Skoči na vsebino

 

Vzdrzljivost Cayenna 3,2 automatic, prve generacije...

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
20 odgovorov v temi
naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 382
  • Lokacija: Koroška

#1

Kot pove naslov, any info?
Prikaži več možnosti


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 193
  • Lokacija: mongolija

#2

A gledaš unga za 6k? Je tudi meni v oči padel


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#3

Pa kaj češ s tem? Ni  ne lep, poskočen 3.2  na to težo tudi ni...kaj če ti to? Saj vem, vsakemu svoje, samo res ne štekam zakaj bi to kupil, razen če bi ga dobil za tretjino te cene...


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 773
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: A6 1.8 TFSI

#4

Je pa porš :) 

 

Maš pa v tem rangu še tegale, ki je ubistvu isti avto:

 

https://www.avto.net...ptronic KRED...


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 345
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#5

Pa kaj češ s tem? Ni  ne lep, poskočen 3.2  na to težo tudi ni...kaj če ti to? Saj vem, vsakemu svoje, samo res ne štekam zakaj bi to kupil, razen če bi ga dobil za tretjino te cene...

točno to se jaz vprašam pri podobnih vozilih...kdo to kupi pa zakaj :laugh

razen švercerja, da nekomu ki ga "raba" zrihta "na rate"


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 311
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: Alfa GTV Delta TT

#6

Znajo biti težave z motorom, ti. Kolbenkipper, enako kot z V8. Ne vem ali so V6 mogli imeti zračno vzmetenje, tu su lahko tudi problemi. Ak ti se dopada, zakaj ne?


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 193
  • Lokacija: mongolija

#7

Faceliftani 3.6 motorji so bili boljši

 

Drugač pa zakaj ne bi vzel takega avta? Vozi se odlično, notranjost je kul, z leti mi je postal celo zelo všeč zunaj poleg tega ima še vedno prezenco, za češnjo na torti je pa še dejansko zelo sposoben na terenu (lahko)


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 773
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: A6 1.8 TFSI

#8

Nekje sem zasledil, da naj bi Cayenni in Touaregi prve generacije radi rjaveli na podvozju.


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 750
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#9

Meni zgleda 1st gen izjemno zastarelo, deluje kot avto od nekega nesposobnega podjetnika, ki je stopil v prevelike cevlje, sploh, ce je “zmatran”. Cringy scena.
Bi pa bil zanimiv kot offroad projekt. Povisan, offroad gume, porezani odbijaci, trogar z meglenkami na strehi...
.

Pripete slike za predogled

  • E31CDF9A-B8A4-44FA-9122-D6066A236F90.jpeg

Urejal dylan_dog, 23.11.2019, 19:46.

Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


iessovšek
iessovšek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 501
  • Lokacija: banditengrabn
  • Avtomobil: 545i 6gang, Cayenne S

#10

Nekje sem zasledil, da naj bi Cayenni in Touaregi prve generacije radi rjaveli na podvozju.

Narobe si zasledil.


Prikaži več možnosti
    • bedolin in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 002
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#11

https://www.avto.net....6 V6 Tiptronic

Tudi facelifti niso vec tako dragi, pa izgled je veliko lepši kot pri PFL
Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 534
  • Lokacija: Dolenjska

#12

Sem si lastil identičnega. Avto, je potrebno skoz terat v visoke obrate če hočeš, da se kam premakne. Manjka mu navora v nižjih obratih.
Poraba če ga voziš 150 je cca 13,14.
Prikaži več možnosti


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 193
  • Lokacija: mongolija

#13

Kaj pa ostali problemi? Si imel novega ali rabljenega?


Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 002
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#14

Sem si lastil identičnega. Avto, je potrebno skoz terat v visoke obrate če hočeš, da se kam premakne. Manjka mu navora v nižjih obratih.
Poraba če ga voziš 150 je cca 13,14.


FL ali PFL?
Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 534
  • Lokacija: Dolenjska

#15

FL 2008. Rabljen s 30.000km, tako da je bilo za kakšne okvare takrat še prekmalu.
Sama kvaliteta izdelave notranjosti je bila pod nivojem. Plastika kamor pogledaš, tipka za sovoznikov predal pod armaturko se mi je po treh odpiranjih zlomila. Naslon za roko je tako škripal, da sem porabil cel wd40, da je bilo za silo ok. Bogatejše opremljeni imajo materiale oblečene v leder, zato predvidevam da je tam stanje boljše.
Ko sem ga prodal, sva se čez kakšno leto naključno srečala z novim lastnikom in je rekel, da mu je v tem času šel kompresor za klimo(na srečo paše od golfa 5) ter pumpa za servo mu je spustila.
Sama vožnja(udobje zaradi blazin) je bila pa kar kul, sploh na sport je bil skregan s fiziko. Ceste se je držal kot kakšna limo in ne kot suv.
Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 382
  • Lokacija: Koroška

#16

Znajo biti težave z motorom, ti. Kolbenkipper, enako kot z V8. Ne vem ali so V6 mogli imeti zračno vzmetenje, tu su lahko tudi problemi. Ak ti se dopada, zakaj ne?

Kolikor sem jaz gledal po netu, naj bi težave zaradi ribanja imeli 4,5 S (non turbo), medtem ko Turbo teh problemov naj ne bi imel. Za 3,2 pa ne vem, bom pogledal....3,2 so bili tudi s klasičnim vzmetenjem in tudi z ročnim menjalnikom.


Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#17

A ni klobasa, kolikor se na hitro spomnem, takrat pisal, da ribajo ravno turbači, Ne spomnem se točno kaj je bilo, ampak neka pizdarija se je zaradi napačne zasnove mašine, ali premalo prostora...pregrevala, ali pa ni bilo dovolj mazanja z oljem....pač nekaj v tem stilu. Malo je že dolgo odkar se je pisalo o tem, pa še mačka imam... :beer  tako da se spomnem bolj qrac. 


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 525
  • Lokacija: Ljubljana

#18

Pri turbotu je crkovala ena od turbin ker je bila preblizu izpusnega kolektorja in se je zadeva pregrevala. Cist dizajnerski fail motorja. Pa tud celi turbaki so zaribali, jih znajo na porsche servisu hitr menjat, so mel nekaj prakse na to temo :-)

Drugac pa standardne tezave z zracnim vzmetenjem, ampak to majo vsi ker dotraja z leti.
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 148
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#19

3.2 V6 motor je bil povsem spodoben motor...za v VW Golfa :laugh  v Cayennu pa pogreb....to NI šlo nikamor. Se spomnim v Vrhniški klanec, če nisi zaleta imel, je cager samo padal....žrl pa ja...kot je nekdo prej omenil-13 l je bil začetek....ribali pa niso, vzdržljiv motor.


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 929
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#20

Uuuu no to da cagar pada na vrhniskem.klancu je kar.tema. Se na 2.0 mlincku pocasi raste.

Urejal damirkos1, 25.11.2019, 20:49.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.