Skoči na vsebino

 

Ponudba Porschejev 911 (996 in 997) na avto.netu

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
698 odgovorov v temi
Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 724
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#401

Najbrž mu je bla všeč oblika da ga bo lahko grizu ko ga bodo zobje matrali. :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • Boris-84 je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 426
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#402

Pravilno, da mu je oblika všeč. 

Da mu ne bodo kakšne multiple po glavi hodila v času ko bo treba avto kupit :D


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti
    • Maticb je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#403

Pravilno, da mu je oblika všeč. 

Da mu ne bodo kakšne multiple po glavi hodila v času ko bo treba avto kupit :D

 

Poglej, ti se tri dni nazj nisi vedel kaj je to 356, tvoj tamal pa ze pri dveh mesecih in pol! 



Urejal Underdog, 20.09.2019, 15:18.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • cabdriver, dylan_dog in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 735
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#404

@ Eddy, torej debata je tekla o Synger,

 

za zacetik bi rad poudaril, da je Synger TOP izdelek, podlaga 964 ki je res dodelana do potankosti. Lepi, prefinjeni vlozki carbona in notranjost ki ji nima konkurence. Ne glede na vse spodaj napisano, resnicno mislim da je Synger TOP izdelek

 

ampak, there is always BUT  :laugh

 

 

 

torej Synger je kot vemo osnova 964, z nadgradnjo carbona, ki je lakiran, kar pomeni da je boljsi, lazji in precej boljsi na soncu. Sama karbonska vlakna izpostavljena soncu z leti lahko predstavljajo problem. Vendar to sploh ni bistvo. Bistvo je mehanika. Jaz osebno pac zagovarjam osnovo, ki naj bi ostala kot so si jo izumitelji zamislili, sem pa za vse dodelave in predelovale, saj z leti materijali postajajo boljsi, lazji...itd. Vendar poudarjam, da mora osnova ostati taka kot so si jo zamislili in tudi naredili avtorji.

 

Torej zadnji model 4.0l in tako zvanimi 500PS ZRACNO hlajenega motorja v Syngerju je ena velika prevara. Iz inzinirskega vidika je prevara, sicer izjemna resitev ki so se je spomnili pri Cosworthu pa vendrle to ni vec pravi Mezger zracno hlajen motor.

 

Da obrazlozim, Syngerjev 4.0l motor je vbistvu predelan 997 4.0l motor na podlagi zracno hlajenega bloka in valjev.  Pri celindrih so namesceni ventilatorji kot obicajno, glava je kot receno od 997.2 GT3 4.0l in se hladi z pumpo hladilne tekocine ki je dodana pred odmicnimi gredmi. Torej to ni ZRACNO hlajen motor, kot si ga je zamislil Mezger, je pa super ideja in zelo dobro dodelana, vendar to ni Mezgerjev design.

 

Poleg tega so v samem avtu uporabljene komponente odlicnih proizvajalcev vendar zal uporabljajo najslabse mozne posamezne dele samo zaradi imena. Recimo LSD je od Modena Engineering, ki je res v samem svetovnem vrhu sekvencnih menjalnaikov in LSD vendar zal uporabljajo naslabsi "model". Recimo mnogim mnogo bolj poznani Drexler ima podobno vec razlicnih modelov spere in cene so od 600 pa do 3.000 EUR, torej razlika je.

Zelo podobno je pri podvozju in tako dalje in tako dalje.

 

Jaz osebno zagovarjam, da je avto v osnovi tak kot si ga je takrat zamislila tovarna, na podlagi 20, 30 ali celo v nekaterih primerih 40 letih razvoja pa je super dodat na tak avtomobil modernejse, boljse komponente, vendar v osnovi mora bit to kar je bilo ko je avto prisel na trg.

 

Torej ce ze govorimo o Syngerju in osnovi 964, je po mojem mnenju maximum kar lahko naredis Light Way 964 iz carbona in 4.0l zracno hlajnim motorjem ki je v osnovi motor M64/04 3.8l, z dolocenimi deli motorja iz 993 in 997 serije kot so ojnice, odmicne, glava, glavna gred...itd 

 

Ce delas tak avtomobil, je seveda nujno imeti dobro podvozje, ki je lahko karkoli od znanih prozvajalcev, seveda pa mora bit COMPETITION, kar pomeni full coustom, ker je teza avtomobila popolnoma drugacna, saj ne presega veliko vec od 1000kg. Predvsem pa je tezava pri razporeditvi, saj je zaradi reducirane teze razporejena se bolj narobe kot v originalu. Razmerja so tudi 72% (zadaj) - 38% (spredaj). Podvozje je narejeno glede na roke ki jih uporabljas, stabilizatorji ki so zelo zelo pomembni predvsem spredaj zaradi teze, roke so najboljse od RSS in na podlagi teh delov in meritev oddas narocilo za gewinde. Predvsem pa je najbolj pomembna teza avtomobila in razporeditev teze po diagonali seveda!

 

Naprej je seveda tukaj se LSD, ki je bil v RSR (original verzija) kar 75/60, lahko se odlocis za bolj soft razlicico 60/40 recimo. Super se je se odlocit za razmerje diffa, da menjalnik ni predolg ali prekratek. To vse seveda pa se dela na podlagi zelje kupca. Zelo dobri so recimo Nizozemci KMP Drivetrain Solutions, ki naredijo kar zelis.

 

Seveda je tega se veliko vec, menjalnik, pa upetja ...da ne grem prevec v detajle!

 

Vsega tega pri Syngerju ne dobis, niti ni to njohov fokus, sploh pa to ni za njihove kupce. Sem ze na zaceku povedal da so to samo osebne preference in nic drugega.

 

Iz m64 motorja se naredi tam 450ps, mislim da je do sedaj najvec moci pokazal motor ki je imel 462ps!

 

V UK imas teh izdelovalcev avtomobilov in motorjev kar nekaj, meni najljubsi je https://www.ninemeister.com pa ni edini, ve pa zelo dobro za kaj se gre. Se ne smatra za konkurenco Syngerju, ker je pac popolnoma druga smer in je namenjen izkljucno ljudem ki dajo prednost inzinirskemu znanju in ne show off-u!

 

@Eddy, upam da sem ti odgovoril in da razumes osnove, se opravicujem ce sem kaj napisal nejasno, sem se potrudil napisat kar se da logicno ampak tole pisat v Slovenscini mi dela kar tezave, priznam. Sorry se avtorju, tole res nima veze z 996 in 997 modeli.  :fight

Hvala za podroben odgovor :ok

 

Sem kar prav predvidel probleme potem, mene sedaj po prebranem moti cena, preeeeeceeeeej denarja je to za tak avto  :crazy


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#405

Hvala za podroben odgovor :ok

 

Sem kar prav predvidel probleme potem, mene sedaj po prebranem moti cena, preeeeeceeeeej denarja je to za tak avto  :crazy

 

Cena niti ni tako zelo sporna. Dejstvo je da takega 964 kot je Singer ne naredis ceneje kot 350k EUR, kar je ze skoraj 400k$ (15k manj da ne boste zapeli), Singer stane pa 600k$ +, Ima pa Singer ime, ki je vreden 200k sigurno, saj jim cena nenehno raste, cakalna dobe je 24 mesecev in veliko kupcev si ga zeli takoj, rabljeni se pa ne prodajajo. Sam marketing imajo izvrsten in roko na srce tudi sam produkt je vrhunski!!!  :eek

 

Menim, da cena niti ni sporna, bolj je "sporna" (za moje pojme) filozofija, ki ni vec, kar naj bi zracno hlajen Porhek bil!  Singer se kupi, ker se ga lahko, za show off in kot nalozba!   :ok



Urejal Underdog, 20.09.2019, 21:25.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 426
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#406

Poglej, ti se tri dni nazj nisi vedel kaj je to 356, tvoj tamal pa ze pri dveh mesecih in pol!


Sej to!

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 641
  • Lokacija: Ljubljana

#407

Kaj pa 9ff? To je tud en hud tuner/predelovalec ane?
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#408

Kaj pa 9ff? To je tud en hud tuner/predelovalec ane?

 

Tudi, ampak to je pac Tuner, mu pripeljes avto pa ga spremeni, dodela, nadgradi. Vcasih je bil se Gembala recimo itd, RUF je pa kot eden najbolj cenjenih Porsche Tuner-jev!


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


tismi
tismi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 571
  • Avtomobil: KEH

#409

Uf, RUF je bil meni vedno top, to bi bila recimo moja izbira, nekoč, nekdaj :)


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#410

Uf, RUF je bil meni vedno top, to bi bila recimo moja izbira, nekoč, nekdaj :)

 

Najbolj znan RUF, "Yellow Bird"

 

 

 

 

No helmet, no gloves, no fear, just a couple pair of balls and skills! :ok2 



Urejal Underdog, 21.09.2019, 14:54.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • Eddy, bmw330cd, zigi in 2 ostalim je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 426
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#411

Balls of steel

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 515
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#412

Tega yellow bird sem vozil na playstation GranTurismo, in je bil skret za vozit. :ok2 simulator je kar približek pravemu obnašanju avtomobila piše, in je tole zelo nestabilno v ovinkih.


Prikaži več možnosti


tismi
tismi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 571
  • Avtomobil: KEH

#413

Najbolj znan RUF, "Yellow Bird"

 

 

 

 

No helmet, no gloves, no fear, just a couple pair of balls and skills! :ok2 

Ravno Yellowbird je bil tisti, ki me je leta nazaj spoznal z znamko, sem točno ta video mislil prilepit haha :). Pa spomnim se časov, ko je na M5board bil en uporabnik z RUF-om, ki je objavljal razne posnetke vs E39 M5 in podobno, kar epsko :)


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#414

711033952519763591591054.jpg


Prikaži več možnosti
    • Sharkman in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 641
  • Lokacija: Ljubljana

#415

Se je kak nabavilo? Tele jesenski dnevi so kot narejeni za kruzat s porhom...
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#416

Se je kak nabavilo? Tele jesenski dnevi so kot narejeni za kruzat s porhom...

 

Ja, samo Porsche povratnik @underdogmotorsport je nekaj zanimivega naročil  :-D  Ostali samo sanjamo..


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 641
  • Lokacija: Ljubljana

#417

No zacetek je :-) una 997 za 35k je se vedno na netu...
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#418

Ja, samo Porsche povratnik @underdog je nekaj zanimivega naročil  :-D  Ostali samo sanjamo..

 

Dej, dej, saj ves, da sem jaz za stare krace navdusen, 1973, 1993, 1998, 2003, 2012...to je zanimivo, 2020 me ne zanima sploh! ;)

 

Samo problem je k je dodatna oprema ali pa sprememba opreme, ki bi jaz menjal toliko, kot je lep M3!



Urejal Underdog, 30.09.2019, 18:18.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#419

Dej, dej, saj ves, da sem jaz za stare krace navdusen, 1973, 1993, 1998, 2003, 2012...to je zanimivo, 2020 me ne zanima sploh! ;)

 

Samo problem je k je dodatna oprema ali pa sprememba opreme, ki bi jaz menjal toliko, kot je lep M3!

 

Je vsaj žena pri pameti, če že ti nisi  :ok2


Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#420

Je vsaj žena pri pameti, če že ti nisi  :ok2

 

:-D pa tamal, pravi da je GT4 okno v svet, ze razmislja o krajsem diff-u (4.62), RSS, KW 3W, Exoust, Drexler...le kje je to vse slisal, paglavc smrkavi!  :mljask



Urejal Underdog, 30.09.2019, 19:33.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti