Skoči na vsebino

 

Porsche 911 (996 in 997): ponudba + splošna debata

* * * * - 5 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2641 odgovorov v temi
leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 326
  • Lokacija: Ljubljana

#141

Ce bo bolano ceno nastavil. Tle popustit 5-10 jurjev na leto ne sme bit problem, al bo pa namesto uzivanja sam slaba volja...
Prikaži več možnosti
    • mihaing je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 575
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#142

Ja folk ma v glavi pri takih avtomobilih ze kar od dnevu nakupa cifro za koliko ga bo prodal cez leto dni. Pa je največkrat kaksnega jurja ali pa se to ne nizja ker bo nekaj vložil ob lastništvu. Saj zato pa so tako bolane cene.

Ko pa si lasti za vsakodnevno uporabo Superba ganz novega in na leto zgublja po 4jurje je pa saumevno, da je to tako lahko.

Takle mamo.

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 326
  • Lokacija: Ljubljana

#143

Tocno tako. Ce ga kupis za 40 ga bos cez dve leti prodal za 25 hitro. Za 42 pa pac se ne bodo tepli.
Prikaži več možnosti


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 372
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#144

Problem nastane ce ga hoceš takoj prodati.
LP,Moebius
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 326
  • Lokacija: Ljubljana

#145

Ja ker so to specifični avti, samo za poceni ga tudi hito prodaš, je pa pušiona tolk večja.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 179
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#146

Eno vprašanje, ker vidim, da je tu nekaj poznavalcev porsche sveta, ali obstaja kje možnost najema starejše 911, nekje od letnika 80 naprej, 911SC, 964, 993 ipd....  za en dan ali vsaj nekaj ur, rad bi zadevo sprobal, ker že nekaj časa sanjarim o takšnem avtu, hkrati pa me je strah, da bom razočaran..

Itak da boš razočaran, zračno hlajeni modeli za vozit niso bogve kaj. Napram novejšim vodno hlajenim so glasni in neudobni ko sto mater, prvi vodno hlajen je bil za njih barvna televizija, o zanesljivosti pa raje nebi. Za moje pojme to nima smisla kupit, razen če si zbiralec ali pa multimilijonar. Če nisi (tisto drugo, mislim) ga ne boš vozil tako kot je treba, pri počasni vožnji boš pa užival enako kot če bi vozil hrošča, ali še manj. Nima smisla. Boljši budget racer je še vedno E36 M3 ali pa E46, če si ga pripelješ iz Anglije recimo in prestaviš volan. Deli so smešno poceni napram delom 911, tako da ga lahko ožemaš do onemoglosti brez bojazni da bi bankrotiral če kam treščiš. No, staro 911 si le izposodi, da boš videl da je res, kar govorim. Jaz sem jih vozil ene par in mi ne potegnejo, vodno hlajen je pa tak kot je treba šele turbaš, razen če te ne moti da kugellagerji med vožnjo za tabo letijo. Meni je to smešno, če jaz odkartam določeno vsoto za avto želim imet nekaj kar je tehnološko napredno, ne en polizdelek. Kar je pod 60-70k eur pri porhu ni pol pizde hladne vode vredno, na žalost. Sprijazni se s tem, za užitek si kupi M3, za izkušnjo z zadnjim pogonom pa hrošča, fičota ali bolho in si najboljše naredil. Aja pa NSU 1000, ta je tudi vreden svoje cene, 911 žal ni. Povprečen 911 je realno vreden 10k eur, 20 daš pa za ime oziroma za to da ti notri zmontirajo nov motor, ki bo mogoče celo zdržal 100.000 km - pri vodno hlajenem. Oziroma 10k za zračno hlajenega in 30k za muzejsko vrednost, ki jo ima ta avto. Toliko ga preplačaš. Jaz nebi, dobim več za svoj denar drugje, za značko mi pa dol maha.


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 460
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#147

@Underdog, hvala :ok

Tisti najemi bi tudi mene zanimali. Pa voznja z instruktorji. Samo jaz bi res krenil od starega proti novemu, da dozivim evolucijo in najdem nek sweet point, ko reces ok, tu je se fundament Porschea viden, tu pa se razgubi.

Ce bi imel €€€ nebi dosti razmisljal, pa bi upal brez da probam vzet 997 Gt3 RS-a :mljask. To mi je zelja enkrat vozit, po progi prvo :laugh

Dajmo se zmenit mogoce za kaksen skupinski izlet-najem-instrukcije. Je kdo za? Al bomo samo terorizirali..pardon...teorizirali? :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 749

#148

Meni tudi so nekateri stari porhi všeč oblikovno, je pa tako da bolj k berem bolj se od mikam od njih zaradi drugih razlogov, preveč km, to ali ono hiba, neudobni, dragi v osnovi,... Tako da upam da razum premaga oči ;) Drugače pa imam v planu obiskat enega gospoda, ki ima porhe tudi v lasti in da zvem kaj več tudi o 911 seriji, predvsem vožnja, kaj gre pričakovati od takega avta,... da ne bom morda na koncu res razočaran in rekel da sem naredil napako ali se prehitro zaletel v znamko.  


Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer - R. Händler und Porsche 4S triber

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 326
  • Lokacija: Ljubljana

#149

997 gt3rs bi se hitro navelical. Pretrd, preglasen, prevec vsega. Za na cesto brez veze. To ce gres na pisto ma smisel, drugac pa je za pod dekco zbirateljev ki se itak ne vozijo...
Prikaži več možnosti
    • Rally fan je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 326
  • Lokacija: Ljubljana

#150


Pa kar se 911 tice, vsak novejsi je boljsi. Nic se ne razgubi, samo stari so stari,novi pa novi.
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 460
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#151

Ce je bolje = bolj upprabno za vsak dan, potem verjamem :) Nekako pa sem se naucil da novejse ni nujno bolj zabavno ;)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 449
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#152

997 gt3rs bi se hitro navelical. Pretrd, preglasen, prevec vsega. Za na cesto brez veze. To ce gres na pisto ma smisel, drugac pa je za pod dekco zbirateljev ki se itak ne vozijo...


No ja, ta gospod iz Rijeke se kr navozi...

Pripete slike za predogled

  • IMG_20190830_110651.jpg
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 460
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#153

Pa ga dejansko uporablja za vsak dan? :ok

Urejal MajoR, 09.09.2019, 09:42.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 724
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#154

997.1 gt3 (brez rs) ni nič preglasen ... top shit zadeva

ko vklopiš sport se komaj začne dret :)

pretrd je relativna zadeva samo udobje pa je odvisno od paketa/sedežev

osebno sem imel problem sedet v sportclubu (karbonski sedeži) in se zavezat z navadnim pasom, ker sem preširok :laugh (debela rit hehe, tako da sem z bokom zadel v pripenjalni del pasa) - ima namreč luknjo v sedežu kjer je skozi speljana "kletka" za pripenjanje pasa

s 6 točkovnim pa ni blo problema npr

glede na to da je imel tovarniško kletko (spredaj + zadaj) je mal nerodno vstopanje/izstopanje, pa še tale ima h&r znižano vzmetenje tako da je res nizek.

za daily avto sigurno ni, ampak da se odpelješ kako turco pa se mi zdi vrhunska zadeva (ali pa mogoče track day)


Prikaži več možnosti
    • DreamBMW in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#155

997.1 gt3 (brez rs) ni nič preglasen ... top shit zadeva

ko vklopiš sport se komaj začne dret :)

pretrd je relativna zadeva samo udobje pa je odvisno od paketa/sedežev

osebno sem imel problem sedet v sportclubu (karbonski sedeži) in se zavezat z navadnim pasom, ker sem preširok :laugh (debela rit hehe, tako da sem z bokom zadel v pripenjalni del pasa) - ima namreč luknjo v sedežu kjer je skozi speljana "kletka" za pripenjanje pasa

s 6 točkovnim pa ni blo problema npr

glede na to da je imel tovarniško kletko (spredaj + zadaj) je mal nerodno vstopanje/izstopanje, pa še tale ima h&r znižano vzmetenje tako da je res nizek.

za daily avto sigurno ni, ampak da se odpelješ kako turco pa se mi zdi vrhunska zadeva (ali pa mogoče track day)

 

Ko pritisnes Sport tipko pri GT3 se lopute odprejo takoj, ce pa je ugasnjena pa se tako ali tako lopute odprejo pri 4k obratih. Drugace pa Sport tipka ni samo za izpuh, funkcija je predvsem za bolj odziven gas in zakasnitev ABS sistema, ki gre z sport tipko v Track mode! Za vse ostalo pa je tam cisto desno se tipka TC! :) 

 

Podvozje, pa je pri 997.1 GT3 tako ali tako H&R in nisem povsem preprican da je bil avto kaj dodatno spuscen, oziroma ce je bil so naredili to verjetno na samih gewindah, fedri pa so kot receno tovarnisko H&R. Prav veliko (beri da skoraj da nic) se avta ne da spustit razen ce se podre negative, kar je pa za pocesti full slabse ker te neverjetno grabijo kolesnice. Sicer ne vem in ne zelim pametovat, vendar samo povem kaj je ze original na avtu. Izkusnje pa so take, da vsako spreminjanje telemtrije ne doprinese boljsih rezultatov, bolj kot ne je slabse, govorim za cestno uporabo. Pri nastavitvah za dirkalisce, pa se ponavadi nastavlja samo stabilizator spredaj (da se ga na trdo, torej na zadnjo luknjo, ima ze take stabilizaterje original) in pa optika. Ce se avto spusca na original amortizerjih jim pokvaris rebound, ker batnica nima dovolj hoda pri obremenitvi.

 

Ce se menja podvozje komplet pol se gre v veliki vecini na KW ali pa na Ohlins. 

 

Kot receno, ne poznam avotmobila in ne zelim povedat da karkoli ni res kar si napisal. ;)


Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 724
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#156

gewinde h&r dodatno urejeno (sem se slabo izrazil)

original je 9cm od tli ... tale pa kar sem meril je spodaj preden prime cca 8 mogče še kak mm manj



Urejal wini, 09.09.2019, 13:04.

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#157

gewinde h&r dodatno urejeno (sem se slabo izrazil)

original je 9cm od tli ... tale pa kar sem meril je spodaj preden prime cca 8 mogče še kak mm manj

 

Kaksen cm se ga se lahko spusti, tako kot ima RS izvedenka, samo je ze pri navadnem tezava ker z prednim lipom (crna guma na dnu odbijaca) non stop po tleh drsas. Lezeci so jeba pa kaksna garazna hisa. Ni najboljs, zato je pa od 997.2 naprej ze opcija lift sistema. Pac gt3 je nekoliko mehkejsi kot RS razlicica in se bolj poda.

 

Ubistvu nic ne pridobis, prej je vse skupaj slabse kot boljse!

 

GT3 je avto ki je bolj narejen za na cesto z kaksnimi izleti na dirkalisce. RS izvedenka pa bolj pistasko naravnana z moznostjo se vozit po cesti. Razlike so majhne, vendar so, predvsem krajsi diff, vec moznozti nastavljanja podvozja, enomastni vztrajnik ki je se nekoliko lazji, avto je tudi zadaj sirsi za 4.4cm, kaksnih 20kg je lazji, pa se nekaj malenkosti, da jih ne nastevam, zadja sipa je plasticna

recimo...itd!

 

Vendar Gt razlicica ni tema, ker je popolnoma drug avto, nima veliko skupnega z klasicno 911!



Urejal Underdog Motorsport, 09.09.2019, 13:18.

Prikaži več možnosti
    • sash in BMW Deutschland uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 503
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#158

Ma GT modeli so drug svet :)


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 724
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#159

zanimivo je to da sem prvič sedel v gt verziji ... pol kasneje sem še v navadnem 911 997turbo

pa se mi zdi da je cisto drugi avto ... kot da bi primerjal m3 pa m550d (laično povedano) ne znam drugače opisat :)


Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#160

zanimivo je to da sem prvič sedel v gt verziji ... pol kasneje sem še v navadnem 911 997turbo

pa se mi zdi da je cisto drugi avto ... kot da bi primerjal m3 pa m550d (laično povedano) ne znam drugače opisat :)

 

 

 

Turbo je guncenca! ;) Cist pretezek, gre pa full, prevec! Odlicen daily car!



Urejal Underdog Motorsport, 09.09.2019, 13:40.

Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.