Skoči na vsebino

 

Zanesljivost X5 E53 proti E70

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
48 odgovorov v temi
mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 458
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#1

Lahko kdo pove kako je E70 zanesljiva proti stari E53?

 

Kolikor sem se pogovarjal s parimi ljudmi, vsak hvali E70 serijo, da bi naj bila dosti bolj zanesljiva, saj je napram E53 izdelana v Nemčiji. Vendar iz prve roke mi nihče ni znal povedati.

 

Iz prve roke lahko rečem za E53, da je potrebno veliko vlaganja, ko je enkrat avto star 10-15 let, če ga želiš ohraniti v dobri kondiciji, veliko je tudi plastike, ki poči ali razpoka, itd. Okoli motorja veliko ni bilo za dirati, edino počen izpušni kolektor, problematičen sesalni kolektor in čez čas obnova šob.

 

Ampak, kako je pa z E70? So kakšne serijske napake, ki se pojavljajo čez čas (kot izpušni kolektorji pri M57N)?


Freude am Fahren
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 975
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#2

Imel obe sicer je bila e53 bencinarka, vendar razlik v vzrževanju ni. Gluposti imata obe serije in teh ni malo. Ni neke teorije. Na e53 boš popravljal alumijijaste nosilce ključavnic v vrednosti 700EUR, na e70 pa boš za ta denar menjal polosovine. Itd...

 

Edina prednost v prid e70 je absolutno ZF menjalnik česar e53nima in je tveganje zato nekoliko večje.


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 425
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#3

Jaz bi lahlo marsi kaj napisal glede obeh... over all se mi zdi da je e70 vecja luknja kot e53... moram popravit predhodnika glede menjalnikov... obe seriji imata ZF menjalnik mislim pa da sta mehansko tudi ista edino SW ima e70 drugi... sam sem ssi lastil istocasno dve e70 in eno e53 in sem obdrzal e53.

Sedaj jih ima 430000km. V mojem lastnistvu od 300000km naprej sem mogu zamenjat 1x komplet vse zavore, 1x samo ploscice, potem sem zamenjal vse grelne svecke, rele grelnih sveck, 2x selen bloke, obe prednii roki pri cca 400kkm katere so bile se original, 3 vratne kljuke, dvigovalec prednjega levega stekla, 2x vse 4 letne gume to je pa to...

Pri e70kah z pol manj km pa od blazin, od vseh mogocuh senzorjev na izpuhu ki so pogoj za delovanje dpf-ja, termostate, selen bloke, hardy zglobe, grelne svecke, rele grelnih sveck, tesnila turbine, kolesni lezaji.

Nevem tudi sedaj na servisu se mi zdi da morajo ljudje bistveno vec zapravit na e70 kot na e53...

Ravno notranjost in kvaliteta izdelave se mi zdi boljsa v e53... pac se sedaj ni crickov... skoraj vsa e70 skripa sedez, vrata in sredinaka konzola... pomojem je to posledica trsega podvozja in pa vsak prvih 100kkm voznje na rft gumah katere ne obsorbirajo toliko udarcev kot navadne in potem prenasajo te udarce na podvozje oz karoserijo.

Kar zamerim e53 recimo v mojem primeru je pomankanje BT, zavore ki se ko vlece vozilo zataj 3t prehitro pregrejejo, mogoce za 200-300kg prenizka dovoljena vlecna sila to je pa to...

Aja pa porabo ima e70 1-1.5L vecjo kot e53...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 458
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#4

Hvala za oba odgovora :)

 

E53 je v lasti že osmo leto in sicer avto ni slab, ampak ga vseeno tepejo leta. Če bi naredil seznam kaj je bilo že popravljeno v tem času, bi trajalo predolgo  ... ravno kak mesec nazaj sem že tretjič razdrl zadnje luči in zbrusil in pospajkal kontakte na ležiščih žarnic, teden pred tem pa je šla črpalka pranja stekel (že druga, tokrat za zadnjo šipo). Takšna popravila so ves čas prisotna. K sreči se takšne malenkosti da popraviti v domači garaži.

Smo pa tudi že šraufali šobe (obnovitev), jermenico (1000 km od doma), avt. menjalnik. Niso ravno poceni zadeve :)

 

Kako se pa pri E70 obnese 3.0 bencinar?

Sicer glede bencinerjev sem slišal pretežno dobre stvari napram dizlu, vsaj v primerih, kjer ne delaš neke kilometrine. Od tega, da manj "tepejo" menjalnik, saj je krivulja navora drugačna, da nimaš raznoraznih filtrov in senzorjev ("le" lambda sonde), ni težav s šobami in jermenico, itd... in tudi rabljeni avti so večinoma z nižjo kilometrino oz. je vsaj manj možnosti, da so bili kilometri zbiti v preteklosti. Drži?

 

Mogoče še tole: Trenutna E53 s šport paketom je že od nekdaj trda kot lojterni voz. Kljub temu da je trenutno že na zimski obutvi 17 col in ne na poletnih 19 colskih valarjih. Sem pa vozil E53 z blazinami in moram reči, da je čisto nekaj drugega.

 

Kako je pri E70 glede udobnosti? Seveda brez šport paketa.


Freude am Fahren
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 425
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#5

Hvala za oba odgovora :)

 

E53 je v lasti že osmo leto in sicer avto ni slab, ampak ga vseeno tepejo leta. Če bi naredil seznam kaj je bilo že popravljeno v tem času, bi trajalo predolgo  ... ravno kak mesec nazaj sem že tretjič razdrl zadnje luči in zbrusil in pospajkal kontakte na ležiščih žarnic, teden pred tem pa je šla črpalka pranja stekel (že druga, tokrat za zadnjo šipo). Takšna popravila so ves čas prisotna. K sreči se takšne malenkosti da popraviti v domači garaži.

Smo pa tudi že šraufali šobe (obnovitev), jermenico (1000 km od doma), avt. menjalnik. Niso ravno poceni zadeve :)

 

Kako se pa pri E70 obnese 3.0 bencinar?

Sicer glede bencinerjev sem slišal pretežno dobre stvari napram dizlu, vsaj v primerih, kjer ne delaš neke kilometrine. Od tega, da manj "tepejo" menjalnik, saj je krivulja navora drugačna, da nimaš raznoraznih filtrov in senzorjev ("le" lambda sonde), ni težav s šobami in jermenico, itd... in tudi rabljeni avti so večinoma z nižjo kilometrino oz. je vsaj manj možnosti, da so bili kilometri zbiti v preteklosti. Drži?

 

Mogoče še tole: Trenutna E53 s šport paketom je že od nekdaj trda kot lojterni voz. Kljub temu da je trenutno že na zimski obutvi 17 col in ne na poletnih 19 colskih valarjih. Sem pa vozil E53 z blazinami in moram reči, da je čisto nekaj drugega.

 

Kako je pri E70 glede udobnosti? Seveda brez šport paketa.

To glede trdote mi je ful čudno... Res če imaš čas pri mimo pa se zapeljeva z mojim ki je trenutno še na 19kah pa s tvojim da bi primerjali... ker prav uni dan sem vozil strankinega na blazinah in 19 col in je zadeva bila ista če ne slabša... pa ji vzmetenje oz blazine delajo BP...


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 283
  • Avtomobil: E91 320d xd

#6

In priznan mehanik pravi da je e53 boljši,mislim da ima dušo naspram e70
Jzt sam glih vmes prišel na idejo da prodam e91 2009 320xd in si kupim e53..
2005/6 letniki pod 200tkm( vem da noben ne verjame, ampak obstaja tudi eden z 90tkm in Kosta 12t €..)
Kok je to zdaj pametna ideja sam Bog ve..
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 425
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#7

Glej 2005 ker 2006 ma ze dpf in pac se ena zadeva ki je potencialen strosek
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 283
  • Avtomobil: E91 320d xd

#8

To se itak za 250€ zrihtat pa maš mir
Baje da nima vpliva na co2 pa se poleg tega v At se ne kontrolirajo to na tehničnem...
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 256
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#9

A je obstajal 4.6 v E53?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 425
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#10

A je obstajal 4.6 v E53?


Je ja
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 319
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

In priznan mehanik pravi da je e53 boljši,mislim da ima dušo naspram e70
Jzt sam glih vmes prišel na idejo da prodam e91 2009 320xd in si kupim e53..
2005/6 letniki pod 200tkm( vem da noben ne verjame, ampak obstaja tudi eden z 90tkm in Kosta 12t €..)
Kok je to zdaj pametna ideja sam Bog ve..

Jaz tega niti slučajno nebi naredil. Sem šel enkrat gledat eno E53 z malo km (mislim da 160.000 ali nekaj takega) in je menjalnik čudno delal, ni bilo pravega filinga. Do zdaj še nisem vozil E53 da bi se v njej počutil dobro, v E70 sem se boljše, čeprav mi tudi ta krava ne sede najbolj. Če boš nabavil E53 za 12k eur boš naredil 100.000 km in jo boš lahko prodal samo še za 4.000, se pravi teoretično lahko izgubiš 8.000 eur v enem ali dveh letih, pa še vzdrževanje ni všteto zraven. To je popolna neumnost. Zakaj, zato ker je E53 roko na srce kar trpežen avto, edino kar je lahko malo večji strošek je menjalnik, tega pa obnoviš za 2.500 eur recimo in imaš mir. Druge stvari so poceni, motor je enak kot v E60, skoraj vse kar se tiče motorja prav tako, deli so praktično zastonj, upoštevat moraš samo etorejev nasvet in kupit avto brez DPF-ja. Za 4.000 eur dobiš solidno E53 3.0d, čeprav jaz bi na tvojem mestu raje vzel E70. Pojdi jih malo testirat, boš videl kaj ti bolj sede.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 458
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#12

Ne mislim ravno smetiti teme, ampak če slučajno kdo išče dober E53 primerek, me lahko kontaktira... :)

 

Na avtu je bilo porihtano vse, kar je treba po 14 letih oz. skoraj 300k km, od sesalnega/izpušnega kolektorja, obnovljen avt. menjalnik, podvozje uštimano, tudi zavore nič ne tresejo in še dolgo ne bodo (hiba E53 - gor so novi OEM diski in ploščice). Zamenjana sta tudi oba žarometa preko kaska (vse original BMW) - eden je bil počen, drugi pa je nekaj hotel zamakati. Skratka bil je ljubiteljsko vzdrževan in vožen in ne doteran do konca, potem pa hop prodaja, kot je marsikateri. Z avtom se lahko še vedno gre in pelje nekam 3000 km brez pomislekov. Usnje je še vedno mehko in praktično brez razpok, saj je bilo redno mazano in negovano. Za nejeverne Janeze je zraven še seznam popravil v zadnjih 9 letih lastništva, ki ni kratek, je pa notri zabeležena vsaka malenkost od novih metlic brisalcev in novega parkirnega senzorja do obnove menjalnika.

Opreme ima cca. 90% vse možne, tudi ogrevane zadnje sedeže in navigacijo z najnovejšimi mapami.

 

Cena je sitnica in ne bo ravno 4k EUR, ampak pretiraval tudi ne bi. Ampak verjemi, da se na tak avto z malo nesreče že ob nakupu vrže še kar htiro enkrat toliko kot je bila nabavna cena ali še več, če ne vzame res dobro ohranjenega (in vzdrževanega) primerka.


Freude am Fahren
Prikaži več možnosti
    • etore je všeč


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 283
  • Avtomobil: E91 320d xd

#13

Pa fora je v tem k ne delam ogromno km pa ne mi predlagat benzinarja...tam nekje do 20tkm na leto..
In seveda ne bom kupil tega za 12t€
Mam par markiranih za 7-8000 z 190tkm
Sicer avto se kupuje v At in ne v SLO..
Ko sam prodao e46 m Sportpaket Al kako že 2003 in kupo e91 isto m Sportpaket 2009 nisem več čutil tistega filinga...
Mislim da bi z e53 ta filing spet nazaj dobil..
Vzdrževanje z plačo od 3jurja ni problem, tudi ni problem kupit kaj novejšega,sam ne verjamem jzt več v BMW, razen old school..
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 425
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#14

Kako bos pa uredil DMV?
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 411
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#15

Če prav razumem, je on v Avstriji in ga DMV ne zanima.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 283
  • Avtomobil: E91 320d xd

#16

Jp
Celovec
Sam najdo enega k bi se menjal pa bi mi dal 1000€ sam nima pa pdc ,kar ne pride vpostev..2004 ,190tkm po VIN številki naj bi imeli šport paket ,notri oranžni šport sedeži streho ima črno...
Screenshot_20191113-121423.png
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 256
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#17

Nekaj takega:

https://m.mobile.de/...40.html?ref=srp

169kkm, pise da je unfallfrei, se malo se cena spusti in uvozi. Kolko so dajateve je vprasanje, ne vec kot 25% pomojem. Da pa ne govorim o tuning potencialu M57n motorja :mljask

Urejal MajoR, 13.11.2019, 13:46.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 596
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#18

A res noben ne bere.... :crazy

 

V Celovcu živi in ne rabi uvažat. 

 

Drugače pa bi bile dajatve kar lepo 35% :beer


LP
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 256
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#19

Seveda mora uvazat, sej Nemcija in Avstrija niata isti drzavi :crazy
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • DreamBMW je všeč


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 283
  • Avtomobil: E91 320d xd

#20

Hahaha fantje ne splača se uvažat avta z tako ceno
To je pač en poskus da vidim kaj to vsi govorijo da je lepše vozit se..
V famijo je pred kratkim prišel f25 in ni to slabo, parkrat sam pa vozil e53 1300 km v eno smer in ni bilo slabo..
Prikaži več možnosti