Skoči na vsebino

 

Zanesljivost X5 E53 proti E70

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
4 odgovorov v temi
mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 457
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#1

Lahko kdo pove kako je E70 zanesljiva proti stari E53?

 

Kolikor sem se pogovarjal s parimi ljudmi, vsak hvali E70 serijo, da bi naj bila dosti bolj zanesljiva, saj je napram E53 izdelana v Nemčiji. Vendar iz prve roke mi nihče ni znal povedati.

 

Iz prve roke lahko rečem za E53, da je potrebno veliko vlaganja, ko je enkrat avto star 10-15 let, če ga želiš ohraniti v dobri kondiciji, veliko je tudi plastike, ki poči ali razpoka, itd. Okoli motorja veliko ni bilo za dirati, edino počen izpušni kolektor, problematičen sesalni kolektor in čez čas obnova šob.

 

Ampak, kako je pa z E70? So kakšne serijske napake, ki se pojavljajo čez čas (kot izpušni kolektorji pri M57N)?


Freude am Fahren
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 920
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#2

Imel obe sicer je bila e53 bencinarka, vendar razlik v vzrževanju ni. Gluposti imata obe serije in teh ni malo. Ni neke teorije. Na e53 boš popravljal alumijijaste nosilce ključavnic v vrednosti 700EUR, na e70 pa boš za ta denar menjal polosovine. Itd...

 

Edina prednost v prid e70 je absolutno ZF menjalnik česar e53nima in je tveganje zato nekoliko večje.


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 386
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#3

Jaz bi lahlo marsi kaj napisal glede obeh... over all se mi zdi da je e70 vecja luknja kot e53... moram popravit predhodnika glede menjalnikov... obe seriji imata ZF menjalnik mislim pa da sta mehansko tudi ista edino SW ima e70 drugi... sam sem ssi lastil istocasno dve e70 in eno e53 in sem obdrzal e53.

Sedaj jih ima 430000km. V mojem lastnistvu od 300000km naprej sem mogu zamenjat 1x komplet vse zavore, 1x samo ploscice, potem sem zamenjal vse grelne svecke, rele grelnih sveck, 2x selen bloke, obe prednii roki pri cca 400kkm katere so bile se original, 3 vratne kljuke, dvigovalec prednjega levega stekla, 2x vse 4 letne gume to je pa to...

Pri e70kah z pol manj km pa od blazin, od vseh mogocuh senzorjev na izpuhu ki so pogoj za delovanje dpf-ja, termostate, selen bloke, hardy zglobe, grelne svecke, rele grelnih sveck, tesnila turbine, kolesni lezaji.

Nevem tudi sedaj na servisu se mi zdi da morajo ljudje bistveno vec zapravit na e70 kot na e53...

Ravno notranjost in kvaliteta izdelave se mi zdi boljsa v e53... pac se sedaj ni crickov... skoraj vsa e70 skripa sedez, vrata in sredinaka konzola... pomojem je to posledica trsega podvozja in pa vsak prvih 100kkm voznje na rft gumah katere ne obsorbirajo toliko udarcev kot navadne in potem prenasajo te udarce na podvozje oz karoserijo.

Kar zamerim e53 recimo v mojem primeru je pomankanje BT, zavore ki se ko vlece vozilo zataj 3t prehitro pregrejejo, mogoce za 200-300kg prenizka dovoljena vlecna sila to je pa to...

Aja pa porabo ima e70 1-1.5L vecjo kot e53...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 457
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#4

Hvala za oba odgovora :)

 

E53 je v lasti že osmo leto in sicer avto ni slab, ampak ga vseeno tepejo leta. Če bi naredil seznam kaj je bilo že popravljeno v tem času, bi trajalo predolgo  ... ravno kak mesec nazaj sem že tretjič razdrl zadnje luči in zbrusil in pospajkal kontakte na ležiščih žarnic, teden pred tem pa je šla črpalka pranja stekel (že druga, tokrat za zadnjo šipo). Takšna popravila so ves čas prisotna. K sreči se takšne malenkosti da popraviti v domači garaži.

Smo pa tudi že šraufali šobe (obnovitev), jermenico (1000 km od doma), avt. menjalnik. Niso ravno poceni zadeve :)

 

Kako se pa pri E70 obnese 3.0 bencinar?

Sicer glede bencinerjev sem slišal pretežno dobre stvari napram dizlu, vsaj v primerih, kjer ne delaš neke kilometrine. Od tega, da manj "tepejo" menjalnik, saj je krivulja navora drugačna, da nimaš raznoraznih filtrov in senzorjev ("le" lambda sonde), ni težav s šobami in jermenico, itd... in tudi rabljeni avti so večinoma z nižjo kilometrino oz. je vsaj manj možnosti, da so bili kilometri zbiti v preteklosti. Drži?

 

Mogoče še tole: Trenutna E53 s šport paketom je že od nekdaj trda kot lojterni voz. Kljub temu da je trenutno že na zimski obutvi 17 col in ne na poletnih 19 colskih valarjih. Sem pa vozil E53 z blazinami in moram reči, da je čisto nekaj drugega.

 

Kako je pri E70 glede udobnosti? Seveda brez šport paketa.


Freude am Fahren
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 386
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#5

Hvala za oba odgovora :)

 

E53 je v lasti že osmo leto in sicer avto ni slab, ampak ga vseeno tepejo leta. Če bi naredil seznam kaj je bilo že popravljeno v tem času, bi trajalo predolgo  ... ravno kak mesec nazaj sem že tretjič razdrl zadnje luči in zbrusil in pospajkal kontakte na ležiščih žarnic, teden pred tem pa je šla črpalka pranja stekel (že druga, tokrat za zadnjo šipo). Takšna popravila so ves čas prisotna. K sreči se takšne malenkosti da popraviti v domači garaži.

Smo pa tudi že šraufali šobe (obnovitev), jermenico (1000 km od doma), avt. menjalnik. Niso ravno poceni zadeve :)

 

Kako se pa pri E70 obnese 3.0 bencinar?

Sicer glede bencinerjev sem slišal pretežno dobre stvari napram dizlu, vsaj v primerih, kjer ne delaš neke kilometrine. Od tega, da manj "tepejo" menjalnik, saj je krivulja navora drugačna, da nimaš raznoraznih filtrov in senzorjev ("le" lambda sonde), ni težav s šobami in jermenico, itd... in tudi rabljeni avti so večinoma z nižjo kilometrino oz. je vsaj manj možnosti, da so bili kilometri zbiti v preteklosti. Drži?

 

Mogoče še tole: Trenutna E53 s šport paketom je že od nekdaj trda kot lojterni voz. Kljub temu da je trenutno že na zimski obutvi 17 col in ne na poletnih 19 colskih valarjih. Sem pa vozil E53 z blazinami in moram reči, da je čisto nekaj drugega.

 

Kako je pri E70 glede udobnosti? Seveda brez šport paketa.

To glede trdote mi je ful čudno... Res če imaš čas pri mimo pa se zapeljeva z mojim ki je trenutno še na 19kah pa s tvojim da bi primerjali... ker prav uni dan sem vozil strankinega na blazinah in 19 col in je zadeva bila ista če ne slabša... pa ji vzmetenje oz blazine delajo BP...


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti