Skoči na vsebino

 

Avtonostalgija 80&90 - ustanovitev youngtimer kluba

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
60 odgovorov v temi
artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 576
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#41

Točno tako. Nokia 6310 je bil najkvalitetnejši telefon vseh časov, baterija je brez polnjenja držala kar 12 dni, a danes jo nihče več ne uporablja. Zakaj? Ker dobi novega samsunga galaxy za 120 € (na 24 obrokov). Verjamem, da bi se velika večina forumašev za daily rabo tudi raje vozila z novim 6-valjnim G30, če bi bil cenovno tako dostopen, kot nov samsung galaxy...

Lol dajte si nekateri v glavo vtepst, da nekateri imamo nove petice, pa sedmice, pa e-je, pa 6ke... pa klub temu za dailiya raje uporabljamo 30 let star avto in zanj tudi ustrezno skrbimo.


Prikaži več možnosti
    • blackberet in dragan klep uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Avtomobil: E28 & E34 & E32 & E61

#42

Tukaj moram podpreti @Artex-a. Tudi sam vozim e34 za dailya. Avto je predelan. Od motorja, izpuha, zvočnikov, radia, platišč, vzmeti. Zame še zmeraj youngtimer.

Pač če bi bil na vašem mestu bi ciljal na čim širšo publiko, ker je nam podobnih že itak malo in ne bi postavljal tako strogih mej. Če se med sabo postrani gledamo smo samo še šibkejši v očeh drugih, za katere smo vsi mi petrolheadi-i bedaki. Mariskdo izmed teh tudi piše in sprejema zakone in, če smo petrolheadi razbiti na skupine, ki ne znajo/nočejo sodelovati kot celota je to samo pljunek v lastno skledo.

Tudi stari strici oldtimeristi so ugotovili, da podmladka več ni in so začeli medse "sprejemati" tudi bolj neoriginalne. Tako lahko npr. ceritifikat dobiš tudi z menjanim motorjem, vzmetmi, platišči in ne komplicirajo več tako kot so včasih, ker so ugotovili, da so sami sebi delali medvedjo uslugo.

 

p.s. če voziš staro kanto za dialya, še ne pomeni, da nimaš za novo/novejšo.


Prikaži več možnosti
    • rockson, naliM, blackberet in 4 ostalim je všeč


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 374
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#43

Ammm tukaj pa si zgrešil, če bi imel jaz za novo g30 oz, če bi bila tako dostopna kot si napisal bi si raje kupil 5 starih avtov in užival.

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 357
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#44

Kar se mene tiče, sprejemam oba pogleda na stvar.

 

Glede na to da sem v teh klubih in društvih že sam veteran (čeprav sem bil svoje čase eden od mlajših članov) in glede na to da sem oldtimerjem posvetil dobršen del svojega življenja in prostega časa, bom napisal par besed o tem. Odkar se je prvič pojavila beseda "oldtimer", se krešejo mnenja o tem, ali je boljše imel tak avto pod odejo v garaži in ga čuvat kot punčico svojega očesa, ali ga je boljše vozit vsak dan, torej imet za daily driverja. Jaz bi rekel oboje, ampak absolutno ne oboje hkrati! Kako to mislim? Bom pojasnil.

 

Veterane imamo zato, ker je to naša tehnična dedščina in lepo jo je videti ohranjeno. Lepo jo je videti tudi v čimbolj originalnem stanju. Zakaj? Zato ker tak avto nekomu pričara več spominov na čase ko je bil sam mlad in so se on sam, družinski člani ali pa znanci vozili s takšnimi avti. Ali pa se ni vozil nihče od naštetih, pa je bil to vseeno njegov sanjski avto - vedno si ga je želel. In vemo da če si nečesa dovolj močno želiš, se ti sanje potem nekoč tudi uresničijo, zato si marsikdo na stara leta izpolni sanje in si po 30, 40 ali celo več letih omisli svojo legendo. Ampak takrat je gospod ponavadi že malo v letih in je zato bolj konservativen, kar pa pomeni, da ima raje originalno stanje vozila. Če tak človek dobi svoj sanjski avto v oziroma na katerem so moderni dodatki, se jih bo zagotovo zelo hitro znebil. Žal pa se nekaterih stvari ne da popravit, barve recimo ne moreš kar tako spremenit, poširjenih robov blatnikov tudi ne in če je nekdo iz PFL vozila naredil FL, tudi ne bo šlo tako enostavno. Zato je prednost pri teh vozilih ORIGINALNOST. Originalen avto je običajno vreden več, seveda pa to ne pomeni da ne sme nihče predelat svojega avta, avto je konec koncev lastnina in lahko vsak počne z njim kar hoče. Pravim samo da tisti ki predelujete, se morate zavedat da je predelan avto za večino ljudi (klasičnih ljubiteljev oldtimerjev) manj vreden kot če bi bil originalen.

 

Kljub zgoraj napisanemu pa jaz tudi tega ne jemljem popolnoma resno, ampak dopuščam izjeme. Te so odvisne od tega, kakšen avto greš predelovat. Imamo primere recimo ko so ljudje šli predelovat zelo redka in dragocena vozila, to je za mene malo manj kot kriminal. Če recimo nekdo odstrani les v mercedesu iz Hitlerjevih časov, ga skuri in nadomesti s pločevino, bi ga jaz obtožil uničevanja tehnične dediščine. Nekaj povsem drugega je pa če ti vzameš eno katrco, golfa, yugota ali če že hočete tudi E30 316i in ga predelaš. Teh avtomobilov je še veliko, pa tudi ko se bo število preživelih zmanjšalo ne bodo nobene redkosti, tistih par originalno ohranjenih primerkov bo že dočakalo častitljivo starost. Predelave se običajno loteva mladina in se s tem uči, tako da ne samo da take predelave niso škodljive, ampak so celo koristne, ker bo marsikateri od teh mladeničev kasneje obnovil tudi kakega oldtimerja v originalno stanje in s tem pridonesel k ohranjanju tehnične dediščine. Takšen je moj osebni pogled na to stvar  :ok

 

Za konec pa sem dolžen še eno pojasnilo, prej sem napisal da moramo ločit med tem da imamo avto v garaži in ga čuvamo, in med vozilom za vsak dan. Zakaj, zato ker eno in drugo obenem ne gre. Če smo avto obnovili samo s ciljem da se bo ohranil v čim lepšem stanju, se moramo vsakodnevni vožnji odpovedat. Argument ki sem ga slišal v tej temi, torej da se z vsakodnevno vožnjo na avtu dela manj škode kot če stoji v garaži, ne drži vode. Zakaj, zato ker se predvsem z vožnjo pozimi, po snegu in soli, močno škoduje karoseriji, ki jo je nekoč kasneje bistveno težje obnovit kot par tesnil in gumic. Nekateri ljudje mislijo da ko karoserijo enkrat obnoviš da bo držala večno, pa to ni res. Obnovljena karoserija je pogosto polna svežih zvarov in kita, vlaga in sol pa sta velika sovražnika omenjenih elementov, tako da se na popravljenih mestih ob vsakodnevni uporabi kaj hitro pojavijo kraste oziroma mehurčki, pod katerimi se skriva rja. Seveda ne vedno v enakem obsegu, odvisno od tega kako kvalitetno je bil avto popravljen, kje se z njim voziš (Primorska se recimo po vplivu podnebja zelo loči od celine) in kako ga neguješ - pozimi nekateri po vsaki vožnji v snegu avto sperejo in očistijo, kar malo pomaga, čudežev pa vseeno ne dela. Zato dajmo ločit avtomobile ki so bili obnovljeni izključno za to da bodo postali oldtimerji (ti naj bodo tudi čim bolj originalni) in tista vozila ki se uporabljajo za daily driverje. Za te merila pač niso tako stroga, saj se marsikateri dodatek doda že zaradi varnosti, veliko pa tudi zaradi udobja (naprimer klima, komfort ali šport sedeži, trše podvozje, itd). Jaz bi predlagal naj se to tolerira, tako pri oldtimerjih kot tudi pri youngtimerjih, pri slednjih bi sploh lahko komu malo bolj pogledali čez prste, kot temu pravimo ;)

 

Toliko na kratko, da vsaj približno vemo pri čem smo in da se ne bomo kregali - kar se mene tiče so dobrodošli vsi ki so s srcem pri stvari, mislim pa da tudi v klubu ne bodo nikogar zavrnili če bo prišel z neoriginalnim avtom, tako da ne se preveč sekirat za to  :ok2


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 357
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#45

Če se med sabo postrani gledamo smo samo še šibkejši v očeh drugih, za katere smo vsi mi petrolheadi-i bedaki. Mariskdo izmed teh tudi piše in sprejema zakone in, če smo petrolheadi razbiti na skupine, ki ne znajo/nočejo sodelovati kot celota je to samo pljunek v lastno skledo.

S tem se absolutno in brezpogojno strinjam. Žal pa je praksa pokazala da smo Slovenci že po naravi takšni da vsak tišči v drugo smer in so vsi poskusi združevanja na tem področju v preteklosti propadli, oziroma bom napisal drugače, ogromno je bilo celo RAZdruževanja, ko so se člani enega oldtimer kluba razšli in ustanovili vsak svojega  :blackeye  Jaz sem bil temu recimo priča kot dolgoletni član Codelli kluba, najprej je bil to edini klub daleč naokoli, potem je par članov ustanovilo klub Tri zvezde, dobili smo klub Soteska, itd. Tako da kljub temu da podpiram idejo o enotnosti, raje povem da se ne preveč zanašat ne to, da ne boste na koncu ostali jezni in razočarani. Seveda ni lepo da se kregamo, bolje bi bilo da bi držali skupaj, ampak vseeno je tudi več manjših klubov dobra stvar, saj se nekateri povežejo v zvezo in tudi če vsak klub po svoje vrta in si prizadeva za ohranjanje tehnične dediščine, je to na koncu za vse dobro  :ok


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 701
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#46

ne vidim, zakaj bi bil kdo proti novemu klubu in to youngtimer, kar je sploh super, nekaj novega pri nas.

Kot dejaven član oldtimer klubov lahko samo potrdim, da mi res nelogično, da so še pred leti sveti strici podpihovali na raznih zvezah, klubih in sestankih samo originalnost in avtentičnost in bla bla bla. Danes pa, ko jim pa razni predsedniki in ostali pomebneži krepavajo eden za drugim,ni čudno, če se pa približujejo 80 tim in več, so se pa veleumno spomnili, da bi morali pridobiti mlade moči.

Ej ateji, zdaj, ko je grunt propadel, je prepozno odgovornost prelagat na omladino, takrat, ko bi pa lahko, ste bili pa preveč pomembni, da bi kdo pomagal z novimi idejami.

Kot sem že večkrat omenil, na žalost, dokler ne bo vsaj eden od atejov od obeh zvez, ali še boljše oba pokojna, ne bo mira, novih idej in dejavnosti.

Komu, mlajšemu od 50 ali 60 let, se pa ljubi poslušat, kaj so pred 30 leti ustvarili iz nič. Vsaka jim čast za delo takrat, ampak od takrat je minilo 30-40 let in ti mladeniči na položajih so sedaj starci brez idej. Od vsega jim je žal ostal samo lastni ego. 

Evo, tukaj vas pa jaz vidim z klubom youngtimerjem. Neobremenjeni, novi ljudje, ki se ne bodo šli politiko, ampak jim je bistvo youngtimerji, čeprav boste kmalu dobili klic, da se morate pridružiti  vsaj eni zvezi, zaradi ugodnosti, kot so popusti, zavarovanje itd. Vi se veleumno odločite in sodelujte z vsemi, ampak v bistvu pa delajte po svoji pameti, čeprav vas bodo pa oboji izkoristili, kot da je to njihov klub. Vidiš hudiča, pa smo spet pri politiki. Ti veleumneži oltimer scene so prekaljeni politiki z 40 letno kilometrino, a žal jim gre  zadnjih nevemkoliko let samo za lastno slavo in denar. Osnovno poslanstvo klubov je pa v drugem planu.

Dokazi:

-zadnjih 20 let isti programi srečanj...

-stalno prepucavanje, kdo je prvi ustanovil zvezo

-sodno preganjane za razne izjave enih in drugih

-plačevanje le teh sodnih stroškov iz naših članarin

-povprečna starost aktivnih članov v  največjih klubi je okoli pokoja..

-ni novih idej, le zakaj ne?

 

Aja, vidim da se jerry že razpisal, vam je dal bolj tehnične podatke o tej sceni, jaz pa sem se bolj opredelil na ljudi, ki so tu.

Upam, da boste iz postov razbrali kaj dobrega in da ne boste padli na izpitu kot večina klubov in zvez.

Predvsem je treba imeti veliko živcev z različno mislečimi in poizkušati z strpnostjo ,lepo besedo in predvsem logiko voditi klub. Skregali se itak boste, ampak upam, da boste tudi iz tega kaj pozitivnega pobrali in šli še močnejši naprej. Predvsem vam polagam na srce, da ne izključujte nikogar zaradi drugačnih pogledov na vašo sceno, razen težakov seveda.

Saj obstajajo tudi novejši klubi oldtimerjev, ki so nastali v zadnjih letih in z mladimi, ki vodijo klube, ampak žal s  svojimi idejami delujejo samo v teh klubih. 90% ostalim klubom pač pravimo društva upokojencev, žal.



Urejal antasi, 02.01.2020, 20:29.

Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 951
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#47

Res je delikatna tema, nedolgo nazaj sem na yt gledal en prispevek, bom dal link spodaj, ponavadi ne lepim nekih linkov v take teme ampak se mi zdi da bo marsikaj razjasnil in komu spremenil pogled na svet starodobnikov.


The Truth is Out There
Prikaži več možnosti
    • MajoR, Hertz in airmike uporabnikom je všeč to sporočilo


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#48

Za 9. maj spet planiramo srečanje avtomobilov iz obdobja 80-ih in 90-ih let, po vsej verjetnosti spet na velikem parkirišču pred Siesto v Črnučah. Lani je bila udeležba cca. 150 avtov, čeprav sva s soustanoviteljem računala na samo 30. Letos računamo na 250 avtov (v lepem vremenu), bo pa zadeva tokrat uradna.

 

Tokrat bo poskrbljeno tudi za glasbo - seveda iz 80-ih in 90-ih let.

Poleg pokalov za naj avto 80-ih, naj avto 90-ih in najbolj oddaljenega udeleženca bomo letos pokal podelili tudi najstarejšemu udeležencu (z ustreznim avtom).

 

Lani me je pred srečanjem poklicalo (ali mi pisalo) kar nekaj ljudi z vprašanji: "Ali lahko pridem s tem ali tem avtom?" in prav nobenega nisem zavrnil.

Kljub precej ortodoksnim stališčem (zapisanim zgoraj) smo precej tolerantni, nenazadnje se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha. Je pa v življenju treba zahtevati veliko, da dobiš nekaj, ker če zahtevaš samo nekaj, ne dobiš nič.



Urejal AVTONOSTALGIJA 80 & 90, 05.01.2020, 08:13.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Avtomobil: E28 & E34 & E32 & E61

#49

Ustanovitelji vidim, da ste karakterno iz pravega testa. Imate tisto žilico diplomacije in znate besede obrnit tako, da je volk sit in koza cela.

Upam, da se vidimo na kakšnem srečanju.
Prikaži več možnosti
    • Jerry in AVTONOSTALGIJA 80 & 90 uporabnikom je všeč to sporočilo


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 631
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#50

In, kako se lahko včlanim v tak klub? Z mojo skoraj 25 let staro E39.... S katero bi se potem seveda tudi udeleževal raznih srečanj....?

Lahko kaj na privat?

 

lp

 

Dragan


Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 357
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#51

In, kako se lahko včlanim v tak klub? Z mojo skoraj 25 let staro E39.... S katero bi se potem seveda tudi udeleževal raznih srečanj....?

Lahko kaj na privat?

 

lp

 

Dragan

Srečanja se lahko udeležiš tudi če nisi član, tam boš dobil vse podatke in obenem se lahko tudi včlaniš - vsaj tako sem jaz ponavadi naredil, ko sem se želel včlanit v kak klub. Torej pridi 9. maja pred Siesto in boš lahko uredil vse potrebno za članstvo.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 677
  • Lokacija: Sevnica

#52

Bom tudi jaz Legenda zalaufal in prisel:)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#53

Pa še nekaj. Predpogoj za uspeh takšnega projekta je, da stvari ne počneš samo izza tipkovnice, ampak si vzameš čas in greš na kakšno srečanje v tujino, da vidiš kako imajo zadeve urejene drugod.
Tukaj tudi odpade samo zanašanje na moč socialnih omrežij...

Urejal AVTONOSTALGIJA 80 & 90, 06.01.2020, 07:32.

Prikaži več možnosti
    • MG in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 924
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#54

Bom še jaz pohvalil trud ustanoviteljev, da se naredi en uraden klub za takšna vozila. 

 

Absolutno bo potrebna dobra mera diplomacije, politiciranja (glede na zapis od @antasi) in dobrih živcev. Na žalost je v SLO kar "normalno" da se meče polena pod noge.

 

@Artex - po moje si malo preburno reagiral na vse skupaj. Kot je vidno tudi iz kasnejšega zapisa @Avtonostalgije nobenega ne zavrnejo na srečanja. Najbolje je take stvari predebaterirati v živo in mirno. Pa vsak pove svoj pogled na situacijo. Največkrat se najde nek kompromis.

 

Osebno imam 2 avtomobila iz tiste ere (eden tudi po letniku izdelave, drugi samo po začetku proizvodnje tega modela). Eden je že sedaj konkretno dodelan (kvalitetno), drugi čaka, da pride na vrsto. Verjetno pa tudi drugi ne bo ostal povsem serijski, vsaj na področju podvozja. Pa dvomim, da se bo kdo stran obrnil, če jih bo videl na srečanju.

 

Osebno so mi taki klubi in srečanja odlične lokacije za spoznavanje podobno mislečih in za pridobivanje koristnih informacij iz področja avtomobilizma. Navadno so prisotni ljudje, ki že imajo nekaj "kilometrine" in že znajo ločiti kvaliteto od "rižote". Nedvomno so debate tam na višjem nivoju (kulturno in strokovno), kot generalno na tem forumu (pa je ta forum glede tega eden najboljših).

 

Raje glejmo, kaj lahko s takim klubom vsi pridobimo, namesto, da se nekaj prepucavamo.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 298
  • Lokacija: Ljubljana

#55

Bom tudi jaz Legenda zalaufal in prisel:)

 

Obvezno bi se javil za en krog z to koreto,če se ga pa naveličaš pa bi ga mogoče jaz... :-D


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#56

Obvezno bi se javil za en krog z to koreto,če se ga pa naveličaš pa bi ga mogoče jaz... :-D


Bojim se, da ne boš zadovoljen s ceno.:-D
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 298
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Bojim se, da ne boš zadovoljen s ceno. :-D

 

Možno,sem se pa že navadil, če gre, če ne pa tudi ok.

Avto mi je vsekakor zanimiv,mehanika vem da je sigurno ena boljših kar se jih dobi, problem je če odleti kakšna 

dražja stvar, ker dvomim da je veliko rabljenih delov na voljo oz. so novi verjetno zelo dragi.


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130

#58

Bom še jaz pohvalil trud ustanoviteljev, da se naredi en uraden klub za takšna vozila. 
 
Absolutno bo potrebna dobra mera diplomacije, politiciranja (glede na zapis od @antasi) in dobrih živcev. Na žalost je v SLO kar "normalno" da se meče polena pod noge.
 
@Artex - po moje si malo preburno reagiral na vse skupaj. Kot je vidno tudi iz kasnejšega zapisa @Avtonostalgije nobenega ne zavrnejo na srečanja. Najbolje je take stvari predebaterirati v živo in mirno. Pa vsak pove svoj pogled na situacijo. Največkrat se najde nek kompromis.
 
Osebno imam 2 avtomobila iz tiste ere (eden tudi po letniku izdelave, drugi samo po začetku proizvodnje tega modela). Eden je že sedaj konkretno dodelan (kvalitetno), drugi čaka, da pride na vrsto. Verjetno pa tudi drugi ne bo ostal povsem serijski, vsaj na področju podvozja. Pa dvomim, da se bo kdo stran obrnil, če jih bo videl na srečanju.
 
Osebno so mi taki klubi in srečanja odlične lokacije za spoznavanje podobno mislečih in za pridobivanje koristnih informacij iz področja avtomobilizma. Navadno so prisotni ljudje, ki že imajo nekaj "kilometrine" in že znajo ločiti kvaliteto od "rižote". Nedvomno so debate tam na višjem nivoju (kulturno in strokovno), kot generalno na tem forumu (pa je ta forum glede tega eden najboljših).
 
Raje glejmo, kaj lahko s takim klubom vsi pridobimo, namesto, da se nekaj prepucavamo.


Hvala za podporo in spodbudne misli.

Resnici na ljubo, jaz sem že tak EMŠO, da se celo avtomobilov izpred 40-ih let lahko v živo spomnim, kakšni so bili, ko so bili novi. Prav zato sem lahko tak "originalfetišist".
V kolikor, bi bil jaz milenijec, se s takšnim hobijem nikakor ne bi bil zmožen ukvarjati. Zato sem še toliko bolj prijetno presenečen, da se toliko mladih zanima za to zvrst avtomobilizma.
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 677
  • Lokacija: Sevnica

#59

Obvezno bi se javil za en krog z to koreto,če se ga pa naveličaš pa bi ga mogoče jaz... :-D


Kamot, zaenkrat mislim glede voznje:)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 298
  • Lokacija: Ljubljana

#60

Kamot, zaenkrat mislim glede voznje:)


Super hvala,me res matra kako se pelje.
Sem se cca.20 let nazaj vozil z Lexusom ne vem tocno katera oznaka mislim da je LS pa je bilo fajn :)
Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.