Skoči na vsebino

 

Nakup E92 320i ali E60 520i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
21 odgovorov v temi
georgy23
georgy23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5

#1

Pozdravljeni. Zanimam se za nakup BMW-ja, letnik 2008-10. Letno naredim nekje med 10-12000 km, zato sem se odločil za bencinski motor. Zanima me, če ima kdo kakršno koli izkušnjo s tema motorjema in na kaj moram biti pozoren pred nakupom.


Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 654
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#2

Kolikor sem se doslej vozil z E60 in vgrajenim motorjem 2.2i, ti svetujem vseeno vzeti nekaj močnejšega, ker je avto s konkretno metražo in kilažo, motor pa ne posebej zmogljiv. 


Prikaži več možnosti


georgy23
georgy23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5

#3

Kako pa je kaj z verigami pri bencinarjih?


Prikaži več možnosti


hermes
hermes

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 426
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: bmw

#4

E60 l.08 nima 2.2 motorja, ampak je štirivaljni 2.0 motor. Gre za N43 motor, o katerem je že precej napisano na forumu. Na kratko: težave s piezzo  injektorji, NOX senzorjem,...


Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


georgy23
georgy23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5

#5

E60 l.08 nima 2.2 motorja, ampak je štirivaljni 2.0 motor. Gre za N43 motor, o katerem je že precej napisano na forumu. Na kratko: težave s piezzo  injektorji, NOX senzorjem,...


Kaj so mogoce te tezave pri novejsih letnikih istega modela bile odpravljene?
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 443
  • Lokacija: Ljubljana

#6

Kaj so mogoce te tezave pri novejsih letnikih istega modela bile odpravljene?


Kupi 530i bo boljsa izbira, poraba bo ista pa avto se bom km premaknu za razliko od 520i
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 733
  • Lokacija: Ljubljana

#7

Ja, ja pozabljas, da je cestnina za 3.0 motor 300eur letno in to ljudje gledajo. Pa se vozis se danes z elektricnim biciklom hitreje kot 90% ljudi. Ergo.


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#8

Med 2.0 in 3.0 je 120€ razlike v cestnini, ne vem kaj lahko boljšega delaš celo leto za ta denar kot pa voziš 3.0....
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • Jerry, velikomalo, XIN in 3 ostalim je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 443
  • Lokacija: Ljubljana

#9

Ja, ja pozabljas, da je cestnina za 3.0 motor 300eur letno in to ljudje gledajo. Pa se vozis se danes z elektricnim biciklom hitreje kot 90% ljudi. Ergo.


Dejansko folk nezna vozit, kot da imajo 0.5 motor ampak pustiva to :)

Definitivno rajsi glej 530i ali pa 525i moror kjer je se “poceni” registracija
Prikaži več možnosti


georgy23
georgy23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5

#10

Dejansko folk nezna vozit, kot da imajo 0.5 motor ampak pustiva to :)
Definitivno rajsi glej 530i ali pa 525i moror kjer je se “poceni” registracija

Ta dva motorja sta glede verige in NOx senzorja manj problematicna, kot pa 520i?
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 938
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#11

Glede verige pomoje ja.

 

Malo več imaš na tej strani: http://mywikimotors.com/n53b25/

 

Veliko o N53/N43 motorjih pa na tem blogu (ki je mnogo več kot samo stran za prodajanje NOx emulatorjev):

https://bimmerprofs.com/blog/

Veliko prolemov oz rešitev problemov lahko najdeš pod iskanjem.

 

p.s. sicer bi tudi jst rajši gledal šestvaljnika. 3.0.. Jst imam 2.5 v E39, pa je sicer za normalno vožnjo čisto dovolj, ampak ko se ti pa zalušta malo stisnit, ali pa na AC koga prehitet...ali se ti ne da gnat v obrate, kjer ima moč, potem rajši glej za večjo kubaturo. Da ne govorim o mirnosti teka R6 :)


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 124
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#12

Ta dva motorja sta glede verige in NOx senzorja manj problematicna, kot pa 520i?

Ne.

Kupi raje 3.0. Ker stroški vzdrževanja bodo skoraj enaki vrjemi mi. NOx senzor imata enak. Cena je okoli 580e zanj. Injektorji so enaki (ok pri 3.0 imaš dva več).

Samo na tvojem mestu bi raje gledal za modeli z N52 motorjem.


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 763
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Ne.

Kupi raje 3.0. Ker stroški vzdrževanja bodo skoraj enaki vrjemi mi. NOx senzor imata enak. Cena je okoli 580e zanj. Injektorji so enaki (ok pri 3.0 imaš dva več).

Samo na tvojem mestu bi raje gledal za modeli z N52 motorjem.

N52 je res boljša opcija če ga dobiš, mislim pa da N52 v FL (LCI) modelu ni obstajal, so bili vsi že novejši in malenkost občutljivejši N53. Tako da georgy23, če ti FL veliko pomeni počakaj na kako dobro 530i letnika 07-10, če ne pa poišči letnik 06 z N52 strojem, mislim da se en tak ravnokar prodaja na avtonetu.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 124
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#14

Aja, sem spregledal, da išče FL bencinarja. Potem pa N43/N53 ne uide. Najdi takega, ki je imel injektroje menjane z novimi. Tako boš že precej prišparal.
Prikaži več možnosti


Domen98
Domen98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: GrandScenic Privilegeluxe

#15

Hmh a atmosferski bencinski motor ma tudi šobe, sem mislu da majo to samo turbo dizl in benz motorji?

malo pleha, malo žice i dobiješ Opelice

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#16

A ti o resno? Ali je bilo mišljeno kot zajebancija?

 

Seveda ima vsak motor na notranje izgorevanje z elektronskim vbrizgom injektorje, katere se pravilno slovensko imenuje šobe. Šobe ima pa čisto vsak, še mopedi imajo šobo v vplinjaču, samo da tu ne gre za elektromagnetni injektor, ampak je čisto navadna "diza".


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 786
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#17

Tako kot je napisal loty, vsi imajo šobe. Starejši motorji imajo navadne injektorje v sesalnem kolektorju. Injektorji v sesalnem k. ustvarjajo mešanico zraka in goriva, katera pride v motor skozi sesalne ventile. Pri tem sistemu je vse bolj "trotl" ziher, tlaki vbrizga so majhni v bistvu takšni kot jih sprovede bencinska črpalka v rezevoarju goriva.

So te pa forumašu opozarjali za te novejše motorje z direktnim vbrizgom v valje. Tam je vse drugače, sistem je skoraj enak sodobnem CR dieslu. Skozi sesalne ventile prihaja samo zrak, gorivo pa se pod visokim tlakom vbrizga direktno v izgorevalni prostor (identične šobe kot pri dieslu), tlaki so ogromni šaj je zunaj na motorju še dodatna visokotlačna črpalka (enako kot pri dieslu). Prednost tega sistema je bolj nadzorovano vbrizgavanje goriva in s tem manjša poraba ter boljše zmogljivosti. Slabost pa kot si sam ugotovil, vse je kul dokler dela..
Prikaži več možnosti
    • Domen98 je všeč


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 031
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#18

Hmh a atmosferski bencinski motor ma tudi šobe, sem mislu da majo to samo turbo dizl in benz motorji?


Ne samo to... Tudi visokotlacno pumpo imajo (n43/n53), ki tudi lahko zafrkava.
Prikaži več možnosti
    • Domen98 je všeč


Domen98
Domen98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: GrandScenic Privilegeluxe

#19

A ti o resno? Ali je bilo mišljeno kot zajebancija?
 
Seveda ima vsak motor na notranje izgorevanje z elektronskim vbrizgom injektorje, katere se pravilno slovensko imenuje šobe. Šobe ima pa čisto vsak, še mopedi imajo šobo v vplinjaču, samo da tu ne gre za elektromagnetni injektor, ampak je čisto navadna "diza".



Ma ne res nism vedu, nism nek poznavalec mehanike, sam zato sem vprasu ker mi je dost folka rekl raj kup npr, atmosferski benz motor kokr pa turbo dizla ( za manjse avto do 2.0), da kao nebom meu problema da ni turbine pa šob in pol sem skoz avtomatsko mislu da majo samo turbo motorji šobe...

malo pleha, malo žice i dobiješ Opelice

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 786
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#20

Še eno vprašanje še za nekoga ki je bolj tehnično podkovan kot jaz. Npr. če v CR diesla po pomoti naliješ bencin, je nevarnost da bo zaribala visokotlačna črpalka. To pa zaradi tega ker plinsko olje maže, bencin pa celo izsuši površino oz. deluje ravno obratno na kovinske dele v črpalki. Kako je potem to rešeno z bencinarji in sistemom direktnega vbrizga v valje? 


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.