Skoči na vsebino

 

P: E34, 530dT, 1992

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
6 odgovorov v temi
E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 155
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#1

Znamka: BMW

Model:  serija 5 E34

Letnik 1. registracije:  1992

Dejanski letnik vozila (leto izdelave):  1992

Barva vozila: Alpinweiss / Bela

Tip menjalnika: Ročni, 5 prestav

Moč motorja: 142kW

Kilometri: 357.000

 

Realnost kilometrov: ne vem

 

Oprema vozila (seznam): 

 

  • el. pomik prednjih stekel
  • samozatemnitveno notranje ogledalo
  • mrežasta pregrada tovornega prostora
  • nasloni za roke
  • vzglavniki na zadnji klopi
  • meglenke
  • ročna klima
  • senzor zunanje temp.

 

Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): /

 

Tehnične napake vozila:

 

  • zračnost končnika stabilizatorja na levi strani (priporočljivo menjat oba, strošek materiala 15-30eur max)
  • potrebno popravilo vlečnega ušesa na zadnjem odbijaču
  • potrebno popravilo kablov zadnjih prtljažnih vrat (nekje prekinjeni), posledica: okvirček stekla se ne odpira, gretje zadnjega stekla in brisalec ne delata
  • spoj karterja in motorja masti (potrebno sneti karter, ga zravnat-pobrusit, na novo zatesnit in zmontirat)
  • priporočljiva menjava zadnjih vzmeti ker sta različni (imam nadomestek)
  • pranje vetrobrana ne dela (potrebno popraviti kabelčka, ki gresta na pumpico)
  • klima ne dela (zaradi menjave motorja je bila potrebna tudi menjava kompresorja klime, ki pa ima drugačne priključke. Kar pomeni potrebo po predelavi cevi. Vse priključke in cevi potrebne za to že imam prirpavljene in označene, samo do podjetja, ki se ukvarja z npr. hidravličnimi cevmi je potrebno iti in se zadeva uredi).
  • diagnostika javlja LMM (priložim drugega)

 

Vizualne napake vozila:

 

  • buške in praske, ki pridejo tekom 27ih let
  • plastičen prag zadaj desno malenkost odlomljen in popraskan
  • lak v slabšem stanju, popikan pokrov motorja
  • zametki rje na robovih vrat (namazani z wurthom, da se upočasni širjenje)
  • usnje na sedalnem delu šoferjevega sedeža počeno po šivu (popravljivo)
  • piksli na števcu za prikaz kilometrine odmirajo (ko je hladno se vidi, ko je toplo se vidi zelo slabo)

 

Pretekla omembe vredna popravila:

 

V bližnji preteklosti je bil deležen sledečih posegov/del:

 

Pred 2018:

  • končniki
  • vztrajnik
  • prednji amortizerji Sachs
  • preoblečen strop (ni narejeno za 10)

 

2018: 

 

  • prednja meglenka, senzor zunanje temp. (februar)
  • olje in lamele v diferencialu (februar)
  • menjava „pametne šobe“ in glave na Bosch črpalki M51 (marec)
  • en par aluminijastih prednjih rok Meyle (julij 2018)
  • vezni krmilni drog/jarem med končniki (poletje)
  • prednji levi kolesni ležaj SKF (poletje)
  • ________________________________________
  • menjava motorja na M57D30 (jesen)
  • turbina GT2260 iz e60 (vakumsko krmiljena - jesen)
  • mikro jermen + vse rolice + napenjalci (jesen)
  • termostat (jesen)
  • tesnila šob (jesen)
  • oringi v ceveh vode (jesen)
  • tesnila sesalnega kolektorja (jesen)
  • egr delete (na sesalnem in izpušnem kolektorju - jesen)
  • zračni filter „gobica“ + "cold air intake" cev na turbino, iz nerjavečega jekla (december)
  • vgrajen števec za „boost“ (december)
  • na novo oblečen mt2 volan (zima)

 

2019:

  • nova lamela sklopke od e39 TDS in potisna plošča M57 (januar)
  • nadgradnja zavor spredaj na e31 850i 324x30mm (maj)
  • nadgradnja zavor zadaj na e32 750i 300x20mm, ventilirane (maj)
  • nove zavorne obloge spredaj + zadaj ATE + senzorji obrabe (maj)
  • novi zadnji zavorni koluti E34 M5 3.6 (maj)
  • nov set oblog ročne zavore (maj)
  • menjan drug par prednjih rok „železnih“ Meyle (junij)

 

Moj opis vozila:

 

Karavani mi v osnovi niti malo ne sedejo, e39 mi je na primer totalno mimo. Ta e34 mi je bila pa tako grda, da mi je zaradi tega postala zanimiva oz. sedaj lahko rečem, da mi je izjemno všeč. Oblika je zelo značilna za osemdeseta in devedeseta. V poplavi e39 touringov sem takrat kupil e34, ker je še enostavnejši od e39, redkejši, meni osebno (sedaj) lepši in je narejen na platformi limuzine (zavore, amortizerji, zadnji most itd.). Torej se ne pelje nič slabše. Velika večina delov je tako kompatibilnih, kar močno olajša življenje. Po VIN-u je avto glede opreme skoraj gol. Sedaj je boljše naložen od povprečne e34 pri nas.

 

V osnovi je karoserija 1992 520i m50, v katero je bila kasneje prestavljena popolnoma vsa tehnika iz 1994 525tds in seveda opravljena homologacija (leta 2016). Avto je vseskozi služil kot daily in to opravlja še danes pri meni. Dodatno homologirana so še platišča z gumami deljenih dimenzij 235/45ZR17 (8Jx17AH2 ET20) spredaj in 255/40ZR17 (9Jx17AH2 ET22)

 

Meni je služil kot daily, dokler ni prejšnji motor (tds) odšel po gobe. Takrat sem se odločil za zelo obsežen poseg menjave motorja na M57D30. Čeprav je šla v to gora denarja in ogromno časa ter živcev mi ni žal. Avto je povsem drugačen in kot prerojen. Poraba je manjša kot pri prejšnjem motorju, navora in moči pa dosti več. Za darovanje se je uporabila e39 530d letnik 2001 s 194KM. Določeni deli so se uprorabili tudi od Opel Omege z M57d25 motorjem. Kot je npr. servo črpalka, ekspanzijska posoda in pokrov ventilov (ker je tako več prostora in omogoča „CAI“). Avto ima narejen „straight pipe“ od turbine pa do zadnjega odbijača (iz nerjavečega jekla). Zvok je zelo dober. Do sedaj se ni še ničesar čipalo, čeprav ima ogromno potenciala po prirastku moči ravno zaradi narejenih predelav (med drugim tudi večje turbine). Avto je prišel k meni konec leta 2017 brez rje, nato pa sem po lanski zimi opazil, prve zametke, ki bi jih bilo pametno sanirati sedaj preden bodo preobsežni ali pa enostavno avto čez zimo odjaviti. Drugače se snega ne boji. Špera deluje odlično in v kombinaciji z dobrimi gumami in pritisnjenim pedalom za plin lahko prideš praktično povsod, razen tam kjer so ostri/ozki zavoji in je treba čisto upočasniti.

 

Diagnostika vozila je mogoča. Elektriko je @AlfainBwm naredil tako, da se s testerjem pride tako v motor kot tudi v vse ostale e34 module. Ena izmed slabosti swapa pa je, da števec za trenutno porabo in tempomat ne dela, zaradi razlik v elektroniki. Najenostavnejša rešitev je vgradnja univerzalenga tempomata.

 

Zakaj avto sploh prodajam? Ker je življenje prekratko, da bi vozil eno in isto in bi rad probal še kaj drugega, čeprav vem, da kamorkoli se obrnem, ko sčasoma pridem nazaj na bmw, ker drugje pač tega kar iščem za tak denar ni.

 

Po dogovoru dodam:

 

  • letni set platišč
  • zimski set platišč
  • športne električne sedeže v črnem usnju z gretjem
  • komplet za vgradnjo električnega pomika zadnjih stekel
  • komplet original zadnje vlečne kljuke + zadnji odbijač s pokrovom za priklop
  • prednji odbijač v originalnem stanju (brez izreza za intercooler)
  • prednji odbijač s pranjem žarometov
  • e34 touring karoserijo s sanirano rjo in s komplet M tech odbijači in pragovi + FL havba in maska + panoramsko strešno okno. Avto na športnih vzmeteh s prednjimi zavorami od 540i.
  • dodaten komplet rezervnega panoramskega strešnega okna
  • zadnja prtljažna vrata za karavana (za rezervo) seveda brez rje
  • ogromno drugih rezervnih delov za e34, ki so se mi tekom let nabrali
  • style 21 ali style 20 platišča
  • style 37 platišča

 

 

 

"Cukri":

 

  • sredinska konzola tovarniško oblečena v usnje (extended leather)
  • mt2 volan 370mm na novo preoblečen z M šivi
  • črni usnjeni sedeži z gretjem
  • Facelift notranjost (armatura, vratne tapete z lesom) vse zelo lepo ohranjeno, tapete nikjer ne odstopajo
  • original E34 gumijasti predpražniki
  • potovalni računalnik
  • alpine avtoradio (CD, bluetooth, aux, usb ipd.)
  • močnejši vsi zvočniki originalnih dimenzij (pod blendo se sploh ne opazi, da je bilo kaj menjano)
  • vgrajen 1200W ojačevalec v prtljažni prostor (kjer pride dvigalka)
  • možnost hitrega priklopa „tube“
  • zadnja 12V vtičnica
  • špera (nove lamele, dodan še en par in menjano olje)
  • M tech prednji stabilizator
  • glavni zavorni cilinder od e32 (debelejši)
  • prednje zavore od 850i 324x30mm
  • zadnje zavore od e32 750i 300x20mm in diski od e34 m5 3.6
  • letna platišča ACT Germany, letnik 91, 8,5Jx16 ET10 spredaj in 9,5Jx16 ET14 zadaj
  • original style 5 15“ rezerva
  • rolo prtljažnega prostora
  • tempomat
  • zimski komplet style 5, 8Jx16 ET20
  • original BBS ključ za pokrove
  • nižje in trše vzmeti
  • FL oziroma M tech pragovi in spodnje letvice na vratih

 

zagotovo sem še kaj pozabil.

 

Cena:

 

izhodiščna 6000€ (seveda odvisna od tega kaj vse gre zraven avta).

 

Avtomobil brez dodatne opreme samo s 3.0d motorjem (torej brez: mt2 volana, usnjene konzole, špere, platišč, avtoradija, ojačevalca, večjih zavor, itd.) dam za pičlih 3500. Namesto prej navedene dodatne opreme bodo nameščeni originalni/navadni kosi. Zakaj ta možnost? Ker ostajam v e34 vodah in vem, kako težko in drago sem prišel do teh "cukrov" in jih žal ne morem podarjat. Zakaj ravno 3500eur? Ker tako kaže matematika. Recimo da imaš srečo in m57 swap z večjo turbino in vso periferijo dobiš za 1000. 1000€-1500 stane delo, da ti motor nekdo vgradi, zveže elektriko, naredi vse nosilce, izpuh, poveže in predela vse cevi in naredi obsežen servis. Skupaj torej 2000-2500€. Dodatnih 1000€ pa cenim avto z vsem novim materialom na njem.

 

Nadaljna pogajanja seveda ob ogledu, če je kupec resen sem prepričan, da se nekaj uspeva dogovorit.

Menjave zaenkrat še ne pridejo v poštev, ker še sam ne vem točno kaj bi e34 sploh lahko nadomestilo.

 

Slike notranjosti sledijo po odobritvi oglasa.
 

 

Kontakt:

 

031-518-815


Pripete slike za predogled

  • IMG_2733.JPG
  • IMG_6223.JPG
  • IMG_6225.JPG
  • IMG_6226.JPG
  • IMG_6227.JPG
  • IMG_6228.JPG
  • IMG_6231.JPG
  • IMG_6258.JPG
  • IMG_6260.JPG
  • IMG_6263.JPG
  • IMG_6359.jpg
  • IMG_6363.JPG
  • IMG_6365.JPG
  • IMG_6368.JPG
  • post-16844-0-86303500-1515508889.jpg
Prikaži več možnosti
    • XIN, Colt in portland uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 155
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#2

Še nekaj hitrih slik notranjosti.


Pripete slike za predogled

  • IMG_6243.JPG
  • IMG_6241.JPG
  • IMG_6238.JPG
  • IMG_6232.JPG
  • IMG_6236.JPG
  • IMG_6237.JPG
  • IMG_6247.JPG
  • IMG_6244.JPG
  • IMG_6249.JPG
  • IMG_6254.JPG

Urejal E39-530d, 01.11.2019, 11:26.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in Colt uporabnikom je všeč to sporočilo


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 861
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#3

Tale avto sem si pogledal kake dva tedna nazaj, ko še ni bil »uradno« naprodaj.

 

Mikal me je že od avgusta, ko je padel namig o morebitni prodaji, saj mi je ideja novejšega, modernega (po jerryjevo »najboljšega bmw motorja ever«) in zmogljivejšega motorja v klasičnem pakiranju zelo kul. Avto tako bolj gre in manj žre, pa še vedno ohranja karakter poznih 80ih, ko so bili avti še pregledni, enostavni, glasni in s polnim gepekom duše.

 

Vse pohvale Domnu za dobro izpeljan projekt transplantacije in zelo detajlen opis tule v oglasu. Avto sem peljal bolj turistično, zato polovico napak ne bi opazil. Kapo dol za iskrenost. Seveda vsak, ki kupuje 20+ oz. 27 let star avto, ki ni garažna kraljica in je bil uporabljen za dejanski namen izdelave: vožnja – ve, da bo kaj še za poštimat. A dosti tega so »malenkosti« ki niti nimajo veliko učinka na vozniško izkušnjo..

Okej, končniki imajo vpliv, a nasplošno volanski mehanizem ni tako natančen kot pri E39, je pa zaradi Omeginega serva volan presenetljivo mehkejši. Seveda E34 krmilja ne moreš primerjati z modernimi avti, sam lahko primerjam kvečjemu z RDW Volvotom, in je na bmwju seveda precej boljši.

 

Vožnja je bila čvrsta a vseeno udobna, največja poslastica je pa motor. Ker ni bil popolnoma segret, pa ker ne poznam toliko štajerskih cest, najbrž nisem dobil pravega vtisa zmogljivosti, a gre zelo fino. Pripomore tudi pretočen in glasen izpuh ki doda občutek, da gre še bolj. Bremz ali špere nisem sprobaval, sem verjel, da gre tudi dobro počez.

 

Vizualno je avto, kot opisano, v nekem srednjem stanju. Malo mehurčkov rje se kaže, ni pa kritično.

Znotraj je solidno, usnje je ok (nisem ljubitelj).

 

Zdej, za avto se trenutno nisem odločil iz večih razlogov. Prvo bi moral v promet spravit trenutnega touringa. Drugo mi moral kupiti manjši avto za punco, ker se ji E34 nikakor ne dopade (pravi tudi, da ropota kot traktor). Na nek način sem vesel, da je bila zraven (ker me je držala na realnih tleh), da drug način ne (enkrat si želim imeti E34). Tretje - ima tudi manjši (ožji) prtljažnik kot E39, pa manjko klime in ostalega udobja… je pa zato 10x bolj zabaven za vozit.

Potem…en projektni (bolje rečeno pčdčbč avto: pokrit čepeč pod drevesom čakajoč na boljše čase) avto že imam.

In še: Neke morebitne življenjske spremembe se kažejo pred vrati, kjer stara vozila niso prioriteta.

 

Vkolikor se mi najdejo kakšne opcije, letim po njega, vendar bi se zmenil s prodajalcem za neko bolj osnovno verzijo, cukri mi ne pomenijo veliko, imel bi ga bolj kot sleeper varianto. Če pa se ne najdejo, pa vseeno želim srečno prodajo, sigurno je zelo dobra osnova za zanimiv in dinamičen youngtimer.

 

@E39-530d: hvala za čas, oprosti za pozen odgovor, upam da se malo oddolžim z bumpom teme :)


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 155
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#4

Ni problema.

Btw ker opažam da me veliko ljudi sprašuje glede intercoolerja. Imam prednji odbijac v lepem stanju katerega se da zamenjat z obstojecim, hladilnik zraka pa pomaknit nazaj in se tako ne vidi vec nicesar. Je pa potrebno narediti kak nosilček in skrajšati/zamenjati kakšno cev.
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 155
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#5

Avto gre od hiše na zimskem setu style 5, 16col za 5300eur.


Prikaži več možnosti
    • mapetpun je všeč


58f20
58f20
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79
  • Avtomobil: Tvoja mama

#6

Čestitam za M57 swap. Odličen winterwagen, kakršen koli drug potencial v tej E34 pa subjektivno ne vidim.


swg.jpg

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 155
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#7

Čestitam za M57 swap. Odličen winterwagen, kakršen koli drug potencial v tej E34 pa subjektivno ne vidim.


Jaz sem se vozil konstantno skozi vse leto. Tudi kolega (lastnik pred mano se je). In tudi drugo leto se nameravam ce se ne proda. Edino cevi za klimo bom dal naredit ob prvi priliki.
Prikaži več možnosti