Skoči na vsebino

 

Porsche 911 (996 in 997): ponudba + splošna debata

* * * * - 7 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3185 odgovorov v temi
JureZ
JureZ

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 81
  • Lokacija: Ljubljana

#2641

Nic pametnega nismo izvedeli. Jest bi pa bil vesel ce bi en lastnik 996 tle pisal o vsakodnevnem zivljenju s porhom

 

Evo me! :)

 

996 je dve leti že daily driver in ker je prejšnji lastnik zrihtal IMS, RMS in sklopko, praktično ni bilo večjih izrednih težav. Naredilo pa se je cca 25kkm, ker imam pisarno doma in imam avto samo za opravke, fasunge, izlete, itd.

 

Res pa je, da sem cca 30% cene avta investiral v prenovo podvozja, menjavo vseh tekočin, short shifter + ostale stvari, da se avto zopet pelje kot nov. Kar se pa izrednih težav tiče pa je imel avto težave s centralnim zaklepanjem (OE ključavnica 270€ + elbow grease za menjavo), fuč hladilnik klime (popravilo + polnjenje cca 500€), senzor za 3. zavorno luč pri dvigu spoilerja (samo elbow grease in dejanski grease, da se je namazalo vse), ostalih zadev se pa trenutno ne spomnim.

 

Zavarovanje je tako, kot si ga sam nastaviš, cestnina 500€, pije 11 litrov, olje se menja na dobre 5-10k, gre ga notri dobrih 8 litrov, potem imaš še filtre, ki so praktično ista cena kot pri vseh ostalih nemških avtih in to je to ... :) Aja, pa 2 para zadnjih gum sem potolkel, je pa relativno poceni dimenzija, vendar se jo trenutno težko dobi (Potenza S02A N).

 

Seveda pa je to avto, ki je večino kilometrov naredil na cesti (v mojem lastništvu 2x na stezi in prej še nekajkrat), zato so stroški temu primerni.

 

Poanta je, da za normalno vožnjo 911 niso drage in ne rabiš 3kg zlata pod blazino za hude čase. Upam si trdit, da ob rednem vzdrževanju crkuje manj stvari, kot pri ostalih znamkah s podobnimi kilometri, seveda pa je nerealno pričakovat, da na 20 let starem avtu z 200.000km ne bo nič crknilo.

 

Osebno bi si želel, da bi se več navdušencev opogumilo in poskuslo v lastništvu, ker ni tak bav bav, kot ga nekateri prikazujejo. :)


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, porsche, fp4492 in 13 ostalim je všeč


JureZ
JureZ

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 81
  • Lokacija: Ljubljana

#2642

^ Aja pa še to, 996 je na zimakih in se ga tudi pozimi vozi. :)

 

Pa še to sem hotel dodat - ves ta strah in mit o IMS in ostalih težavah (ojnični pri BMW, etc) ... Forumi so super in res smo privilegirani, da lahko gremo online in v parih minutah preberemo izkušnje tisočih ljudi širom sveta. Ampak moremo se zavedat, da večina teh ljudi ima drugačen pogled na vsakdan. Bom dal en primer ...

 

997.2 GT3 je bil prvi serijski model, poleg CGT, ki je imel centerlock. Prvi avtomobili so imeli predpisan navor za matice 500Nm. Seveda si je ogromno ljudi ta avto kupilo za na pisto in so pridno upoštevali navodila. Nato pa so se začele pojavljati grozljive zgobice - ljudem je odpičilo kolo na stezi in v najboljšem primeru jim je razjebalo blatnike, v naslabšem pa si lahko predstavljamo ... na YT je še en video centerlock failure na Nordschleife. Ne bi rad tega izkusil. Skratka, Porsche je kmalu po releasu avta imel vpoklic za menjavo hubov in matic, ki imajo sedaj predpisan navor 600Nm. Kljub temu je moč na netu še vedno zasledit zgodbe o CL failure, kako se ljudem odvije matica in kolo opleta, se poškoduje platišče, hub ... skratka, katastrofa. Človek kar ne bi kupil avta ...

 

No, potem pa jaz zadnjič na IG objavljam story in razlagam neke finte glede CL, kako jih je potrebno očistit, ponovno namazat, zategnit s 3 koraki, itd ... in mi en tip, ki ima 997.2 RS in ga redno tracka odpiše v stilu "meh, I don't bother with all that crap, I just let the torque wrench click a few times and call it a day".

 

Poanta zgodbe - ta človek matice verjetno nikoli ne očisti, nikoli ne namaže s točno predpisano pasto (Castrol Molub-Alloy Paste TA), nikoli ne upošteva treh korakov pri zategovanju ... in kaj, če se njemu slučajno kdaj zgodi centerlock failure? Ta isti človek bo na forumih pizdakal v nedogled kako je Porsche zaenkurac in kako ne znajo naredit huba, ki bo zdržal trackanje, itd.

 

Ne pravim, da če upoštevamo vsa navodila in predpise 100%, da ne bo prišlo do sranja. Še vedno obstaja možnost, da material zataji, ampak je s primernim vzdrževanjem verjetnost mnogo manjša.

 

Zato torej šcepec soli, ko beremo o vseh IMS težavah in catastrophic engine failures. Ljudje smo čudni in marsikdaj delamo stvari po svoje, ko pa gre kaj narobe, so pa vsi ostali krivi, samo mi ne.


Prikaži več možnosti
    • cruiser, bmw330cd, Bavaria fan in 11 ostalim je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 293
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#2643

Lepo napisano. Uzivajta :ok
Prikaži več možnosti
    • JureZ je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 124
  • Lokacija: Ljubljana

#2644

Dobr napisano. Mas mogoce podatek kok prejsnji lastnik investiral v navedena popravila? Ker si dobil skorajn porihtan avto, pa se vedno je slo pol 13 jurjev v njega ko si ga kupil?
Prikaži več možnosti


JureZ
JureZ

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 81
  • Lokacija: Ljubljana

#2645

Prejšnji lastnik ga ni mel dolgo, ampak RMS, IMS, sklopka so bli 1900€ (največ je delo), potem je imel še eno težavo z nekimi predupori za ventilator, kar je blo z delom 500€, potem pa še "velik servis" aka jermen, hladilna, etc. z delom 1500€.

 

Drugače pa ni šlo 13 jurjev, ker nisem dal za avto 40k :D

 

Jst sem zmontiral Ohlinse (dobra 2 jurja), komplet nove roke z novimi vijaki, notranji in zunanji del končnikov, short shifter, nosilce motorja, tuljave, svečke, olje v menjalniku itd ... Ne sliši se dosti, ampak je blo skupaj cca 7k funtov takrat, če se prav spomnim. Tu sem imel pa poleg svojega zraven še elbow grease od frendov. :)


Prikaži več možnosti


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 385
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#2646

Tukaj je še pa še ene filozofije. Porsche kupi samo tisti kateri ve da ima keš in voljo za kaj takega, vsi vi kateri se sprašujete okoli tega ali bi ali ne bi, raje ne kupujte. Simple as that.


LP,Moebius
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 124
  • Lokacija: Ljubljana

#2647

Ok normalno torej gledano cenovno. Lepo porocilo, svaka cast da ga rihtas in vozis kot se spodobi :-)
Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 697
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#2648

Kakšna je razlika med servisiranjem "navadnih" modelov in GT modelov? Torej GT 3, GT 3 RS... Sploh je kakšna razlika?


Prikaži več možnosti


LiamN
LiamN
  • Uporabnik
  • Sporočil: 292
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#2649

To skrivanje je tudi meni mimo.
 
Dejstvo je, da če hočeš met 997, moraš met vsaj 20 jurčkov na lagerju za rezervo samo za avto, če gre kaj. Je brezveze se slepit, da je kaj drugače. Tak avto pa kupiš, ko maš na banki še vsaj za 5 takih. Drugače je to popolna neumnost.


Haha pa kaj vi včasih govorite:) Mislš, da se tiste ferrari 360-ke ki se pri nas prodajajo menjsjo med ljudmi, ki imajo še 300k€ lufta na banki? Absolutno ne. Svet se spreminja in tele neverjetne vsote, ki jih omenjate kot rezervo za nakup “starih gajb” so res smešne.

Pa všeč so mi te stare gajbe, preden se bo kdo zataknil:)
Prikaži več možnosti
    • cruiser in josst uporabnikom je všeč to sporočilo


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 407
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#2650

No vseeno ce kupis 996 je fajn met ene 15k na strani.

Gkede na zapis JureZ mas za 10k porihtano vse in 5k ti ostane za bencin.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 530
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#2651

Kaj je bilo pa takrat, ko sta  sla v Barcelono z 996, vem, da je nekaj zafrkavalo na poti in, da sta bila nekaj okoli mehanikov


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 124
  • Lokacija: Ljubljana

#2652

Tud odvisno kok ze vozis. 25kkm letni pomeni 3x olje in dva kompleta zadnjih gum. To tud ne ziher jurcka ali dva...

Ni astronomsko drago, ni pa zdej to fiat puntk 1.1 benz.
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 978
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 166

#2653

Haha pa kaj vi včasih govorite:) Mislš, da se tiste ferrari 360-ke ki se pri nas prodajajo menjsjo med ljudmi, ki imajo še 300k€ lufta na banki? Absolutno ne. Svet se spreminja in tele neverjetne vsote, ki jih omenjate kot rezervo za nakup “starih gajb” so res smešne.

Pa všeč so mi te stare gajbe, preden se bo kdo zataknil:)

To je pač Slovenija. Kupi avto, pa magar pol žri detlo. :napaka Tipični Slovenceljni.....

 

Jaz ne grem kupit avta, če nimam vsaj še za 5-10 takih na lagerju denarja. Pa to ne zato, ker bi rabil denar za ga vzdrževat, ampak zato, ker mi avto pač cenovno predstavlja največ petino  desetino tistega, kar si lahko privoščim. Drugače vemo, kam pelje štorija.....


No vseeno ce kupis 996 je fajn met ene 15k na strani.

Gkede na zapis JureZ mas za 10k porihtano vse in 5k ti ostane za bencin.

No, to je to.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 741
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#2654

@underdog javi se, preverjam zvezo, sprejem"

Vedno eno in isto. Tisti, ki s 911 naredil 1000 km je tako pameten, da ostali sploh pisat ne rabijo
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in BMW Deutschland uporabnikom je všeč to sporočilo


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 860
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#2655

@JureZ, kater model, letnik, prevozeni?
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


JureZ
JureZ

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 81
  • Lokacija: Ljubljana

#2656

Kakšna je razlika med servisiranjem "navadnih" modelov in GT modelov? Torej GT 3, GT 3 RS... Sploh je kakšna razlika?

V osnovi je ni, pri nas na PCL je (kolikor vem) samo en mehaniki s certifikatom za GT avte, kar pomeni, da je tu pa tam treba za kako specifiko čakat malo dlje, ampak v večini primerov ni krize. Veliko materialov si modeli itak delijo, ampak imaš pa specifike, kot je npr. lift sistem, ki za 997.2 GT3 stane skor tolk, ko trenutno najcenejša 996 na a.netu. :)

 

 

Kaj je bilo pa takrat, ko sta  sla v Barcelono z 996, vem, da je nekaj zafrkavalo na poti in, da sta bila nekaj okoli mehanikov

O, hvala, da si me spomnil! Takrat sem pametnjakovič zmontiral Sprint Booster, ki v bistvu fejka signal iz gas pedala, da je avto bolj odziven. Zadeva je špilala dobro več kot 1000km, potem pa se je sredi Italije ECU odločil, da mu več na pašejo podatki, ki jih prejema iz pedala in podatki iz MAF senzorja. No, takrat sva zelo elegantno zapravila 350€ za nov MAF senzor, po cca 200 prevoženih kilometrih pa se je CEL spet pojavil. Hvala bogu je žena med brskanjem po netu dobila idejo, da bi mogoče tisto sranje ven izpulila in glej ga zlomka - od takrat naprej ni več nobene napake ... imamo pa en MAF senzor na zalogi! :)

 

@JureZ, kater model, letnik, prevozeni?

 

996 je navadna carrera 3.4, letnik 2001 s cca 208.000km. Se pravi model je še PFL, ampak ima že malo več elektronike kot early 996, se pravi havbe na tipke, ne na zajle, drive by wire, etc.


Prikaži več možnosti
    • Eagle46 je všeč


MihaR
MihaR

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 504
  • Lokacija: LJ okolica

#2657

No vseeno ce kupis 996 je fajn met ene 15k na strani.

Gkede na zapis JureZ mas za 10k porihtano vse in 5k ti ostane za bencin.

Ne dejmo rečt 16k še vinjeto si pozabu pa sončne špegle in frizerja...sej ga bomo mel za nastopat ane?

Eni res niste dorasli tem avtom, k računate kok morš met na strani za posamezn avto...a čmo kr lestvico narest? itak je karantena pa nimamo kej za delat ane :ok


Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 407
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#2658

Ne dejmo rečt 16k še vinjeto si pozabu pa sončne špegle in frizerja...sej ga bomo mel za nastopat ane?
Eni res niste dorasli tem avtom, k računate kok morš met na strani za posamezn avto...a čmo kr lestvico narest? itak je karantena pa nimamo kej za delat ane :ok


Dude saj je jurez lpovedal, prejsnji lastnik je dal 1900 plus 500 plus 1500, je 3900 eur, potem je bilo centralno pa killer je 800 eur, smo na 4700. In jurez je dal na njega se 7k. Pa je dal najbrz top robo noter. Pa dejmk rect da ne das glih top robe pa sem si rekel das se 5k za podvozje in zlajfe.

Smo na 9700 eur... Torej?

Seveda pa ti ni treba nic od tega menjat, pa se vozis in molis boga da ne raznese motorja zaradi IMSja ki ga nisi menjal, lego na cesti mas bolj tako ker so amortizerji stari, zaklepas ga ne ker centralno ne dela, pa vsake tolk dolijes mal hladilne ker hladilnik pusca.

Ja pol pa ne rabis kaj dosti.

Pa se lohk v kafani hvalis da mas porseja v garazi pa da ti je ratalo v lajfu in sprasujes ktera kelnarca ti ga bo sla na wc potegnt.

Ce kupis staro 996 das 10k na njo in si miren in se avto vozi kot se more.

Meni se niti ne zdi toliko za tak avto.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 978
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 166

#2659

Ne dejmo rečt 16k še vinjeto si pozabu pa sončne špegle in frizerja...sej ga bomo mel za nastopat ane?

Eni res niste dorasli tem avtom, k računate kok morš met na strani za posamezn avto...a čmo kr lestvico narest? itak je karantena pa nimamo kej za delat ane :ok

Ne bluzi. Še za "navaden" avto moraš met cca 3-4 jurje na strani rezerve za kakšen nepričakovan strošek. Torej???


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 796
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#2660

A za bmw je pa kaj drugače? :crazy


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.