Skoči na vsebino

 

Nasveti ob nakupu prvega BMW - E90/E91

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#1

Pozdravljeni,

nekako sem se odločil, da za naslednji avto vzamem BMW, in sicer Bmw Serija 3, karavan, letnik cca 2010.

 

Prosim vas, sploh tiste z izkušnjami, če mi lahko svetujete, pomagate, komentirate, saj Bmw-ja prej še nisem imel.

Zanima me mogoče, kakšni so stroški rednih servisov, na kaj je treba biti pozoren, in na splošno, kako se vam zdi ta avto in stroški povezani z njim.

 

Mogoče kakšna priporočljiva avto hiša, z rabljenimi.. (Lj in okoli..)

 

Pripravljen sem dati cca 8.000 eur..

 

Za vse nasvete, informacije, komentarje že v naprej hvala!

 

(če sem slučajno zgrešil, in dal temo pod napačno rubriko se opravičujem..)

 

Lp


Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#2

Precej nam boš olajšal delo, če napišeš na katero motorno izvedbo (in opremo) ciljaš. :)


Prikaži več možnosti


Teo Samsa
Teo Samsa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 59
  • Lokacija: Ilirska Bistrica
  • Avtomobil: Bmw 330xd

#3

Sam si lastim e91 330xd 2006l
Servis me pride okoli 150€ ( usi filtri in olje)
So pa motorji dokaj uzdržljivi in nimajo problemou z pocanjem ketne kot nekatiri 2.0 motorji. Priporočam ti xdrive pogon ker je razlika med zadnjim pogonom zelo velika se posebej v mokrem ali pa po snegu.
Ce pa hoces malo vec prostora uzami bmw 5. Razlika v ceni ni velika
Prikaži več možnosti


Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#4

Precej nam boš olajšal delo, če napišeš na katero motorno izvedbo (in opremo) ciljaš. :)

Ja, seveda, to sem res pozabil napisat. Oprema mi niti ni (zelo) pomembna, glede mašine pa nevem, kaj je vredu in kaj ne. Nekateri pravijo dizel, drugi bencin. Jaz bi imel vsaj 150 konjev.

Sem pa gledal da jih je veliko dizel 177 konjev..


Sam si lastim e91 330xd 2006l
Servis me pride okoli 150€ ( usi filtri in olje)
So pa motorji dokaj uzdržljivi in nimajo problemou z pocanjem ketne kot nekatiri 2.0 motorji. Priporočam ti xdrive pogon ker je razlika med zadnjim pogonom zelo velika se posebej v mokrem ali pa po snegu.
Ce pa hoces malo vec prostora uzami bmw 5. Razlika v ceni ni velika

Ja, tudi jaz gledam nekaj takega.. mogoče vseeno malo mlajšega.

Pri katerem serviserju/servisu?

Moj kolega je imel serijo 5, mislim da 2000 letnik, okoli 200 konjev, bencin. Pravi da je bil močno drag..(bencin, registracija, zavarovanje...)


Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#5

Letniki okrog 2000 so bili tudi izjemno nagnjeni k rjavenju (tega ti raje ni povedal, hehe).


Prikaži več možnosti


Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#6

Letniki okrog 2000 so bili tudi izjemno nagnjeni k rjavenju (tega ti raje ni povedal, hehe).

hehe, ne, nisem nikoli niti imel namena da bi kupil 5 2000 letnik..


Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


SHAdOW
SHAdOW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 109
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW e90 320d ®

#7

Za servise ti je že Teo povedal in to drži isto za 2.0d oz. še malo manj.

Sicer se pri mojem ter 160.000 km odločam ali bi ga prodal ali pa imel še nekaj časa.

Izredno nizki stroški vzdrževanja in dober performance.

Če imaš željo vsako leto plačevali več cestnine in večjo porabo izvoli k večjim motorjem.

 

Te zgodbice o verigi so napihnjene do konca, imel sem dva  avta z identičnim motorjem in nobenih problemov.

Glej samo da so km realni in redno servisiran. Recimo sem delal preventivne oljne servise na eno leto, kljub zelo majhni kilometrini.

V glavnem kako delaš z avtom, tako ti bo vračal. Če ga boš zlorabljal, bo on zlorabljal tebe.



Urejal SHAdOW, 07.11.2019, 13:54.

Prikaži več možnosti


Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#8

Za servise ti je že Teo povedal in to drži isto za 2.0d oz. še malo manj.

Sicer se pri mojem ter 160.000 km odločam ali bi ga prodal ali pa imel še nekaj časa.

Izredno nizki stroški vzdrževanja in dober performance.

Če imaš željo vsako leto plačevali več cestnine in večjo porabo izvoli k večjim motorjem.

 

Te zgodbice o verigi so napihnjene do konca, imel sem dva  avta z identičnim motorjem in nobenih problemov.

Glej samo da so km realni in redno servisiran. Recimo sem delal preventivne oljne servise na eno leto, kljub zelo majhni kilometrini.

V glavnem kako delaš z avtom, tako ti bo vračal. Če ga boš zlorabljal, bo on zlorabljal tebe.

Ja se popolnoma strinjam. Kaj pa ti voziš, 320? Kateri letnik? Jaz tudi nimam želje po 330 recimo.. mi je med 150 in 180 konji čisto vredu.

Zakaj prodati pri 160.000?

Ko gledam 320ke okrog 2010 letnik so recimo med 220.000 in 300.000, v grobem.. tudi so izjeme seveda. A je to preveč kilometrov...?


Prikaži več možnosti


V0RT3X
V0RT3X

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 273
  • Lokacija: slo

#9

Za 8k bi mogu dobit že lepo 2009+, upam da gledaš tudi mal na to kakšno opremo si želiš.

 

Za orientacijo recimo, ta je šel za cca 7k in 181kkm: https://www.bmwslo.c...1-320da-xdrive/


Prikaži več možnosti


Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#10

Za 8k bi mogu dobit že lepo 2009+, upam da gledaš tudi mal na to kakšno opremo si želiš.

 

Za orientacijo recimo, ta je šel za cca 7k in 181kkm: https://www.bmwslo.c...1-320da-xdrive/

Tole mislim da je že prodano, na avto.net oglas ne obstaja več..

 

Aja, ja, narobe prebral.



Urejal Blaž1234, 07.11.2019, 14:59.

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 540
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Olje 8x8,50€+komplet mahle filtri 80€+1delovma ura= 178€, to ti je redni servis...

Oz. Ce ne kupujes sam delov pa racunaj tako 8lx12,5€+180€+40€=320€

Oljne servise delaj na 15k km, avto ker je dizel prvih 15-20km vozi do 2rpm dokler se ne segreje. Naceloma pa delajo avti tako kot morajo, ob predpostavki da kupis ohranjen in redno serviseran avto.
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 521
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#12

Sam si lastim e91 330xd 2006l
Servis me pride okoli 150€ ( usi filtri in olje)
So pa motorji dokaj uzdržljivi in nimajo problemou z pocanjem ketne kot nekatiri 2.0 motorji. Priporočam ti xdrive pogon ker je razlika med zadnjim pogonom zelo velika se posebej v mokrem ali pa po snegu.
Ce pa hoces malo vec prostora uzami bmw 5. Razlika v ceni ni velika

Ti imaš motor M47 in nimaš problemov z verigo.

 

.Ja, tudi jaz gledam nekaj takega.. mogoče vseeno malo mlajšega.

Pri katerem serviserju/servisu?

 

Ti pa boš imel probleme z verigo. Seveda v primeru če še ni zamenjana. 


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 540
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Ti imaš motor M47 in nimaš problemov z verigo.
 

Ti pa boš imel probleme z verigo. Seveda v primeru če še ni zamenjana.


Kaksen problem z verigo, pac vracunas v nakup zamenjavo pa si miren za naslednjih 200k km. Najvec problem z verigo je zato ker folk mejna olje po intervalu na 30k in startstop sistem... da bi avto bil od novega brez startstop in interval na 15k km verjami da tudi o verigah nebi bilo ne duha ne sluha
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


SHAdOW
SHAdOW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 109
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW e90 320d ®

#14

Blaž jaz imam 320 limo. 163km motor 2x.
Če boš delal dosti km 300.000 km avte ne gledaj. 200.000 km je skrajna meja.
Pa potem imej v denarju nekaj rezerve za kakšen nepričakovan strošek.
Jaz sicer kupujem rabljene z cca 130.000km in stari 5 let ali manj.
Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 717
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#15

Kaksen problem z verigo, pac vracunas v nakup zamenjavo pa si miren za naslednjih 200k km. Najvec problem z verigo je zato ker folk mejna olje po intervalu na 30k in startstop sistem... da bi avto bil od novega brez startstop in interval na 15k km verjami da tudi o verigah nebi bilo ne duha ne sluha

Takega ima moj oče. Od novega na 15k km, izklopljen s&s pa da vidimo kaj bo pokazal čas. Pri naslednjem servisu na cc 180k km bom dal pomerit raztezek pa bom primerjal s svojim pri teh kilomtrih.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#16

Olje 8x8,50€+komplet mahle filtri 80€+1delovma ura= 178€, to ti je redni servis...

Oz. Ce ne kupujes sam delov pa racunaj tako 8lx12,5€+180€+40€=320€

Oljne servise delaj na 15k km, avto ker je dizel prvih 15-20km vozi do 2rpm dokler se ne segreje. Naceloma pa delajo avti tako kot morajo, ob predpostavki da kupis ohranjen in redno serviseran avto.

In kako veš da je avto ohranjen, če se seveda na to ne spoznaš? Prodajo ti lahko lih kar čjo, pod "dobro ohranjen avto"..


Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 850
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#17

In kako veš da je avto ohranjen, če se seveda na to ne spoznaš? Prodajo ti lahko lih kar čjo, pod "dobro ohranjen avto"..

S sabo pelješ nekoga, ki se malo več spozna od tebe.


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


Blaž1234
Blaž1234
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#18

Blaž jaz imam 320 limo. 163km motor 2x.
Če boš delal dosti km 300.000 km avte ne gledaj. 200.000 km je skrajna meja.
Pa potem imej v denarju nekaj rezerve za kakšen nepričakovan strošek.
Jaz sicer kupujem rabljene z cca 130.000km in stari 5 let ali manj.

Jaz delam malo kilometrov.. recimo cca povprečno med letom 60km na dan..

Ja, tudi jaz bi vzel s 130k pa 5 let starega, samo z nekje 8.000 eur to ne gre..


Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 237
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#19

Lahko pa kontaktiraš avto-elite d.o.o.

to je naš forumaš etore, in pri njemu kupiš avto ker:

1. bo sigurno mehansko v odličnem stanju

2. imaš garancijo na nakup

3. to da se ne spoznaš in kupiš od nekoga ki ima dober renome je zame priceless (razni preprodajalci na avto.net ti obljubijo vse živo)

 

Če pa imaš kakega kolega, ki pozna bmw avte, pa ve kaj gledat, pol pa srečno pri iskanju (pa še tu nisi 100% da te ne nategnejo).


Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 540
  • Lokacija: Ljubljana

#20

In kako veš da je avto ohranjen, če se seveda na to ne spoznaš? Prodajo ti lahko lih kar čjo, pod "dobro ohranjen avto"..


Vizuelno znas oceniti ce je lepo ohranjen?
Ce vidi da pa pocohan volan, rocke plastike v notranjosti ti to pove da ima slab odnos do avta. Kar se tice mehanike, ce ti je avto ok , se pelje ok gres do kaksnega dobrega mehanika da si vzame cas in avto pregleda.
Prikaži več možnosti
    • Blaž1234 je všeč