Skoči na vsebino

 

318i....ropotanje v motorju

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
25 odgovorov v temi
cirilfl
cirilfl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 100
  • Lokacija: Muraland
  • Avtomobil: AMG

#1

Hallo

 

Prosim experti.....glede stroska popravila....

 

hvala

 

lp

 

https://www.avto.net... serija 3: 318i

 

......v motorju se pod dolocenimi obrati slisi kovinski zvok ne vem ventil veriga ali lezaj .....


Prikaži več možnosti


58f20
58f20
  • Uporabnik
  • Sporočil: 77
  • Avtomobil: Tvoja mama

#2

396,95 EUR z DDV ali 350,00 EUR na roko.


swg.jpg

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 574
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#3

reči franciju rajši, da naj to zapelje na Dinos


Prikaži več možnosti
    • Jerry, TIN in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4

Hallo

 

Prosim experti.....glede stroska popravila....

 

hvala

 

lp

 

https://www.avto.net... serija 3: 318i

 

......v motorju se pod dolocenimi obrati slisi kovinski zvok ne vem ventil veriga ali lezaj .....

Kaj boš s tem? Ta motor je zanič, ima en kup problemov, od sebe pa ne da kaj dosti. Če že kupuješ 318i, kupi novejši model, tistega ki ima 2 litra prostornine in so ga vgrajevali od leta 2001 do 2006, če se prav spomnim. Tisti motor je dosti boljši, boljše potegne in manj pije, sicer ima tudi nekaj muh ampak zato vsaj kaj da od sebe. Za moje pojme je prav simpatičen, edini od 4 valjnikov ki je za moje pojme sprejemljiv od E36 dalje. Tale stari 1.9 litrski rad pušča olje (na takem mestu da popravilo stane 5x več kot so ta jajca vredna), če do 300.000 km ne zariba si lahko srečen, za povrhu ima pa še tako zakomplicirano elektroniko da bog pomagaj, skratka katastrofa od motorja  :napaka To se splača kupit samo od kakega dedka če je avto dobesedno nov, s 50.000 km na števcu in ga dobiš napol zastonj, če ne beži stran kar te noge nesejo... strošek popravila takega motorja je cca 2.000 eur če hočeš odpravit vse njegove tovarniške napake, pa še ni rečeno da si vse porihtal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


cirilfl
cirilfl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 100
  • Lokacija: Muraland
  • Avtomobil: AMG

#5

Kaj boš s tem? 

Je misljeno za zimo....malo poceni....


Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 338
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#6

Jaz sem s tem istim motorjem zadovoljen in imam na števcu že preko 350Tkm, pa še na LPG mi obratuje. Skratka zanesljiva zadeva in ni nek bav-bav :)


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 086
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#7

Če ropota spodaj so lahko ojnični, menjaš in voziš naprej. No odvisno do katere mere so obrabljeni
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 674
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#8

Jaz sem s tem istim motorjem zadovoljen in imam na števcu že preko 350Tkm, pa še na LPG mi obratuje. Skratka zanesljiva zadeva in ni nek bav-bav :)

Jaz tudi - in to že 20 let odkar ga imam za vsakodnevne vožnje, ima pa 370kkm, in me še nikoli ni pustil na cesti, niti še ni bil na avtovleki ali pri kleparju.

Ponavadi je kovinski zvok iz tega motorja od ojničnih ležajev katere sem že menjal - strošek cca. 300€. Če je bil pregret pa je lahko kaj drugega. Pelji do mehanika, ki pozna te avte na pregled, pa se potem odloči.

 

Zanimivo, da so v takšnih temah najbolj pametni tisti, ki z določenim motorjem nimajo niti 1000km prevoženih, niti si ga niso lastili, ampak so kdaj v roke dobili zjahan klump in sedaj kar vse vedo ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • saso24, BMW_V10 in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Je misljeno za zimo....malo poceni....

Za zimo si nabavi E46 320i z M52TUB20, to je motor ki praktično ne rabi vzdrževanja, pa še poraba je skoraj enaka kot pri 1.9 štirivaljnem jajcu.


Jaz tudi - in to že 20 let odkar ga imam za vsakodnevne vožnje, ima pa 370kkm, in me še nikoli ni pustil na cesti, niti še ni bil na avtovleki ali pri kleparju.

Ponavadi je kovinski zvok iz tega motorja od ojničnih ležajev katere sem že menjal - strošek cca. 300€. Če je bil pregret pa je lahko kaj drugega. Pelji do mehanika, ki pozna te avte na pregled, pa se potem odloči.

 

Zanimivo, da so v takšnih temah najbolj pametni tisti, ki z določenim motorjem nimajo niti 1000km prevoženih, niti si ga niso lastili, ampak so kdaj v roke dobili zjahan klump in sedaj kar vse vedo ...

Ti znaš marsikaj sam naredit, poleg tega si strokovnjak za elektroniko, pa še tebi je ta motor kolikor se spomnim dal vetra, preden si ga pogruntal. Raje napiši česa vsega na tvojem motorju do zdaj še nisi popravljal, bo manj za pisat. Jaz že vem zakaj sem napisal kar sem, res je sicer da sem se z V8 in R6 motorji prevozil 100-krat več kot s štirivaljniki, kak km sem pa naredil tudi z mlinčki, dovolj da ločim zrno od plevela. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 674
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#10

Ti znaš marsikaj sam naredit, poleg tega si strokovnjak za elektroniko, pa še tebi je ta motor kolikor se spomnim dal vetra, preden si ga pogruntal. Raje napiši česa vsega na tvojem motorju do zdaj še nisi popravljal, bo manj za pisat. Jaz že vem zakaj sem napisal kar sem, res je sicer da sem se z V8 in R6 motorji prevozil 100-krat več kot s štirivaljniki, kak km sem pa naredil tudi z mlinčki, dovolj da ločim zrno od plevela. 

Kar se tiče izrednih popravil motorja ...

za začetek mi je cukal ko je bil star 4 leta ... dolgo nazaj obsežne tema. Strošek 20€ ki se ni ponovil že 15 let.

2x menjal ekspanzijo in 1x vsa kolena ter gumi cevi hlajenja - strošek cca. 200€
pri 250kkm - menjal dročnike - mislim da je stalo 200€ pri Jožetu

pri 300kkm - menjal ojnične ležaje ter vijake in tesnilo karterja (starih menda ne bom dajal nazaj) - strošek cca. 350€

2x obnova krtačk alternatorja - 100€ ... pri katerem šestaku pa tega ni?

pa mogoče še kakšna malenkost ... vsekakor pa motor (glava) še ni bil odprt, niti nič ne kaže, da bi ga moral odpirat ...

 

Je to po tvoje veliko vzdrževanja za 20 let vožnje 370kkm daleč brez, da bi kdaj ostal na cesti?

 

Po tvoje so to res jajca, ker v 20. letih še niso potrebovala tvojih delov ... :laugh


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • andy, fp4492, gs 1200 in 3 ostalim je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#11

Preprost motor, tudi lepo prostorno je spredaj pri e46, ker manjkata dva cilindra. Deli za ta motor so pa tudi smešno poceni. Ravno zadnjič sem slučajno videl oglas za KOMPLET motor za 130eur.  :ok2


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 559
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#12

Ampak ste pa asi,  že samo gume pa platišča so vredne pol cene avta , tako, da ja povsem brez napak so novi za cca 27000  eur ! 


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 386
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#13

Hmm... a bo letos kaj snega? to diši po luštnem winterwagnu :-D


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#14

Kar se tiče izrednih popravil motorja ...

za začetek mi je cukal ko je bil star 4 leta ... dolgo nazaj obsežne tema. Strošek 20€ ki se ni ponovil že 15 let.

2x menjal ekspanzijo in 1x vsa kolena ter gumi cevi hlajenja - strošek cca. 200€
pri 250kkm - menjal dročnike - mislim da je stalo 200€ pri Jožetu

pri 300kkm - menjal ojnične ležaje ter vijake in tesnilo karterja (starih menda ne bom dajal nazaj) - strošek cca. 350€

2x obnova krtačk alternatorja - 100€ ... pri katerem šestaku pa tega ni?

pa mogoče še kakšna malenkost ... vsekakor pa motor (glava) še ni bil odprt, niti nič ne kaže, da bi ga moral odpirat ...

 

Je to po tvoje veliko vzdrževanja za 20 let vožnje 370kkm daleč brez, da bi kdaj ostal na cesti?

 

Po tvoje so to res jajca, ker v 20. letih še niso potrebovala tvojih delov ... :laugh

Je veliko, ja. Zakaj, zato ker si takrat za reševanje problema moral odpret kar 3 teme, zadnjo si odprl z besedami "Po dolgih mesecih cukanja motorja...", pa še v teh treh temah še zdaleč niso zajeti vsi problemi tega mot... pardon, jajca, saj se spomnim da so te tudi po tistem forumaši še dolgo spraševali kaj bi lahko bilo narobe z njihovimi jajci (identičnimi). Ti si zedeve mogoče porihtal ker si imel znanje, voljo in živce, dosti ostalih jih ni.

 

Meni je ta motor ostal v "čudovitem" spominu kot prvi izdelek bavarske tovarne kjer LMM-ja ne moreš samo zamenjat, ampak ga moraš še sprogramirat, če hočeš da zadeva dela. Za tako majhen motor(ček) je taka komplikacija adijo pamet  :napaka In da ne govorim o blesavem puščanju olja, en pokrov (mislim da tisti ki pokriva verigo) je take zajebane oblike da sega čez glavo in blok, da zamenjaš tesnilo moraš razstavit pol motorja, pa še potem ne ustaviš puščanja, ker je pač konstrukcija idiotska  :crazy

 

Tebe mogoče res ni pustil na cesti, no saj te ne če v njega pridno nalivaš olje, če poskakuješ po cesti kot en bedak ko poskušaš speljat brez da bi motor ugasnil in če imaš ušesa stalno našpičena v pričakovanju ropota ležajev. Res vrhunski motor, v resnici verjetno najslabši izdelek tovarne BMW vseh časov, pa je bilo v tem razredu kar nekaj konkurence - ampak ta nedvomno zmaga.

 

Link do teme, kjer si KONČNO rešil cukanje:

 

https://www.bmwslo.c...končno-nič-več/


Preprost motor, tudi lepo prostorno je spredaj pri e46, ker manjkata dva cilindra. Deli za ta motor so pa tudi smešno poceni. Ravno zadnjič sem slučajno videl oglas za KOMPLET motor za 130eur.  :ok2

Itak, če je vse zjebano. Elektronika hin, tesnila hin, ležaji hin in posledično tudi gred hin, pa še kaj bi se našlo. 130 eur to ni vredno niti če ti dajo toliko da ga odpelješ, kaj šele če moraš zanj plačat.


Ampak ste pa asi,  že samo gume pa platišča so vredne pol cene avta , tako, da ja povsem brez napak so novi za cca 27000  eur ! 

Seveda, pa 10 let davka če avto razstaviš in ga ne moreš dat v razgradnjo. Na to si pozabil? Če bi bil motor za kaj ne rečem, ga porihtaš in voziš, ampak tale jajca it rihtat... boljše da si luknjo v koleno zvrtaš.


Hmm... a bo letos kaj snega? to diši po luštnem winterwagnu :-D

Itak, še enih 3.000 eur daš gor in imaš krasen winterwagen, drugo leto spomladi ga lahko prodaš pa za 500 eur  :laugh

 

Winterwagen je 330i, res je sicer da ne stane 200 eur, dobiš pa zanj denar nazaj tudi če ga razbiješ, če zgnije, crkne pa itak ne, ker so ti stroji večni. Ali pa kak drug šestak, če se 3.0 ne dobi, ker so pač redki. En 328i se prodaja v Domžalah če je oglas še vedno gor, sem ga gledal par dni nazaj - dolgo sigurno ne bo. Tisto je pa res za kupit za winterwagen, ne ta 4 valjna konstrukcijsko sfaljena jajca ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 086
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#15

Jerry ti ponavadi kupiš avto z v dele tako da tebe ne moremo resno jemat za debato o tem motorju. Veliko jih je ki jim vse špila torej z normalnim vzdrževanjem(tudi sam sem ga imel) po intervalih, veliko jih pa je ki pridejo z 5000 minusa na servis in to ne po enkrat ampak večkrat in to je potem razlog za "odličen motor"
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#16

Veliko jih je ki jim vse špila torej z normalnim vzdrževanjem(tudi sam sem ga imel) po intervalih, veliko jih pa je ki pridejo z 5000 minusa na servis in to ne po enkrat ampak večkrat in to je potem razlog za "odličen motor"

To je res, so pa tudi taki ki avto "manijakalno" vzdržujejo, menjajo olje na 10.000 km in podobno, potem jim pa jajca zaropotajo in so presenečeni kot da bi zagledali letečega slona. So bili taki primeri na forumu. Pa moja soseda (60 let) ga je tudi imela, avto kot iz tovarne, še dišal je po novem, motor pa kuhal, puščal olje, ni da ni... eh, kaj bi govoril. Jajca. Ma ne jajca, jajca od jajc. Svetovna jajca. Jajčna omleta. Amen.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 386
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#17

Jaz sem lani imel 316i compacta za 450 eur... noro zabavno... ker za mene je winterwagen avto, s katerim se podim po zasneženih gozdnih poteh, ne pa daily :ok2


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 674
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#18

Preprodajalec rabljenih delov ne bo nikoli svetoval dobrih stvari, ker bi si s tem zmanjšal prodajo oziroma žagal vejo na kateri sedi - toliko je že pameten ... hvali 6, 8 pa tja do 12 valjnike kot superduper avte, vsakodnevno pa se vozi s smrdljivim folksvagnovim mlinčkom 1,6 ...

 

Upoštevat mnenje takih preprodajalcev je enako kot bi šel spraševat o rešitvi zakonskih težavah 40 letno samsko prostitutko ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Preprodajalec rabljenih delov ne bo nikoli svetoval dobrih stvari, ker bi si s tem zmanjšal prodajo oziroma žagal vejo na kateri sedi - toliko je že pameten ... hvali 6, 8 pa tja do 12 valjnike kot superduper avte, vsakodnevno pa se vozi s smrdljivim folksvagnovim mlinčkom 1,6 ...

 

Upoštevat mnenje takih preprodajalcev je enako kot bi šel spraševat o rešitvi zakonskih težavah 40 letno samsko prostitutko ...

Psihologija ti pa ni ravno blizu, kaj? Ravno prostitutke so najboljše zakonske svetovalke oziroma psihologinje, ker zelo velik odstotek strank k prostitutki ne pride samo na seks, pač pa se pridejo tja tudi potožit o zakonskih problemih. 

 

Jaz da sem kje hvalil 12 valjnike? Katera risanka to? In ja, glede na to da ima BMW široko paleto kombiniranih vozil bi res lahko vozil bavarca, ali pa vsaj Caddya s 6 valjnim motorjem, ki jih je v tem modelu kolikor hočeš. lol 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 114
  • Lokacija: Ljubljana

#20

Kar se tiče izrednih popravil motorja ...

za začetek mi je cukal ko je bil star 4 leta ... dolgo nazaj obsežne tema. Strošek 20€ ki se ni ponovil že 15 let.

2x menjal ekspanzijo in 1x vsa kolena ter gumi cevi hlajenja - strošek cca. 200€
pri 250kkm - menjal dročnike - mislim da je stalo 200€ pri Jožetu

pri 300kkm - menjal ojnične ležaje ter vijake in tesnilo karterja (starih menda ne bom dajal nazaj) - strošek cca. 350€

2x obnova krtačk alternatorja - 100€ ... pri katerem šestaku pa tega ni?

pa mogoče še kakšna malenkost ... vsekakor pa motor (glava) še ni bil odprt, niti nič ne kaže, da bi ga moral odpirat ...

 

Je to po tvoje veliko vzdrževanja za 20 let vožnje 370kkm daleč brez, da bi kdaj ostal na cesti?

 

Po tvoje so to res jajca, ker v 20. letih še niso potrebovala tvojih delov ... :laugh

Meni je to ogromno, pomeni tamalo generalko na motorju. Jaz bi vsakemu priporocal, da enkrat pogleda cez planke in kupi nekaj japonskega iz konca 90 do konca 00 let. Potem pa po pol mio km razstavi masino in pogleda kaj je slo narobe, da avto se kar dela.


Prikaži več možnosti
    • Compact-3 je všeč