Skoči na vsebino

 

VW Touareg okvara

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
50 odgovorov v temi
roxiso
roxiso

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: puconci
  • Avtomobil: VW TOUAREG

#1

Pozdrav vsem,

 

evo se obračam še na vas; mogoče bo imel kdo res "tapravo" rešitev, ker res več nevem, kaj oziroma komu verjet...

Torej:

Sem lastnik VW TOUAREGa 3.0 tdi (180 kW), letnik 2012, prevoženih 170.000 km... Težava se mi je prvič pojavila na avtocesti, ko sem ga cca 45 min priganjal na cca 180 km/h (to za ta avto vsekakor ne bi smel biti problem) ampak kot kaže je... no in zgodilo se je, da je temperatura kar naenkrat bila na 130C.... ko sem ga dal v PARKING, takoj temperatura na 90, ko ga dam spet v DRIVE gre temp spet takoj na 130 (v 1 sekundi)....  Ga seveda odpeljemo z avtovleko, menjajo termostate ter hladilnik olja in se vozim cca 20 dni....vse OK... 

Zgodi se kar naenkrat, da avto preneha gret kabino-notranjost-piha le mrzel zrak-temp. motorja 90 OK...  Zamenjali vakuumsko črplako, ki bi naj bila krivec za to; zadeva greje 3 dni, potem spet odpove... Grem na servis (pooblaščen), računalnik ne javi NOBENE napake.-nič... predvidevajo, da je ventil za REST funkcijo dotrajan-preverimo  in ventil deluje OK... Peljem še na druge servise, kjer mi eni zatrdijo, da je EGR ventil, spet drugi da je tesnilo glave (na kateri strani motorja verjetno le Bog ve)...

Da dodam, da mi TEMPERATURA ob vžigu (popolnoma hladen motor) narase na 90 C v roku 60 sek (absolutno prehitro) ter da temperatura niha glede na obrate motorja (ko se segreva); dam gas ter se poveča, spustim obrate ter pade nazaj na 50 C... ni logike... Druga taka zadeva je, če stisnem cev (da prekinem pretok hladilne tekočine v motorju) začne ogrevat notranjost kabine-zakaj je temu tako ne vem, ter tudi serviserji nimajo pojma...

 

Ima morda kdo takšne-podobne izkušnje, kaj bi to lahko bilo... Nekateri menijo, da gre za vodno črpalko-premajhen pretok...

 

hvala že v naprej!


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 141
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#2

A si dal original vodno pumpo? Sem že imel isti primer na drugi znamki...resila je samo original roba

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 419
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#3

VW imajo že tradicijo defektov temperaturnih senzorjev, ste preverili najbolj osnovno??


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 965
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#4

Glih to sem hotel napisat.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 624
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#5

Senzor temperature kot prvo, termostat kot drugo.
Temperatura ne more tako hitro narasti, to je menda logično.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


roxiso
roxiso

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: puconci
  • Avtomobil: VW TOUAREG

#6

Hmm-glede na to, da je bil avto na raznih servis, so verjetno preverili temperaturni senzor... tudi tester ni pokazal nobenih napak (kar bi po vsej verjetnosti moral, v primeru, da je T senzor  okvarjen )....  Termostati so zamenjani.  Ravno jutri sem dogovorjen za menjavo vodne črpalke /seveda sporočim rezultate...

Drži, da temperatura ne more tako hitro narasti / zakaj pa nihanje obratov motorja vpliva na nihanje temperature (daš gas gre temperatura v 1 sekudni gor, spustiš gas gre temperatura dol).... In tudi to, da ne greje kabine: je to tudi lahko v povezavi s tem zensorjem, kljub temu da le ta kaže 90 C?! načeloma bi moral gret gabino, ko se voda v motorju že malo segreje / ne greje pa čisto nič-piha le mrzel zrak-kot sem pa že napisal:če stisnem cev, po kateri kroži hladlna tekočina v motorju, pa začne gret tudi kabino....

 

Hvala za vaše mnenje: jutri menjamo črplako ter pripadajoče elemente ter sporočim rezultat...


Prikaži več možnosti


roxiso
roxiso

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: puconci
  • Avtomobil: VW TOUAREG

#7

Hmm-glede na to, da je bil avto na raznih servis, so verjetno preverili temperaturni senzor... tudi tester ni pokazal nobenih napak (kar bi po vsej verjetnosti moral, v primeru, da je T senzor  okvarjen )....  Termostati so zamenjani.  Ravno jutri sem dogovorjen za menjavo vodne črpalke /seveda sporočim rezultate...

Drži, da temperatura ne more tako hitro narasti / zakaj pa nihanje obratov motorja vpliva na nihanje temperature (daš gas gre temperatura v 1 sekudni gor, spustiš gas gre temperatura dol).... In tudi to, da ne greje kabine: je to tudi lahko v povezavi s tem zensorjem, kljub temu da le ta kaže 90 C?! načeloma bi moral gret gabino, ko se voda v motorju že malo segreje / ne greje pa čisto nič-piha le mrzel zrak-kot sem pa že napisal:če stisnem cev, po kateri kroži hladlna tekočina v motorju, pa začne gret tudi kabino....

 

Hvala za vaše mnenje: jutri menjamo črplako ter pripadajoče elemente ter sporočim rezultat...

Da dodam: vodna črpalka mislim da še sploh ni bila menjana....


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

Da še jaz dodam svoje iz izkušenj, sensor temperature motorja, oz. defekt le tega še noben računalnik ni javil, in tudi ne bo javil. menjajte ga, absolutno z originalnim.

Prav tako na tem motorju more bit zmontirana samo originalna vodna pumpa.


Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 310
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro

#9

-senzorje

-kable oz konektorje na senzorjih

-ozemljitve


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 594
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#10

Neverjetno, pa sem mislil da so pooblaščenci za BMW zanič, za VAG so še tisočkrat slabši. Še čudno da niso šli generalne na motorju delat, idioti...


Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti
    • chuckiBMW, Mat xxl in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 624
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#11

Tester ne pokaže senzorja, ker ta ni umrl, samo blede se mu. Dokler avto od njega dobiva podatke, ti ne bo javil napake. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 594
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Tester ne pokaže senzorja, ker ta ni umrl, samo blede se mu. Dokler avto od njega dobiva podatke, ti ne bo javil napake. 

To ja, ampak če temperatura v sekundi skoči iz 130 na 90 stopinj, je jasno da je nekaj narobe bodisi s števcem, bodisi s senzorjem. Ampak očitno amaterjem na pooblaščencih to ni jasno.


Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 624
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#13

Kaj veš, kaj tam delajo... Kakšne zgodbe so prišle na dan samo o BMW pooblaščencih, pa o kakšnih drugih tudi...


Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 750
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#14

Eno neumno vprašanje, si v času pred težavami morda kaj dolival hladilno ?   Meni se je zgodilo precej let nazaj Renault po dodatku napačne hladilne je ta zgelirala, dobesedno gel je nastal.  Sem bil zraven, ko je mehanik spiral z cevjo z vodo vse ven iz avta.....  morda to preglejjte in začasno do rešitev težav uporabi le vodo ali destilirano vodo..... 

 

Imajo pa VW nek čuden sistem, je na Passatu 2008 letnik od matere tudi nekaj odletelo, zanimivo, dokler si vozil do samo 80 po AC je bilo vse ok, takoj ko si šel na 100 je šla hladilna v rdeče polje, na koncu je bila neka mehanska sklopka na ventilatorju, poleg nje ima pa še električni ventilator. 

 

Torej morda kaj najdeš v tej smeri....


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 343
  • Lokacija: Koroška

#15

Glede na to, da ob nihanju obratov niha tudi stevec temperature, bi znalo biti kaj na prebijanju vodnikov ... neka kmečka logika....(podobno smo na starem mercedesu menjali termostat, nato še senzor pa vsi mehaniki skupaj niso ugotovili, da je bila izolacija na vodnikih preperela) kot je napisal že nekdo - preverit kontakte, izolacijo, torej slabe stike oz kratke stike, ...po moje ni kaj mehanskega (več:)...ja, glava motorja ja pa ja....


Pa če daš v P je 90, v D takoj 120...ja nekaj mehanskega ne more biti, no.


Prikaži več možnosti


mapetpun
mapetpun

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 217
  • Lokacija: Ljubljana / Novo mesto
  • Avtomobil: 2002 e39 525dA touring

#16

načeloma bi moral gret gabino, ko se voda v motorju že malo segreje / ne greje pa čisto nič-piha le mrzel zrak-kot sem pa že napisal:če stisnem cev, po kateri kroži hladlna tekočina v motorju, pa začne gret tudi kabino....

Tale del pa sumim da ti niso dobr odzračil hladilnega sistema, pomojem je še kaj zraka not


Prikaži več možnosti
    • bedolin in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 126
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#17

jao tale VW, vidim da imajo še kar iste napake. Star fotar je konec 80tih kupil novega pasata, če se ne motim 2 karavan. Non-stop neke težave z vodo ter pregrevanjem, skoz od novega. Noben pooblaščeni ni nikoli odpravil napake...

Zanimivo, sam sem pa kupil rabljenega T4 2.4D, pa nisem imel nikoli teh problemov.


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


roxiso
roxiso

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: puconci
  • Avtomobil: VW TOUAREG

#18

Pozdrav....

 

glede na destvo, da se ponovno javljam, pomeni, da še vedno nismo našli rešitve ....

 

Torej v tem (vmesnem) času smo naredili velik servis (menjava vodne črpalke), saj se je pojail sum na nepravilno delovanje le te.... Zadeva enaka... Zamnjali EGR ventil s hladilnikom (cena skoraj 1K€)-še zdaj me glava boli :(  RAZLOG ZA MENJAVO EGR: v roku 10 dni je zmanjkovalo hladilne tekočine in naj bi spuščal hladilnik EGR.... tudi to, da avto ni grel kabine, bi naj bil vzrok EGR, saj je šla kompresija v hladilni sistem itd itd itd....

No skratka zadeva ni OK ozrima je popolnoma enaka kot pred menjavo črpalke in EGRa....

In sedaj ključen problem: avto vrže ven tekočino in to na sledeč način:  če avto pustim "mirojočem položaju" in ga držim na 2500 obratih (temp 90C) vse OK-tudi 20 min se nič ne zgodi, niti ni pritiska v sistemu...  Kakor hitro ga dam v D in obrati gredo nad 2500 (okrog 3000) pa je takoj hladilna tekočina zunaj/posoda povsem prazna: to se zgodi v cca 500 m (30 sek od štarta)...

Razlogi?!


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 419
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#19

Dajte narediti test izpusnih plinov v hladilnem sistemu(tekocina ki meri prisotnost CO). Ce se izkaze da je to, potem prihaja do uhajanja plinov v sistem, in 99% bo potrebno demontirati motorne glave in preveriti tesnila glave, ce na tesnilih ne bo sledi pa se motorne glave dati na test. Sam sicer menim da je najverjetneje eno od tesnil glave glede na opis. :ok
Prikaži več možnosti


roxiso
roxiso

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: puconci
  • Avtomobil: VW TOUAREG

#20

Dajte narediti test izpusnih plinov v hladilnem sistemu(tekocina ki meri prisotnost CO). Ce se izkaze da je to, potem prihaja do uhajanja plinov v sistem, in 99% bo potrebno demontirati motorne glave in preveriti tesnila glave, ce na tesnilih ne bo sledi pa se motorne glave dati na test. Sam sicer menim da je najverjetneje eno od tesnil glave glede na opis. :ok

Slaba informacija.... Je možno, da se to dogaja samo nad 2500 vrtjaji?? Do 2500 pa popolnoma nič (posoda odprta in se ne vidijo nobeni mehurčki).... Tudi pritisk ne nastaja v sistemu pri obratih do 2500.... No vsekakor naredimo test in potem dalje....


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.