Skoči na vsebino

 

Enduro tako ali drugače

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
146 odgovorov v temi
RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#1

Sem iskal, pa ne našel namenske teme.

 

Koliko nas je aktivnih na tem področju?

Cross country, hard, extreme,..?

 

Gre kdo na peteline? Tujina?..


Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#2

Ali bo letos Tar? Seleša ne bi gnjavil...

 

Aja, objavljeno je https://www.facebook...zvezaslovenije/

https://www.facebook...zvezaslovenije/



Urejal RobertH, 03.02.2021, 19:09.

Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 765
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#3

Kaj za eno bestijo pa furas?

Se na tekmah kdo fura s 450 krosom ali so 300 2t ze standard?

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#4

Jaz imam sedaj Husqvarno TE 510... v preteklosti imel EXC 450, EXC 525, EXC 350, Gas Gas 250 2t... sin imel tri Bete 300 2t, sedaj na Shercotu...

300 2t je za najbolj napredne.... aktualna 350 4t pa dober kompromis ... za dinozavre pa kaj v stilu 525, 530, 510.... 


Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 765
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#5

Kako si pa kej zadovoljen s huso. To je tam.letnik 2012-13 predvidevam. So kaki problemi s 510? Kako je z deli za husqvarne iz tega obdobja preden jih je KTM kupil? Se dobi vse?

Glih neki kupujem v temu rangu pa nisem nic odlocen. Krosi so konkretno cenejsi od primerljivih enduro motorjev.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#6

Servisni material ni problem (amortizacija, zavore, motor, sklopka, ...), plastike dobiš aftermarket... ja, za kakšen menjalnik, drugo specifiko pa zna biti neugodno. Je pa tako, da ogromno delov paše is SWM 500 (in 300 na 310 Huso).....

Za enduro vožnjo (ali cross county) je cross pogojno uporaben.... sklopka, razmerja prestav, štarter, tačka, geometrija, hlajenje,... če se voziš po nekih srednjih terenih še gre. Hard je pa razlika orgromna, extreme pa ne tudi poizkusiti s cross. Ko si z močmi pri koncu, je štarter zlata vreden, ko se zaplezaš je ventilator obvezen, ali pa postaneš parnik... torej, vse je odvisno od ambicij. Jaz želim da ima navor že ugasnjen... in mu odpustim okornost napram 2t kobilicam....

 

 

Kako si pa kej zadovoljen s huso. To je tam.letnik 2012-13 predvidevam. So kaki problemi s 510? Kako je z deli za husqvarne iz tega obdobja preden jih je KTM kupil? Se dobi vse?

Glih neki kupujem v temu rangu pa nisem nic odlocen. Krosi so konkretno cenejsi od primerljivih enduro motorjev.


Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ je všeč


anzo
anzo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 880
  • Lokacija: Šk. Loka - Kranj

#7

Servisni material ni problem (amortizacija, zavore, motor, sklopka, ...), plastike dobiš aftermarket... ja, za kakšen menjalnik, drugo specifiko pa zna biti neugodno. Je pa tako, da ogromno delov paše is SWM 500 (in 300 na 310 Huso).....
Za enduro vožnjo (ali cross county) je cross pogojno uporaben.... sklopka, razmerja prestav, štarter, tačka, geometrija, hlajenje,... če se voziš po nekih srednjih terenih še gre. Hard je pa razlika orgromna, extreme pa ne tudi poizkusiti s cross. Ko si z močmi pri koncu, je štarter zlata vreden, ko se zaplezaš je ventilator obvezen, ali pa postaneš parnik... torej, vse je odvisno od ambicij. Jaz želim da ima navor že ugasnjen... in mu odpustim okornost napram 2t kobilicam....


Kateri model vozis sherco-ta? Ga imam tudi sam (sef-r 300)pa se nismo nic srecal v bliznjih gozdovih, res pa da ne delam veliko ur-ni casa
Brzina, je naša vrlina.
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#8

Kateri model vozis sherco-ta? Ga imam tudi sam (sef-r 300)pa se nismo nic srecal v bliznjih gozdovih, res pa da ne delam veliko ur-ni casa

Tamal ima istega Shercota... 2015...


Prikaži več možnosti


Relanium
Relanium

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 139
  • Lokacija: Zeleni kos Slovenije
  • Avtomobil: F3x

#9

... za dinozavre pa kaj v stilu 525, 530, 510.... 

Ne ti z dinozavri!!  :fight 

525 je še zmer super motor  :ok2


Prikaži več možnosti
    • RobertH je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 600
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#10

Eno bogokletno vprašanje v tejle temi, pozna kdo kakšnega KTM 525 XC Quada, ki bi se prodajal. Na trgu jih ni nič..


Prikaži več možnosti


janez79
janez79

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Vače
  • Avtomobil: BMW E46 320dT

#11

Ve kdo za KTM Freeride 250 R ali pa novejši 4T?


Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 592
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: M2C

#12

Freeride ni najbolj posrečena zadeva. Morda raje beta xtrainer....

 

Poizkusi oba, pa boš videl...

 

Drugače pa, hja, sem bil prvo leto na Taru, je bilo kar naporno kar se tiče vremena in večernih aktivnosti  :-D


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


janez79
janez79

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Vače
  • Avtomobil: BMW E46 320dT

#13

Freeride ni najbolj posrečena zadeva. Morda raje beta xtrainer....

 

Poizkusi oba, pa boš videl...

 

Drugače pa, hja, sem bil prvo leto na Taru, je bilo kar naporno kar se tiče vremena in večernih aktivnosti  :-D

Lepo da ju poznate. Mi napišete kaj so plusi in minusi?


Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#14

Lepo da ju poznate. Mi napišete kaj so plusi in minusi?

Če tehtaš do 70 kg in si do ene 173 cm... je lahko povsem ok. Vse ostalo pa ne razmišljaj o tem. Sem se na kratko peljal, najprej sprednje vilice... niso dorasle nalogi (mojemu privlaku zemlje)...


Prikaži več možnosti


Relanium
Relanium

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 139
  • Lokacija: Zeleni kos Slovenije
  • Avtomobil: F3x

#15

Ne vem za freeride, ampak WP vilice se povečinoma vse dajo prilagajat (menjaš fedre za trše/mehkejše), tud zadnjo fedro. Vsaj EXCji so v osnovi iz fabrike nastavljeni za nekje 80kg voznika, zato če imaš 100kg in dosti menjuješ motorje rabiš na vsakem menjat vsaj fedre (če voziš za kakor je namenjen da se vozi). Če si pa še bolj zahteven, pa ventile v vilicah oz kupiš boljše vilice.
Kakorkoli pa kolikor poznam KTMe, pašejo zadeve tud za 15 let nazaj vse križem med vsemi možnimi modeli, tako da ena menjava vilic/feder/križev/karkoli_te_moti nebi smela predstavljat prevelike tehnične težave.Itak si mora vsak motor prilagodit sebi in svoji vožnji.
Če so finance, je pa drugo. Je drag šport tole.



Urejal Relanium, 04.02.2021, 23:46.

Prikaži več možnosti


janez79
janez79

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Vače
  • Avtomobil: BMW E46 320dT

#16

Ne vem za freeride, ampak WP vilice se povečinoma vse dajo prilagajat (menjaš fedre za trše/mehkejše), tud zadnjo fedro. Vsaj EXCji so v osnovi iz fabrike nastavljeni za nekje 80kg voznika, zato če imaš 100kg in dosti menjuješ motorje rabiš na vsakem menjat vsaj fedre (če voziš za kakor je namenjen da se vozi). Če si pa še bolj zahteven, pa ventile v vilicah oz kupiš boljše vilice.
Kakorkoli pa kolikor poznam KTMe, pašejo zadeve tud za 15 let nazaj vse križem med vsemi možnimi modeli, tako da ena menjava vilic/feder/križev/karkoli_te_moti nebi smela predstavljat prevelike tehnične težave.Itak si mora vsak motor prilagodit sebi in svoji vožnji.
Če so finance, je pa drugo. Je drag šport tole.

WP vilice so tudi enostavne za servisirati. Zanimivo kako vsak vse redno servisira, ko pa podreš vilice, je pa noter žlička marmelade.


Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 592
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: M2C

#17

Jaz sem kot slabost mislil manjko nožnega zaganjača (kurbla). Mislim da na nobenem freeridu nisem videl kurbla. Zgodbe izpred parih let, ko jim je na novem KTM motorju odpovedal štarter, kurbla pa ni, niso redke.

 

Sicer pa z modelim letom 2021 skorajda noben proizvajalec nima več serijsko nožnega zaganjača.
 


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 600
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#18

A Freeride modela KTM nima več ponudbi, ali ga samo ne najdem? Tudi rabljenih nič.


Prikaži več možnosti


janez79
janez79

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Vače
  • Avtomobil: BMW E46 320dT

#19

Pri enduro motorjih je štarter kar nuja.... mislim, da nam je vsem jasno kje pride prov. Pri crossih je vse podrejeno čim manjši teži. Vilice pri krosu so narejene za cross proge, tam so skoki lahko brutalni...


Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 978
  • Lokacija: ...

#20

Štarter je nuja, ampak tudi kurbel mora biti.... Malo pade napetost pa ima 4t (cca 500 ccm) hitro težave... z dekompresorjem ali brez...prvi brez kurbelna je bil pomoje BMW - Kymco in nato je Husqvarna pod BMW lastništvom).


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.