Skoči na vsebino

 

Ponudba Porschejev 911 (996 in 997) na avto.netu

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
714 odgovorov v temi
LiamN
LiamN
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#701

Se opravičujem, če ste okoli tega že predebatirali. Se zdi zanimiv (1. lastnik, servisi pri Porsche Slovenija, ugodna cena), so pa zihr km odbijajoči. Sploh z vidika prodaje naprej.

https://www.avto.net...asp?id=14590369

Pripete slike za predogled

  • 33B54950-C99A-4FAC-A371-69122B24A423.jpeg
Prikaži več možnosti


Sharkman
Sharkman

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 237
  • Lokacija: štajerska-Ptuj
  • Avtomobil: Audi Q5 TDI

#702

Glih berem avtobild. 997 naj bi meli se vec tezav z motorji kot 996. Obnova motorja je 20 jurjev.
Sraufajo se vsi avti lepo, kjer das motor ven za skoraj vsak servis. Ko ga mas na mizi je simpl :-)
attachicon.gifC13D0D8B-8099-4BE2-81B8-714F3822325A.jpeg


Bilo bi zanimivo vedet kako ali kaj se drzi 991.1 serije (3.4 in 3.8) vzdržljivost motorja...
kupit ću ga pa se provozat kroz Portorož
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 789
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#703

šit no...pa sem mislil da je bila moja 944 jajc od jajca, polna šraufarije


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 074
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#704

Ohja, ko bi ljudje malo bolj brali. :-D

 

Še enkrat, 997.2 (facelift) in vsi ostali modeli z boxer motorji, ki imajo direktni vbrizg (in niso "Mezger"), imajo oznako MA1.xx (oz. 9A1) in odpravljene težave, ki so pestile prejšnje serije z M96/M97 motorji (996->). Ogromno literature obstaja na to temo in tudi veliko ljudi z realnimi izkušnjami (tudi tu, na forumu) lahko potrdi to.

 

Potencialna hiba DFI motorjev je nabiranje usedlin pri izgorevanju, kar pa je prisotno pri vseh motorjih s to tehnologijo. Ne gre za konstrukcijsko napako, ampak posledico sistema vbrizga. Čiščenje je sorazmerno enostavno, predvsem pa posledice niso fatalne za motor.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 084
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#705

šit no...pa sem mislil da je bila moja 944 jajc od jajca, polna šraufarije

;)  tist je bil še audi



Urejal Taucher, 15.10.2019, 07:29.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 674
  • Lokacija: Ljubljana

#706

Ohja, ko bi ljudje malo bolj brali. :-D

 

Še enkrat, 997.2 (facelift) in vsi ostali modeli z boxer motorji, ki imajo direktni vbrizg (in niso "Mezger"), imajo oznako MA1.xx (9A1) in odpravljene težave, ki so pestile prejšnje serije z M96/M97 motorji (996->). Ogromno literature obstaja na to temo in tudi veliko ljudi z realnimi izkušnjami (tudi tu, na forumu) lahko potrdi to.

 

Potencialna hiba DFI motorjev je nabiranje usedlin pri izgorevanju, kar pa je prisotno pri vseh motorjih s to tehnologijo. Ne gre za konstrukcijsko napako, ampak posledico sistema vbrizga. Čiščenje je sorazmerno enostavno, predvsem pa posledice niso fatalne za motor.

Brali al ne  brali, tud tanovi ribajo, sem še enkrat preveril... res da ni problem IMS ležaj, je pa pokanje sten cilindrov, skratka ribežn.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 074
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#707

Kje si to preverjal in katere motorje/letnike je navajal AutoBild?


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 324
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#708

Meni se ne zdi normalno, da se to dogaja že več kot 20let pri znamki, ki prodaja ene najdražjih avrtomobilov na svetu...


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 074
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#709

Potrebno se je zavedati posledic interneta, ki je sicer super vir informacij, ampak je koristno ločiti zrno od plevela. Nihče ali pa redko kdo se na forumih ne hvali, kako dobro mu dela avto, ampak večina pride po nasvet, ko gre nekaj v maloro. Potem so tu še razne gostilniške debate v smislu "rekla-kazala" in potem hitro pride do nesporazuma.

 

Druga generacija 997, oz. motorji 9A1 so znatno boljši z zelo malim (oz. z bistveno manjšim kot M96/M97) odstotkom kapitalnih okvar. Seveda kakšen odpove, to je pač smola. Pri tako kompliciranih strojnih rešitvah se to dogaja. Sploh v zadnjem času, ko se razvoj prilagaja ekologiji. Plus, drugi dejavniki, lastništvo (uporaba, servisiranje), gorivo (del težav je povezanih z Alusil/Lokasil prevlekami na valjih), itd.

 

Tule je nekaj linkov. Če se pogugla uporabnika @hartech in @Flat6innovations, se hitro vidi, zakaj sta kredibilna. 

 

https://www.pistonhe...c.asp?t=1240967

https://rennlist.com...ml#post15221648

https://www.planet-9...scoring.185377/

https://www.pistonhe...&t=1650925&i=60

 

Če hočeš 100% zanesljivo rešitev, pač hodiš peš. Pa še takrat te lahko izda križ in boš ležal doma. :-D

 

Naš forum je tudi odličen prikaz vsebnosti plevela. 90% balasta, hvaljenja in nekoristnih izkušenj z vzorcem 1, vmes pa 10% koristnih informacij. :kava


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, fp4492, MIHOLD in 7 ostalim je všeč


Sharkman
Sharkman

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 237
  • Lokacija: štajerska-Ptuj
  • Avtomobil: Audi Q5 TDI

#710

Potrebno se je zavedati posledic interneta, ki je sicer super vir informacij, ampak je koristno ločiti zrno od plevela. Nihče ali pa redko kdo se na forumih ne hvali, kako dobro mu dela avto, ampak večina pride po nasvet, ko gre nekaj v maloro. Potem so tu še razne gostilniške debate v smislu "rekla-kazala" in potem hitro pride do nesporazuma.
 
Druga generacija 997, oz. motorji 9A1 so znatno boljši z zelo malim (oz. z bistveno manjšim kot M96/M97) odstotkom kapitalnih okvar. Seveda kakšen odpove, to je pač smola. Pri tako kompliciranih strojnih rešitvah se to dogaja. Sploh v zadnjem času, ko se razvoj prilagaja ekologiji. Plus, drugi dejavniki, lastništvo (uporaba, servisiranje), gorivo (del težav je povezanih z Alusil/Lokasil prevlekami na valjih), itd.
 
Tule je nekaj linkov. Če se pogugla uporabnika @hartech in @Flat6innovations, se hitro vidi, zakaj sta kredibilna. 
 
https://www.pistonhe...c.asp?t=1240967
https://rennlist.com...ml#post15221648
https://www.planet-9...scoring.185377/
https://www.pistonhe...&t=1650925&i=60
 
Če hočeš 100% zanesljivo rešitev, pač hodiš peš. Pa še takrat te lahko izda križ in boš ležal doma. :-D
 
Naš forum je tudi odličen prikaz vsebnosti plevela. 90% balasta, hvaljenja in nekoristnih izkušenj z vzorcem 1, vmes pa 10% koristnih informacij. :kava


Kaj pa okvare pri 997 gt3 mk1 ? Verjetno jih ni.
kupit ću ga pa se provozat kroz Portorož
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 188
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#711

Ohja, ko bi ljudje malo bolj brali. :-D

 

Še enkrat, 997.2 (facelift) in vsi ostali modeli z boxer motorji, ki imajo direktni vbrizg (in niso "Mezger"), imajo oznako MA1.xx (oz. 9A1) in odpravljene težave, ki so pestile prejšnje serije z M96/M97 motorji (996->). 

Kaj si pa tukaj napisal? Vbrizg goriva ni merilo ali je motor zasnoval Hans ali ne...serija 991 in naprej pa res niso vec na "pravi" osnovi!!!

 

 

This man is Hans Mezger. Sometimes you hear Porsche afficionados talk about a 'Mezger engine' - this refers to the water-cooled flat six that started in the 1990s Porsche GT1 Le Mans prototypes and then was adapted into the 911 GT3 road cars, up until the current 991 generation. ... The 935 and 956/962 engines were his.

 

 

Kaj pa okvare pri 997 gt3 mk1 ? Verjetno jih ni.

So, ventili...



Urejal Underdog, 16.10.2019, 21:37.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 010
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#712

nisem najdo bolj primerne teme :ok2

 


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 746
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#713

Mah jajca. To en tunan GTS vse poje
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 674
  • Lokacija: Ljubljana

#714

Klobasi je 997 gt3 ribnil ker mu je ventil zlomilo in je padel v motor....
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 074
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#715

Kaj si pa tukaj napisal? Vbrizg goriva ni merilo ali je motor zasnoval Hans ali ne...serija 991 in naprej pa res niso vec na "pravi" osnovi!!!

Saj nisem. Samo da so DFI motorji bistveno manj podvrženi težavam, ki so pestile M96 in M97 motorje.

Mezger motorji pa nimajo MA.x oznak. Zato sem napisal "MA.x in niso Mezger". Ker 997.2 ima lahko tudi Mezger motor (GT3/RS).


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti