Vem da sem partybraker, me pa resno zanima kolk je kasko kraja 100% zavarovanje za recimo tole 997.2 od cca 40k eur ?
4 jurje? Sam to kasko skor ne das vec. Ce nimas kaskota je vecji adrenalin ko ga teras cez ovinke po mokri cesti :-)
#241
4 jurje? Sam to kasko skor ne das vec. Ce nimas kaskota je vecji adrenalin ko ga teras cez ovinke po mokri cesti :-) |
Prikaži več možnosti
|
#243
Pol je dost da mas staro 911 z 210 konji pa adrenalin na max dela :-)
|
Prikaži več možnosti
|
#244
Ja, ta je bil Vidmarjev, je edini 997.2 GT3 v Slo (razen še en 4.0).
Jaz bi vzel 991, ta je preveč hardcore za take softiče kot sem jaz, sem pa pred meseci ga tudi gledal, prej da je Jure se odločil Urejal bmw330cd, 12.09.2019, 05:07. |
Prikaži več možnosti
|
#245
Uf ne vem ce glih res tako. Boštjan Šifrar ima zavidljivo zbirko gt RS modelov garaži na slovenske tablice.
V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil |
Prikaži več možnosti
|
#246
ne bo držalo. 991 je bila prvo 400 KM verzija šele potem 350 enako je pri 992. Najprej S sedaj je osnova zunaj |
Prikaži več možnosti
|
#247
En rdeč GT3 je imel odtrgano kolo v karambolu in je bil včasih dnevno parkiran na rudniku ! Je to ta isti avto? |
Prikaži več možnosti
|
#248
tisto je bil 991.1 gt3
kupit ću ga pa se provozat kroz Portorož
|
Prikaži več možnosti
|
#249
Imas prav, narobe napisano iz moje strani! Se oprvicujem Urejal Underdog Motorsport, 12.09.2019, 08:05.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
Prikaži več možnosti
|
#250
|
Prikaži več možnosti
|
#251
Za to obstaja sigurno razlog. Si jih vozil? So jih res tolk dodelali, da so bolj prijazni vsakdanjiku, kot predhodniki? Ali zaradi manjko Mezger-ja? ![]() Drugace se pa spomnim, da ko je 997 prisel ven sem bil navdusen, ravno zaradi skoka nazaj v designu od serije 996, ki je za puriste veljala dolgo kot "nepravi" Porsche (vsaj videz, ce se je danes spremenilo, ne vem). Ko je prisla 991 ven..hm, ja lep, zaobljen, usminkan, vendar mi ni nobenih emocij vzbujal. Se danes ne, ko ga pogledam. 992 pa je bolj evolucija 991 predvidevam? Urejal MajoR, 12.09.2019, 08:24. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#252
Sem, 991 gt3 Rs in gt2 RS! Same superlative, narejen u nilo se nikoli prej noben tako lepo narejen kot 991, tehnika vrhunska, zmogljivosti nore...skratka vse top! Bi ga imel, nikoli!!! Not mine cup of tea! Avto z katerim je vsak hiter, odpusca napake, dela odlicno oziroma najbokje ko ga pustis v auto, elektronika nora, skrtaka vse super! Ne steinjam se z novo filozofijo postavitve motorja, ki je seveda boljsa za vse, razporeditev teze, boljse vodenje in predvsem vecja medosna razdalja! Ampak...za mene osebno dolgas, pa ceprav zelo hiter dolgcas!
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
Prikaži več možnosti
|
#253
bom neki napisal sam ne me tepst
Je sploh smiselno tak avto dejansko skeširat? @leon ti maš to ziher v malem prstu - SIG... saj morda kje že piše samo nimam časa brskat, kje je pa @rottie in verjetno vse ve.
oz. glede na to da bi se več al manj vozil sezonsko, je boljše da ga najamem čez leto-recimo poletje (2-3 mesce plačam najem in pol vsako leto drugega tipa oz. model, se ne obremenjujem z servisi in gumami, samo tankam,....) ?
številke so hudič, bom spravil v eno xls. tabelo (joke) Urejal Taucher, 12.09.2019, 12:16.
Freude am Fahren - für dich bin
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#254
Skoda ker vas je tukaj veliko, ki gledate nekaj za svojo duso in srce skozi denar. Samo 1x zivimo.
Buy,ride, enjoy |
Prikaži več možnosti
|
#255
Problem lahko nastane, če daš ves denar za dušo in srce, in ti potem zmanjka za življenje
To si tako napisal, kakor da s(m)o vsi butlji, ki si ne nabavimo P911... kakor da gre za kilo kompirja ![]() 23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004) |
Prikaži več možnosti
|
#256
http://www.kreativni...najem-vozil.php
Jaz še nimam takih problemov, ampak pomojem edini avto, ki ga je smiselno skeširat je kak redek primerek, npr GT3 RS ipd., kjer dejansko pridobiš na ceni oz. je vreden več ali enako čez nekaj let.
Vse ostalo se bolj splača najet.
Razen če se preseliš v klaifornijo in ga lahko voziš celo leto Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#257
Zakaj pa mora biti nek ultra redek avto za dušo? To je za naložbo. Če boš razmišljal, da ga lahko popraskaš in bo zaradi tega zgubil na vrednosti za vsaj 7k€ potem to ni avto za dušo ampak mučenje. Avto za dušo je lahko stara zlupana e30 ali pa GT3 RS, pod pogojem, da ko se vsedeš v avto ne razmišljaš, koliko vrednosti boš zgubil ampak se odpelješ tja kamor želiš in odvoziš kakor želiš brez sekiranja o stroških. |
Prikaži več možnosti
|
#258
450 € + gorivo
https://www.youtube....h?v=LvAA2jy44uo Urejal LEO37, 12.09.2019, 12:48. ![]() 23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004) |
Prikaži več možnosti
|
#259
Po eni strani razmišljam naložbeno, pa ne zaradi mene ampak imam 2 sina, seveda če bo to kdo od njiju ko bodo pretekla leta (da prideta do izpita-15+ let) znala cenit in spoštovat sam bog ve
GT pri meni osebno ne pride v poštev, ker mi zadnji spoilerji niso sprejemljivi, kot tudi ne "cevi" za vratom, na pisto ne bom hodil, za dvoseda imam že Zajca, čeprav v porhu ni nekega pretiranega prostora zadaj, se pa vsaj lahko za par km usedemo in zapeljemo mi štirje (4) na "izlet", kufe ali v štacuno po najnujnejše (k placa niti nima za kaj več kot rahle fasunge
Seveda se enkrat živi-še kako to z leti še kako dobro vem in se zavedam, a vseeno sem-želim sigurnost v vsakdanjiku, zato ne živim brezglavo kar se soldov tiče da bi jih razmetaval od danes na jutri, kot morda velika večina počne po svetu in pri nas, ki se "špoga" preko realnosti - pač ni to zame (morda sem čuden je*at ga . Bo čas bo pokazal kaj in kako.
Za po snegu, zimskih parkingih in "hosti" ali še kje, imam jaz e46 + dobre gume Urejal Taucher, 12.09.2019, 13:11.
Freude am Fahren - für dich bin
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#260
O tem govorim. Če pa si lahko privoščiš enako zabavo z 70k€ vrednim avtomobilom pa ve vsak posameznik
Tudi sam sem se najbolj zabaval z avtomobili, katere so se vštele dve/trimestne cifre. Winterwagon clio za 150€, swapal na 1.4 da se je vsaj kam premaknil uživancija na polno Brat je za 6n polota plačal 50€, gor sva obesila semislick gume + gewinde ki so se valjale po delavnici in šli na raceland. Užival cel dan, še brat se navdušil nad tem, hkrati pa postaviš še čas RS Cliota double win - vse to z avtomobilom za 50€. |
Prikaži več možnosti
|