Skoči na vsebino

 

Nesmiselni avtomobilski trendi

* * * * - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1136 odgovorov v temi
V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 971
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#1

Ocitno sem jaz totalno neprilagojen in nisem sposoben slediti modernim trendom...

Moral sem se oglasiti ob prebiranju teh "ne-glede-na-vse" zagovornikov modernih vozil.

Ta tema je mišljena za vse, ki bi se radi malo spihali ob neumnostih, s katermi proizvajalci vozil nategujejo "trendi" moderne japije.

 

1. Terenec ki ne sme na teren (X5 Sdrive),...

 

Razumem razne Captur, T-Roc,... in ostali trendovski bullshit izdelke.

To so sorazmerno majhni in lahki avti, ki dajejo videz terenca, pa še ponavadi imajo pogon tam kjer je motor - torej cca 60% teže na pogonski osi.

 

Kako bi se naj torej obnesel 2+ tonski SUV z zadnjim pogonom in motorjem spredaj?!

Zakaj hudiča bi sploh tovarna ponudila to opcijo?!

Na pamet mi pade samo ena ideja: Avto prodati ne glede na vse, čepudi 30% kupcev prvo zimo obžaluje in preklinja premium znamko.

 

  Najverjetnejši scenarij:

   Torej punca, ki nima pojma o avtih gleda tv in vidi reklamo za X5. Kliče svojega tipa, ki ima še manj pojma o avtih kot ona in pač se zmenita, da je to cool avto da bosta fancy.

   Naslednji dan gresta v salon in povprašujeta po avtu. Dobita prospekt in gledata ceno, izpuste co2, stroške zavarovanja, porabo... in jima vse pade dol. To je ja vse en čisto drug razred kot njun trenutni audi a3 1.6 tdi.

  In potem se pojavi dober prodajalec in prikaže kako poceni je lahko tak avto, pa zgleda čisto isto kot "taprav terenec". Kdo pa rabi 4x4, kdo rabi motor večji kot 2.0, ampak rabiš pa veliko kripo kot je x5 ker je trendi, ker ti bodo vsi zavidali...

In fant ter punca se naslednji dan že ponosno vozita v 2x4, 2.0i x5 in sta vsa blažena kako sta zdaj cool.

 

Ampak za moje pojme funkcionira tak avto samo na suhem asfaltu, vse ostale situacije so en ogromen FAIL!

Speljevanje vzvratno v klanec po šodru, travi, bog ne daj snegu ali blatu je NO GO.

Vem ker vozim kombi ki ima klasični zadnji pogon, brez fizične špere, ampak dvojna kolesa in ESP.

Ko se enkrat kolo obrne v prazno te noben Bog ne spravi ven, razen 4x4 avta ali traktorja težjega od X5.

Torej je res očitno vredno se sramotit, da daš 50 jurjev za kao terenca, ki funkcionira samo na suhem asfaltu.

A se samo meni to zdi totalno nelogično?! Terenec, ki ga ne smeš peljati na teren ?!?

 

  Vsak enoprostorec je bolj praktičen, sediš tudi višje in je verjetno tudi boljši v snegu in mokri travi, ampak ljudje kupijo raje terenca, ki ne sme na teren, nima nobenega prtljažnika, nima prostora za 5 ljudi - totalno narobe svet v mojih očeh.

Ampak ko kruzaš okol te pa vsak ogleduje. A je res vse samo še SHOW, BUT NO GO?!

 

  Če koga moti višja poraba v 4x4 načinu pa naj naredijo part time 4WD, ki se vklopi samo po potrebi ampak ne, samo da se proda z nekimi bullshit podatki o porabi in EURO 6 normo.

 

Gledal sem malo nazaj. V 80. letih je imel Passat syncro noro dober 4wd. Dejansko boljši od quattra. V normalnem načinu 3 odprti diferenciali. Če si hotel si pa zaprl 50:50 sredinski diff in 100% špero na zadnji osi (tak pogon večino "terencev" danes samo sanja) in avto je šel povsod, dokler ni nasedel.

To je taka drvarnica - da ne bo kdo presenečen ko ga bo po zimi pustil zadaj:

 

 

Nenormalno dober zvok motorja je samo dodatni bonus!

 

 

Danes pa vse prehaja na haldex, "inteligentni 4wd" preko ABS zavor, ki v snegu in blatu sploh ne delujejo, ker nikoli ne vrtijo vseh koles naenkrat da se lahko izkoplješ. Ampak se upirajo motorju?!?

 

  A se lastnik Sdrive BMW "terenca" ne bi počutil glupo, če ga iz mokre trave, snega, mokrega makadama kot za šalo potegne 35 let star passat za jurja?

  Mislim, da je celo lastnik X5 4x4 tu gori razlagal kako ga je iz snega potegnil kot za šalo en prastari terenec, pred tem je pa njegov terenec samo trepetal na mestu...

 

  Sam nisem noben expert za 4x4 vozila. Ampak me zmeraj preseneti koliko dejansko pomeni 4x4 pogon, ki je res pogon s šperami.

  Moj Rexton je kot Sdrive, ko je v 2wd načinu. Odličen na asfaltu. Ampak vsako parkiranje nazaj v travnat hribček v 2WD z vklopljenim ESP se klavrno konča - drsenje koles, jemanje moči motorju in nikamor. Vsak usran punto lažje parkira na tak način.

 

Ko pa vklopim 4WD in izklopim ESP, pa je avto neustavljiv - to je neverjetno kakšna je ta razlika. Enkrat smo s sinovoma šli sprobat kaj tak pogon pomeni v blatu (predvidevam, da je na snegu enako). Že masten kolovoz je pri speljevanju samo potisnil zadnji konec v levo in nikamor. KO pa je 4wd vklopljen in ESP ugasnjen (enako kot prej povedano sredinski in zadnji dif. zaprt) avto "leti" po slabi podlagi.

 

A ni ravno to smisel terenskega vozila?

Ali je v prvi vrsti važno samo kako trendi je, ostalo pa ni pomembno?

 

To je na hitro to.

Prosim za konstruktivno debato ne sranje o elektroniki, asistenčnih sistemih, povezljivosti Iphona in računanju porabe na 3. decimalko natančno...

 

LP D.

 

p.s.: ....sledi debata na temo o "mikromotorčkih" v avtomobilih in "elektro-mobilnosti"....


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • OffsummeR, _peters_, SILVEKK in 2 ostalim je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 915
  • Lokacija: Neckarsulm, DE
  • Avtomobil: X3M40i, Swift Sport

#2

Govoris o 2wd x5 ki mislim da ni v ponudbi, so vsi xdrive...
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 056
  • Lokacija: Ljubljana

#3

Enostavno, sminka. Avto industrija sledi trendom.

 

Malokdo se spomni katalogov starejsih avtomobilov. Na pamet mi pridejo E23 (sedmica) kjer si imel notri vse sorte podatkov od povprecne hitrosti bata do prestavnega razmerja v posameznih prestavah ipd.. ze v e34 in e32 so bili podatki vedno bolj skopi. Danes pa imas na 12 straneh 30 slik s srecno druzino, zadnje tri so namenjene feltnam in stresnemu prtljazniku, na koncu pa trije podatki - kw, koncni hitrosti in co2 izpustu.

Danes fante en k**** zanimajo avtomobili kot avtomobili ampak kot nebodigatreba in nujno zlo. Fajn je, ce je malo elektricen, fajn, ce se ne rabi sklonit ko se fukne notri, da ima malo placa za vrecke iz zare in new yorkerja in najpomembnejse, da ga fort odplacuje.

Ce izgleda lepse kot od soseda se ena tocka vec. Kaj pise na haubi skoraj ni pomembno, saj je tako kot pri ljudeh, vsi enakopravni, vsi lepi, vsi enako sposobni. Kar je sicer dalec od resnice posebej pri ljudeh in tudi avtomobilih. Ampak slednje si sam ugotovil.


Ne vem koliko si star ampak se v devetdesetih je vsaka normalna avtomobilska znamka imela vsaj en, dva primerka avtomobila za prave dedce. Danes so povecini vsi izginili in nimajo potomcev. Zakaj? Ker jih pedri in pozensceni moski ne kupujejo.



Urejal jjjernej, 18.10.2019, 19:33.

Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 971
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#4

@airmike... če pa je ravno povod za to temo nesmisel od F15 X5 25 sdrive, ki se prodaja tu gor.

 

Evo ti link:  https://www.bmwslo.c...5-f15-sdrive25/

 

@jjjernej ...Sem letnik 1981. Me pa kar trese, ko vidim kam silijo trendi v teh zadnjih 10 letih. Tako kot si rekel v 90. so obstajale specialke, ki so zahtevale voznika z znanjem in jajcami. Zdaj pa je človek samo lutka, ki vrti volan, avto pa pospešuje in bremza tako kot pravijo senzorji.

Tudi če želiš ugasniti ESP se ta ne ugasne do konca - WTF !?!



Urejal V8-BMW, 18.10.2019, 19:47.

Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • anita_a je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 915
  • Lokacija: Neckarsulm, DE
  • Avtomobil: X3M40i, Swift Sport

#5

Pisal si gresta fant in punca v salon in gledata prospekte zato sem sklepal da govorimo o novih.

Ti SUVji so kot bi rekel leon za parkirat čez robnik. Za teren in sneg pa morajo bit gume pa gre tud brez 4x4 do neke mere..
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 169

#6

Čist si zgrešil bistvo, SUV-si so danes uspešni, ker so udobni kot limuzine, prostorni kot karavni, ob enem se jih pa kupuje predvsem zaradi višjega položaja sedenja in posledično lažjega vstopanja ter nalaganja robe, hkrati so pa še stopničko bolj varni.  Dodatno imajo še ta boli te k. efekt, ker ti ni treba pazit vsakega robnika, luknje.. Noben ne bo s tem šel na teren. Že pri Range Roverju, ki slovi po off-roadu, zapelje izven ceste šele tretji lastnik. Ob enem se pa X5 prodaja širom sveta in ponekod je sdrive čist logična izbira. Zakaj bi nekdo v sončnem LA-ju potreboval xDrive? Ali pa v Provansi? Ni razloga, res.

 

Pa zakaj misliš, da hodijo vsi v salone po X5, zato da bodo sosedi jezni? Folku dol visi, kaj si o njihovem avtu misliš ti, jaz ali njihov sosed. In čar današnjih časov je, da imaš izbiro. Ni samo bel ali rdeč Yugec. Za nekoga bo dovolj sDrive X5, drug bo šel po M-a.. A ni super, ker si lahko vsak kupi kar bi imel. Volvo prodaja tudi samo 2.0 še, pa še omejeni bodo na 180km/h končne, pa se noro prodajajo. Folk ma različne poglede in želje, čist preozko razmišljaš ko svoje aktivnosti apliciraš na celo populacijo.



Urejal neicheq, 18.10.2019, 19:56.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, -DIN-, _T_O_M_O_ in 4 ostalim je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 074
  • Lokacija: Ljubljana

#7

X5 sdrive ma se kako smisel. Samo moras bit malo bolj razgledan :-)

Na portugalskem je to najbolje prodajana izvedba. Vsi rentacari na portugalskem/spaniji/italiji ti ponudijo x5, placas premium rent, pol dobis pa 2.0 s drive. Zmaga cela za njih. In za tovarno. Se vedno lahko doplacas ko sam kupujes pa mas x drive.
Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 971
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#8

neicheq

 

SUV ima prostora in udobja kot en enoprosorec nikoli in nikdar.

 

Če hočeš bit aktiven v prostem času nabaviš SUV - pomeni 4x4.

Če hočeš prostor in udobje enoprostorca.

Če športnost in uglajenost pa limuzino.

Če si pa hardcore racer pa športni dvosed.

 

Kaj od tega že izpolnjuje X6, X5sdrive?

 

Zakaj bi pa hotel imeti neroden SUV, ki je za parkirat v mestu prevelik, glede na velikost nič prostora, zaradi velikosti in teže požrešen, izven asfalta pa neuporaben?


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


portland
portland

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 564
  • Lokacija: x

#9

neicheq

 

SUV ima prostora in udobja kot en enoprosorec nikoli in nikdar.

 

Če hočeš bit aktiven v prostem času nabaviš SUV - pomeni 4x4.

Če hočeš prostor in udobje enoprostorca.

Če športnost in uglajenost pa limuzino.

Če si pa hardcore racer pa športni dvosed.

 

Kaj od tega že izpolnjuje X6, X5sdrive?

 

Zakaj bi pa hotel imeti neroden SUV, ki je za parkirat v mestu prevelik, glede na velikost nič prostora, zaradi velikosti in teže požrešen, izven asfalta pa neuporaben?

Kje bi se ti sploh vozil z 4x4? Cela Slovenija je asfaltirana, tudi če greš kao na deželo so povsod kolovozi in že tam te lokalci grdo gledajo, kaj šele da bi zapeljal na random travnik, imaš takoj lastnika kmeta za vratom.


Prikaži več možnosti
    • Dejan.P je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 169

#10

Enoprostorcev sploh nisem omenjal, ker ni enoprostorca za 100 jurjev. Vse ostalo je neprimerljivo.

 

Aktiven si lahko na različne načine. V Španski Marbelli vržeš vejk v prtljažnik in greš do čolna. Ne gledat vse tako ozko no. Prostora ima X5 več kot karavan 5ke, uglajen je enako, športno se pa SUVi danes peljejo nenormalno. Podirajo časovne rekorde generacijo starih kupejev in limuzin, kaj več še hočeš? Pa še vedno večina išče udobje in ne športnost. Parkiraš ga pa lažje kot 5ko. Še vedno sediš pa visoko, kar je #1 nakupa SUVa. Vsi ga kupujejo iz tega razloga. Človeško mišljenje je naravnano olajšanje lajfa, že od nekdaj. Zakaj bi se matral in lezel iz avta, ko pa se preprosto in udobno poslajdaš v avto? Posteljo doma imam tudi dvignjeno, da je lažje vstat. Pa termostat na pritisk gumba, da ne kurim kaminov v vsaki sobi posebej.Sam sebe res ne bom j**** na dnevni ravni. Pretiravam. Ampak tako je, ljudje iščemo vedno udobnejše in lažje alternative, na tem sloni cel človeški razvoj.



Urejal neicheq, 18.10.2019, 20:18.

Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 469
  • Lokacija: ...

#11

Simpl! 
Proizvajalci se prilagajaju kupcem, ki si njihove nove izdelke lahko in si jih bo privoščilo. Za ostale dinozavre se jim gladko šiša, pa naj pisarijo po forumih....

 

Za konec pa vprašanje. Kaj bodo sodobni kupci kupovali, ko bo na cesti 80% SUV-jev? Tistega superiornega občutka ne bo več...?


https://youtu.be/WPMMNvYTEyI    shorturl.at/biQW0

Prikaži več možnosti
    • MIHOLD je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#12

V osnovi je to tudi meni skregano z logiko, po drugi strani pa pol sveta živi v bistveno toplejšem podnebju kot mi in ti ne rabijo 4x4 avtomobilov, no vsaj nekateri jih ne rabijo. Za njih je 4WD bedarija in če si želijo X5, boljše da ga kupijo z RWD. Meni SUV-ji sicer že v osnovi niso ne vem kako všeč in sem bolj za limuzine, imam pa v vsakem primeru raje RWD če se malo vozim, edino če bi bil stalno na cesti bi vzel AWD. Tako da je pomojem že prav, da obstajata obe opciji. Dosti bolj so neumni današnji 4WD pogoni, kot ste že sami ugotovili, edini pravi štirikolesni pogon je tisti ki ima en par koles ročno odklopljiv, tisto je daleč najboljša rešitev. Problem je pač v tem da danes štromarji delajo avtomobile in povsod vsiljujejo mehaniko namesto elektronike, kupci pa itak nimajo pojma.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • davidr je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#13

Kje bi se ti sploh vozil z 4x4? Cela Slovenija je asfaltirana, tudi če greš kao na deželo so povsod kolovozi in že tam te lokalci grdo gledajo, kaj šele da bi zapeljal na random travnik, imaš takoj lastnika kmeta za vratom.

Če se vsakodnevno ali pa vsaj enkrat tedensko voziš na relaciji LJ - KP, ga še kako rabiš. Pozimi je tista cesta zelo nepredvidljiva, kljub temu da je avtocesta so klanci zelo strmi, da ne govorim o zametih pršiča, ki jih ustvarja veter in te včasih presenetijo pri visoki hitrosti. Za te pogoje je 4WD zakon, pozimi ti ni treba nikoli nič čakat ampak se lepo zapelješ mimo vozil ki obtičijo v snegu, tudi če je treba čez zamet. Pa tudi dosti hitreje se da pozimi vozit s 4WD kot z 2WD in v dežju se avto dosti bolj drži ceste pri visokih hitrostih, če imaš seveda limuzino ali karavana 4WD. SUV-i so drvarnice s katerimi se res hitro v slabih pogojih sploh ne da vozit, limuzina + 4WD pa je pozimi čista zmaga!


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • voodoo child in anita_a uporabnikom je všeč to sporočilo


-DIN-
-DIN-

    Staro uporabniško ime: boogie

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 751
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: DoesTheJob

#14

Za danasnji promet je 2.0 cist dost, sej dirkanje in merjenje te mine. Sedis visje, da imas bolsi pregled nad nesposobnezi, prostornost, 4 pogon je pa itak bols kot spredaj. Cist kul. Pa oci mi ga bo odplacal. :-D


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 345
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#15

Imam bmw f10 in bmw x3 e83, oba sta sicer xdrive ampak je razlika v nacinu voznje obcutna. V x3 sedim visje in imam vecji obcutek varnosti kot v petki. Tud peljeta se oba avta cisto drugace, tako po ravnini v ovinke pa sploh. Glede prostornosti ne opazam nekih razlik, ceprav na prvi pogled deluje X3 bolj prostoren, sploh na zadnjih sedezih. Prtljaznik se mi v obeh zdi priblizno enako velik. Ampak pozor, primerjavo delam s 14 let staro X3. Nov X5 je par razredov visje, zato je razlika po moje se vecja, tako v prostornosti kot v nacinu voznje, kljub temu, da ni xdrive.
Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 150
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#16

Gledal sem malo na določenih straneh npr. špera stane 2 vijolici..kako je z vgradnjo nimam pojma..se strinjam z v8 da bi ''SUVi'' naj imeli potem tudi vsaj opcijo fizičnih zapor diffov..ok kul ,če je Sdrive samo na zadnje..neka..vsakomur svoje..a tisti,ki bi pa imel nevem x5-ko ali pa katerega koli terenca pa potem študira kaj..4matic,x-drive,quatro,4motion bla bla bla na koncu pa vse isti k..če je diff je diff in bi se komot lahko pač nabavila tudi ta možnost..npr. evo danes je Komotar bil v MS (Rakičan letališče 2km iz MS) pa sem malo gledal tega Forda Raptor ali kaj je..saj nima veze in me je prav pozitivno presenetilo,ko sem videl,da ima v bistvu možnost vklopa zadnje špere..hvala lepa das ist alles..vsaj to kajti že sama špera ti dosti dosti pomaga..če že ponujajo k**** palac gadgete za par k bi pa lahko še špero ponudili..pa naj se vsak vozi v svojem suvu..en v zadnjem pogonu en v sprednjem tretji pa magari trga asfalt s špero..malo pretiravam ampak zakaj so vedno izbire ''dobre in slabše'' namesto ''dobre in boljše'' če me razumete..


Prikaži več možnosti
    • OffsummeR je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 185
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#17

Izgled, izgled, izgled in še enkrat, izgled! In pa visoko sedenje. Folk kupuje z očmi! In cel svetovni marketing to ve, razen par posameznikov na tem forumu :ok2 

 

Na tem forumu nas je par 100 aktivnih uporabnikov, preostalih nekaj tisoč je pa raznih obiskovalcev, ki so se morali prijavit za objavit anketo na forumu, za pisat ZS komu, ki je v oglasih prodajal kak telefon, knjigo ali sobno kolo, ali pa so imeli pač eno vprašanje okoli avta, o katerem sicer nimajo pojma.

V Sloveniji je pa dober milijon voznikov. A imate občutek, v kakšni manjšini smo avtomobilske duše? Večina preostalih voznikov pač vozi avto zato, da so individualno mobilni, ker imajo potrebo po tem. Ne zaradi želje po vožnji. In trend gre na roko takim, ker so v večini. Zanje je avto strošek. Zato manj, kot porabi, manjši motor, kot lahko ima, pa da še toliko "gre", bolje, kot ob tem izgleda, pa če ima še asistence, ki malo pazijo namesto njih... pa to je čista zmaga za te ljudi. Ti isti ljudje seveda pišejo še zakone, tako da je to še en udarec več za ponudbo za nas, manjšino, ki želi prvinske avtomobile.


Prikaži več možnosti
    • LEO37, Straxer, anita_a in 2 ostalim je všeč


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 150
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#18

Vse imaš prav..ampak,če bi dali vsaj možnost dokupa za ''tistih nas 100'' kot ima npr Mitsubishi v L200 modelu možnost dokupa špere,če se ne motim..pač bo nevem tvoj X5 stal 95k moj pa zaradi možnosti špere par K več..saj firme tudi ne delajo plusov na flag ship modelih pa so vseeno v ponudbi


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 185
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#19

So že ugotovili, da se jim ne izplača. Tako pač je. Tudi med nami je dosti takih, ki samo govorijo, kupijo pa ne. Komu naj potem ponujajo tovarne?


Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 339
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i,Picasso,Vito,Caddy

#20

Sam ne se preveč sekirat. Če ne bi bmw pretuhtal, da se bo to prodajalo, potem ga ne bi naredili. Zame so sicer ti avtomobili, po mojem občutku brezvezen nakup izključno zaradi trenda vsaj v 80% primerov. Saj ko se ti nekdo spravi tumbat, da je kupil SUV bilo katere znamke, zato da lahko vstopi in izstoou iz avtomobila, mi izpade malo smešno
Prikaži več možnosti
    • Jerry in zok uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.