Skoči na vsebino

 

2007 E60 530d space-grey metalic

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
47 odgovorov v temi
helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#1

Predstavljam...

2007 530d aut, datum proizvodnje 21.5.2007, kupljen 21.6.2007 pri Selmar Celje, sem 2. lastnik. Transparentna vsa servisna zgodovina, prva leta na Selmarju, kasneje Veno, vse sem tudi prevril in je tako, kot mora bit. Sedaj ima 291500 km.

Garažiran, nikoli karamboliran in je celoten v prvi barvi z izjemo sprednjega odbijača. Dnevno vožen relacija CE-LJ in to se zelo pozitivno pozna.
Pri 241k je bila preventivno menjana veriga ,obnovljena turbina.
Mehansko je v top kondiciji, je pa res, da se konstantno vlaga zajeten denar za vzdrževanje...

Od opreme ima: električno nastavljive memory komfortne sedeže v konjak barvi, gretje le teh, avtomatsko 2 consko klimo, tempomat z funkcijo samodejnega zaviranja, M športni usnjen volan, bixenon žaromete, tovarniško temnjena zadnja stekla, Dvd, parksenzorji spredaj, zadaj, original Bmw gumijasti tepihi+tekstil, vgrajena skrita vlečna kljuka Westfalia.
Kar se tiče opreme pogrešam navigacijo, velik ekran in šibedah-še najbolj.

Nameščene so 17 col original Bmw Style 116 alu platišča z novimi zimskimi gumami, zraven še 18 col original Bmw Style 247 z gumami letnimi gumami, ki bodo naslednjo sezono potrebne menjave.

Popravila, ki sledijo: sprednji in zadnji odbijač sta površinsko poškodovana, zato, bo potrebno barvanje. Razmišljam, da bi ga celo v M optik oblekel, samo se ne morem odločiti... Vaše mnenje?

 




 


Pripete slike za predogled

  • IMG_20191028_134631.jpg
  • IMG_20191028_134653.jpg
  • IMG_20191028_134712.jpg
  • IMG_20191028_134737.jpg
  • IMG_20191028_134752.jpg
  • IMG_20191028_135105.jpg
  • IMG_20191028_135124.jpg
Prikaži več možnosti
    • fp4492, BMW_V10, panki_86 in 2 ostalim je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 878
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#2

lep...naj ti služi


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 858
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#3

Lepotec. Še en primerek FL modela, z PFL sedeži  :) Zgleda, da so jih res po 9/2007 začeli vgrajevati.

Mi lahko poveš, zakaj šibedah pogrešaš? Čisto iz firbca. Ga imam, pa sem ga točno 2x odprl od kar imam avto, pa še to za 2min, ker mi je pihanje šlo na živce. 

Sva si blizu s kilometri :D

Menjalnik si kaj rihtal (olje,filter?)


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#4

Ja, sem bral o teh sedežih ravno danes in zgleda, da je re tako ja...

Servis menjalnika sem naredil ravno včeraj, bil je nazadnje pred 100k. In sicer prvič z mašino, ki izpere menjalnik, oz. v celoti izprazni, saj, ko izpustiš olje še nekje 5 l starega olja ostane v menjalniku.
Bil sem zraven pri postopku... zanimivo, na Selmarju ni bilo tako "profi" saj nimajo te mašine.

Šibedah? Imel sem navado, odprtega na "oberliht" zgolj za prezračevanje, pa še pihalo ni nič. Meni je top.

Pripete slike za predogled

  • IMG_20191028_183233.jpg
  • IMG_20191028_184852.jpg
  • IMG_20191028_190034.jpg
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 858
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#5

Lepo, se ti zdi, da po menjavi kaj drugače prestavlja?


Prikaži več možnosti


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#6

Malenkost bolj grobo, vendar to je posledica resetiranja, ko se zadaptira, bo bolje, vsaj takošne imam izkušnje z prejšnjimi.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 167
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#7

Po resetu adaptacij, je obvezno potrebno naredit učenje menjalnika po ZF postopku. Drugače nikoli ne bo lepo prestavljal. ZF postopek je opisan na njihovi strani. Seveda pa to velja v kolikor je bil z testerjem narejen reset menjalnika, oz brisanje adaptacij menjalnika.

 

 

Re-Learning the Adaptations
The most important part of resetting transmission adaptations is the re-learn process. Refer to the process below to see the re-learn procedure your vehicle needs after its transmission adaptations have been reset.
Before starting this procedure, ensure the following conditions have been satisfied;
1) The adaptation values have been cleared 2) The error memory codes, if any, have been read, recorded and cleared 3) ATF temperature is 122F or above (adaptations will not learn if not)
1. Step 1 Adaptation Re-Learn Procedure (D-Mode) 1) From a standstill, accelerate the vehicle in D Mode with very light throttle (15-25% if monitoring pedal angle with MHD) to 4th gear 2) Continue to accelerate with light throttle (20-40%) to 6th gear 3) Let the vehicle coast to ~25mph, then slow the vehicle to a standstill with light brake application 4) With the brakes applied and the vehicle at a standstill, wait for 10 seconds 5) Repeat steps 1-4 for 9 cycles, then proceed to Step 2 below (M-Mode)
 
 
 
 2. Step 2 Adaptation Re-Learn Procedure (M-Mode) 1) With the shifter in M Mode, accelerate the vehicle to ~30mph and select 3rd gear 2) Continue driving for 2 miles 3) Accelerate the vehicle to ~45mph and select 5th gear 4) Using light throttle, accelerate to 50mph and then coast to ~40mph without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 5) Accelerate to 55mph and select 6th gear 6) With light throttle, accelerate to 65mph then coast to 50mph without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 7) Select 3rd gear and repeat steps 1-6 for 5 cycles, then coast to a standstill and proceed to Step 3 below
 
 
3. Step 3 (Shift Confirmation) 1. With the vehicle at a standstill, shift from “N” to “D”, wait 5 seconds then shift back into “N” 2. Repeat this for 4 cycles, then 3. Shift from “N” to “R”, wait 5 seconds then shift back into “N” 4. Repeat this for 4 cycles, then 5. Check error memory to ensure there are no codes
 
 
This concludes the basic procedure for re-learning the transmission adaptations. Please keep in mind that the transmission will continue to learn over the next few days to completely learn itself into the new parameters and shift quality will continue to improve. Drive the vehicle as normal. 
 


Urejal dragan klep, 29.10.2019, 22:36.

Prikaži več možnosti


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#8

Pred kratkim pa poseg v sodelovanju z @TIN:
-odstranitev DPF-ja
-Chip tuning stage 1, DPF, EGR off

Naredili so mi pri CSS PERFORMANCE TUNING in sem zelo zadovoljen.

Sedaj ima na valjih 287KM in 629.5 Nm@2454rpm... V 95% se vozim komfortno, vendar v 5%.... Uffff, res gre dobro.


Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20191029_224047.jpg

Urejal helmut, 29.10.2019, 22:58.

Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#9

 

Po resetu adaptacij, je obvezno potrebno naredit učenje menjalnika po ZF postopku. Drugače nikoli ne bo lepo prestavljal. ZF postopek je opisan na njihovi strani. Seveda pa to velja v kolikor je bil z testerjem narejen reset menjalnika, oz brisanje adaptacij menjalnika.

 

 

Re-Learning the Adaptations
The most important part of resetting transmission adaptations is the re-learn process. Refer to the process below to see the re-learn procedure your vehicle needs after its transmission adaptations have been reset.
Before starting this procedure, ensure the following conditions have been satisfied;
1) The adaptation values have been cleared 2) The error memory codes, if any, have been read, recorded and cleared 3) ATF temperature is 122F or above (adaptations will not learn if not)
1. Step 1 Adaptation Re-Learn Procedure (D-Mode) 1) From a standstill, accelerate the vehicle in D Mode with very light throttle (15-25% if monitoring pedal angle with MHD) to 4th gear 2) Continue to accelerate with light throttle (20-40%) to 6th gear 3) Let the vehicle coast to ~25mph, then slow the vehicle to a standstill with light brake application 4) With the brakes applied and the vehicle at a standstill, wait for 10 seconds 5) Repeat steps 1-4 for 9 cycles, then proceed to Step 2 below (M-Mode)
 
 
 
 2. Step 2 Adaptation Re-Learn Procedure (M-Mode) 1) With the shifter in M Mode, accelerate the vehicle to ~30mph and select 3rd gear 2) Continue driving for 2 miles 3) Accelerate the vehicle to ~45mph and select 5th gear 4) Using light throttle, accelerate to 50mph and then coast to ~40mph without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 5) Accelerate to 55mph and select 6th gear 6) With light throttle, accelerate to 65mph then coast to 50mph without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 7) Select 3rd gear and repeat steps 1-6 for 5 cycles, then coast to a standstill and proceed to Step 3 below
 
 
3. Step 3 (Shift Confirmation) 1. With the vehicle at a standstill, shift from “N” to “D”, wait 5 seconds then shift back into “N” 2. Repeat this for 4 cycles, then 3. Shift from “N” to “R”, wait 5 seconds then shift back into “N” 4. Repeat this for 4 cycles, then 5. Check error memory to ensure there are no codes
 
 
This concludes the basic procedure for re-learning the transmission adaptations. Please keep in mind that the transmission will continue to learn over the next few days to completely learn itself into the new parameters and shift quality will continue to improve. Drive the vehicle as normal. 
 

 

Tega nisem naredil, kaj predlagaš :confused


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 858
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#10

Tega nisem naredil, kaj predlagaš :confused

Tudi jaz ne  :eek


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 547
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Lepa petka, kaksna imas letna platisca?
Prikaži več možnosti


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#12

Lepa petka, kaksna imas letna platisca?

18 col original Bmw Style 247


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 547
  • Lokacija: Ljubljana

#13

18 col original Bmw Style 247


Lepa, te mika da bi si kupil 19 col za poletje?
Prikaži več možnosti


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#14

Samo v primeru da bi ga v M optik oblekel. Imaš kak predlog?


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 547
  • Lokacija: Ljubljana

#15

Trenutno imam 17col za letno... pa se malo spogledujem z 18,19col, tvoje so mi take lepe :)
Na m pase style 127 zelo dobro pa tudi style 172...
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#16

 

Po resetu adaptacij, je obvezno potrebno naredit učenje menjalnika po ZF postopku. Drugače nikoli ne bo lepo prestavljal. ZF postopek je opisan na njihovi strani. Seveda pa to velja v kolikor je bil z testerjem narejen reset menjalnika, oz brisanje adaptacij menjalnika.

 

 

Re-Learning the Adaptations
The most important part of resetting transmission adaptations is the re-learn process. Refer to the process below to see the re-learn procedure your vehicle needs after its transmission adaptations have been reset.
Before starting this procedure, ensure the following conditions have been satisfied;
1) The adaptation values have been cleared 2) The error memory codes, if any, have been read, recorded and cleared 3) ATF temperature is 122F or above (adaptations will not learn if not)
1. Step 1 Adaptation Re-Learn Procedure (D-Mode) 1) From a standstill, accelerate the vehicle in D Mode with very light throttle (15-25% if monitoring pedal angle with MHD) to 4th gear 2) Continue to accelerate with light throttle (20-40%) to 6th gear 3) Let the vehicle coast to ~25mph, then slow the vehicle to a standstill with light brake application 4) With the brakes applied and the vehicle at a standstill, wait for 10 seconds 5) Repeat steps 1-4 for 9 cycles, then proceed to Step 2 below (M-Mode)
 
 
 
 2. Step 2 Adaptation Re-Learn Procedure (M-Mode) 1) With the shifter in M Mode, accelerate the vehicle to ~30mph and select 3rd gear 2) Continue driving for 2 miles 3) Accelerate the vehicle to ~45mph and select 5th gear 4) Using light throttle, accelerate to 50mph and then coast to ~40mph without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 5) Accelerate to 55mph and select 6th gear 6) With light throttle, accelerate to 65mph then coast to 50mph without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 7) Select 3rd gear and repeat steps 1-6 for 5 cycles, then coast to a standstill and proceed to Step 3 below
 
 
3. Step 3 (Shift Confirmation) 1. With the vehicle at a standstill, shift from “N” to “D”, wait 5 seconds then shift back into “N” 2. Repeat this for 4 cycles, then 3. Shift from “N” to “R”, wait 5 seconds then shift back into “N” 4. Repeat this for 4 cycles, then 5. Check error memory to ensure there are no codes
 
 
This concludes the basic procedure for re-learning the transmission adaptations. Please keep in mind that the transmission will continue to learn over the next few days to completely learn itself into the new parameters and shift quality will continue to improve. Drive the vehicle as normal. 
 

 

Zanimiv postopek. Jaz po update-u novih map XHP vozim 80km/h zelo nežno po mestu (to so navodila od XHP Flashtoola), pa je vse OK, čisto lepo menjava. Mogoče pa da je pri XHP SW postopek učenja drugačen.


Prikaži več možnosti


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#17

Mi lahko kdo razloži nekaj glede ključa in home lights...

1) Odklenem, ključ v kontaktno režo, start...ključ ne gre ven....ko ugasneš avto, ga odstranim iz kontaktne reže in ga lahko ponovno prižgem brez da ga vstavim, zaklenem prižgan avto...?

2) Kako se aktivira home lights, nastavljene imam na 60sec, vendar, ko zaklenem, mi nikoli ne gorijo?

:-D

 


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 858
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#18

1.) Ne razumem točno kaj misliš? Ključ daš v režo, pritisneš zavoro in klikneš START/STOP. Potem spelješ in se voziš. Ko se ustaviš daš v P, zopet tipka START/STOP, nato pa ključ pritisneš noter in tako potem skoči ven. Nimaš ga kaj pulit ven  :laugh  Je pa res, da ga lahko prižgeš menda tudi, ko je ključ izven reže, če v nekem kratkem časovnem presledku po odstranitvi ključa vžgeš avto (valet function)-če greš v hotel in pustiš, da ti preparkirajo avto ali nekaj takšnega.

 

2.) na to pa ti ne znam odgovorit, ker nisem še nikoli probal vklapljati.


Prikaži več možnosti


helmut
helmut

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 309
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E60 530d

#19

to, tooo, lahko ga prižgeš brez, da daš ključ ponovno v režo... Sem mislil, da imam key less go :-D


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 858
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#20

Bo kar key less go  :ok2 . Glede na to da imaš memory sedeže, bi ti moralo tudi volan odmakniti, ko daš ključ ven  :) Drugače malo pobrskaj v nastavitvah.


Prikaži več možnosti