Polnjenje telefona
#1
Se mogoce komu sanja,zakaj na F11,ne morem na nobeni 12V vticnici polnit mobilca?
Je kaka fora,ker ko priklopim kabel,z USB konektorjem se ne zgodi nic,oz ko sem probal isti konektor je na drugem vozilu delal,na F11 pa da kot ni elektrike v vticnici....
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Poglej, če so vsi kontakti lepi, imajo stik, pomeri napetost na vtičnici, če je ni, lahko, da je kaj ''odklopljeno''. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Vem, da je "longshot", ampak si prižgal avto? Ko sem si jaz vgrajeval polnilce v E92 ni in ni delalo, še fusebox sem imel zunaj... potem pa mi 9 letna hčerka reče, če sem avto vklopil... Urejal bpavsic, 05.09.2019, 06:35. |
Prikaži več možnosti
|
#5
varovalka v predelu prvega predala
Urejal PocesnkII, 05.09.2019, 07:13. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Včasi je težava oblika polnilca in oblika vtikača v avtu. Imaš včasih tako čudno narejene kontakte da ni stika.
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Nevem kako je točno pri F11. Pri E61 mi niso delovale dve vtičnici za potnike zadaj (v sprednjem naslonu za roke), te varovalke ni nikjer vpisane, je vpisano samo za sprednjo 12V v pepelniku Moj nasvet, če neboš našel po navodilih katera varovalka je za 12V vtičnico in ti po menjavi še vedno nebo delovalo, izmeri vse varovalke... |
Prikaži več možnosti
|
#8
Meni fila tudi pri ugasnjenem avtu. Je pa enkrat nehalo delat in sta bile fuc dve varovalki. Pri mojem so zadaj v prtljazniku skupaj s shemo. Predvidevam, da sta šle v franže zaradi reklamnega polnilca, ki sem ga imel skoz v vticnici innje imal se neko dodatno lucko vgrajeno, da si videl ali dela. Torej prvo varovalke pogledat, obe ne samo eno.
Lp
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Jaz sem pogledal glihkar vseh pet varovalk,ker ima pet polnilnih enot.
Vse varovalke so ok,polni mi pa edino v prtljaznem prostoru. Se komu kaj sanja zakaj ostale 4 ne delajo,kljub temu da so varovalke ok???
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Poleg varovalk je za to težavo največkrat prekratek + štift ali kratko ohišje na vtikaču, ki zato ne doseže kontakta na dnu vtičnice ... videl sem že vsaj 5 takih primerov ... ko sem na tisti štift nanesel mm ali 2 cina je bilo OK Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#11
https://www.newtis.i...et/BtKo9eoX.svg
Preveri F54.
Sicer ne vem kako ima narejeno F11, ampak E60 ima tik za vticnico konektor, katerega moras razklopiti, ce delas kaj okrog sredinske konzole (demontiras i-drive kontroler ali kaj podobnega). Lahko, da ni vklopljen. Pomeri z instrumentom. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Ja sem pogledal še en drug video,bila je kriva 54,tista večja rumena varovalka,ki je prej nisem preveril...
Rešeno,zdaj dela vseh pet vtičnic,če kdo ne ve je ena nad sovoznikovimi nogami,nižje od predala navzdol...
Hvala vsem za pomoč!
lp
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|