Torej ko te odpizdi te za orng haha.
Sej to me tud zanima ane. Glede na to, da je motor na zadnji osi je avto verjetno zadaj težji (ali pač). In bi posledično moral met nenormalen grip zadaj.
#61
Torej ko te odpizdi te za orng haha. Sej to me tud zanima ane. Glede na to, da je motor na zadnji osi je avto verjetno zadaj težji (ali pač). In bi posledično moral met nenormalen grip zadaj. <p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt. |
Prikaži več možnosti
|
#62
Aja pa pri porhu ne bom nikol razumel avtomatikov. Pol zabave gre takoj v nič. |
Prikaži več možnosti
|
#63
Če ne znaš zadnji pogon peljat, pol ni treba toliko tiščat po gasu skozi ovinke. Ko nisi 100% kako bo šlo skozi, pomeni da pretiravaš in se preko svojih/avto sposobnosti. Tako da govorit da zadnji pogon ni uporaben je larifari. |
Prikaži več možnosti
|
#64
hja saj zato pa ima tudi zadaj konkretno širino akse in pnevmatik Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#65
@toucher
Ne vem zakaj ampak tele starejši mi pa sploh ne potegnejo. Še 996 mi bolj potegne kot tele stari porhiji. Moraš bit res orng ljubitelj, da ti sedejo.
@LeonT Pol praviš mora met bombončke? Crono, PSE,...? <p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt. |
Prikaži več možnosti
|
#66
Ce ni glih hladen asfalt moras bit kar norc da zletis ven. Meje gripa za nas ki smo vajeni e91 so v oblakih. To so ze take brzine, da nj sans da jih dosežeš, če nisi lastnik. Al si pa moron. Turba pa.ne poznam. Tm je verjetno drugace. Sicer pa je na forumu veliko znanja o teh zadevah. Bom jaz kar nehal pisat. |
Prikaži več možnosti
|
#67
men je pa stari večna lepota in tist porš k se zagre, 996 mi je spredaj z lučmi grozaaa. Res mi stari noter nekako niso tako k novi k je vse nobelj in knofasto, a osebno v porhu niti ne rabis radija nit ne vem kaj od cukrov, važno mi je da so 3 pedala, volan, dobra barvna kombinacija (noter črne ne maram), dober izgled, lepe felge, dobre gume, super bremze pa poln tank in rokavičke, ko spredaj levo obrneš ključ.
Najlažje bi mi bilo najeti en vikend enega in drug vikend drugega pa videt kaj in kako, da se človek ne bi na koncu "kesal", k prodat ga itaq ne moreš, razen pod ceno ali v račun, če ga sploh bi kdo vzel, saj je slo trg zelo ozek kar se teh vozil tiče. Urejal Taucher, 06.09.2019, 11:51. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#68
On misli na konje, ampak pri 996 ni ravno neke izbire. Cenovni preskoki pa ogromni. Imaš "navadnega", potem pa Turbo, Turbo S, GT3, GT3 RS, GT2... |
Prikaži več možnosti
|
#69
Ma kaj pa vem kolk ga je. Sej vidš iz zadnjih 4 strani <p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt. |
Prikaži več možnosti
|
#70
Balast spreglej malo preleti teme pa bos videl kdo je v fohu kdo pa ni. @330cd, @dwwdw al neki takega, @klobasa ce prav razumem se vedno prebira, @simply, pa se nekdo je imel mislim da 997 z gt3 kitom, črno slikco ima za profil..... Pises na zs se dobis na pivi in bos zvedel vse. @330cd ce prav eazumem je nedolgo nazaj enga konkretno poservisiral. Skocis do njega ti razlozi in to je to.
|
Prikaži več možnosti
|
#71
pisal v napačno debato Urejal dylan_dog, 06.09.2019, 12:46. |
Prikaži več možnosti
|
#72
Saj to bo še najbolje verjetno. <p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt. |
Prikaži več možnosti
|
#73
https://www.bmwslo.c...911-p997/page-2
Evo teme. @DD-B je un s črno slikco. Pa @simi jo je imel.... je kar nekaj forumasev z 911. Samo poceni 911ke so bile na forumu ze tolikokrat predebatirane da se lastnikom verjetno ne da vec pisat. Bistvo se pa lahko izlusci imej pripravljenih 10-15 k eur za vsak slucaj ce bo treba kaj popravljat.
|
Prikaži več možnosti
|
#74
Tko ja, 997 bi jest iskal S verzijo, ce je 385konjska in FL menjalnik bos ziher zadovoljen. Ostalo za voznisko izkusnjo ni tok bistveno pomoje. Jen pa rwd bolj zahteven za peljat to je dejstvo. Dans sem sel na Krvavec gore dole mal poterat, kolega pa je bil z C63 kupejem. Ni sans da ti sledi, cist bled je prisel gor za mano. Cesta na enih delih vlazna, mal listje, mal zemlja in pesek po cesti. Se mi je skoz esp prizigal men pa niti enkrat. Sva pol zamenjala drugo rundo in men je bil c63 dales slabsi za peljat. Nocem da mi odpizdeva zadek ko pripelje traktor nasproti. Ce ga ne bos vozil po pisti si vzemi 4x4, vsaj jest bi ga. |
Prikaži več možnosti
|
#75
Za vsak dan je 4s top avto. Gres tut na sneg uzivat. Lajf je res prekratek da bi pol leta cakal da se gres vozit z avtom. 997 4s je bolano hiter avto. Ce ves kaj delas ai itak z eno nogo v zaporu, z drugo pa v grobu. To res leti.
|
Prikaži več možnosti
|
#76
Sem mu poslal na PS info..cena bi bila 29k in tankaš in voziš...smo pa montirali Ohlinse, vse roke nove, semi solid nosilci motorja, original porsche shortshifter, distančnik volana, predelava izpuha, nove svečke in tuljava, menjan IMS in sklopka, komplet nove PFC zavore, pletene zavorne cevi, komplet novih original felgen + cup2 michelinke, še ene felgne s porsche spec potenzami tudi letošnji letnik,... Edino o čem je še debata in bi se naj montiralo, če se avto obdrži je špera.
Vglavnem jaz do 30k ne vidim boljšega avta nasplošno. Je pa lastnik padel čisto v ta Porsche svet, zato tudi ostalo na prodaj “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#77
A bo vzel 997? M3 je šel sem videl. Minija ima pa še, ne? |
Prikaži več možnosti
|
#78
Stari Mini še + 996... odloča se med 850i in 944 turbo s “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#79
O hudo! Dober je, da si "take skrbi" na glavo koplje |
Prikaži več možnosti
|
#80
Ja saj, kr on kupuje take avte, imam jaz M2.. Urejal bmw330cd, 06.09.2019, 14:27. “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|