Skoči na vsebino

 

K: Avto do 5k€, čim bolj zanesljiv

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
106 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#81

Po teh odgovorih se nagibam bolj k temu da bi dal mal več kot osnovni budget pa kupil e90, e92.

 

Kaj pravite na:

 

https://www.avto.net...serija 3: 320Ci

 

https://www.avto.net...NON SPORT PAKET

 

https://www.avto.net...serija 3: 325xi

 

https://www.avto.net...

Od teh bi jaz na tvojem mestu vzel zadnjega, samo prej bi ga res dobro preveril, če ima realne kilometre. Motor je po kubaturi sodeč še stari N52, kar je dobro kar se tiče zanesljivosti. Če so kilometri pravi, je tole zelo ugodna cena za tak avto.


Quattro, haldex, subaru 4x4, to ne crkuje. X je blazno obcutljiv na gume, razdelilniki pogona crkujejo na veliko itd...

Malo je res občutljiv, je pa zelo enostaven in poceni za popravit če crkne, tako da to nebi smel bit problem. Pazit moraš samo da so vse 4 gume vedno enake in enako obrabljene, tistih par deci olja ki je notri zamenjaš na vsake kvatre in zadeva špila. Problem je če tak avto dobiš od kakega mesarja, ali pa od takega ki nima pojma o tehniki in z napačnimi gumami uniči pogon, tisto je pa res treba pazit. Ampak kot rečeno, tudi popravilo ni drago, tako da za moje pojme to ni razlog da ga nebi vzel. Če je motor dovolj močen je 4WD kul zadeva, sploh če greš pozimi na kako relacijo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • RobertH je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 756
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#82

Jaz imam tudi E90 325Xi avtomat, letnik 2006 z ogromno opreme, brez navigacije :)
Avto ima sedaj 190000 km. Menjano je bilo skoraj vse kar lahko crkne, torej amortizerji, elektricna vodna crpalka, alternator, PDC senzorji, xenon balasta, komplet vse zavore, svecke, olje v pretvorniku navora X-drive,vse dihtunge, da ni puscanja olja, ker spije ga pa kar rad :)
Drugace pa to, da so skoz enake gume je sigurno pomembno, zato vedno komplet vseh 4 novih in enakih.
Avto gre zelo vredu, po snegu pa noro in kot tank. Speljas komot v klanec na celem snegu, ko se premakne pa samo vlece. :-)
Poraba pa okoli 10 litrov povprecje, ma relacijo 8.
Prikaži več možnosti
    • Popo30 je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 139
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#83

To je to, vseeno xdrive ni taksen bav bav, kot ga prikazujejo nekateri. Kot receno, okvare so in bodo, tud pri ostalih avtih lahko kaj odleti. Ce ne xdrive pa ketna, ce ne ketna pa kaj drugega.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 303
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#84

Mi smo na FL E91 xdrive prevozili 70k in poleti so bile gor deljene dimenzije + različni profili in obraba. 

Xdrive sploh ni trznil.

 

To, da ga uničijo različne gume je po mojem gostilniška debata, ki jo servisi in vulkanizerji iz jasnega razloga pumpajo naprej.

Da bi to bil pravi vzrok, bi vsi po tekočem traku menjali oz. popravljali pogone :crazy

 

Xdrive uničijo mesarji za volanom, s sunkovitimi pospeševanji in podobnim obremenjevanjem pogonskega sklopa... potem pa iščejo krivce v tehniki ;)


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 756
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#85

Ce so razlicni obsegi koles VTG sklopka, pretvornik skoz mal deluje in obrablja. To bi se zihr videlo tudi v njegovem olju :ok
Ce se vozis v suhih pogojih, kar vecina se in z enakimi gumami pomoje ni panike.
Prikaži več možnosti
    • BISSON je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 139
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#86

Meni je na X3 sla tista kolica oz zobnik v VTG-ju. Ker je pri nas ni mogoce dobit, razen v kompletu, sem jo narocil preko ebaya. Iz new yorka je prisla v 10 dneh. Cena s postnino pa 18€. V sredo sem narocen pri mehaniku, da mi zadeva porihta. To je to, avto pa ima 255k km, star je pa 13 let. So pa gor gume istih dimenzij, enako na f10 seriji.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 303
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#87

@Davidf1: s to debato smo šli v offtopic in itak, da je ne bomo nikoli zaključili... vsak si svoje misli, nihče od naju/nas pa tehnike res ne pozna. Dejstvo je, da je naš avto pri skoraj 260k km imel brezhiben xdrive pogon... pokvarijo se pa ponavadi ravno zobniki (glej zg. post) in ne sklopka.

 

Pa da se vrnemo on topic.

 

Če bi jaz trezno in neobremenjeno iskal avto, ki ne rabi biti autocestni cruiser, s ceno do 5k, bi sigurno pomislil na ta dva (pogledal sem prvo stran na avto.net, bencinar do 5k od 2005 dalje):

 

Honda Civic 1.4 Sport

https://www.avto.net...SKI-AVT.KLIM...

1066256.jpg

 

 

Subaru Impreza 1.5 R 4X4 AWD

https://www.avto.net...

6056166.jpg

 

Bencinar pa zato, ker me kar zmrazi, ko pomislim na lokalne relacije in EGR, DPF, šobe, turbino... bencinarja pa več ali manj samo tankaš in voziš.

 

Konji so pa primerni dejstvu, da avtor teme kupuje svoje prvo vozilo in je da star 20 let :ok2



Urejal LEO37, 14.09.2019, 08:29.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • krt je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 504
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#88

Civic je super ampak ne 1.4, 1.8 je prava izbira. Razlika v porabi ni velika ce sploh je...
Prikaži več možnosti


bmwjas
bmwjas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 169
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ni pomemben podatek

#89

C5 letnik 2013 z 200k km bo v kratkem naprodaj, pa bi se tukaj okoli vrtela cena.


[SIZE=2][/SIZE]
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#90

Že 1.8 140 konjski bencinar ne gre nikamor, ta 83 je bil pa joke že ko so bili novi ti Civici.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#91

Jaz imam tudi E90 325Xi avtomat, letnik 2006 z ogromno opreme, brez navigacije :)
Avto ima sedaj 190000 km. Menjano je bilo skoraj vse kar lahko crkne, torej amortizerji, elektricna vodna crpalka, alternator, PDC senzorji, xenon balasta, komplet vse zavore, svecke, olje v pretvorniku navora X-drive,vse dihtunge, da ni puscanja olja, ker spije ga pa kar rad :)
Drugace pa to, da so skoz enake gume je sigurno pomembno, zato vedno komplet vseh 4 novih in enakih.
Avto gre zelo vredu, po snegu pa noro in kot tank. Speljas komot v klanec na celem snegu, ko se premakne pa samo vlece. :-)
Poraba pa okoli 10 litrov povprecje, ma relacijo 8.

Vse kar lahko crkne? Ne me smejat  :laugh To ni nič, napram kakemu dizlu je to 1/3 vseh okvar oziroma stroškov  :ok2 Naredil si celo dramo, v resnici pa zavore in svečke štejejo pod potrošni material, za električno vodno črpalko je pri teh vozilih znano da se menja na točno 130.000 km, ostalo se da pa tudi smešno pceni dobit, deli za E90 niso dragi. Resne okvare nisi imel nobene, vse to je normalno za ta model ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#92

Mi smo na FL E91 xdrive prevozili 70k in poleti so bile gor deljene dimenzije + različni profili in obraba. 

Xdrive sploh ni trznil.

 

To, da ga uničijo različne gume je po mojem gostilniška debata, ki jo servisi in vulkanizerji iz jasnega razloga pumpajo naprej.

Da bi to bil pravi vzrok, bi vsi po tekočem traku menjali oz. popravljali pogone :crazy

 

Xdrive uničijo mesarji za volanom, s sunkovitimi pospeševanji in podobnim obremenjevanjem pogonskega sklopa... potem pa iščejo krivce v tehniki ;)

Leo poglej, če jaz nekaj napišem, to tudi drži. Kar se x-drivea tiče je tako da če montiraš gume na slepo imaš 50 : 50 možnost, da bo to škodilo VTG-ju. Pri gumah šteje izključno OBSEG in če tega "trofiš" kot pravimo je vse OK, tudi če so spredaj in zadaj popolnoma različne gume (znamka, dimenzija, obraba). Dokler so dimenzije predpisane, jasno. Štirikolesni pogon je pri bavarcih v primeru da so vsa 4 kolesa stalno v dotiku s cesto stalen, prenos je izveden preko sklopke in če ena ali dve gumi po obsegu preveč odstopata, se tista sklopka stalno obrablja, čeprav se sicer nebi skoraj nič smela. Če ti povem po domače, to je enako ali podobno, kot če bi ti med vožnjo stalno drsela sklopka pri ročnem menjalniku. Od razlike v obsegu gum (torej od sreče) je odvisno KOLIKO se obrablja, lahko imaš srečo, lahko ne. Ti si jo imel, ampak to še nič ne pomeni. Najbolj enostavno je z metrom preprosto pomerit obseg gum če že moraš montirat rabljene, potem vidiš koliko je odstopanja in lahko predvidiš, ali bo pogonu to škodovalo ali ne. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 756
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#93

Ja saj pise, da vse kar lahko crkne na hitr, oziroma nepredvidljivo.
Prikaži več možnosti


Lugs
Lugs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 598
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bicikel

#94

Leo poglej, če jaz nekaj napišem, to tudi drži. Kar se x-drivea tiče je tako da če montiraš gume na slepo imaš 50 : 50 možnost, da bo to škodilo VTG-ju. Pri gumah šteje izključno OBSEG in če tega "trofiš" kot pravimo je vse OK, tudi če so spredaj in zadaj popolnoma različne gume (znamka, dimenzija, obraba). Dokler so dimenzije predpisane, jasno. Štirikolesni pogon je pri bavarcih v primeru da so vsa 4 kolesa stalno v dotiku s cesto stalen, prenos je izveden preko sklopke in če ena ali dve gumi po obsegu preveč odstopata, se tista sklopka stalno obrablja, čeprav se sicer nebi skoraj nič smela. Če ti povem po domače, to je enako ali podobno, kot če bi ti med vožnjo stalno drsela sklopka pri ročnem menjalniku. Od razlike v obsegu gum (torej od sreče) je odvisno KOLIKO se obrablja, lahko imaš srečo, lahko ne. Ti si jo imel, ampak to še nič ne pomeni. Najbolj enostavno je z metrom preprosto pomerit obseg gum če že moraš montirat rabljene, potem vidiš koliko je odstopanja in lahko predvidiš, ali bo pogonu to škodovalo ali ne. 

 

:hihi


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#95

:hihi

Zakaj se ti to zdi smešno? 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 712
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#96

Znanec se je na e92 330 xdrive slab teden peljal z eno pnevmatiko k je bla eno colo manjsa od ostalih, v kratkem mu je sel v franze ta vtg, na pooblascencu je bla cena okrog 3k, je pa zelo ugodno dobil rabljenega, tako da ni prevec udarilo po zepu, je pa 6 let od tega mogoce so sedaj kaj cenejsi ti kosi
Prikaži več možnosti


tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 276
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#97

Za druge serije ne vem, je pa pri F10/F11 serijah Xdrive zelo obcutljiv. Ne samo kar se vtg-ja tice, tudi sprednje polosi so obcutljive in pride do odpovedi ze v primeru, da imajo sprednje roke kaksno zracnost, ali ce se nosilci motorja malenkost posedejo.. govorim iz izkusenj, sem v kratkem casu dozivel oboje.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#98

Znanec se je na e92 330 xdrive slab teden peljal z eno pnevmatiko k je bla eno colo manjsa od ostalih, v kratkem mu je sel v franze ta vtg, na pooblascencu je bla cena okrog 3k, je pa zelo ugodno dobil rabljenega, tako da ni prevec udarilo po zepu, je pa 6 let od tega mogoce so sedaj kaj cenejsi ti kosi

Itak. Pa niti ne krivim njega, bolj tiste ki mu niso povedali, da ga s tem lahko uniči. Od prodajalca, mehanikov, frendov, itd. So pa tudi taki, ki opozorila enostavno ignorirajo. Kar se tiče cen, novi so verjetno še vedno po isti ceni, se jih pa kot rečeno da poceni popravit, cca 700 eur pride popravilo, če se ne motim. Izrabljeno sklopko se zamenja, pa je. In še nekaj, bmwjevi VTG-ji so še vedno manj občutljivi kot mercedesovi, tisto je pa res kot trnuljčica na zrnu graha ali kaj je že ona pravljica, lol... se pa mercedes 4WD zato lepše pelje (lepše od bavarca in neprimerno lepše od ostalih 4WD), tako da ima vsaka stvar svoje prednosti in slabosti.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 990
  • Lokacija: Ljubljana

#99

Komplicirate, 20 letnik ne rabi E90 in taksnih bmwjev, honda l.00-10 bo cisto ok, 2.0, ce lahko placuje takso, ker poraba je podobna 1.4. Nima kaj crkniti.


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 781
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#100

Lih pr 20ih je najpomembnejše da zbereš ql avto. :) Jebes 1.4. Kupiš nekaj da lahko greš malo hitreje v kak ovinek pa da se vsaj nekam premakne.

Je pa zanimivo da se mi zdi da so E90 r6 bencin bolj problematični od dizlov...

Urejal bvogri, 15.09.2019, 10:41.

Prikaži več možnosti