Skoči na vsebino

 

525i bel dim iz izpuha

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#1

Zdravo,

 

danes sem opazil, da je na avtocesti avto zelo veliko pokadil in nato se je kajenje nadaljevalo tudi kasneje na parkingu ko se je ogrel in ko malo pohodiš gas. Pa tudi ko avto vžgeš, se v trenutku pojavi ogromno belega dima iz izpuha. Sicer trenutno imam na avtu napako za senzor odmične gredi, ki ga zaradi pomankanja časa še nisem uspel zamenjati.

Po prebiranju na forumu večina pravi, da bi lahko bil pcv ventil.

Je imel kdo podobne probleme?

 

Lp


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 092
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#2

Menjaj seperator oljnih hlapov in cez nekaj 10km bo ok....
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 586
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#3

Zdravo,

 

danes sem opazil, da je na avtocesti avto zelo veliko pokadil in nato se je kajenje nadaljevalo tudi kasneje na parkingu ko se je ogrel in ko malo pohodiš gas. Pa tudi ko avto vžgeš, se v trenutku pojavi ogromno belega dima iz izpuha. Sicer trenutno imam na avtu napako za senzor odmične gredi, ki ga zaradi pomankanja časa še nisem uspel zamenjati.

Po prebiranju na forumu večina pravi, da bi lahko bil pcv ventil.

Je imel kdo podobne probleme?

 

Lp

Si pogledal, če ti zmanjkuje hladilne tekočine?


Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#4

Hladilne tekočine mi ne zmanjkuje, oziroma je tako, da že 1 mesec mi malko pušča pri posodi in z tem čakam da dobim še nekaj drugih delov ter da to vse od enkrat zamenjam. Mislim pa da je ne zmanjkuje nič več kokr se je to dogajalo pred tem, da je avto začel kadit bel dim.


Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#5

Evo se update, danes sem z avtom prevozil cca 40km, ob tem, da sem ga na avtocesti kar dodobra "teral" in ni bilo videti čisto nič dima iz izpušnega sistema.


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 306
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#6

Menjaj separator oljnih hlapov in cez nekaj 10km bo ok....

A ta post si videl?


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Evo se update, danes sem z avtom prevozil cca 40km, ob tem, da sem ga na avtocesti kar dodobra "teral" in ni bilo videti čisto nič dima iz izpušnega sistema.

Potem je šlo verjetno samo za kondenz, tako da je vse OK. Tisto puščanje vode pa le porihtaj, čimprej.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#8

LEO37 post sem videl in tudi imam v planu menjati separator oziroma razmišljam da bi naredil by pass pa dal not protipovratni ventil in oil catch can.

Hvala vsem za odgovore in bom updatal če se ponovno pojavi. Kar se tiče kondenza pa nekako ne bi rekel, da je bil le ta zaradi tega, ker je bil dim iz auspuha res zelo zelo gost pa tudi smrdelo je. Ampak ja vglavnem bomo videli kaj bo prihodnjost pokazala.

 

Lep vikend vsem :D


Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#9

Imam še vprašanje glede napake za katalizatorje, če je kdo imel podoben primer.

Danes sem zamenjal senzor odmične gredi (izpušna stran). Ampak avto mi še zmer na okoli cca 2000 obratov nekoliko cuka, imam pa napako za obe lambdi na prvih dveh cilindrih in katalizator je prazen. Zanima me ali je lahko razlog za to cukanje napačno odčitavanje lambde, ki je za katalizatorjem in ali bi tisti adapter zadevo rešil?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 095
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#10

Senzor odmične z cukanjem nima nič. Lambde pa kr ja. Lambde niso na prvih dveh cilindrih, pač pa so pred in, ali za katalizatorjem. Noben adapter ti tukaj ne bo rešil zadev.

Lambde je treba kupit originalne, tudi sensor odmičnih mora nit originalen. Po menjavi vseh component je potrebno z testerjem pobrisat adaptacije motorja in ga potem zagnat, pa se peljat en orng krog, da motor začne pravilno delovat glede na prebrane podatke ki jih ECUju pošiljajo lambde in sensor odmičnih gredi.

 

End of story.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 510
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#11

Senzor odmične z cukanjem nima nič. Lambde pa kr ja. Lambde niso na prvih dveh cilindrih, pač pa so pred in, ali za katalizatorjem. Noben adapter ti tukaj ne bo rešil zadev.
Lambde je treba kupit originalne, tudi sensor odmičnih mora nit originalen. Po menjavi vseh component je potrebno z testerjem pobrisat adaptacije motorja in ga potem zagnat, pa se peljat en orng krog, da motor začne pravilno delovat glede na prebrane podatke ki jih ECUju pošiljajo lambde in sensor odmičnih gredi.
 
End of story.
 
lp
 
D.


To je vse res ampak on nima katalizatorja :)
Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#12

Ja dragan sorry sem mislis na prvih 3 cilindrih (bank 1) in ja imam napako za lambdo pred in po katalizatorju, ampak je le ta prazen. No da ne bom preveč smetil foruma, bom probal z adapterjem prevarati lambi v to, da katalizator opravlja svojo funkcijo. Če ne bomo pa probali kaj drugega, katalizator je pa bil ispražnjen z strani prejšnjega lastnika, sam bi se verjetno zadeve lotil drugače.

Lp


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 510
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#13

Kaj samo en je spraznjen? Zakaj pa ne poisces rabljenega, se celo tu na forumu je nekdo prodajal ce se ne motim... Tak bo avto najboljse delal?
Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#14

Mislim da je samo en ja, bom pa preveril ko dobim boroskop kamero v pošto :D


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Če je samo en katalizator prazen je stvar jasna, računalnik preko senzorjev dobiva različne podatke in ne ve kaj naj si misli, po domače se mu meša. E39 525i ima M54 motor, ta ima katalizatorja integrirana v izpušni kolektor, jaz bi ti svetoval da poiščeš in zmontiraš delujoč katalizator, da boš imel oba delujoča. Če potem še kakšna lambda ne bo delovala, jo zamenjaj z brezhibno rabljeno - obvezno original, tako kot je svetoval dragan klep. Preveri tudi če katalizatorji oziroma izpušni kolektorji puščajo, tudi to zna zmotit delovanje lambda sond.

 

M54 je preprost motor, mora pa bit vse tako kot je nastavila tovarna, čene ne bo delal. Ima že ravno toliko elektronike, da ta zmoti delovanje motorja, če ne deluje pravilno.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 793
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#16

Kolk pa tale raketa kej olja pije?  :)



Urejal bvogri, 29.09.2019, 22:10.

Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14

#17

Sorry za tako pozen odgovor, nevem čisto sigurno mislim da nekje med liter in dva na 10.000km. Imam pa še naprej težave z avtom, ker deluje le na 5ih cilindrih. Cilinder številka 6 ne dela, sem probal z zamenjavo svečk, tudi coile sem med seboj zamenjal, probal odklopiti lmm senzor, injektorji niso oz. stvar se dogaja tako na plinu kot na bencinu tako , da po tem predpostavljam da niso injektorji. Kaj bi še lahko bilo? Kompresija?

Lp


Prikaži več možnosti


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 416
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#18

Počena glava, pa še kaj, to je to. Javi rezultat.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Sorry za tako pozen odgovor, nevem čisto sigurno mislim da nekje med liter in dva na 10.000km. Imam pa še naprej težave z avtom, ker deluje le na 5ih cilindrih. Cilinder številka 6 ne dela, sem probal z zamenjavo svečk, tudi coile sem med seboj zamenjal, probal odklopiti lmm senzor, injektorji niso oz. stvar se dogaja tako na plinu kot na bencinu tako , da po tem predpostavljam da niso injektorji. Kaj bi še lahko bilo? Kompresija?

Lp

Verjetno kompresija, ja. Po vsem kar si napisal sodeč se s tem motorjem ne splača več ukvarjat, očitno je odslužil svoje, oziroma ga je nekdo (tisti pred tabo) uničil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 095
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#20

Kompresijo lahko izmeri vsak boljši mehanik. Ni nek kompliciran postopek. Ni nujno da imaš počeno glavo, lahko imaš skurjen ventil, luknjo v bat... Posledično je to zaradi defektnega injektorja ki ni več sprejal ampak je dobesedno zalival. Sem tudi že imel primer ko je odletel ventil. Kompresijo ti lahko pomerim tudi jaz, imam napravo doma. In konkretno si upam trdit, da je to lahko posledica vgrajene plinske naprave ki ni ustrezna za tak motor. Sem imel že par primerov skurjenih ventilov zaradi plinskih naprav brez mazanja. Zadevo se sicer da sanirat, dokler je defekten samo ventil. Imel sem tudi že primer, ko je bilo poškodovano še sedišče ventila na glavi. Od kod pa si?



Urejal dragan klep, 07.10.2019, 19:37.

Prikaži več možnosti