Skoči na vsebino

 

Avtonostalgija 80&90 - ustanovitev youngtimer kluba

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
60 odgovorov v temi
Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 245
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#21

 

Primer. Možakar se je s 30+ let starim volvom 480 turbo pripeljal na letošnje srečanje starodobnikov v Vodicah in bil deležen vsesplošnega zgražanja, ker ta avto resnici na ljubo pač ne spada in tudi nikoli ...

KVA? Volvo 480 je ikona 80-ih,...kdo se je zgražal???

 

Edit: Sam sicer gledam enga tazga lepega dizla tam 90-94 ampak ga že nekaj časa nisem zasledil,.....dizla bi zrihtal za prvi avto in se vozil z njim,...bencin mi zato odpade,...tele B 1.8 90KM so bili kar požrešni se mi zdi,..10,11+

 

https://www.avto.net...at CL 1.lastnik



Urejal Zmago1, 30.10.2019, 10:44.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 689
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#22

Dobro, to so bli pač tipi na oldtimer srečanju kreteni, tko kot un k bi najraje zamrznil letnico do katere je lahko avto oldtimer. :crazy
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#23

Dobro, to so bli pač tipi na oldtimer srečanju kreteni, tko kot un k bi najraje zamrznil letnico do katere je lahko avto oldtimer. :crazy

Ta slika pove več kot tisoč besed. To je konkretno ta volvo (na levi), v družbi pristnih starodobnikov.

srecanjehribcek8-16.jpg

 

Žal je letnica, do katere je avto lahko oldtimer (čustveno, ne administrativno) v praksi že zamrznjena. Sicer pa sem podobne zgodbe slišal že tudi od drugih...

Spomladi bo honda NSX (na sliki spodaj) izpolnjevala pogoje za pridobitev uradnega starodobniškega statusa (30 let). Jaz menim, da ta avto nikakor ne spada v družbo starodobnikov.

nsx.jpg

 

Spoznal sem tudi organizatorja največjega avstrijskega youngtimer srečanja (Youngtimertreffen Krems), ki ima v lasti kar 4 avtomobile iz 80-ih let in prav vse ima za youngtimerje, ne za oldtimerje.



Urejal AVTONOSTALGIJA 80 & 90, 30.10.2019, 18:34.

Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 610
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#24

Saj se verjetno strinjamo, da razni BMW e60, f10, g30 čez 30 let se nam ne bodo zdeli oldtimerji :ok ali pa tisti občutek, ko se nam 90-ta zdijo 10 let nazaj, ne skoraj 20, oz. njihov začetek skoraj 30 let nazaj...

 

Pa malo težko je istočasno reči oldtimer BMWju e34 in 501 recimo. Bi že skoraj bilo potrebno uvesti neke podkategorije, da bi stvar dobila malo več smisla.


Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 625
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Česka Zbrojevka

#25

KVA? Volvo 480 je ikona 80-ih,...kdo se je zgražal???

 

Edit: Sam sicer gledam enga tazga lepega dizla tam 90-94 ampak ga že nekaj časa nisem zasledil,.....dizla bi zrihtal za prvi avto in se vozil z njim,...bencin mi zato odpade,...tele B 1.8 90KM so bili kar požrešni se mi zdi,..10,11+

 

https://www.avto.net...at CL 1.lastnik

Takle se prodaja en bel za 300€. 2.0 bencinar. 1.8 je sicer kar žejen, 2.0 niti ne.


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#26

Pozdravljeni avtomobilski sladokusci.

Ob prehodu v novo leto povzemam naš uvodnik, ki sem ga še malo izpopolnil;

V Sloveniji je starodobniška scena odlično razvita, žal pa je doslej vladalo popolno mrtvilo na področju t.i. youngtimerjev - ljubiteljskih avtomobilov iz naše "polpretekle" zgodovine. Zato sva se s kolegom odločila, da bova na slovenski sceni orala ledino na tem področju. Najin namen je predvsem druženje enako mislečih, izmenjava izkušenj in seveda ohranjanje tehnične kulture.

Kaj je youngtimer? To je vozilo, ki je praviloma izdelano v 80-ih in 90-ih letih, je ohranjeno, originalno, tehnično zanimivo in ima dušo, tako da ga je vredno ohranjati za prihodnje rodove. Tako npr. youngtimer nikakor ne more biti starejši avtomobil z vgrajeno plinsko inštalacijo, ki je namenjen vsakodnevnemu nabijanju kilometrov. Ker se youngtimer vozi samo občasno tu poraba ne sme predstavljat problema, četudi znaša 20 litrov/100 km!!! Iz istega razloga se moramo npr. sprijazniti z dejstvom, da nam pač glasbe ni potrebno poslušati iz USB ključka v tistih redkih dveh urah ljubiteljske vožnje z avtomobilom, katerega duh časa narekuje uporabo kasetofona oz. kasneje običajnega CD-ja.
Nekateri se sprašujejo ali je avto, ki je ravnokar dopolnil 30 let oldtimer ali youngtimer? Če je pridobil certifikat in homologacijo starodobnika je sicer lahko oldtimer administrativno, nikakor pa ne čustveno!!! Lep primer je honda NSX, ki ravnokar praznuje 30. obletnico predstavitve. Tak avto bo na srečanjih starodobnikov večno nezaželen, saj resnici na ljubo res ne spada v družbo avtomobilov s kromiranimi rozetami luči in kromiranimi kolesnimi pokrovi. Prav zato smo ustanovili AVTONOSTALGIJO 80&90, da gojimo novejšo avtomobilsko youngtimer tehnično kulturo.
Razne “čungalunga” predelave so najhujši sovražnik avtomobilske tehnične kulture. Če je avto star je pač star. V Sloveniji imamo na stotine ljubiteljev avtomobilskih "polstarin", ki so si jih nabavili samo zato, ker je bil starejši model v tistem trenutku cenejši od generacijsko novejšega. To so vozila, ki itak nimajo garaže, saj bi to predstavljalo preveliko investicijo oz. strošek glede na vrednost "klumpa", ki bo itak šel v dele ob prvi resni okvari, s temi deli pa bo drug "ljubitelj" pri življenju držal svoj "klump" še za kakšno leto ali dve. To ni nobena tehnična kultura!!!
V tujini je youngtimer že dolgo uveljavljen avtomobilski pojem, imajo pa tudi veliko srečanj in klubov za posamezne znamke. V Nemčiji npr. se stanje youngtimerjev ocenjuje z ocenami od 1 do 5 (1-kot nov, 5-grozen), na podlagi ocene pa je za lepše primerke (stanje 1 ali 2) brez težav možno skleniti kasko zavarovanje na dogovorjeno realno vrednost. Zaradi velike konkurence in omejenih letnih kilometrov (tudi garaža je pogoj) so cene kaska zelo zmerne. Večina nemških zavarovalnic ponuja tak kasko za ljubiteljska vozila starosti od 20 let navzgor. Pri nas v Sloveniji takšnega kaska načeloma nikjer ni možno skleniti, morda je v celi Sloveniji tako zavarovanih kakšnih 10 vozil, pa še to od najbolj vztrajnih strank in pod posebnimi pogoji...

Za projekt AVTONOSTALGIJA 80&90 sva se s kolegom odločila, ker sva oba pripadnika generacije, ki je vozniški izpit opravila še v dobi kaset, videorekorderjev in 386 PC-jev na velike diskete. To so bili časi, ko še ni bilo interneta in mobilnih telefonov. V Sloveniji in v svetu so se takrat zgodile velike družbene spremembe. Teh dogodkov enostavno ne moreš pozabiti... Glede avtomobilizma smo Slovenci v 80-ih in 90-ih letih doživeli toliko stvari, kot jih verjetno ne bodo doživele še naslednje tri ali štiri generacije skupaj. Naj kronološko urejeno naštejem: par-nepar, bencinski boni, "modre kuverte" za nakup avtomobila oz. 2-letno čakanje nanj, vožnja na "malinovc", konsignacijske prodaje avtomobilov, hiperinflacija - posledično prerivanje v vrstah za poceni nakup "dinarskih" avtomobilov, markovičev dinar - nore cene v markah, prvi privat uvozi novih avtov iz tujine, afera Grubelič (Trend Grosuplje), "hrvaška varianta" nakupa brez carine takoj po osamosvojitvi, prvi lizingi (sistem "trije ta močni" ob neplačevanju), uradni in "sivi" prodajalci novih vozil, množičen uvoz tujih leasing vozil v Slovenijo, uvedba DDV (umetno ustvarjena panika na trgu - Slovenci povsem posodobili vozni park),...
Prehod iz 80-ih v 90-ta je tudi čas, ko je večina Slovencev menjala fičke, katrce, jugote, stoenke in lade za "kapitalistične" avtomobile. Avto je bil takrat res statusni simbol v pravem pomenu besede. Tudi mladina se je takrat mnogo bolj zanimala za avte kot danes. Že 12 letniki so kupovali revije Avto magazin, Auto motor und sport, Gente motori in Quattroruote... Želja vsakega takega mulca je bila, da bo že pri 20-ih na hitro obogatel in se potem čisto počasi vozil čez Portorož v slogu: metalik črn BMW E34 525i, črno usnje, priprt šibedah, odprto okno, komolec ven, muzka naglas, sončni špegli RayBan Aviator obvezni,...

Evolucija avtomobila v 80-ih in 90-ih letih je bila res fascinantna in to tako, da so vse kasnejše pridobitve iz tega vidika praktično nepomembne. Da ne govorimo o hibridnih, električnih in samovozečih "bedarijah", ki jih jaz osebno naravnost preziram. Žal avto danes postaja vse bolj brezoseben potrošni material v stilu pametnega mobilnega telefona.
Naj kronološko urejeno naštejem glavne "pridobitve", ki so postale avtomobilski standard v obdobju 80-ih in 90-ih let; ura, desno ogledalo, peta prestava, katalizator, digitalni avtoradio, avtoreverse kasetar, RDS, električne šipe, centralno zaklepanje (pri Francozih zmeraj daljinsko), servo volan, zadnji vzglavniki, voznikov air bag, sovoznikov airbag, 3. zavorna luč, CD predvajalnik, klima.

Leto 2020 bo za nas prelomno, saj z novim letom začne delovati AVTONOSTALGIJA 80&90 - prvi slovenski uradni youngtimer klub. Ob tej priložnosti se naša ekipa zahvaljuje vsem ustanovnim članom in vsem ostalim, ki tako in drugače soustvarjate našo uspešno zgodbo.
Vabljeni še naprej k sodelovanju, v novem letu pa vam želimo vse naj, naj...

Ekipa Avtonostalgije 80&90
Prikaži več možnosti
    • Jerry, etore, Cuore Sportivo in 3 ostalim je všeč


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 363
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: Alfa GTV Delta TT

#27

Lepo da se nekaj giba. Nimam pa rada tiste delitve. Torej je E30 pfl oldtimer (krom braniki), facelift pa more biti le youngtimer?


Prikaži več možnosti


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#28

Lepo da se nekaj giba. Nimam pa rada tiste delitve. Torej je E30 pfl oldtimer (krom braniki), facelift pa more biti le youngtimer?

Glej post številka #23 pa boš hitro videl, v čem je fora.
Katerikoli E30 je pri nas dobrodošel. Celo E21 sprejmemo. Nenazadnje so to avti, ki so zaznamovali 80-a leta in so še zmeraj dosti drugačni od tistih na zgornji sliki v postu #23.
Prikaži več možnosti
    • Big D je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 778
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#29

A zbirate kaksna sredstva. Da bi avto elite kaj nakazal?
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 010
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#30

Tole z NSX ne razumem, torej če prideš na meet z odlično 30let staro NSX bo problem, Yugo Koral 45 pa bo ok?
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 357
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#31

Tole z NSX ne razumem, torej če prideš na meet z odlično 30let staro NSX bo problem, Yugo Koral 45 pa bo ok?

Napisal je da NSX ne spada v družbo STARODOBNIKOV, ne pa youngtimerjev ;) Slednji so tisti ki so premoderni da bi se šteli k pravim oldtimerjem in tudi smešno zgledajo če jih postaviš zraven, ker so premoderni. NSX in Yugo torej spadata v isto skupino, k youngtimerjem  :)


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 576
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#32

Zame zopet sfaljeno. Meni ni poanta, da imam tak avto in ga gledam ampak, da ga vozim. Imam vladno e34, ki je šla skozi konkretno obnovo. Stari deli so bili zamenjani z novejšimi (izpuha, vzmetenje...) in homologirani, jap dodal sem tudi bluetooth radio, pa zvočnike menjal... Uporabljam ga pa vsak dan kot moj daily avto. In takih nas je kar nekaj tukaj in to je to kar manjka na slovenski scen. Ne pa še en oldi klub, kjer prideš na neko srečanje in folk pametuje, ko zapelje avto 3x na leto ob lepem vremenu na cesto. Se oproščam vsem ampak to je hobi, ohranjanje in vzdrževanje dediščine je, da se avto dejansko uporablja, vozi, da se ga vidi na cesti kako neka 30 let stara mašina parira novim dizel turbakom. Ideja in začetek je bil dober, tole kar pa sedaj berem pa je samo še en birokratski klub več. Mulc, ki je v 90ih sanjal da se bo vozil čez Portorož, ni sanjal o stock e34 to pa mislim, da je vsem jasno.

400km skozi novoletne dni. Ja sol je bila na cesti, pa kamenčki, pa megla...

20191231_183959.jpg
Prikaži več možnosti
    • Big D, blackberet, Octopus in 4 ostalim je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 701
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#33

To je samo tvoj pogled.
Če bi imel npr. R4 katro ali petko, se ziher nebi vozil celo zimo, ker bi jo moral vsako pomlad na novo barvat.
Imaš pač star avto z dokaj dobrim plehom in se lahko voziš. Z večina avtov iz tistega obdobja pač ne gre. To mislim, če ga hočeš ohranit.
In kaj te tu moti.
Ustanovi svoj klub, kjer se bodo morali člani voziti celo leto, če ae vidiš tu, temu ljubitelju youngtimerjev pa pusti veselje in ga raje pohvali za trud.
Prikaži več možnosti
    • Jerry in AVTONOSTALGIJA 80 & 90 uporabnikom je všeč to sporočilo


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#34

Zame zopet sfaljeno. Meni ni poanta, da imam tak avto in ga gledam ampak, da ga vozim. Imam vladno e34, ki je šla skozi konkretno obnovo. Stari deli so bili zamenjani z novejšimi (izpuha, vzmetenje...) in homologirani, jap dodal sem tudi bluetooth radio, pa zvočnike menjal... Uporabljam ga pa vsak dan kot moj daily avto. In takih nas je kar nekaj tukaj in to je to kar manjka na slovenski scen. Ne pa še en oldi klub, kjer prideš na neko srečanje in folk pametuje, ko zapelje avto 3x na leto ob lepem vremenu na cesto. Se oproščam vsem ampak to je hobi, ohranjanje in vzdrževanje dediščine je, da se avto dejansko uporablja, vozi, da se ga vidi na cesti kako neka 30 let stara mašina parira novim dizel turbakom. Ideja in začetek je bil dober, tole kar pa sedaj berem pa je samo še en birokratski klub več. Mulc, ki je v 90ih sanjal da se bo vozil čez Portorož, ni sanjal o stock e34 to pa mislim, da je vsem jasno.
400km skozi novoletne dni. Ja sol je bila na cesti, pa kamenčki, pa megla...
attachicon.gif20191231_183959.jpg


Poanta oldtimerjev je v tem, da ga imaš v garaži zrihtanega v nulo in za občasne vožnje in srečanja. In ta tak način oldtimer ostane v top stanju desetletja in ga ohraniš za svoje otroke, vnuke....Za vsak dan pa voziš novo petico, če imaš denar. Če pa denarja ni, pa goniš staro kripo in vlagaš vanjo v nedogled, da se lahko vsak dan furaš z njo. In se tolažiš, da se s 30 let starim avtom bolje voziš kot novim....
Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 in AVTONOSTALGIJA 80 & 90 uporabnikom je všeč to sporočilo


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#35

A zbirate kaksna sredstva. Da bi avto elite kaj nakazal?

Hvala za odziv.
Seveda smo odprti za takšne stvari. Na prvem neuradnem srečanju (maja lani) smo tudi že dobili dve ponudbi za sponzorstvo, češ da verjamejo v projekt.
Smo se pa odločili, da ne bomo imeli raznih partnerskih popustov,...saj to ponujajo že povsod. Mi se raje osredotočamo na to, da se čimveč dogaja in da so ljudje zadovoljni.
Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 374
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#36

Na drugo srečanje pridem z e32 in če bo šlo po planoh oče z e39. Želim vam tudi vse dobro in srečno v letu 2020 pa upam, da vam rata vse zastavljeno :D

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 576
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#37

Poanta oldtimerjev je v tem, da ga imaš v garaži zrihtanega v nulo in za občasne vožnje in srečanja. In ta tak način oldtimer ostane v top stanju desetletja in ga ohraniš za svoje otroke, vnuke....Za vsak dan pa voziš novo petico, če imaš denar. Če pa denarja ni, pa goniš staro kripo in vlagaš vanjo v nedogled, da se lahko vsak dan furaš z njo. In se tolažiš, da se s 30 let starim avtom bolje voziš kot novim....

Za vsak dan sem si kupil par leto staro e-klaso z malim morjem opreme in asistence. E34 je bila eno leto lepo v garaži in rezultat je bil, da ga je ravno tako začela napadat rja na kritičnih delih, gumjasti deli so ravno tako preperevali. Si upam trdit, da je bil po eni zimi v garaži v slabšem stanju kot je sedaj v dnevni uporabi. Če misliš, da delaš uslugo avtu in zanamcem, če je parkiran se hudo motiš. Avto propada. In če ga enkrat obnoviš in vložiš nekaj notri nisi poznavalec ampak hobi uporabnik. In to je problem na tej sceni. Ljudje se celo leto vozijo z 1.6 mlinčkom in potem pridejo na srečanja nabijat o zadevah, ki dejansko nimajo pojma. In za to se ne rabi nov klub, jih je že dovolj in ustrezne pod sekcije so tudi.

 

Da pride Maus s svojo kjer ima gor 540 oznako, potem od Mathewa, ki je dejansko huda za pogledat ampak ni po vinu, potem tistih nekaj e30 pri nas, ki se dejansko vozijo kot super sport motorji in so tako tudi sestavljene. Zneski o katerih tukaj govorimo so bolj konkretne številke, ki jih je in bo hobi uporabnik kadarkoli videl. Zato nekaj o revežih in nabijanju o vzdrževanju take mašine samo dejansko kaže, da nismo na isti valovni in tudi na srečanjih ne bomo.


Prikaži več možnosti
    • sash in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 626
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#38

Poanta oldtimerjev je v tem, da ga imaš v garaži zrihtanega v nulo in za občasne vožnje in srečanja. In ta tak način oldtimer ostane v top stanju desetletja in ga ohraniš za svoje otroke, vnuke....Za vsak dan pa voziš novo petico, če imaš denar. Če pa denarja ni, pa goniš staro kripo in vlagaš vanjo v nedogled, da se lahko vsak dan furaš z njo. In se tolažiš, da se s 30 let starim avtom bolje voziš kot novim....

zgešen point

 

poanta oldimerja je svoboda, kot motor 50 let nazaj, za enega vozilo s zgodovino, za drugega vozilo še v originalnem stanju z vsemi posledicami ki jih je dal skozi življenje in zgleda kot da je iz vojne prišel, za drugega predelano vozilo po starih cajtih, za nekoga zrihtano v nulo, obnovljeno,  za ene da ga vozijo vsak dan, za druge da ga ne vozijo nikoli in ga morda samo gledajo, pač vsakemu kar mu nekaj pomeni in mu daje prijetne ali odbite zanimive občutke. Marsikateri oldtimer je več vreden neobnovljen.

 

to pa kar praviš ti, je samo posiljevanje enega in edinega mnenja, daleč od bistva


Prikaži več možnosti
    • Big D, blackberet, Eagle46 in 2 ostalim je všeč


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 576
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#39

Hočete najbolj aktualne avte tistega časa v duhu 80-90ih, potem je podsekcija predelav nujna. Ne govorim o rižoti ampak govorim o original predelavah, swapih itd. v kombinaciji z novejšimi tehnologijami, ki naredijo avto zelo uporaben tudi za današnje čase.  In če se komplicira že pri avtoradiu, kam pade potem vzmetenje za recimo 3,4,5  tisočakov kot ga imajo nekateri tu gor, da ne govorimo o 5 mestnih motornih predelavah. Učite se na napakah drugih, ni jih malo in tudi ni nas malo, ki v to sceno vlagamo veliko samo se pač ne vidimo v trenutnih rigidnih klasifikacijah. To je z moje strani vse kar sem hotel dodat.


Prikaži več možnosti
    • rockson in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#40

Za vsak dan pa voziš novo petico, če imaš denar. Če pa denarja ni, pa goniš staro kripo in vlagaš vanjo v nedogled, da se lahko vsak dan furaš z njo. In se tolažiš, da se s 30 let starim avtom bolje voziš kot z novim....


Točno tako. Nokia 6310 je bil najkvalitetnejši telefon vseh časov, baterija je brez polnjenja držala kar 12 dni, a danes jo nihče več ne uporablja. Zakaj? Ker dobi novega samsunga galaxy za 120 € (na 24 obrokov). Verjamem, da bi se velika večina forumašev za daily rabo tudi raje vozila z novim 6-valjnim G30, če bi bil cenovno tako dostopen, kot nov samsung galaxy...

Urejal AVTONOSTALGIJA 80 & 90, 02.01.2020, 17:03.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.