Skoči na vsebino

 

Porsche 911 (996 in 997): ponudba + splošna debata

* * * * - 6 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2656 odgovorov v temi
dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 182
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#101

Ce prav razumem sta torej 996 in 997 na isti šasiji, prav tako 991 in 992?
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 410
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#102

Me veseli, da kl**asa s5 kaj napiše...


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • DreamBMW je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 505
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#103

Ce prav razumem sta torej 996 in 997 na isti šasiji, prav tako 991 in 992?


Po reviewih sodec bi morala bit, ker vsi pravijo da je filing enak samo izgled drugacen (lepsi).

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 182
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#104

Ja, nasel.
https://rennlist.com...6-vs-997-a.html
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#105

Za vse tiste, ki ste tako "ne razpolozeni" za modele 996, naj poven, da je imel 996.1 Gt3 z tovarnisko oznako M96/79 motor kateri velja za enega najboljsega v zgodovini Porsche Motorsporta. Mezger motor na podlagi meni osebno najbolj zanimiviga 911 - GT1!!!

 

Za res master peace pa velja M97/74 iz 997.2 Gt3 RS 4.0!

 

Zracno hlajeni pa so se vedno nekaj povsem drugegea in z M64/04 prides do popolnega paketa v light weight sasiji!!!

 

Kar se tice pa namiga pri nakupu, najbljse je ce se kupi model ki je tik pred iztekom produkcije. Vsi te modeli ze imajo odpravljene napake, ki so se pojavljale pri aktualnem modelu in pa ze veliko komponent od prihajajocega modela, saj tako pridobivajo zeljene informacije!

 

Velikokrat pa so se te modeli limitirani, kar pomeni da jim cena ne pada nikoli. Velikokrat se te modeli izdelujejo ze v casu, ko je produkcija nove osnovne verzije ze v popolnemem zagonu!


Prikaži več možnosti
    • DreamBMW, porsche, zigi in 2 ostalim je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#106

Po reviewih sodec bi morala bit, ker vsi pravijo da je filing enak samo izgled drugacen (lepsi).

Prvo preden karkoli primerjaš med modeli pojdi ti raje prvo peljati kakšno 911. Ker filing 911 je drugi svet kar si navajen. Že preskok iz prvega na zadnji pogon veš da je razlika, no preskok na zadaj postavljen motor je pa nekaj čisto drugega. Prvo kar ti bo čudno/drugačno je mehek volan oz.sprednji konec.

 

Drugo zdi se mi da ne veš kaj iščeš,ampak bi samo pač imel 911. Prvo si izberi model kateri ti je res všeč in ga boš kušnil, ko ga boš zagledal v garaži.

 

Tretje kar se tiče motorja z kakršnim koli motorjem boš vzel 911ko NA ali TURBO oboje je užitek v vožnji po ovinkih fizike premagati ne moreš več kot toliko čez ovinek ne moreš. Pa tudi dvomim da boš gonil v ekstreme saj ti bo avta škoda razbiti.  Kot si že rekel avto boš imel za kruzat in ne za na progo. Za na progo imaš druge avte oz. avto narejen za na progo,kar pomeni da to niso ravno "udobni" daily avti. Nazadnje kar sem se vozil oz. da je res gokard na štirih kolesih je Alfa 4C,odkubljen,nizek,trd,majhen,non servo itd. ampak to za vsakdanjo vožnjo ni.

Kar se spet tiče motorjev ter kaj je zadosti je tako,odvisno koliko konjev si navajen. Če jih dnevno voziš tistih 300 te bo tudi 911ka NA z tistimi 300KM pustila bolj hladnega je pa vseeno super lep avto,fun to drive, z lepim 6cyl boxer zvokom sploh ,če imaš predelan izpuh.

 

Kar se tiče starejših modelov imajo pa tako kot vsi stari avti ta čar ,da nimajo elektronskih pomagal in to je tisti dodatnejši adrenalin katerega ti dajo.Si samo ti,avto in cesta.

 

Tako ,da večina katera ima tak avto ga kupi zaradi svoje edinstvene oblike.



Urejal blackberet, 08.09.2019, 09:05.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 023
  • Lokacija: Slovenija

#107

Macana bencinarja v6 imamo za prodat. Na avto netu je. Prvi lastnik. Kupljen oz. Naročen v lj porsche...

Da mate ozgovor za ženo ce se bo 911 pojavil pri hisi...

Urejal Xandrej, 08.09.2019, 09:24.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 505
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#108

Prvo preden karkoli primerjaš med modeli pojdi ti raje prvo peljati kakšno 911. Ker filing 911 je drugi svet kar si navajen. Že preskok iz prvega na zadnji pogon veš da je razlika, no preskok na zadaj postavljen motor je pa nekaj čisto drugega. Prvo kar ti bo čudno/drugačno je mehek volan oz.sprednji konec.
 
Drugo zdi se mi da ne veš kaj iščeš,ampak bi samo pač imel 911. Prvo si izberi model kateri ti je res všeč in ga boš kušnil, ko ga boš zagledal v garaži.
 
Tretje kar se tiče motorja z kakršnim koli motorjem boš vzel 911ko NA ali TURBO oboje je užitek v vožnji po ovinkih fizike premagati ne moreš več kot toliko čez ovinek ne moreš. Pa tudi dvomim da boš gonil v ekstreme saj ti bo avta škoda razbiti.  Kot si že rekel avto boš imel za kruzat in ne za na progo. Za na progo imaš druge avte oz. avto narejen za na progo,kar pomeni da to niso ravno "udobni" daily avti. Nazadnje kar sem se vozil oz. da je res gokard na štirih kolesih je Alfa 4C,odkubljen,nizek,trd,majhen,non servo itd. ampak to za vsakdanjo vožnjo ni.
Kar se spet tiče motorjev ter kaj je zadosti je tako,odvisno koliko konjev si navajen. Če jih dnevno voziš tistih 300 te bo tudi 911ka NA z tistimi 300KM pustila bolj hladnega je pa vseeno super lep avto,fun to drive, z lepim 6cyl boxer zvokom sploh ,če imaš predelan izpuh.
 
Kar se tiče starejših modelov imajo pa tako kot vsi stari avti ta čar ,da nimajo elektronskih pomagal in to je tisti dodatnejši adrenalin katerega ti dajo.Si samo ti,avto in cesta.
 
Tako ,da večina katera ima tak avto ga kupi zaradi svoje edinstvene oblike.


Itak da bo treba it peljat. Pa probat. Samo meni je tko bed klicat ljudi z avtoneta pa se nekaj menit sam zato da se gres peljat in probat (pac sklepam po sebi ker meni to ni kul..) :)
Bo treba drugacno resitev najt.
Seveda je razlika. Sigurno je.

Ne sej pravim, da ne vem kaj iščem. Porš mi je od nekdaj všeč. Ampak zdaj da grem dat 30 jurjev za lepo 996 ki mi ne potegne glih tolko (mogoce FL verzija je se prebavljiva prva pa meni nikakor) je malo tko tko. Po tem takem raje pocakam se malo in naberem se dodatnuh 10-15 jurjev in gledam 997.1, ki mi je pa res tisto tapravo -všeč za kušnit. Pa kot sem rekel. Zunaj bi prebolel amoak notranjost je pa med 996 in 997 kot noc in dan...
4S mi nekako ni nevem. Sej boke ma pa to, ampak a je res stvar tolk boljsa od 2S po uporabnosti? Al je sam fora to, da je bolj “siguren” v ovinkih?

Seveda ga nebi zgal. Obcasno kaksen odsek kjer vem kaj lahko in kaj ne tam ze. Stalno pa ne.
Za motor mi je prakticno vseeno. Oblika je tista, ki me privlaci. Tudi zvok sam po sebi mi ni nevem kaj (recimo S54 ali pa sploh S85 motorja imata bozanski zvok napraj porševem za moj okus). Oblika je tista. In pa neka ekskluzivnost. Nekaj posebnega/drugacnega od mnozice ostalih vozil.

Preformance so itak tko... odvisno kaj si navajen kot si rekel. :)

Pa mal neumesna... bol kot gledam youtub in berem po googlu vse bolj ljudje vrivajo vmes še caymana S. Da je svetove boljsi “drivers car” od 911. Da kao 911 ima renome samo zaradi zgodovine v vsem ostalem je kao cayman boljsa izbira.
A je razlika res tolk majhna? Al je enostavno slednji res tolk boljsa izbira?
Al je to sam tolazba, ker je pac pol cenejsi od 911 pa se ljudje tolazjo?

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 144
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#109

Poglej koncept, tezo in dimenzije Caymana in ze imas odgovor :ok2

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#110

cayman se pelje bolano dobr. In fora porha je, da ga tiščiš, če se boš počasi vozilo je samo mahjen, glasen, neudoben hrošč. Je pa pri novejših porhih dober občutek kakovosti, da se ti zdi, da ga lahko cel dan teraš do podna pa ne bo nič odletelo. Moje mnenje je, da z avtom ne boš užival, če boš skoz nekaj šparal, če te bo skoz nekaj skrbelo.


Je pa cayman bolj eksploziven v ovinkih, ker ma sredinski motor, in ko ga odnese, ga težko uloviš... smo probaval na snegu, pa je bila 911 bolj predvidljiv avto kot cayman, s tisim smo šli vsi v bankino...še dobr da je bil sneg mehek hehe...


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#111

Mogoce pa bi moram razmisljat da sta 911 in Cayman dva popolnoma drugacna avtomobila.

 

Cayman ima sredinski motor in je namenoma postavljen "pod 911", ce bi zelelei bi seveda lahko bil v marsicem "boljsi" pa temu ni tako i znanih razlogov.

 

911 ima motor sedaj sicer ze na zadnji osi (od 991 naprej), v osnovi pa za zadnjo osjo in to je car 911. Razporeditev teze je edinstvena in sama voznja zahteva nekoliko vec kot pri avtomobilih z sredinsko postavljenim motorjem. Torej ce se sprasujes kako hiter bos, kdaj ali v katerem bos hitrejsi pol definitivno nisi kupec 911. Ce zelis pa poseben obcutek, zelis rast na osebni ravni kar se tice voznje, podozivljat drugacen nacin in se ob tem zabavat pa ceprav mogoce nekoliko pocasnejse, ceprav to ni res pa vendrale so ljudje tega mnenja pol je 911 prava izbira.

 

Cayman je precej lazje obvladljiv in si prej z njim na limitu, 911 ia dolocene specificne lastnosti in zahteva nekoliko drugacen pristop.

 

Pa se nekaj, od kje prepricanje da je stirikolesni pogon hitrejsi od dvo kolesnega?! Zelo zmotno pa se prav nic zabaven ni. Ce se isce avto v katerem bos uzival se ucil, itd pol carrera 4 to prav gotovo ni. Slej kot prej bos ugotovil da hitrost sploh ni glavnega pomena!

 

Sam bos na potezi, kar pa ze tako ali tako verjetno ves!


Prikaži več možnosti
    • porsche, MajoR, zigi in 4 ostalim je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#112

Razen na pisti ko je suh asfalt je 4wd hitrejsi. Pa se ne skantas se ko ga pritisnes. Plavega GTS so sesuli na obvoznici ko je bilo mokro, pa mu je rit odneslo pri cca 130-140. Tud ce mas esp vklopljen ga ne ujames. Pol pa skoz moras po jajcih vozit, to se men ne da. Smo pa seveda razlicni uporabniki, zato pa delajo obe verziji.
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 771
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#113

Mogoce pa bi moram razmisljat da sta 911 in Cayman dva popolnoma drugacna avtomobila.
 
Cayman ima sredinski motor in je namenoma postavljen "pod 911", ce bi zelelei bi seveda lahko bil v marsicem "boljsi" pa temu ni tako i znanih razlogov.
 
911 ima motor sedaj sicer ze na zadnji osi (od 991 naprej), v osnovi pa za zadnjo osjo in to je car 911. Razporeditev teze je edinstvena in sama voznja zahteva nekoliko vec kot pri avtomobilih z sredinsko postavljenim motorjem. Torej ce se sprasujes kako hiter bos, kdaj ali v katerem bos hitrejsi pol definitivno nisi kupec 911. Ce zelis pa poseben obcutek, zelis rast na osebni ravni kar se tice voznje, podozivljat drugacen nacin in se ob tem zabavat pa ceprav mogoce nekoliko pocasnejse, ceprav to ni res pa vendrale so ljudje tega mnenja pol je 911 prava izbira.
 
Cayman je precej lazje obvladljiv in si prej z njim na limitu, 911 ia dolocene specificne lastnosti in zahteva nekoliko drugacen pristop.
 
Pa se nekaj, od kje prepricanje da je stirikolesni pogon hitrejsi od dvo kolesnega?! Zelo zmotno pa se prav nic zabaven ni. Ce se isce avto v katerem bos uzival se ucil, itd pol carrera 4 to prav gotovo ni. Slej kot prej bos ugotovil da hitrost sploh ni glavnega pomena!
 
Sam bos na potezi, kar pa ze tako ali tako verjetno ves!

Ta post, čeprov verjetno misliva isto, se lahko narobe bere.

911 je v svoji zasnovi zelo hiter avto, ironično prav zaradi svoje “inferiorne” razporeditve teže. Ampak za doseganje polnih zmogljivosti je potrebno znanje, da težo ruzaka uporabiš v svoj prid, ne škodo. Trailbraking, točke zaviranja, prenos teže so bistveno drugačni kot pri drugih avtih z zadnjim pogonom.

Z drugimi besedami, če pelješ 911 tako kot m3, se boš srečal z understeerom na vstopu, še bolj pa na izstopu iz ovinka, zadnja os pa bo ostala pribita na podlago. Za 10/10 moraš znati avto peljat na zadnji aksi.

Je pa res. Neizkušen voznik bo z 911 verjetno počasnejši kot s šibkejšim boxsterjem/caymanom.
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#114

@Bmw4evereafter kaj ce bi si ti raje enega malo rental pa potesil te "otroske sanje" mogoce si ga sploh ne zelis lastiti.

Ķar se tice avto.net in probnih,enostavno poklici povej po resnici situacijo,povej da bi tudi placal normalno voznjo z lastnikom ob sebi itd. Lahko bodo rekli ne ampak nekdo se bo ze strinjal saj se ne prodaja samo eden.

Ce pa si ga bos hotel kupiti se pa osredotoci na en model in ga nastudiraj oz..postani poznavalec le tega.

Se boljse je ko ljudje kupujejo stare Porsche ali avte pa nimajo pojma kaj sploh kupujejo in gledajo zadeve katere se gledajo pri novem avtu. Star avto je star avto in ne bo nikoli nov. Nov je bil v trgovini.
Smesen primer je ko je nekdo prisel z licarjem,kleparjem gledati staro Corvetto pa so se vtaknili v lufte blatnikov itd.,kateri ze pri novem.niso bili nikoli tocni ker he avto USA in narejen v dolocenem obdobju. Potem gredo merit debelino barve,potem pa se gleda za rjo, avto pa iz "plastike".

Urejal blackberet, 08.09.2019, 10:45.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 410
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#115

Underdog, a lahko prosim opišeš malo bolj v detalje ta drugačen način občutkov v vožnji z 911 na račun lahkega nosu?!!? Verjetno nisem edini na forumu, ki mu je 911všeč, ki mu je 911 sanjski avto od otroštva itd... pa se ni imel še nikoli možnosti peljati, zapeljati z njim. Res bi rad vedel kako gre 911 hitro skozi ovinke. Moj prvi avto je bil vw hrošč, s katerim sem prve dni imel probleme v dežju, na račun lahkega nosu. Ravno zaradi te izkušnje s hroščem, mi ne gre v glavo, kako to funkcionira pri 911...


@Bmw4evereafter kaj ce bi si ti raje enega malo rental pa potesil te "otroske sanje" mogoce si ga sploh ne zelis lastiti.

Ķar se tice avto.net in probnih,enostavno poklici povej po resnici situacijo,povej da bi tudi placal normalno voznjo z lastnikom ob sebi itd. Lahko bodo rekli ne ampak nekdo se bo ze strinjal saj se ne prodaja samo eden.

Saj ga lahko ugodno najame pri znani lj firmi. 


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#116

Jest bi obvezno tak avto prej hotel mal peljat. Riskiraj jurja pa se en vikend pelji na polno cez vse prelaze v blizini pa bos videl. Ce bos cakal, da ga vrnes nazaj cez 3 dni pol ni avto zate. Men je blo zdej super men 911ko tri dni sem pa tud vesel da mi ne lezi zdej pred bajto ker se itak nimam kam peljat v tem dezevnem vikendi. Spomladi bom pa se turboS rental za tri dni pol mam pa itak vse sprobano. In se lahko mirno vozim s kombijem po Lj :-)

V dezju bos sam cvikal skoz, to ni noben uzitek.
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#117

Razen na pisti ko je suh asfalt je 4wd hitrejsi. Pa se ne skantas se ko ga pritisnes. Plavega GTS so sesuli na obvoznici ko je bilo mokro, pa mu je rit odneslo pri cca 130-140. Tud ce mas esp vklopljen ga ne ujames. Pol pa skoz moras po jajcih vozit, to se men ne da. Smo pa seveda razlicni uporabniki, zato pa delajo obe verziji.

 

 

Zal nimas prav. 911 nasplosno je v stojeci vodi tezaven zaradi ze omenjene tezke riti. Prav vklopljen ESP pa naredi se vecjo tezavo. Zadnje gume oziroma profil zadje gume je pri 911 kljucen, predvsem v dezju.

 

Za voznjo v dezju z 911 je super ce se zavedas da to ni obicajen avto. Spredaj ima sirino koles precej manjso kot zadaj kar pomeni da prednja gume ne odrine dovolj gume, in ko z zadnjimi kolesi priletis na stojeco vode ti zelo rado vzame rit. Profil zadnjim=h gum je v dezju res zelo zelo pomemben. Za stojeco vodo 911 ni najbolj primeren. Ne glede na vrsto pogona, pri 4 kolesnem se dogaja se vec nesres kot pri RWD 911!!! Zelo podobno to velja za Audi R8. tezava je predvsem ker elektronika dela posvoje, in ko si z prednjimi kolesi v "luftu" elektronika dela svoje, vmes dobis zopet stik z podlago istocasno pa so zadnja kolesa v "luftu" in takrat zaradi same sirine gume zgubis nadzor.

 

Tako da za mocan naliv in voznja po AC 911 ni najboljsa izbira, pa saj tako ali tako ni bil narejen za to. ;)


Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#118

Underdog, a lahko prosim opišeš malo bolj v detalje ta drugačen način občutkov v vožnji z 911 na račun lahkega nosu?!!? Verjetno nisem edini na forumu, ki mu je 911všeč, ki mu je 911 sanjski avto od otroštva itd... pa se ni imel še nikoli možnosti peljati, zapeljati z njim. Res bi rad vedel kako gre 911 hitro skozi ovinke. Moj prvi avto je bil vw hrošč, s katerim sem prve dni imel probleme v dežju, na račun lahkega nosu. Ravno zaradi te izkušnje s hroščem, mi ne gre v glavo, kako to funkcionira pri 911...

Saj ga lahko ugodno najame pri znani lj firmi.

Opisati to.je tezko,moras probat. Nahitro/nakratko avto je po "ravnem" presenetljivo udoben in pozira luknje za tak rang avta,cez ovinke se pa prilepi in prav cutis tisti grip zadnjih valarjev. Se za drek od e39ke se ne da opisati voznje med 3.0 R6 in 4.4 V8,enostavno drug avto.

"Najvecja" fora je v postavitvi/vpetju motorja 'za,na,pred' zadnjo premo.
Zato imas widow makerje in potem kasneje "vozne" 911ke

Urejal blackberet, 08.09.2019, 10:56.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#119

Ok za stojeco vodo ne morem rect ker se nisem probal. Mam zel omejene izkusne z 911, tri dni sem vozil GTS zadnj pogon in 3 dni navadno carrero4. V gts sem bil nervozen , v carreri pa niti malo. In bistveno bolj uzival :-)

Tudi sam sem se z gts skor skantal ko sem pospesil na obvoznico pa ni dezevalo. Enostavno ti odbije rit proti ograji v stotinki sekunde. Ce ga zahodis seveda. Pri pocasni voznji je vseeno, samo kdo ma 911 za pocasi vozit :-)
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#120

Ok za stojeco vodo ne morem rect ker se nisem probal. Mam zel omejene izkusne z 911, tri dni sem vozil GTS zadnj pogon in 3 dni navadno carrero4. V gts sem bil nervozen , v carreri pa niti malo. In bistveno bolj uzival :-)

Tudi sam sem se z gts skor skantal ko sem pospesil na obvoznico pa ni dezevalo. Enostavno ti odbije rit proti ograji v stotinki sekunde. Ce ga zahodis seveda. Pri pocasni voznji je vseeno, samo kdo ma 911 za pocasi vozit :

 

Ok za stojeco vodo ne morem rect ker se nisem probal. Mam zel omejene izkusne z 911, tri dni sem vozil GTS zadnj pogon in 3 dni navadno carrero4. V gts sem bil nervozen , v carreri pa niti malo. In bistveno bolj uzival :-)

Tudi sam sem se z gts skor skantal ko sem pospesil na obvoznico pa ni dezevalo. Enostavno ti odbije rit proti ograji v stotinki sekunde. Ce ga zahodis seveda. Pri pocasni voznji je vseeno, samo kdo ma 911 za pocasi vozit :-)

Ce se ti je to res zgodilo si naredil nekaj zelo narobe, saj ves kako ucijo, poln gas je takrat ko je volan na ravnost, bolj ko odvijas volan vec gasa lahko pritisnes. Nekaj obcutka je pac potrebnega. Kar z lepa ker si zahodil po gasu te nikamor ne vlece, samo naprej.

Kot si rekel, zato jih delajo v toliko izvedenkah in vsak si lahko najde kar mu odgovarja.

 

Poleg tega omenjas vsega skupaj 6 dni, ali pa beri okoli 2k km. Saj ves kako pravijo vec kot imas primerov boljsi si odvetnik, in pri voznikih je to se bolj izrazito.



Urejal Underdog Motorsport, 08.09.2019, 11:10.

Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.