Skoči na vsebino

 

645ci

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
38 odgovorov v temi
m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 857
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#21

nisem pimerjal z 2.0d...ampak isti motor 3.0 v kupeju trojki, ter v šestici. razlike je samo par kg


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 481
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#22

nisem pimerjal z 2.0d...ampak isti motor 3.0 v kupeju trojki, ter v šestici. razlike je samo par kg

cca. 70-80 kg


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#23

cca. 70-80 kg

To misliš samo med motorjema, ali med 630i in 645i? Veliko jih namreč pozablja da razlika ni samo v teži motorja, pač pa ima V8 tudi težji vztrajnik, menjalnik in kompleten prenos moči, tudi diff je ponavadi večji (težji) in polosovine so močnejše, pa še marsikaj. Na koncu so cifre lahko kar konkretne. Najboljši primer je stara serija E31, kjer ima 840i v praksi skoraj enake performanse kot 850i, ob bistveno nižji porabi in za več 100% cenejšemu servisiranju  :ok2 Pri novejši šestici te razlike sicer niso več tako velike in je V8 konkretno močnejši, je pa tudi manj dinamičen za vožnjo čez ovinke. Če mene nekdo vpraša bi imel V8 samo in izključno zaradi hudega zvoka (ta serija V8 motorjev ima lepši zvok kot katerikoli starejši osmak, kar je roko na srce tudi edina prednost tega motorja), to je edino kar mene navdušuje pri tem modelu, zvok je res lep  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


surla
surla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: čist drugje
  • Avtomobil: bmw 540i e39

#24

Primerjava z 2.0 dizlom je popolnoma nemogoča. N52B30 je nor stroj, jaz svojega iz dneva v dan bolj žgem in v njem neizmerno uživam, povprečje porabe sem v zadnjih dveh mesecih dvignil iz 12 na 12,2 litra po BC in še raste, že samo to pove svoje. N52 nima nobenih hujših konstrukcijskih napak, je izredno lahek motor in ima poleg vsega še električno vodno črpalko, kar močno poveča odzivnost motorja, da o bliskovito hitrem ogrevanju zjutraj niti ne govorim. Glede na slabe izkušnje z gretjem pri modelu E60 sem s strahom pričakoval hladna jutra, zato sem bil še toliko bolj presenečen par dni nazaj, ko je zjutraj iz rež začelo toplo pihat že manj kot po minuti, odkar sem ga vžgal :eek2 Skratka jaz svojega N52 ne menjam več za noben drug motor, če bom že kdaj kupil drug avto (zaenkrat menjava še niti približno ni v planu) pa bo zagotovo z enakim agregatom, saj so jih vgrajevali v široko paleto modelov od E6x, E9x, E70 X5, celo v sedmicah E65/66 je bil, čeprav so zelo redke... skratka, za vsak okus in potrebe se nekaj najde  :metalc

Eno vprasanje... A imajo vse 630i N52B30 motorje? Malo se zanimam za nakup taksnega stroja pa se nikol nisem poglabljal v te stroje? Hvala za odgovor
V8 fahrer
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 574
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#25

Surla ma kakšne e39tke, e63 nabavi, magari "samo" 630i, še vedno impozanten voz za malo denarja, seveda kot drug avto pri hiši


Prikaži več možnosti


surla
surla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: čist drugje
  • Avtomobil: bmw 540i e39

#26

Pa to glih gledam da dam 3 do 4 tisocake zraven pa vzamem 630i.. Samo ne vem kaj dost o teh motorjih pa me zanima kako je z njimi
V8 fahrer
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 387
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#27

Od 2007 ima tudi E63 N53 motor... o N52 in N53 je veliko napisanega, najpogosteje v temah v podforumu E9x


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 857
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#28

N53 je v e63 fl . 09/2007  Je pa o tem motorju veliko napisanega, v enem izmed vodičev za nakup exx serije. Če se ne motim, ga je spisal Domen.

 

dva sem sicer našel, ampak to ni ta ki sem ga imel v mislih. v tistem vodiču so res opisane vse težave n53 motorja. (teh dveh pa nisem bral)

 

https://www.bmwblog....a-3-e90-in-e91/

 

https://www.bmwblog....5d-e90-e92-e93/



Urejal m4tj4z, 06.11.2019, 18:41.

Prikaži več možnosti


surla
surla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: čist drugje
  • Avtomobil: bmw 540i e39

#29

Hvala ti.
V8 fahrer
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

Od 2007 ima tudi E63 N53 motor... o N52 in N53 je veliko napisanega, najpogosteje v temah v podforumu E9x

Tako je. N53 ti sicer ne odsvetujem, čeprav je pomojem vseeno boljše da poiščeš takega z N52, edino čemur se izogni je SMG menjalnik - ta pa res ni vreden nič, vsaj za moje pojme  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#31

Raje glej N52 :)
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 549
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#32

Tako je. N53 ti sicer ne odsvetujem, čeprav je pomojem vseeno boljše da poiščeš takega z N52, edino čemur se izogni je SMG menjalnik - ta pa res ni vreden nič, vsaj za moje pojme  :ok


Sam, a ni drgač N53 (sploh 330i) prožen & sploh varčen motor za svojo zmogljivost? Največja hiba so piezzo šobe, ali? Ali niso bili za vse (oz., večino) mehanskih hibe za N53 narejeni vpoklici? Če bi našel takšnega z kilometrino 150.000 + & da ima res VSO zgodovino vpoklicev (& da so narejeni), mora bit to poezija motor.
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#33

Prožen zelo. Varčen še bolj (bi rekel, da na ravni dizla skoraj). Problematične so šobe ja. Kljub vpoklicu z index 11, to še ni garancija, da se napaka ne ponovi. Tudi pri novejših index 12 in 13 je enako, kolikor vem. Za razliko od N52 je pri N53 vbrizg direkten, torej imaš še problem z nabiranjem saj na vsisnih kanalih (rešitev je peskanje z orehovimi lupinami). Poleg tega pa imaš še hibe znane že iz N52 motorja (odpoved tuljav, odpoved visokotlačne črpalke,...). Da o problemih z NOx senzorji ne govorim. Nad okoli 250.000km in je velika vrjetnost, da je NOx katalizator fuč, preostane vgradnja NOXEM sistema. Če imaš srečo in je katalizator cel, ti pa prej ali slej odpove NOx senzor (na cca 50.000km, cena nad 500€). Tako nekako na kratko.

 

Če imaš pa NOXEM sistem že vgrajen, injektorje vsaj index 11, menjane vse vžigalne tuljave, potem pa zna bit kar trpežen motor ja :) Če le prej ne odpove el. vodna črpalka  :-D  :-D  :-D .


https://bimmerprofs.com/ pa veselo branje  :)



Urejal BMW_V10, 06.11.2019, 23:38.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in Eagle46 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#34

Sam, a ni drgač N53 (sploh 330i) prožen & sploh varčen motor za svojo zmogljivost? Največja hiba so piezzo šobe, ali? Ali niso bili za vse (oz., večino) mehanskih hibe za N53 narejeni vpoklici? Če bi našel takšnega z kilometrino 150.000 + & da ima res VSO zgodovino vpoklicev (& da so narejeni), mora bit to poezija motor.


Kot je BMW_V10 napisal. Za moje pojme je sicer še vedno sprejemljiv, ker je res varčen, tih, zmogljiv in kljub vsemu cenejši za vzdrževanje kot dizel. Če bi dobil res dober avto z N53 bi ga tudi jaz vzel, v primeru da nebi našel nič z N52 seveda. Dobra stran teh motorjev je da so vsi 3 litraši, torej je moči in navora dovolj, kar je meni najbolj pomembno. Ko potegneš črto ni slab motor in je vreden svojega denarja :)

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#35

No saj tudi jaz sem mnenja, da je N53 super motor. Konec koncev gre za zadnjega NA 6 cilindraša. Pač omenjene težave se porihta in to je to. Še najdražji so injektorji, pa tudi te mislim da se ugodno dobi, če malo pogledaš po spletu (VDO 110€ po komadu na autodoc-u).
Prikaži več možnosti


surla
surla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: čist drugje
  • Avtomobil: bmw 540i e39

#36

Ok. Torej tako na hitro in kratko. N52b30 so v 630tkah od letnika 2004 do 2006. N53b30 pa od 2007 dalje?
V8 fahrer
Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 300
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Chevrolet Kalos 1.4

#37

Evo, tukaj imaš.

 

https://www.bmwslo.com/avtomobili/E63/


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 857
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#38

https://www.bmwblog....nskimi-motorji/


Prikaži več možnosti


surla
surla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: čist drugje
  • Avtomobil: bmw 540i e39

#39

To je to ja. Mislim da se tehtnica ze nagiba za nakup e63 n52b30.
V8 fahrer
Prikaži več možnosti