Skoči na vsebino

 

Ponudba Porschejev 911 (996 in 997) na avto.netu

* * * * - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1531 odgovorov v temi
SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#161

končno nekdo, ki obvlada porsche sceno. Tvoj poste bi človek kar bral  :ok

 

Kakšno imaš mnenje o vstavljanju jeklenih puš v blok pri seriji 997.1, kadar zariba na cilindru. V mislih imam povečanje prostornine.


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 230
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#162

Pa a 997 dejansko tolk pokajo glave al je to spet sam zlo opevana zadeva podobno kot IMS? IMS namreč kot sem gledal dela probleme 5% vozilom. Kar ni dosti, se pa dosti piše o tem, ker je strošek po problemu ogromen. A je to res? Kakšna je dejansko ta grožnja?

Zanima me to za te stvari: IMS, RMS, Pokanje blokov.


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti
    • leonT je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 236
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#163

Pa a 997 dejansko tolk pokajo glave al je to spet sam zlo opevana zadeva podobno kot IMS? IMS namreč kot sem gledal dela probleme 5% vozilom. Kar ni dosti, se pa dosti piše o tem, ker je strošek po problemu ogromen. A je to res? Kakšna je dejansko ta grožnja?

Zanima me to za te stvari: IMS, RMS, Pokanje blokov.

 

Dejansko so bile dolocene napake. V kaksnem obsegu si pa ze sam napisal. Je to veliko? Najveckrat o tem pisejo ljudje ki nikoli niso avomobila imeli, pa ne samo 911, nasplosno.

 

Dejstvo pa je, da dolocene napake so bile, vendar tudi blizu ne ketnam pri BMW! ;)

 

Predvsem je bistvo zakaj je prislo do napak, pocene glave so v veliki vecini zato ker se je motor nepravilno uporabljal/zlorabljal. Popravljanje le tega pa je zopet novo poglavje, ki je prineslo kar precej nepremicnin!



Urejal Underdog Motorsport, 09.09.2019, 14:08.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 230
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#164

Kja pa so te določene napake?

Saj to napaka je verjetno poznana, ker je aftermath finančni samomor in se o tem pol ful piše Sploh IMS in pa pokanje cilindrov...

 

Kakšna je po tvoje dejanska šansa za te težave? Verjetno se splača prec po nakupu dat IMS zamenjat (1500€ al kolk že stane poseg če se iz ene druge teme prav spomnim) in imaš potem mir. Kot pa sem tudi že zasledil v eni drugi temi naj bi pokanje na glavah bila težava kasnejših 3.8 motorjev in ne starejših 3.6 iz 997.1. In predvsem posledica zlorabljanja (navijanje preko rdečega polja....).



Urejal BMW4everafter, 09.09.2019, 14:16.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 725
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#165

Kaksen cm se ga se lahko spusti, tako kot ima RS izvedenka, samo je ze pri navadnem tezava ker z prednim lipom (crna guma na dnu odbijaca) non stop po tleh drsas. Lezeci so jeba pa kaksna garazna hisa. Ni najboljs, zato je pa od 997.2 naprej ze opcija lift sistema. Pac gt3 je nekoliko mehkejsi kot RS razlicica in se bolj poda.

Ubistvu nic ne pridobis, prej je vse skupaj slabse kot boljse!

GT3 je avto ki je bolj narejen za na cesto z kaksnimi izleti na dirkalisce. RS izvedenka pa bolj pistasko naravnana z moznostjo se vozit po cesti. Razlike so majhne, vendar so, predvsem krajsi diff, vec moznozti nastavljanja podvozja, enomastni vztrajnik ki je se nekoliko lazji, avto je tudi zadaj sirsi za 4.4cm, kaksnih 20kg je lazji, pa se nekaj malenkosti, da jih ne nastevam, zadja sipa je plasticna
recimo...itd!

Vendar Gt razlicica ni tema, ker je popolnoma drug avto, nima veliko skupnega z klasicno 911!

Kaj pa najpomembnejsa razlika? Prostornina za 200ccm vecja in 500 konjicev. Kolko visje se zvrti? Lazje komponente motorja? Pa kolk kg je lazji? ;)

Bloki so pri Porschu isto kot BMW M60/62/XX narejeni iz Alusila. Nimajo nobenih "linerjev" ali srajck po domace vpresanih. Ce pa jih das vpresat (ker alusil pri nas ne popravljajo, beri ni povprasevanja-ni ponudbe), pa bos dobil sledec problem. Razliko v temperaturni prevodnosti teh dveh razlicnih materijalov gus vs. alusil. Krcenje oz raztezanje je razlicno, prevodnost je drugacna, vprasanje kako so vpresani.... Kjer bi znali obnovit alusil blok so nemci ali pa Gregurek na hrvaskem je @voithu obnavljal pred leti. Ce bos rabil kak ekstra info (@SILVEKK) posici mojo temo "alusil...".

Urejal MajoR, 09.09.2019, 14:33.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 910
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#166

997 gt3rs bi se hitro navelical. Pretrd, preglasen, prevec vsega. Za na cesto brez veze. To ce gres na pisto ma smisel, drugac pa je za pod dekco zbirateljev ki se itak ne vozijo...

Pri vseh problemih v življenju bi si pa ta problem želel: imeti 997 GT3 RS za daily avto :ok  :ok

Če bo treba čez x-let gruntat, kje boš nafilal z elektriko tista grda električna skropucala na 4-kolesih, bi si pa pri GT3 RS moral vedno vnaprej zamisliti pot (pre-visoki ležeči policaji, vstopi na dvorišča, podzemne garaže, bog ne daj trajekti :napaka ...). To težavo SI ŽELIM!


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, porsche in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 725
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#167

Sva ze 2 :ok

Pa na trajek se da prit, samo morajo imet vec razlicnih debelin desk za podlozit. Sem ze bil zraven ko so nekemu nemcu tako podlagalai, ne spomnim se vec kaj je bil za en avto.

Urejal MajoR, 09.09.2019, 14:47.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 236
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#168

 

Kja pa so te določene napake?

Saj to napaka je verjetno poznana, ker je aftermath finančni samomor in se o tem pol ful piše Sploh IMS in pa pokanje cilindrov...

 

Kakšna je po tvoje dejanska šansa za te težave? Verjetno se splača prec po nakupu dat IMS zamenjat (1500€ al kolk že stane poseg če se iz ene druge teme prav spomnim) in imaš potem mir. Kot pa sem tudi že zasledil v eni drugi temi naj bi pokanje na glavah bila težava kasnejših 3.8 motorjev in ne starejših 3.6 iz 997.1. In predvsem posledica zlorabljanja (navijanje preko rdečega polja....).

 

 

Saj o samih napakah ze vse ves. Seveda je najbolje zamenjat IMS, ce se ni bil, preventiva je seveda najboljsa mozna varijanta.

 

Kar se tice pokanja glav, nima veze to z z navijanjem preko blokade. Na gor grede tako ali tako ne mores ker je limitator, na dol grede pa lahko seveda, Porsche ima 1.000 obratov tolerance, ki jo naceloma krije se kulanca, ce ne 100% pa vsaj vecji delez. Ko/ce kupis, nujno avto na servis, placaj pregled, ce je avto mlajsi od 10 let placaj dodatno garancijo po pregledu. Ce ti je ne dajo potem avta ne kupi, simple as that! Dejstvo pa je, da na pregledu vidijo vsakic ko se je avto preverter in za koliko, in to ti sprintajo in se na podlagi teh podatkov odlocis za nakup! Prav tako je dejstvo, da to vsekakor ni dober podatek!

 

Predvsem je tezava ko se zlorablja in tera avto na visoke obrate ko je hladen, to pri bokser motorjih res, ampak res ni dobro. Se huje je pri zracno hlajenih, ker nimajo tesnila med blokom in glavo, zato veliko zracno hlajenih motorjev medi!!! To je razlog, prvi pokazatelj da avto ni cisto OK, ni pa vedno temu tako, medi lahko tudi drugje!

 

Kar se tice pa ostalih delov, imas pa ze v temi napisano, @leonT je zelo lepo napisal, pri starem avtomobilu lahko pricakujes vse vsak moment.

 

Poleg tega se nekaj, 997.1 je bil 3.6l motor samo v Turbu in GT varijantah, Carrera S je bila 3.8l. Pri FL pa je tudi GT in turbo verzija presla na 3.8l prostornine. Navadna Carrera je bila seveda tudi 3.6l, ki pa ni enak motor kot v zgoraj omenjenih modelih, tezave pa so se pojavljale predvsem v S razlicici z 3.8l motorjem. Vse te namake so bile po vecini odpravljene z FL verzijo.


Kaj pa najpomembnejsa razlika? Prostornina za 200ccm vecja in 500 konjicev. Kolko visje se zvrti? Lazje komponente motorja? Pa kolk kg je lazji? ;)

 

Ti pa mal mesas verzije, a ne? 

 

997.1 Gt3 in 997.1 Gt3 RS je razlika, ki sem jo napisal. Enak motor, 3.6l in 415 ps!!! ;)

 

Pri FL varijanti torej 997.2 pa je 3.8l motor in ima Gt3 435ps, RS pa 450. ;)

 

Po tem je pa se 4.0 varijanta ki ima 500PS. :)

 

O kateri varijanti se sedaj pogovarjamo!?


Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 725
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#169

Jaz celi cas ciljam na razliko med 997.2 RS 3.8 in seveda, 4.0.

4.0 bi mene melo :ok2

Urejal MajoR, 09.09.2019, 15:13.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 236
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#170

Jaz celi cas ciljam na razliko med 997.2 RS 3.8 in seveda, 4.0.

4.0 bi mene melo :ok2

 

 

350k EUR + pa te lahko ima! :)

 

P.S. Velika razlika med 997.1 in 997.2 Gt3 je v vpetju motorja! Full boljs, pa full drago ce/ko je potrebno to menjat!



Urejal Underdog Motorsport, 09.09.2019, 16:19.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 777
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#171

350k EUR + pa te lahko ima! :)

 

P.S. Velika razlika med 997.1 in 997.2 Gt3 je v vpetju motorja! Full boljs, pa full drago ce/ko je potrebno to menjat!

 

A niso bili te dinamični/adaptivni oz. kakor koli se že reče, nosilci motorja kot doplačilo, tako kot lift spredaj? 

 

lp,m


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 725
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#172

In kaj mu v bistvu dinamicni nosilci pomagajo? Ne pusti mu vibrirat, zadusi vsako vibracijo, in drzi motor striktno v vodoravni legi, ce bi ugibal. Vse to doprinese vecji stabilnosti vozila na vstopu, apexu in izhodu iz ovinka?

Urejal MajoR, 09.09.2019, 16:44.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 236
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#173

In kaj mu v bistvu dinamicni nosilci pomagajo? Ne pusti mu vibrirat, zadusi vsako vibracijo, in drzi motor striktno v vodoravni legi, ce bi ugibal. Vse to doprinese vecji stabilnosti vozila na vstopu, apexu in izhodu iz ovinka?

 

Tako je!

 

A niso bili te dinamični/adaptivni oz. kakor koli se že reče, nosilci motorja kot doplačilo, tako kot lift spredaj? 

 

lp,m

 

A ves da to pa nisem siguren, mislim da ni bilo doplacila!


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 428
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#174

eden novi, se je zatipkal pri ceni ali jo je dal realno? ;)

 

https://www.avto.net...asp?id=14557179



Urejal Taucher, 09.09.2019, 20:46.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 777
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#175

eden novi, se je zatipkal pri ceni ali jo je dal realno? ;)

 

https://www.avto.net...asp?id=14557179

 

A ni vseeno, ga tako noben tu na forumu ne bo kupil, tudi če bi bil 26k...


Prikaži več možnosti
    • jelo46 je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 672
  • Lokacija: Ljubljana

#176

Glede na kilometre ni nič poceni. Pri teh kilometrih je treba računat na obnovo motorja, če še ni bila narejena. se pravi prištej 10-15 jurčkov pa maš realno ceno :)


Preberite opombe :)

 

https://suchen.mobil...0e-028a5d97f75a


https://suchen.mobil...1f-be3804b97426


Tam po 200.000km so na mobile praktično vse 997 z obnovljenim/menjanim motorjem. To ni bmw ko samo ketno menjaš pa tiščiš dalje :)


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 900
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#177

Se spomnim cca. 5-6 let nazaj so bile 997 letnik 2004/5 po 30k€ na avto.net.
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 428
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#178

A ni vseeno, ga tako noben tu na forumu ne bo kupil, tudi če bi bil 26k...

meni je jasno kaj pomenijo km pri takem avtu in je razlika kot noč in dan ali jih ima 37 ali 150 oz. blizu 200kkm prevoženih. sicer pa je navadni...


Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 230
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#179

Hmmm mamljiva tista srebrna. Ampak tam sem ze gledal nekaj avtov (bolj civilnih) pa ne grem tud mrtev ne vec v to avtohiso...
Za eno A klaso marcedeza me je pol ure prepriceval da je top avto da boljsega ni na trgu trenutno za kupit pa da nima pike rje a vrata s spodnje strani oboje rjave. Ma kaj rjave...gnile, motor je bil baje u nulo pa so drocniki tko tolkli da nisi vedu a je star zetor al je avto...
ce ze pri takih cenenih avtih drekajo kj je sele pri 911 lahko... tud pomislit ne upam.

Urejal BMW4everafter, 09.09.2019, 21:50.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#180

fantje pozabljate,da gre za FL model. Spet se blati prodajalca preden je kdo sploh na ogled šel. Napisal je servisiran in nekaramboliran. Za ta denar boš težko boljšega dobil.

Tebi je to idealna priložnost za testno vožnjo. Da sploh vidiš, če je takšen avto zate. Te ne bo noben postrani gledal. Pojdi, zapelji, poročaj. 


Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.