Skoči na vsebino

 

Po 10km šele preklopi na avtoplin

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#1

Torej imam na plin prevoženih kakih 180.000km + 110.000 bencin in uparjalnik je še orginal, tud ostalo je še vidt orginal, l.2014. Poleti ej preklpaljal po 500-1000m.

Nimam BMW-ja, ampak renoja. Temperatura je nastavljena na 20C ravno zarad tega problema, prej je blo na 30C

Na bivšem avtu mi je pozimi preklopil 1-2km, če sem ga pustil pred hišo prižaganga je preklopil v 7-8 minutah.

 

Pri tem pa, 15 minut lanfa, tempeatura zunaj 0C pa kljub temu da se ogreje na del.temperaturo kr noče preklopt. Cev v uparjalnik je topla, obe na hladilniku mrzli tud pri vožnji....šele pri okol del.temperature motorja logično cevi postaneta topli.

Uparjalnik je spredaj, ampak je za plastiko.

 

Tako mi po 1km do vasi in švoh 3km do doline še noče preklopit, celo po 11-12km povprečno preklaplja, najprej hitro utripa lučka, nato drži in čez 200-400m spet hitro utripne in vklop plina. Potem pa dela plin 100% skoz, prevozim 100-200km v tistem dnevu. Lahk ga teram do podna pa bo brezhibno delal.

 

Ma kdo kako idejo kaj bi blo, ker če mam plin notri pol to naj dela kot mora.


Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 602
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#2

kar se tice plina...vzeni mi fraj dan in pici na izlet v Istro....ne bo ti zal  :ok

 

Preberi si malo temo: 

https://www.bmwslo.c...in-potpićan-hr/


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#3

Pa saj je že po 2-3km toplo piha v kabini zakaj še plin nebi preklopil.

 

Sigas, Plineks, avtonaplin, avtocona....še brez pravih rešitev oz. odgovora.

 

Pa ni dolgo nazaj ko je preklopil šele po 14km, en drug dan pa po 16km.


Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 450
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#4

Ker temperatura očitno ni nič kriva za tvoje težave. 

 

Upoštevaj nasvet @Istrijana :ok


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 074
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#5

Upoštevaj nasvet @Istrijana :ok

x3, naši bizgeci nimajo pojma, naj grejo rajši jarke kopat.


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Koroška

#6

A hladilni sistem je odzracen? ...Druga moznost, membrana uparjalnika se menja na cca 100.000 km, v nasprotnem postane porozna in plin skoznjo ptehaja v hladilno tekocino ter tako ustvsri zracni oz plinski "čep"...preveris simpl, ko odpres hladilni sistem fajn smrdi po plinu ... tako je meni delalo oz preklapljalocpri vedno visji temperaturi ...
Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#7

Ta avto imam od maja letos in ko sme ga kupil je včasih med vožnjo ven vrglo plin. Zadnjih 10.000km pa je deloval na plin brezhhibno in ni ven metal saj sem ga dostkrat kar preganjal.

Hladilno sem menjal 1 teden nazaj, je tudi vijak za odzračit hladilno, d abi med delovanjem prsmrdelo po plinu nisem zavohal.

 

 


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#8

Prejle je pri 6 stopinjah preklopil že po slabem kilometru, če je pa zunaj mal pod 0°C pa rabi 10-12 tud 14km, čeprav se takrat že zdavnaj ogreje na del.temperaturo

 


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 150
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#9

Torej imam na plin prevoženih kakih 180.000km + 110.000 bencin in uparjalnik je še orginal, tud ostalo je še vidt orginal, l.2014. Poleti ej preklpaljal po 500-1000m.
Nimam BMW-ja, ampak renoja. Temperatura je nastavljena na 20C ravno zarad tega problema, prej je blo na 30C
Na bivšem avtu mi je pozimi preklopil 1-2km, če sem ga pustil pred hišo prižaganga je preklopil v 7-8 minutah.
 
Pri tem pa, 15 minut lanfa, tempeatura zunaj 0C pa kljub temu da se ogreje na del.temperaturo kr noče preklopt. Cev v uparjalnik je topla, obe na hladilniku mrzli tud pri vožnji....šele pri okol del.temperature motorja logično cevi postaneta topli.
Uparjalnik je spredaj, ampak je za plastiko.
 
Tako mi po 1km do vasi in švoh 3km do doline še noče preklopit, celo po 11-12km povprečno preklaplja, najprej hitro utripa lučka, nato drži in čez 200-400m spet hitro utripne in vklop plina. Potem pa dela plin 100% skoz, prevozim 100-200km v tistem dnevu. Lahk ga teram do podna pa bo brezhibno delal.
 
Ma kdo kako idejo kaj bi blo, ker če mam plin notri pol to naj dela kot mora.


Filter zamenjaj.
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#10

Filter sicer nisem menjal letos, sem pa ga ven dal iz uparjalnika in ni bil nič umazan al pa kak prah.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 450
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#11

Vse nekaj po svoje, vse nekaj po domače, plinski sistem je pa ja za kmečko pamet narejen... :napaka potem se pa čudi cel svet, kako nekaj ne dela prav... Praviš, da imaš po toliko kilometrih s plinom še vse dele originalne, torej servisov ni bilo, ali kaj? Mislim, svašta... 


Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 626
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#12

če se ti je to začelo dogajati po menjavi hladilne, imaš zrak v hladilnem sistemu.

 

Če je to res posledica hladnega vremena(btw danes je bilo zjutraj zelo toplo oz. približno 5-6 stopinj. popoldan, ko greš iz službe, bo pa sigurno nad 6), bo nad 6 stopinjami rabil dober kilometer...če ne, preveri hladilni sitem in ga vredu odzrači. V nasprotnem primeru idi v istro k mehnikom, ki vedo, kaj je težava-lahko so že imeli tak primer. Pri nas drugega, kod dat na računalnik in pobrisat kakšne morebitne napake ne znajo. Vem iz lastnih izkušenj. Še filtra niso želeli menjat, ker ni bil njihov uparjalnik-sem ga sam v 5 minutah, pa sem daleč od mehanika. Vsi bi sam na novo nekaj delali in svoje dele dajali noter, ko sem rekel, da ja, če mi garantira delovanje v vseh pogojih vožnje in da bo enako, kot na bencin(brez občutka zmanjšanja moči motorja, cukanja, itd,..) pa so vsi začeli, da mora bit avto v nulo, da je to vseeno star avto itd. V glavnem, če bi takrat vedel za te v istri, bi šel do njih. Tja je hodil po nasvete tud ta, ki je vgradil sistem v moj avto.

Iz glave ne bo vedel nobeden zagotovo. Pač probaj, kar lahko narediš sam, potem pa do mehanika, ki ve kaj dela. Žal v SLO ne poznam trenutno takega, ta, ki je pa bil OK, pa je šel v tujino.


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#13

Praviš, da imaš po toliko kilometrih s plinom še vse dele originalne, torej servisov ni bilo, ali kaj? Mislim, svašta... 

ojoj, seevda so bli servisi, samo uparjalnik je še orginal, plinski injektorji tud....l.2014 je plinska


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#14

Zdaj ko je 10°C pa preklopi že po 100m, ker imam na lastno željo nastavljen na 20°C, preklopi in dela, nič ne trese al pa kej crkuje....a če je pa -0-2°C pa kr noče, niti v 8-9-10km....pol enkrat pri 12-14km preklopi in dela brezhibno.

p.s. ne mislte da je termostat ker ni.


Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 626
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#15

Lahko je napačno montiran uparjalnik...namesto cev direkt iz motorja, preden gre v hladilnik, je priklopljen na cev, ki gre iz hladilnika preden gre v motor.

 

Lahko je tipalo na uparjalniku zjebano in pač ne zazna vroče vode, kadar je zunaj mrzlo. probaj zaviti uparjalnik v kakšno peno, ki je odporna na visoko temperaturo., pa boš videl, kje je težava. Če bo delalo ok, je težava v uparjalniku oziroma v tipalu temperature uparjalnika. vsekakor je uparjalnik zrel za "generalko/obnovo" vseh tesnil in membrane-to se dela na cca. 100k-120k km. 

 

Men je na prvem avtu cukal, ko je bilo mrzlo, ker je bil zračni žep in je na T členu spuščala voda. Te je po kakih 10 dneh dneh zmanjkalo 3-4 dcl, če si vozil. Ko je stal avto, je bilo ok. No to sem pač potem dolil vsake pol meseca, ker niso vedeli, kje spušča. Naslednjemu lastniku je ta T člen utrgalo. Ko so ponovno uredili, ni bilo več težav.


Prikaži več možnosti


primitivnež
primitivnež

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 601
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Volvo S60 2.4

#16

Probaj dokler ne preklopi, imeti nastavljeno temperaturo na klimatski konzoli čisto na mrzlo, ker če imaš pri mrzlem avto nastavljeno na toplo, vso temperaturo, ki bi jo avto porabu za gretje motorja, spuščaš v kabino in posledično se avto veliiiik dlje segreva in kasneje preklopi na plin. Sam tako naredim vsako jutro, nima veze kok je temperatura uzun, če dam na cold mi po max 3 kilometrih preklopi na plin (pa preklaplja pri cca 60 stopinj vode). Če imam pa na vroče, pa se lah praktično 3/4 poti do Komende pripeljem ko šeče preklopi. Probaj to, works for me.


POZOR!

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vprašljiva.
Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#17

Cev je vedno montirana pred termostatom, da gre v pečko in uparajlnik najprej topla voda in gretje.....že probal brez gretja

 

Sedaj ko je 7-10°C je vse vredu, preklopi 100-500m...bomo vidl kaj bo ko bo spet pod 0°C


Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 626
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#18

Cev je vedno montirana pred termostatom, da gre v pečko in uparajlnik najprej topla voda in gretje.....že probal brez gretja

 

Sedaj ko je 7-10°C je vse vredu, preklopi 100-500m...bomo vidl kaj bo ko bo spet pod 0°C

 

bo enako...ker ti nekaj ne deluje pravilno...


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 58

#19

Sedaj ko je še bolj hladno -5°C je potreboval skoraj 20km, da je preklopil. Vmes se ustavil in pošlatal uparajlnik pa je bil samo topel, kar je premalo. Včeraj ko je preklopil je uparajalnik bil vroč, da se spečeš.

 

avtonaplin iz Ljubljane ima torej prav lega uparajlnik bi moral bit za motorjem in ne pred motorjem.

Sicer pa plin deluje.

 

Ko se bo ogrelo ozračje pa bo prej preklopil.

 

 


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 150
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#20

Taksist od camea mi je razlagal da so imeli enak problem. Zadevo je rešil nov filter.
Boobs is back!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.