruh... grem izpraznit želodec


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 508
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#49

Zanimivo.
Lahko kdo opise razlike predvsm vozniske med 911 2S in 4S?

 

Ena zanimivost..996 4s...avto dvigneš, pobereš ven sprednje polosovine, daš gor namenske čepe in je to to, imaš rwd. Če se čez zimo voziš pa daš noter nazaj polosovine :)

 

lp,m


Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 381
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#50

mogoče veš ali gre isto pri 997 ali tam javlja napako?


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 508
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#51

mogoče veš ali gre isto pri 997 ali tam javlja napako?

 

To pa ne vem :/

 

Vem pa ,da se nekako da izklopit sprednji pogon..esp off + ročna na prvi zob? Underdogmotorsport mi je to razlagal pred časom.



Urejal bmw330cd, 05.09.2019, 15:48.

Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 381
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#52

to sem slišal za 997FL, naj bi šlo pri pdk. Modeli do 08 pa imajo tako visco.


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#53

Ena zanimivost..996 4s...avto dvigneš, pobereš ven sprednje polosovine, daš gor namenske čepe in je to to, imaš rwd. Če se čez zimo voziš pa daš noter nazaj polosovine :)

 

lp,m

Resno? no pa imaš 2S z lepimi boki mmmmm.

Kot si pisal neka fora je tudi z ESP in ročno. Sem že nekje bral to. zanimiva zadeva.

 

Kaj so pa poleg očitne razlike oblike največje razlike med 996 in 997.1? Motorji? A niso v zadnjih letnikih 996 enaki motorji kot v začetnih 997.1?

Torej iste težave,..?

 

Lahko kdo iz izkušenj pove okvirne letne stroške vzdrževanja, če se avto vozi po cca 5000-10000km/leto? Pogoj, da je avto spodobno ohranjen.


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#54

Resno? no pa imaš 2S z lepimi boki mmmmm.

Kot si pisal neka fora je tudi z ESP in ročno. Sem že nekje bral to. zanimiva zadeva.

 

Kaj so pa poleg očitne razlike oblike največje razlike med 996 in 997.1? Motorji? A niso v zadnjih letnikih 996 enaki motorji kot v začetnih 997.1?

Torej iste težave,..?

 

Lahko kdo iz izkušenj pove okvirne letne stroške vzdrževanja, če se avto vozi po cca 5000-10000km/leto? Pogoj, da je avto spodobno ohranjen.

 

 

Ce si resen kupec malo po googlaj, pa saj vse pise. 

 

Zakaj se toliko vprasanj okli carrera 2 in carrea 4, saj se tocno ve kateri je za kaj namenjen. Pa bi odklapljali pa se jebali, res ne vem ce je po tem potreba. Ce rabis avto celo leto je pac 4 logicna izbira, ce bos imel 911 kot drugi ali tretji avto po tem je verjetno Carrera 2 boljsa izbira ali pa ne ker ne maras ne vem cesa. Saj zato jih pa delajo v tako veliko razlicicah. Saj te peljejo prav lepo ppo lestvici skozi modele da valjda najdes kar si zelis. 

Ali mislis da so vsi enaki samo oznake se menjavajo!?

 

Stroski vzdrzevanja, resno?!? Pa saj ni verjetno prvi avto ki ga kupujes, saj ves da je vse odvisno za kaj ga imas in kako ga uporabljas. Gume lahko menjas na vsakih 50-70 krogov ali jih imas pa 10k km na avtu, pa se pol samo zadje zamenjas ker sprednje so se cist ok. Res ne vem zakaj se toliko sprasuje o nekih osnovnih stvareh. Koliko staneje gume itak lahko pogledas, koliko casa jih bos pa vozil pa samo ti ves. In naprej se zopet vse povezuje z nacinom voznje, diski, ploscice, sami servisi zopet itd. Saj lahko olje menjas vsako sezono ne glede na km, lahko pa pac cakas na servisni interval, al pa se mal zamudis?!

 

Razlike med 996 in 997?!? Valda ves kaj kupujes in zakaj, pa saj je precej specificen avto, ni tako kot recimo clio ki je za po kruh da 911 ne umazes ko dezuje?


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#55

Ce si resen kupec malo po googlaj, pa saj vse pise. 

 

Zakaj se toliko vprasanj okli carrera 2 in carrea 4, saj se tocno ve kateri je za kaj namenjen. Pa bi odklapljali pa se jebali, res ne vem ce je po tem potreba. Ce rabis avto celo leto je pac 4 logicna izbira, ce bos imel 911 kot drugi ali tretji avto po tem je verjetno Carrera 2 boljsa izbira ali pa ne ker ne maras ne vem cesa. Saj zato jih pa delajo v tako veliko razlicicah. Saj te peljejo prav lepo ppo lestvici skozi modele da valjda najdes kar si zelis. 

Ali mislis da so vsi enaki samo oznake se menjavajo!?

 

Stroski vzdrzevanja, resno?!? Pa saj ni verjetno prvi avto ki ga kupujes, saj ves da je vse odvisno za kaj ga imas in kako ga uporabljas. Gume lahko menjas na vsakih 50-70 krogov ali jih imas pa 10k km na avtu, pa se pol samo zadje zamenjas ker sprednje so se cist ok. Res ne vem zakaj se toliko sprasuje o nekih osnovnih stvareh. Koliko staneje gume itak lahko pogledas, koliko casa jih bos pa vozil pa samo ti ves. In naprej se zopet vse povezuje z nacinom voznje, diski, ploscice, sami servisi zopet itd. Saj lahko olje menjas vsako sezono ne glede na km, lahko pa pac cakas na servisni interval, al pa se mal zamudis?!

 

Razlike med 996 in 997?!? Valda ves kaj kupujes in zakaj, pa saj je precej specificen avto, ni tako kot recimo clio ki je za po kruh da 911 ne umazes ko dezuje?

Hvala za izčrpn odgovor.

Sprašujem ker:

 

1) Avto bi imel registriran celo leto in ja tudi po zimi bi šel kak krog ali dva... Ko ga bom kupil bo za vedno ostal pri hiši, razen če bo res kriza in potreba po prodaji, tako, da me za nadaljno prodajo ne skrbi kako bi šlo če bi šlo ali nebi,...

 

2) Ja tudi po kruh bi šel z njim isto kot s cliotom. A je to narobe? Tudi po snegu bi šel če bi mi zapasalo. Motor na zadnji osi itak pomeni boljši grip zadaj, tako, da načeloma mora it 911 v sneg bolje kot BMW :) Tudi vsak dan bi se v šiht peljal pa nazaj, šel kar tako brezveze se malo peljat,..Ja tudi po dežju sej ni iz cukra... Če bi se mi zaluštalo bi se tudi cel mesec z njim vozil po vseh opravkih kot z vsakim avtom. Saj avto nima nekega zbirateljskega pedigreja in je pač avto ane. navadna carrera narejena v velikih serjah. Ne iščem nekega turbaka, GT serije,... Al se motim?

Načeloma pa bi bil tretji avto pri hiši poleg moje e46 in ženinega pasata...

 

3) Stroški vzdrževanja so po mojem na mestu vprašanje. Zakaj? Namreč, če ga uporabljaš celo leto je fajn vedet kaj lahko pričakuješ. OK vsi poznamo IMS, pa pokanje glav,...Noben pa ne pove kakšnih drugih "manj znanih" težav, ki sigurno obstajajo, saj obstajajo pri vsaki znamki. Zdaj meni je vseeno ali ta avto stane 2€/km ali a 0,5€/km pri 5000km na leto. Trenutno mi je to vseeno ampak rad bi vedel na kaj bit pozoren. Avta ne bom vozil na dirkališče verjetno nikoli. Koliko stanejo gume me ne zanima, ker gume niso del vzdrževanja ampak so potrošni material. Mene obstajajo izredne stvari, znane hibe,... Gotovo obstaja kup stvari, na katere je treba bit pozoren pri nakupu in tudi po njem. Preventiva pa take fore. Če je IMS edina resna težava (kar dvomim) je to začetni strošek tista 2 jurja, da konkreten servis in menjavo le tega ter mirna Bosna... Pa vemo, da temu ni tako. Avto je vseeno star 10+ let (997) ali 15+ let (996). Dajmo že enkrat razčistit, da gume, ploščice, olje, filtri, končniki,... niso stroški vzdrževanja ampak potrošni material. Ali pa sem jaz edini bedak, ki misli, da so stroški na teh stvareh potrebni slej ko prej... Govora je torej o specifičnih napakah posameznega modela.

 

4) Google že google. Ampak a ni bolje dobit informacije direkt od lastnikov, ki so avto ali pa ga dejansko uporabljajo v Sloveniji. V državi kjer živiš, kot pa gledat videoposnetke na youtube, ki so itak snemani večinoma v državah, kjer so cene in na splošno vse krepko drugačne kot pri nas. Pač fajn je vedet oziroma bit obveščen o čim več stvareh. Pa tud te famozne youtuberje, ki nakladajo o "ownershipih" je z rezervo za jemat, ker ponavadi če se le da je vozilo, ki je kupljeno in opisovano "cheapest in the country" ali kaj podobnega....

 

5) Ne boš verjel ampak ne... ne vem kaj kupujem. Od nekdaj mi je zelo všeč 911 in sedaj se kaže prilika, da si ga bom lahko privoščil v bližnji prihodnosti.

Zato pa sem ustvaril temo, da se malo pove, opiše zadeve. Mnenja izkušnje z različnimi modeli (4s, 2s, turbo, gt2, gt3,... ). Nikoli v lajfu še nisem vozil poršeja.

In oprosti, ker ne vem kako se pelje 4S napram 2S in čemu sta en in drug namenjena. Ma kaj carera... tudi boxterja in caymana še nisem vozil.... Najbolj "športen" avto, ki sem ga vozil je bil F360 za 15 minut v Modeni.. Drugih izkušenj nimam.

Več ljudi več ve? Pa take fore? Nočem pač imet izkušnje take, da mi otroška želja in veselje postane nočna mora, ker bo avto stalno na dvigalu.

 

Načeloma porsche velja za zelo zanesljivo znamko. Ampak saj vemo... Tudi BMW-ji nekaterih kar delajo pa delajo (recimo dobri stari forumaški JINX) večina pa se jih nonstop nekaj šraufa.

 

Ne me narobe zastopit in vzet tega kot kakšen napad ali karkoli. Ampak a ni forum namenjen ravno takim stvarem?

Meni se zdi bolj neumno odpirat teme in spraševat kakšna je poraba 318d napram 320d...In ali se bolj splača 18d ali 20d. Ter teme kot so "20d je popolnoma dovolj" in podobne neumnosti.

 

Mislim, da sem odprl dobro temo z namenom, da se vse informacije strni na enem mestu, kljub temu, da je tema posebej o 997 in 991 že odprta. Naj bo ta tema ena od tistih brez nepotrebnega balasta. Pa pustimo ferarije na prejšnji strani. Tudi od teh stvari je zaminivo kaj prebrat mimogrede.



Urejal BMW4everafter, 06.09.2019, 08:34.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti
    • DreamBMW in Popo30 uporabnikom je všeč to sporočilo


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 381
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#56

M5 si že prodal?


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 274
  • Lokacija: Ljubljana

#57

996 je res najmanj posrecen model, ce mas moznost glej rajsi 997, tudi notranjost je bolj prebavljiva.

Jest drugega kot awd ne bi gledal, avto je bolj uporaben, lazje ga peljes hitro, ni problem ce je hladna cesta, vlaga, mokro, suhih lepih vikendov je pri nas 5 na leto. Rwd je res za orenk ljubitelje, men porh rwd ni bil ok ker je bil enostavno prenevaren za hitro peljat. Ni uzitek ce skoz razmisljas a se bos razbil z avtom.

Pri 10-15 let starem porhu bo skoz kaj za porihtat. Motor bo zihr za obnovit ce se ni bil, enostavno najdi dobrega mojstra, mej 5 jurjev na leto na stran za popravila in uzivaj. Ce te bo bolelo vsakih 100 eur pol z avtom ne bo veselja.

Pa ne jemjli osnovnega, ti bo hitro ratal presvoh.

Naceloma so to pac se vedno samo avto. Po 10 letih so amortizerji za zamenjat, bremze so potrosni materjal kot si ze rekel, sam stanejo se vedno 4-5 jurjev komplet diski in ploscice, tako da ni cist vseeno ce je bilo ze menjano.
Pa servo pumpa, zaganjac, alternator, kompresor klime, kaka elektticna zadeva tud lahko crkne. Zastonj se ne da vozit :-)
Prikaži več možnosti
    • sash in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 957
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#58

996 je res najmanj posrecen model, ce mas moznost glej rajsi 997, tudi notranjost je bolj prebavljiva.

Jest drugega kot awd ne bi gledal, avto je bolj uporaben, lazje ga peljes hitro, ni problem ce je hladna cesta, vlaga, mokro, suhih lepih vikendov je pri nas 5 na leto. Rwd je res za orenk ljubitelje, men porh rwd ni bil ok ker je bil enostavno prenevaren za hitro peljat. Ni uzitek ce skoz razmisljas a se bos razbil z avtom.

Pri 10-15 let starem porhu bo skoz kaj za porihtat. Motor bo zihr za obnovit ce se ni bil, enostavno najdi dobrega mojstra, mej 5 jurjev na leto na stran za popravila in uzivaj. Ce te bo bolelo vsakih 100 eur pol z avtom ne bo veselja.

Pa ne jemjli osnovnega, ti bo hitro ratal presvoh.

Naceloma so to pac se vedno samo avto. Po 10 letih so amortizerji za zamenjat, bremze so potrosni materjal kot si ze rekel, sam stanejo se vedno 4-5 jurjev komplet diski in ploscice, tako da ni cist vseeno ce je bilo ze menjano.
Pa servo pumpa, zaganjac, alternator, kompresor klime, kaka elektticna zadeva tud lahko crkne. Zastonj se ne da vozit :-)

Se pravi hočeš rečt da se je boljše potem voziš s tem (ce smo kolikor toliko na isti veji kar se tiče cene):

 

 

https://www.avto.net...asp?id=14052936

 

 

https://www.avto.net...asp?id=14372733

 

 

kot pa se tem (se opravičujem ker je druga serija, samo mi ne da miru tale c4 ;):

 

 

https://www.avto.net...asp?id=14536815

 

saj kao z novejšim ne bi bilo tok "dodatnih stroškov" ?  Da se razumemo, ne bom dal zadnji cent za pleh, a vseeno da je slika malce bolj jasna. Je pa tako da kakorkoli pogledaš ko enkrat vse to porihtas in delaš malo km in nimaš piste in je užitek da ga kdaj pa kdaj stisneš na visoke obrate, spet ne more vse takoj it v franže, konec koncev je to le nemško in recimo zanesljivo in je potem takem z malo km na leto tudi doba novih zamenjanih delov daljša. 

 

Sam osebno se bom še pozanimal pri nekaterih lastnikih porhov po pa bom potem videl kaj in kako. Sem pa v dilemi, novejši so bolj močni bolj se verjetno peljejo, tile stari 964 993 pa ti dajo verjetno več nasmeha in užitka, če ne druzga so že polnoletni in ga je popolnoma drugače pogeldat ko ga zagledaš - saj meni osebno je tako.  :)   



Urejal Taucher, 06.09.2019, 11:27.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 274
  • Lokacija: Ljubljana

#59

Za 993 moras bit res hardcore ljubitelj tega modela. Ker je gajba v resnici v primerjavi z novejsimi.

Ce ma res obnovljen motor in da je narejeno kot je treba potem verjetno obstaja racun, ki je med 15-20 jurji za tako delo.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 590
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#60

Mah tko hitr te tut ne odreze. Sploh atmosferc. Si mogu vse izklopit pa ne zajebat pri prestavi, ce asi hotel pometat. Da bi te pa pri 180 na regionaki odrezal si moral.met kar velka jajca. Sam tam.tut 4s ne pomaga.
Boobs is back!
Prikaži več možnosti