Skoči na vsebino

 

Rdeča utripajoča lučka za akumulator, nato tri rumene lučke

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
103 odgovorov v temi
Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#1

Za "lep" začetek dopusta je poskrbel moj Z4 E85. Ravno ko sem iz celine zavil za Pelješac se je nekajkrat zabliskala rdeča lučka za akumulator. Sledila je izguba moči in obrati so nihali gor in dol, skoraj je crknil, nato so se skupaj pokazale 3 rumene lučke kot tule:

y4edu8uh.jpg

 

Rdeča za aku po teh se ni več pokazala in avto je s temi lučkami navidezno delal ok, volan ni bil trd, zaviral je ok, obrati niso nihali, moči ni več izgubljal. Ob prvi možni priliki sem ustavil na nekem dovozu in avto ugasnil. Počakal sem nekaj časa in ga vžgal. Brez problema, lučk ni več bilo. Odpeljem dalje in tako je bilo kakih 10km. Nato spet isto, najprej utripajoča rdeča za aku in nato te tri rumene. Tokrat sem si rekel da peljem še tistih 30 minut do cilja, ker v tisti vukojebini nimam kam zavit sploh. Hvala bogu da sem to nardil, ker če bi ga še enkrat vmes ugasnil, bi verjetno zdajle še čakal med šakali na avtovleko. Ko sem prišel do apartmaja in avto ugasnil mi je skrbnica rekla, naj zapeljem avto vzadi, kjer imajo velik parkplac. Avto sem vžgal in takoj rdeča aku lučka, obrati nihali in nato je crknil. Spet vžgem, enaka zgodba, ampak sem se premaknil za nekaj metrov ob cukanju, nato je spet crknil. Spet probam vžgat, avto sedaj samo še vergla. Grem ven, preklejem vse kar je živo in po par minutah grem spet probat vžgat. Vžgal je sicer že, ampak spet rdeča lučka utripa in obrati.. Nekako sem ga uspel privlečt do končne lokacije na parkingu, ga ugasnil in razpakiral vse. Zdaj pa bi ga najraje šel v morje potisnit, tak sem jezen.

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Ob koncu dopusta bom samo avtovleko poklical in naj odšlepajo to plehovje nazaj v domovino.

 

Sicer imam tester na laptopu, bom jutri priklopil in prebral kaj bo pokazalo in objavim tu. Btw, akumulator je bil menjan 2 leti nazaj.


Aja, motor je M54B22, 2.2i, 125kW.


Prikaži več možnosti


e34td
e34td

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 015
  • Lokacija: cerknica
  • Avtomobil: Ni €€€

#2

Čisto na blef... mogoče slabo pritrjena klema na akumulatorju?
A truly rich man is one whose children run into his arms when his hands are empty.
Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#3

Ja, to sem šel preverit ko sem spraznil prtljažnik. Vredu je. Imam pa mislim da oni primitivni tester zraven, ko samo lučke pokaže v kakšnem stanju je aku in alternator. Moram poiskat jutri, upam da ga nisem doma pustil...



Urejal Gr3g4, 15.09.2019, 22:28.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 737
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4

e34td, pomojem ni to to, ker če bi bilo, bi še vedno laufal na elektriko od alternatorja.

 

Jaz se na štrom sicer kaj dosti ne spoznam, ampak očitno nekje izgublja kontakt. Vem za primere ko so bili kabli zrahljani, to je treba preverit. Naj kak štromar pove kateri je tisti glavni kabel, zaradi katerega motor ne bo laufal če ni stika, ne na accu in ne na alternator. Je to mogoče ozemljitev motorja, če sem prav povedal? Tistemu bi se jaz najprej posvetil in ga dobro pregledal, predvsem na obeh koncih, da ni slabo pritrjen ali prežgan. Povedano po domače, to je kabel med motorjem in karoserijo, da bo bolj jasno na kaj mislim.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 641
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#5

Po vsej verjetnosti so za zamenjat krtačke alternatorja. To ti lahko preveri in naredi tudi kakšen lokali štromar, da ne boš drago plačal avtovleke ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#6

Prvo poglej koliko ti altelnator fila.

Koliko je star akumulator ter katere znamke? Lahko ti ga je "prebilo" in te sedaj heca imel tak primer ko se je avtu zarafi hbicenega akujulatorja mesalo.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


e34td
e34td

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 015
  • Lokacija: cerknica
  • Avtomobil: Ni €€€

#7

https://www.bmwslo.c...agnoza-rešitev/
A truly rich man is one whose children run into his arms when his hands are empty.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#8

https://www.bmwslo.c...agnoza-rešitev/


Samo njemu gori se lucka za akumulator,nihajp obrati itd. Brez DSC enote se komot vozis tudi sklopis jo lahko iz konektorja

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 737
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Po vsej verjetnosti so za zamenjat krtačke alternatorja. To ti lahko preveri in naredi tudi kakšen lokali štromar, da ne boš drago plačal avtovleke ...

Zanimivo. Ko so pri meni crknile krtačke je avto nekaj časa še vedno normalno laufal, nič ni cukal, elektriko je črpal iz akumulatorja. Pomojem najboljše da nafila akumulator in bo videl, če bo na nafilan accu laufal normalno kljub lučki je to to, če bo spet cukal mora bit pa problem v enem od kontaktov. No vsaj jaz bi tako naredil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

Sedaj sem prebral da se ti je zabliskala rdeca lucka to so prvi znaki preden ti gre altelnator(krtacke) potem pa samo se gori.

Zanimivo. Ko so pri meni crknile krtačke je avto nekaj časa še vedno normalno laufal, nič ni cukal, elektriko je črpal iz akumulatorja. Pomojem najboljše da nafila akumulator in bo videl, če bo na nafilan accu laufal normalno kljub lučki je to to, če bo spet cukal mora bit pa problem v enem od kontaktov. No vsaj jaz bi tako naredil.

Razen ce ima unicen akumator mu potem tudi filanjr ne bi pomagalo.

Prvo bo izmeril kolkko daje sltelnator V ,potem pa naprej.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 641
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#11

Skoraj bi si upal stavit, da je rdeča lučka nakazala primarno napako v alternatorju, rumene pa so samo še sekundarne - posledica prenizke napetosti ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Big D, blackberet in rx88 uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Skoraj bi si upal stavit, da je rdeča lučka nakazala primarno napako v alternatorju, rumene pa so samo še sekundarne - posledica prenizke napetosti ...


X2

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 737
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Razen ce ima unicen akumator mu potem tudi filanjr ne bi pomagalo.

Ja saj zato pa pravim naj ga nafila, ampak če bi bil res hin, pomojem niti vžgal nebi več. No, bomo videli.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 005
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#14

Ali pa slab kontakt na kablu iz alternatorja ven...


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 053
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#15

Alternator, sploh dolga vožnja ga fajn pregreje in začne vse skupaj nagajat po tem ko avto sprazne akumulator.
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 082
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#16

Po mojem ne fila in je aku pač spraznilo, jaz bi ga odlopil, na polno nafilal in pogledal kleme, priklopil nazaj. V prvih trenutkih če je ok aku ne bi smel crkovat, pol pa ga seveda da pobere. Seveda vprašanje kako je z alternatorjem oz. v kakem stanju je.


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 523
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#17

Čisto na blef... mogoče slabo pritrjena klema na akumulatorju?

Točno tako je bilo pri meni, imel sem moćno oksidirano - klemo ki se na začetku sploh ni videlo, mi smo ga.pa na vleko 300 km peljali na izlet. Še mojster od avtomehatronike ni našel napake in je šaril po + klemi, nato pa sem sam dal klemo dol in videl zeleni volk v notranjosti kleme. Lučke pa tudi 3 rumene kot se spomnim, nato ko je ugasnil pa še samo rdeča za accu brlela, panisem mogel ne zagnat, niti vseh štirih smerokazov dati. :frown  Bilo je pa na e39.


Zanimivo. Ko so pri meni crknile krtačke je avto nekaj časa še vedno normalno laufal, nič ni cukal, elektriko je črpal iz akumulatorja. Pomojem najboljše da nafila akumulator in bo videl, če bo na nafilan accu laufal normalno kljub lučki je to to, če bo spet cukal mora bit pa problem v enem od kontaktov. No vsaj jaz bi tako naredil.

Pri meni je bilo enako lučka za accu je gorela, izklopil sem vse porabnike ki sem jih lahko in se samo peljal do mehanika.



Urejal magic man, 16.09.2019, 08:42.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#18

Aku odklopi, ga napolni, sčisti kleme, najbolj notranji del. Priklopi, zaženi motor, voltmeter na aku in če ti fila z okoli 14V je super. Če bo pod 13, pomeni da alternator ne fila in so šle krtačke. That's it.

V kolikor so šle krtačke, ti ga bo znal porihtat lokalni avtoštromar brez problema za male pare. So sicer primeri ko tudi odleti komplet regler, ampak mislim, da pri tebi je problem samo v krtačka. Sodim po tem, kaj si napisal.

 

Ugodno reši.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Iztok Z. in magic man uporabnikom je všeč to sporočilo


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#19

Dobro jutro. Hvala za komentarje. Tako je na stvari. Najprej sem na srečo našel tester za aku in ga priklopil še preden sem avto poskušal vžat.

 

Pokazal je tole:

e3BAvPl.jpg

 

Navodila testerja:

KrCxSMI.jpg

 

Glede na lučke, je očitno aku napolnjen kot je treba.  :confused

 

Ok, gremo dalje. Vžgem avto, brez problemov. Vžge s prve. Sledi priklop na tester. Izpisek napak je v pdf-u: Priponka  Napake Z4 15.9.2019.pdf   1,92MB   46 Število prenosov

 

Pobrišem vse napake, ugasnem avto. Vžgem, spet brez problema. Spet na tester. Nobena napaka ni več prisotna, razen ta CD strežnik, ker ga imam izklopljenega: Priponka  Po izbrisu napak Z4 16.9.2019.pdf   418,47KB   11 Število prenosov

 

Ok, avto pustim laufat, vžgem vse porabnike: luči, klima, radio. Nabijem obrate, vse ok. Grem priklopit tester za aku/altenator:

LWrEdjO.png

 

Gorita samo zelena in oranžna lučka, na sliki se slabo vidi. Glede na navodila, je altenator očitno ok in polni. Kaj sedaj?  :confused

 

Ugasnem vse skupaj in grem še enkrat tester priklopit za aku. Tokrat pa gori zraven vseh treh normalnih še rumena, ki je že v kategorijo od altenatorja "13,2 Volt Charging OK". Wtf?

gSb4YKV.jpg

 

Napake v pdf-u se vidijo kronološko za vsako se vidijo dodatno še parametri ob nastanku. Pri 167.640 je očitno že bila neka napaka glede dsc, se ne spomnim, da bi se kaj takrat pokazalo, oz. ni bilo nobenega problema z avtom. Torej dogodki včerajšnjega dneva so nad 170k.

 

V glavnem nazaj se s tem avtom ne peljem, ker ne mislim 8 ur vozit z živci na koncu kdaj me bo pustil na cedilu. Imam asistenco, naj mi ga odšlepajo domov k mehaniku in dajo nadomestni avto. Zato pa plačujem to.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#20

Ja, ok, Ampak 13.2V polnjenje za tvoj avto ni dovolj.... Alternator bi moral polnit z okoli 14V. Tudi Alternator v avtu je 14V 90A ali pa tudi 120A.

Zato pa ti gorijo vse te lučke, ker je napetost polnjenja prenizka in se elektroniki meša. Sem siguren, da če se boš šel peljat, bo zopet posvetila rdeča lučka za akumulator. Verjetno še krtačke niso popolnoma izrabljene in se še vseeno dotikajo kontaktov na rotorju. Zato tudi še deloma polni.

nazaj domov sigurno ne bi več zdržal.



Urejal dragan klep, 16.09.2019, 10:03.

Prikaži več možnosti