Skoči na vsebino

 

Porsche 911 (996 in 997): ponudba + splošna debata

* * * * - 6 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2656 odgovorov v temi
leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#121

Seveda sem naredil nekaj narobe. Samo rwd ti ne oprosti tega. Moras bit res pri stvari in znat, bit zbran, pazljiv. Zato je men rwd bolj naporen. Za na pisto ker mas izletne cone bi takoj vzel rwd. Ce bos vozil po nasem zlizanem asfaltu in po Lj kjer itak 250 dni na leto dezuje al je pa mraz pa rwd ne bo tak uzitek. Ko zacne 911 bejzat ga je tezje ujet, ker je tok teze zadaj. Sam jest ne govorim iz vidika profija ampak navadnega uporabnika ki rad avto kdaj tudi pritisne, pa zraven noce vsakic cvikat da se bo zbil. Pa zeni ga das lahko vozit tud ce bo mal snezilo.

Rwd vec zahteva in je tud bolj zabaven, samo odlocit se moras a hoces to ali pac malo bol daily avto.

Moral bi ga vozit po pisti par dni z instruktorjem, pol bi dejansko vedel kaj se dogaja ko dosezes mejo. Tega na javni cesti ne mores probavat.
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#122

Underdog, a lahko prosim opišeš malo bolj v detalje ta drugačen način občutkov v vožnji z 911 na račun lahkega nosu?!!? Verjetno nisem edini na forumu, ki mu je 911všeč, ki mu je 911 sanjski avto od otroštva itd... pa se ni imel še nikoli možnosti peljati, zapeljati z njim. Res bi rad vedel kako gre 911 hitro skozi ovinke. Moj prvi avto je bil vw hrošč, s katerim sem prve dni imel probleme v dežju, na račun lahkega nosu. Ravno zaradi te izkušnje s hroščem, mi ne gre v glavo, kako to funkcionira pri 911...


Saj ga lahko ugodno najame pri znani lj firmi. 

 

Bistvena razlika med Carrera 4 in carrea 2 je da ima Carrera 4 spredaj cca 150kg vec kot Carrera 2. To pomeni da imas vecjo tezo na prednji osi med ovinki kar ni dobro, to je nekaj kar @LeonT po mojem mnenju ne razume. Super je za trakcijo iz ovinka, na bremzanju in samem ovinku pa ni neka huda prednost, prej slabost. Je pa obcutek boljsi, saj ga redek spravi na mejo, pri RWD Carreri je to precej lazje.

 

Zdaj kot beremo nekateri pravijo da jih take voznje strah, drugi pa prepricujemo, da je to to kar si od avto zelis. 

 

Evo dva mnenja cisto skregana med sabo, verjetno je pa  resnica nekje vmes.

 

911 ima pac lahek volan, nekoliko ne gotov se ti zdi, kot da malo plava, pa ne, samo obcutek je tak. Prednost je pred vsem je, da gre 911 zelo rada v ovinek prav zaradi lahkega nosu, preseneti te pa zadnji konec ker je tezak v primerjavi z rednjim. Razporeditev teze je nekoliko napacna in se zdalec ni 50-50

 

Understeer je pac odraz da si imel pri vstopu v ovinek prehitro hitrost. Ni pomembna vstopna hitrost temvec iztopna in ker stopnjujes hitrost v celem ovinku imas prednost vecjo kot ce si v vstopu prehiter.

 

Prav v dezju je odlicno za ucenje understeera ker se vse dogaja pri nizkih hitrostih, super je recimo dodatno obremenit prednji konec z levo nogo na stopalki za zavoro, z tem dobis boljsi oprijem prednjih koles, seveda pa ne smes, NE SMES spustit gasa, ker potem dosezes kontra ucinek saj kot vemo vsak avto ob tem zacne zavirat (zaviranje z motorjem seveda) in tukaj je najveckrat tezava za zlet iz ceste ali v planke z 911. Pac nikoli res nikoli v ovinku ne smes z gasa dol!

 

Fino je da se navadis da delas vse pred ovinkom, beri zaviras in menjas prestave in sele kot to do dobra obvladas zacnes z kasnejsim zaviranjem in popuscanjem zavore v ovinku in ne pred njim. Pac 911 se na nekaksen svoj nacin usede v ovinek in tega moras zacutit, kar je predvsem odvisno kako sedis za volanom, kako drzis volan in ali volan v ovinek porivas ali ga vleces.

 

Pravilo vsake voznje je, da zadnji konec obcutis v riti in hrbtu-ramenih, prednji konec pa preko volana v rokah, pri 911 to velja se bistveno bolje. Poleg tega moras pri 911 bit izredno hiter na volanu saj se zaradi teze riti vse odvija precej hitreje kot pri recimo BMW. Fizika pac dela drugace, in najtezje je dobit obcutek kje je meja med drsenjem in vrtenjem. Ta linija je zelo zelo tanka.

 

 
Verjetno pa so to samo osebne preference in samo voznjo vsak dozivlja po svoje.

Seveda sem naredil nekaj narobe. Samo rwd ti ne oprosti tega. Moras bit res pri stvari in znat, bit zbran, pazljiv. Zato je men rwd bolj naporen. Za na pisto ker mas izletne cone bi takoj vzel rwd. Ce bos vozil po nasem zlizanem asfaltu in po Lj kjer itak 250 dni na leto dezuje al je pa mraz pa rwd ne bo tak uzitek. Ko zacne 911 bejzat ga je tezje ujet, ker je tok teze zadaj. Sam jest ne govorim iz vidika profija ampak navadnega uporabnika ki rad avto kdaj tudi pritisne, pa zraven noce vsakic cvikat da se bo zbil. Pa zeni ga das lahko vozit tud ce bo mal snezilo.

Rwd vec zahteva in je tud bolj zabaven, samo odlocit se moras a hoces to ali pac malo bol daily avto.

Moral bi ga vozit po pisti par dni z instruktorjem, pol bi dejansko vedel kaj se dogaja ko dosezes mejo. Tega na javni cesti ne mores probavat.

 

Se popolnoma strinjam z napisanim, to je za vikend avto, kjer nimas telefona, sms, mailov. Ce ti to odgovorja seveda in imas zeljo po tem. Ce nimas, nima smilsa za nakup oziroma imajo v prodajni paleti zapolnjeno da si izberes kar ti odgovraja, kar pa sva ze ugotivila.


Prikaži več možnosti
    • moebius, Big D, zigi in 6 ostalim je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#123

Dobro napisano :-)

Kaksen je cenovni limit? Bo prec lazje omejit izbor....
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 505
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#124

@Bmw4evereafter kaj ce bi si ti raje enega malo rental pa potesil te "otroske sanje" mogoce si ga sploh ne zelis lastiti.
Ķar se tice avto.net in probnih,enostavno poklici povej po resnici situacijo,povej da bi tudi placal normalno voznjo z lastnikom ob sebi itd. Lahko bodo rekli ne ampak nekdo se bo ze strinjal saj se ne prodaja samo eden.
Ce pa si ga bos hotel kupiti se pa osredotoci na en model in ga nastudiraj oz..postani poznavalec le tega.
Se boljse je ko ljudje kupujejo stare Porsche ali avte pa nimajo pojma kaj sploh kupujejo in gledajo zadeve katere se gledajo pri novem avtu. Star avto je star avto in ne bo nikoli nov. Nov je bil v trgovini.
Smesen primer je ko je nekdo prisel z licarjem,kleparjem gledati staro Corvetto pa so se vtaknili v lufte blatnikov itd.,kateri ze pri novem.niso bili nikoli tocni ker he avto USA in narejen v dolocenem obdobju. Potem gredo merit debelino barve,potem pa se gleda za rjo, avto pa iz "plastike".


Tega se najbolj bojim. Ker dostikrat je tako, da ko spoznas svoje heroje niso glih to kar si mislil (se mi je isto naredilo že pri RX8 (pa ceprav sem bil z njo zelo zelo zadovoljen to enostavno ni blo to kar sem si predstavljal). In zato nacenjam miljonkrat prezveceno temo da se takim stvarem izognem.

Brez probe itak ne bo slo. To da po pravici poves ze ane ampak mi je pa bedno da bi k nekomu prisel gledat potrosil par ur njegovega casa imzato da bi se peljal en krog in potem videl da to ni to pa čao.. ;)

Underdog, a lahko prosim opišeš malo bolj v detalje ta drugačen način občutkov v vožnji z 911 na račun lahkega nosu?!!? Verjetno nisem edini na forumu, ki mu je 911všeč, ki mu je 911 sanjski avto od otroštva itd... pa se ni imel še nikoli možnosti peljati, zapeljati z njim. Res bi rad vedel kako gre 911 hitro skozi ovinke. Moj prvi avto je bil vw hrošč, s katerim sem prve dni imel probleme v dežju, na račun lahkega nosu. Ravno zaradi te izkušnje s hroščem, mi ne gre v glavo, kako to funkcionira pri 911...

Saj ga lahko ugodno najame pri znani lj firmi.


Lahko se najame v lj. Sej ma furlantech samo to so novi avti. Turbak me pa ne zanima (out of budget itak) druge 997 pa nimajo se mi zdi. Al obstaja kaksen drug rentacar??

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 505
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#125

Dobro napisano :-)
Kaksen je cenovni limit? Bo prec lazje omejit izbor....


Če to leti name, potem 40k je ekstremna zgornja meja. Ce se sploh dobi 997 za tako vrednost al je bolje se mal pocakat pa nabrat... :)

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 182
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#126

@underdog je zelo lepo opisal. Sem ze od parih tipov prebral kako so sanjali 911ke, ko so jih kupili je bil pa en sam understeer ali pa je odtrgalo zadnji konc pa v ograjo.

Zahteva specificen stil voznje, ki ga zgleda da ne zna vsak osvojit.

Ce odpres porsche forume pa vtipkaš 911 understeer je ogromno materiala za prebrat.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#127

@underdog je zelo lepo opisal. Sem ze od parih tipov prebral kako so sanjali 911ke, ko so jih kupili je bil pa en sam understeer ali pa je odtrgalo zadnji konc pa v ograjo.

Zahteva specificen stil voznje, ki ga zgleda da ne zna vsak osvojit.

 

 

 

 

Ma kaj pa vem, ce res zahteva specificen nacin. Bolj kot to zahteva da si nezen in delas stvari premisljeno. Ne odpusca tako kot to dela recimo BMW pa se vedno odpusca veliko. 

 

Vsak nov model je bolj dolgocasen in sedaj je ze res vsak ampak res skoraj da vsak lahko hiter z 911. 

 

@LeonT mislim da bi tebi bil pisan na kozo model 991 GTS 4, verjetno bolj kot Turbo!

 

Recimo poglejte ta video, kaj se da delat z usivo staro kraco ki ne vidi niti priblizno toliko moci kot jih imajo omenjeni modeli, pa sem preprican da bi vecina forumasev rabilo XL planico za tale krog na sovoznikovem sedezu.

 

 



Urejal Underdog Motorsport, 08.09.2019, 14:04.

Prikaži več možnosti
    • MajoR, BMW Deutschland in E39-530d uporabnikom je všeč to sporočilo


tismi
tismi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 641
  • Avtomobil: KEH

#128

Hvala Underdog Motorsport za prispevke, človeka prav zamika, da bi se spustil v učenje dirkaške vožnje, super uporabno :)


Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#129

Če to leti name, potem 40k je ekstremna zgornja meja. Ce se sploh dobi 997 za tako vrednost al je bolje se mal pocakat pa nabrat... :)

 

 

Mogoce bi bil pravi izbor v tvojem primeru res Cayman!? Brez skrbi, 911 bo vedno na trgu, stari, novi, boljsi, slabsi. Ne bo jih zmanjkalo! ;)



Urejal Underdog Motorsport, 08.09.2019, 14:14.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 373
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#130

Mogoce bi bil pravi izbor v tvojem primeru res Cayman!? Brez skrbi, 911 bo vedno na trgu, stari, novi, boljsi, slabsi. Ne bo jih zmanjkalo! ;)


Mene skrbi da je teško prodati Boxterja, Caymana in 911?
LP,Moebius
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 505
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#131

Mogoce bi bil pravi izbor v tvojem primeru res Cayman!? Brez skrbi, 911 bo vedno na trgu, stari, novi, boljsi, slabsi. Ne bo jih zmanjkalo! ;)


Zaradi financnega budgeta ali zaradi neizkusenosti?
Kajti saj ves kako je.... bi inal M3 pa sežeš le do 335i. Sej je hud avto ampak vseeno razmisljas kako bi bilo ce bi kupil M3.
Sumim, da je tu isto, ceprav je konfiguracija avta popolnoma drugacna (mid engine vs rear engine). Ce gledam pa 996 in caymana je moci pa (300hp 911 in 295hp cayman).
Saj je motor itak neke sorte sestavljanka boxterjevega motorja, 911 glav, odmicnih,... kolkr sm bral no sej morde je to

Mene skrbi da je teško prodati Boxterja, Caymana in 911?


Oh joj to je pa zadnja stvar katera bi morala cloveka s takim avtom skrbet.
Seveda jih je tezko prodat sej se na A.net ze 2 leti ena in ista vozila valjajo.
Dandanes je glavno, da je avto nov, pa da pokuri 3,1432345l/100km

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#132

Zaradi financnega budgeta ali zaradi neizkusenosti?
Kajti saj ves kako je.... bi inal M3 pa sežeš le do 335i. Sej je hud avto ampak vseeno razmisljas kako bi bilo ce bi kupil M3.
Sumim, da je tu isto, ceprav je konfiguracija avta popolnoma drugacna (mid engine vs rear engine). Ce gledam pa 996 in caymana je moci pa (300hp 911 in 295hp cayman).
Saj je motor itak neke sorte sestavljanka boxterjevega motorja, 911 glav, odmicnih,... kolkr sm bral no sej morde je to

 

 

Bolj zaradi budgeta. Verjetno je bolj pametno izbrat v osnovi nekoliko cenejse vozilo, kupit res dober primerek in z njim rast. Kasneje ko zopet nekoliko napolnis domacega pujska pa posezes po vecjemu bratu. Imel bos ze nekaj izkusenj, spoznal bos ta Porsche svet, imel priloznost probat, peljat se kaj od 911 ki te zanima in bo odlocitev samo se lazja.

 

Tudi sam up grade ce bo zate zanimiv je nekoliko cenejsi kot pri 911 in vse skupaj lahko nastane lepo dozivetje.

 

Recimo meni je super hud 718 Spyder, pa je "samo" Boxster, baby Porsche mu recejo, "ta pametni" ;)

 

P.S. Ne obremenjuj se z podatki na papirju, bistvo je ocem skrito!



Urejal Underdog Motorsport, 08.09.2019, 15:56.

Prikaži več možnosti
    • SILVEKK, BMW4everafter in Team Cabrio Slovenija uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#133

Pa ce te skrbi nadaljna prodaja pol ne kupuj, ker bos samo zivcen skoz in ne bo uzitka.

718 recimo je totalno hud avtek, se strinjam. Spyder ma ful svoj car. Skoraj kot bi se z motorjem vozil.
Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 490
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, e90, e61

#134

Eno vprašanje, ker vidim, da je tu nekaj poznavalcev porsche sveta, ali obstaja kje možnost najema starejše 911, nekje od letnika 80 naprej, 911SC, 964, 993 ipd....  za en dan ali vsaj nekaj ur, rad bi zadevo sprobal, ker že nekaj časa sanjarim o takšnem avtu, hkrati pa me je strah, da bom razočaran..



Član KOS
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#135

Mogoce kje v nemciji, pa se to mora bit extra drago.

Evo ga 600 eur za vikend, 750km vkljucenih. Se zapeljes v nemcijo za en vikend pa probas v miru.

https://www.auto-sch...1-Cabrio-fahren
Prikaži več možnosti
    • Carpenter je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#136

Eno vprašanje, ker vidim, da je tu nekaj poznavalcev porsche sveta, ali obstaja kje možnost najema starejše 911, nekje od letnika 80 naprej, 911SC, 964, 993 ipd....  za en dan ali vsaj nekaj ur, rad bi zadevo sprobal, ker že nekaj časa sanjarim o takšnem avtu, hkrati pa me je strah, da bom razočaran..

 

 

Da bi bilo kaj v obliki najema kot pri novih avtomobilih jaz ne vem. Je pa tole super dogodivscina,

 

https://www.belowzeroicedriving.com

 

964 in 993 so posebni avtomobili, ali ti je to tako vsec, da te novi ne zanimajo ali ga pa vzames kot hrosca in se ti 911 zameri za vse vecne case. Moras bit malo extremen za te stare krace!

 

Pri starih modelih je vse skupaj se veliko tezje in prostora za napake skoraj da ni!


Prikaži več možnosti
    • Carpenter je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#137


Tele majo celo 993 turbota, 2 uri s spremstvom instruktorja je 400 eur. Socoa blizu minhna tko da lahko v enem dnevu zadevo speljes.

http://www.rtcars.de...-mieten-preise/
Prikaži več možnosti
    • Carpenter in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#138

Te cene najema starih Porhov so dzabe.

Ma kaj bo nekaj probaval caymane pa boxterje pa vse ostalo in zapravljal denar. Ce ima zeljo za 911 naj kupi 911 in bo mir,kupil.bo enkrat in potem uzival v tem kar mu je zelja.

Kar sem.razbral.je tvoj sanjski avto 997,sprobaj/kupi to in sploh ne glej drugega.
Kar se tice voznje pisete kot da so avti totalno nevozni in namenjeni samo dirkacem z licenco, za normalno voznjo avto kot avto katerega vozi tudi stara mama z malo.obcutka za gas. Saj ne bo podiral rekordov z njim.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • zigi in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 150
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#139

Ko sem bil jaz pred leti zagret za Porsche-ja sicer Boxster 987 sem bil po testni vožnji zelo razočaran, pa je bil model “dokaj nov”, star cca 6 let. Enostavno sem hitro spoznal da “starejši modeli” niso zame, za aktualni model 981 pa sem bil takrat še malo predaleč beri: ni bilo zadost lešnikov. Tako, da pojdi najprej sprobat, če ti je sploh to to, potem pa odpreš temo in vidiš prednosti in slabosti. Ker od prebranih postov boš težko prišel do željenih info, mogoče daleč, v grobem. Za 40k€ bi jaz vzel 718 na nemske tablice. Mas nov model Porscheja, garancijo, pa se ne sekiraš... but that’s my opinion :ok
Prikaži več možnosti


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 373
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#140

 

Oh joj to je pa zadnja stvar katera bi morala cloveka s takim avtom skrbet.
Seveda jih je tezko prodat sej se na A.net ze 2 leti ena in ista vozila valjajo.
Dandanes je glavno, da je avto nov, pa da pokuri 3,1432345l/100km

V kolikor bos falil pri nakupu Caymana in bos zelel 911 je mozno da bos par let pocakal preden ga prodas.


LP,Moebius
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.