Še vedno ne reši glavnega problema, pa to niti niso ledvičke, pač pa tisti pobarvan del pod lučmi dol.
Dizajn stranskih delov je sedaj 90% copy/paste OG M2, ki je pa vsaj meni vrhunski. Eden lepših odbijačev na M-u kadarkoli (pišem za M2 za tiste, ki hitro berejo).
Nisem komentiral kak kaj izgleda ampak samo to da je en zgoraj napisal da bo naslednja verzija nosilec spodaj kar je aerodinamično slabše.
ja jaz sem rekel da bodo v prihodnje ziher od spodaj nosilci, je slabše ampak saj bodo dodal še 500ps pa 400 kg pa carbon vijake ali pa samo en sredinski nosilec, itd itd avto bo zadaj širok potem že 2.5m pa spredaj bodo 24 col gume zadaj pa 25... sam da bo neki novega kaj je tok boljše pa slabše več ne igra veliko vloge za vsakdan in po navadni cesti, to so že detajli ki veljajo samo v ekstremnih pogojih, ki jih pa velika večina od nas ne ne dosega. Je za na piste pa za številke in da se govori o napredku, kar je seveda lepo in prav
Pri veliki večini pa gre sam za to kak zgleda, poznam primer k je na hrošča dal gt3 spoiler in so na koncu ugotovil da ima avto premalo moči (konjev) in da ne dosega takih hitrosti kot jih je prej brez tega "šanka".
Meni je nov M in vsi ti dodatki gor pač grdo in se ne obrnem za njim, ker tole kar dajejo še dodatno gor ni več good look ampak igrice in japan style.
Freude am Fahren - AC Schnitzer und Porsche 4S triber; cars engine: D4, R4, R6, B6, AD and in the end USA V8
Pri veliki večini pa gre sam za to kak zgleda, poznam primer k je na hrošča dal gt3 spoiler in so na koncu ugotovil da ima avto premalo moči (konjev) in da ne dosega takih hitrosti kot jih je prej brez tega "šanka".
Torej deluje in ni samo za okras.
Pozabljate da na tujih trgih obstajajo dirkališča kjer se folk redno vozi in tam se to res pozna, sploh v kombinaciji z sprednjim splitterjem. Pa vsi vemo da ma nov m3 500hp samo na papirju, realno jih na valjih pokaže več sem ga zadnjič na hockenheimu gledal in stvar leti kot hudič po ravnem. Je pa grd ko pes to pa je res
Pri veliki večini pa gre sam za to kak zgleda, poznam primer k je na hrošča dal gt3 spoiler in so na koncu ugotovil da ima avto premalo moči (konjev) in da ne dosega takih hitrosti kot jih je prej brez tega "šanka".
Sej to je logično, a ni? Kaj majo tu veze konji. More downforce + more drag = less top speed ampak maš več gripa čez ovinke. Naj me kdo popravi če se motim.
Gte za to da avto s 400 konji tega ne rabi. Mocne dirkalne zverine, tam se pa ze pozna, ko ga v tla pribije upor ki ga generira tak spojler.
V kakih res hitro odpeljanih odprtih ovinkih.
Gte za to da avto s 400 konji tega ne rabi. Mocne dirkalne zverine, tam se pa ze pozna, ko ga v tla pribije upor ki ga generira tak spojler.
V kakih res hitro odpeljanih odprtih ovinkih.
BMWjev tovarniški dirkalnik M235iR ima 333hp, M240iR 333hp, M2 CS Racing 365hp, M2 CS Racing Cup 450hp, ... pa poglej kakšne spojlerje imajo. Glede na to, da ima F22 ojačan pokrov prtljage, pri F87 je pa spojler posredno celo chassis mounted, nekaj downforca naredi in ni za okras. Koliko se to čuti na cesti, kjer so omejitve kakršne so, pa je jasno.
Dizajn stranskih delov je sedaj 90% copy/paste OG M2, ki je pa vsaj meni vrhunski. Eden lepših odbijačev na M-u kadarkoli (pišem za M2 za tiste, ki hitro berejo).
Sem še enkrat pogledal in je res tudi tisti del spodaj zelo spremenjen, bolj kot mi je izgledalo na prvi pogled. Definitivno izboljšava originala.
M4, druga generacija.. Na voljo v dveh 4er karoserijskih oblikah, razen gran coupe. Zakaj ne, ker pri BMW pravijo da imajo za to M3. Ja tudi prva generacija 4 gran coupe je bila top of the top ta ki je v mojem profilu in tudi v moji garaži.
Alpina pa meni drugače..
495hp, 301 km/h, 730nm, 3.7s do 100 zapakirano v elegantno obliko. Čeprav nisem ljubitelj teh ledvic, pohvala Alpini.
Meni zanimive zadeve: itak x drive- osnova je le m440i, 255 spredaj in 285 gume zadaj, 1965kg, 395mm diska spredaj, še motor.. naj bi bil noter S58? Vau..
Urejal Bavarec fan, 29.12.2022, 19:57.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)