Skoči na vsebino

 

Menjava olja v avt. menjalniku

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
125 odgovorov v temi
Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#41

Nič ni treba rečt, vsi smo šli čez to pa se še vedno vozimo :) je pa res dobronameren nasvet, nivo olja preveri ;)


Bom rekel mehaniku da preveri, je pa res da mi se zacel zadnje case nekaj zaletavat ter pri pretikanju iz D v P ali pa iz R v P butne..
Prikaži več možnosti


BMW-Marko
BMW-Marko

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 370
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90 330i

#42

Sem bil zrtev natega, tko da ne pretiravam. :)
Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#43

Sem bil zrtev natega, tko da ne pretiravam. :)


Lahko napises kaj je bilo narobe lahko tudi privat.. lp
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 203
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#44

Kako takoj, saj se mora mal uhladit zadeva?

Pri večini aut. menjalnikov se nivo olja kontrolira pri vročem menjalniku(cca 50-60st).

Je pa vse ostalo lažje delat pri hladnem...


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 624
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#45

6hp se kontrolira pri temperaturi med 20 in 40 °C.


Prikaži več možnosti


jk5
jk5

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: F11 530xd

#46

Po mojih izkušnjah najbol dela na ZF setu za auto. menjalnik.

Probal sem tudi VAICO in MAYLE sete na E xx in F xx serijah pa se mi zdi da na ZF najbolj deluje.

Seti imajo ceno v SLO od 290€ do 490€ odvisno kje kupiš

Na sliki set za F10 F11 8 gang


Pripete slike za predogled

  • 8gang__0.jpg
Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 215
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#47

Že dolgo se sprašujem zakaj se mora sito nenjati in ne samo sprati opillov?
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 963
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#48

Že dolgo se sprašujem zakaj se mora sito nenjati in ne samo sprati opillov?


Ker je v njem vgrajen filter.
Prikaži več možnosti
    • Plavi je všeč


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 235
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#49

In ker opilkov ne moreš sprat, filter je vgrajen in ni opcije tega odpret. Edina opcija je menjava sita in kot so že napisal najbolš da ZF
Prikaži več možnosti
    • Plavi je všeč


-DIN-
-DIN-

    Staro uporabniško ime: boogie

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 118
  • Lokacija: Soon to be movin...
  • Avtomobil: Volvo V70

#50

Ah te menjalniki :-D  Sploh ne ves vec komu verjet....Tolk enih izkušenj za prebrati. Sam ga peljem nasledji teden na menjavo krmilne plošče, ker je začel butat, ko se cijazim po LJ recimo. Sicer ni BMW, ima 337k km, 3x do sedaj menjano olje, nazadnje pred 60k. Prvic na uradnem Volvo servisu, zadnje 2x v Lescah. Pac clovk upa, da naredijo tako kot je treba, ker sam se ne morm ubadat s tem, a je dovolj olja nalil notr al ne, je pa glupo brati take zadeve in je potlej clovek skepticen. :blackeye


Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 519
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#51

Bom rekel mehaniku da preveri, je pa res da mi se zacel zadnje case nekaj zaletavat ter pri pretikanju iz D v P ali pa iz R v P butne..


Preveri zadnji gumi nosilec kateri drzi diferencjal v nosilcu zadnje premr
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#52

Preveri zadnji gumi nosilec kateri drzi diferencjal v nosilcu zadnje premr


Pregledano in zamenjana vsa tri nosilca difa..
Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 497
  • Avtomobil: 325d F31

#53

Si dal original nosilce? 



Urejal fury, 22.12.2019, 14:04.

Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#54

Si dal original nosilce?

Ja original..
Prikaži več možnosti


domzalcan1
domzalcan1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Domzale/Ljubljana
  • Avtomobil: BMW F11 M Optic

#55

Se pravi ce se odlocim ta let menjat olje v 8gang menjalniku na 2.0d koliko bi mi Podlesnik racunal,..?
Prikaži več možnosti


bmwgavrin
bmwgavrin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 730
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW F31 M

#56

Za f30/31 serijo z materialom in delom je reku 380 EUR. ( vir: Toucher)
Spet Bayerische Motoren Werke AG :ok
Prikaži več možnosti


DMM
DMM
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63

#57

Meni je rekel za F31 LCI 360€. Je pa treba avto pripeljat en dan prej da se menjalnik ohladi..
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 143
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#58

Kristus kaj palijo z ceno. Taka sita smo v prejšnji firmi delali za Mercedes in je bila cena le tega z filtrom vred 12EUR :-D  :-D  :-D


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 388
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#59

Podlesnik:  Servis avtomatskega menjalnika je priporočljiv vsake 100.000 km ali 5 let. V naši delavnici uporabljamo original ZF material. Ob servisu zamenjamo kompletno olje v menjalniku, oljno korito s filtrom in vijake. Cena servisa menjalnika je 380€ z DDV. 

 

Stranke (verjetno nove) za redni servis vozila z svojim mtr. ne jemljejo. Jaz sem za F31 nabavil pred novim letom ZF kit (ebay in ravno po novem letu dobil z poštnino za slabih 225e), potem sem pri nas še dokupil 2L istega olja ZF (22e/L), tako da imam skupaj 9L kar je nekje potrebno za popolno zamenjavo. Je pa tako da eni mehaniki vzamejo več za delo drugi manj. Jaz se bom dogovoril z schumijem (ker imam še ostalo neki za porihtat kar se tiče programiranja in priklopa na samem vozilu). Praviloma se menjalnik ohladi, zamenja olje, potem resetira,... skratka ni vse tako na en dva tri, vsaka stvar zahteva svoj čas in pazljivost :) 

 

https://www.ebay.de/...m&s=ci&mail=sys

 

Sem pa tudi gledal ločeno sita čep vijaki se da dobiti za cca. 70e + 9L olja 200e, se pravi da je tale ZF kit iz zgornjega linka po mojem ugoden. Spet nekdo drug bo dobil mtr. oz. predvsem olje in sito lahko še ugodneje. Ostale ponudbe in cene na pooblaščencih v Slo niti ne bom komentiral.   ;)



Urejal Taucher, 08.01.2020, 07:30.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


DMM
DMM
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63

#60

Pa Podlesnik opravi zadevo tako kot je treba?
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.