Skoči na vsebino

 

Strgana veriga pri 191.000 km - F31 318d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
456 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 713
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#61

to je to kar pravim. verigo lahko odtrga samo od sebe brez da bi bila glasna. In zato so meritve BV. Ok če pač nekdo popolnoma želi meritev in mu je to zelo pomemben podatek ok ampak ni garancije da bo ta veriga delala še dolgo naprej... Enostavno jo odtrže brez opozorila in potem kot vidite pridete do stroškov med 2500-3000€ kar je na grobo 3x preventivna menjava verige.

 Ravno to, kar si sedaj rekel, me je odvrnilo od nakupa F30 in sem priatal na Octavii :ok

Zanimivo da so dal tako tanke verige. A niso nič predvidevali da lahko odtrga?


Seveda so predvidevali. Zato so dali tako tanke ;)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • sash, sssimon in etore uporabnikom je všeč to sporočilo


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 426
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#62

Načeloma pravim tam med 150-200kkm. v tvojem primeru lahko kaj čez 150000km. takrat bi tudi zamenjal olje v menjalniku... ubiješ dve muhi na en mah... vse imaš narejeno istočasno, več olja se zamenja v menjalniku itd...

Mtr. za servis menjalnik že imam (filter, vijaki, čep, 9L olja) tako da ga bom naredil ne glede na to, da že sedaj lepo prestavlja, pač priporočilo enega od slo bmw servisov in ZF proizvajalca, da na 5 let ali 100kkm :) Je pa tako da vsak pravi po svoje, tako da sem ubral oz. izbral eno okroglo alternativo glede na km. Prej pač nima kaj škodit.  Okoli ketne pa bom še razmislil tako terminsko na prevožene km, kot glede na proizvajalca.   :ok



Urejal Taucher, 06.01.2020, 13:13.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


David99
David99
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1

#63

Pozdravljeni vsi skupaj,

tudi sam sem pred 3 meseci postal lastnik f31 320d 2017 letnik s preverjenimi 100000 km. Tukaj prebiram težave z verigo in se odločam ali jo takoj preventivno zamenjati, ali pa nekje pred 150000. Ker je to moj prvi bmw in nimam nekih izkušenj, bi prosil tiste med vami , izkušenejše za vaše mnenje. Na avtu sem takoj menjal vse filtre in olje, uradni pa je zamenjal egr ventil in hladilnik. Avto ima avt.menjalnik. Hvala za mnenja.

Lp


Prikaži več možnosti


BISSON
BISSON

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 219
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Vespa-Cannondale

#64

Pozdravljeni vsi skupaj,

tudi sam sem pred 3 meseci postal lastnik f31 320d 2017 letnik s preverjenimi 100000 km. Tukaj prebiram težave z verigo in se odločam ali jo takoj preventivno zamenjati, ali pa nekje pred 150000. Ker je to moj prvi bmw in nimam nekih izkušenj, bi prosil tiste med vami , izkušenejše za vaše mnenje. Na avtu sem takoj menjal vse filtre in olje, uradni pa je zamenjal egr ventil in hladilnik. Avto ima avt.menjalnik. Hvala za mnenja.

Lp

Pozdravljen med nami in veliko užirtov v vožnji. :beer

Ti samo uživaj in redno vzdržuj avto, ne jemlji vse , kar tu klobasamo za smrtno resno, boš že sam razbral, katera pot vzdrževanje je prava.

Mi menjamo verige tam okoli 200000 km,druge znamke jermena...tako pač je. Tudi sam sem jo že,pa ni bilo nič nujnega, res pa je,da imam izklopljen Start/Stom gumb,tole ugašanje mi gre na živce, saj nisem kupil takega avta, da bom na rezervar goriva privarčeval deci nafte... :crazy


Slovenija, zgodba o uspehu,
   pa toliko reklamacij ...

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 426
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#65

The ZF Lifeguard Fluid products make up a range of synthetic heavy-duty oils intended exclusively for ZF's automatic car transmissions. ZF Lifeguard Fluid oils were developed specifically for ZF automatic 5-speed, 6-speed and 8-speed transmissions. Subjected to extreme testing, ZF Lifeguard fluid guarantees the maximum performance of the automatic transmission. At the same time, the wear of heavily loaded components is minimised owing to the specifically matched oils, and a long service life is achieved. ZF Lifeguard Fluid is a firm element of production as well as remanufactured transmissions and must, therefore, be used in cases of repair. Oil regeneration and oil-filter change beyond 100.000 km will have a positive effect on the service life and value of a thermally heavily loaded automatic transmission: and the original shifting comfort will be restored. Use of other oils, as a rule, result in early transmission failure.

 

https://aftermarket....dfluid-8-it.pdf

 

http://katalog.eurot...04_SDZFLGF8.PDF

 

Jaz sem v kompletu dobil tole (foto), če si boste naročali posamično preko kataloških številk

 

 


Pripete slike za predogled

  • IMG_2799.JPG
  • IMG_2801.JPG
  • IMG_2803.JPG
  • IMG_2804.JPG

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 720
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#66

Ste pa zanimivi, ko pišete, da imate "optimiran motor"

Mislite, da ni serijsko dovolj dobro optimiran glede na vse ostale dele, ki so vgrajeni?

Ni čudno, da še vam prej verige trga, če vsiljujete več konjev in navora.

Gre za spremenjen rezim delovanja, pa ce se imenuje optimizacija, tuning ali pa chipi chips - eni izrazi so bolj fensi, drugi manj. Vec konjev in navora nima vpliva na verigo. Edino kar se za verigo spremeni, je bolj kontaminirano olje v primeru, da se servisni interval ne skrajsa. Vcasih sem se aktivno ukvarjal s chip tuningom dizlov, sedaj se bavim le se s tuningom motociklov. Vsa svoja vozila imam chipsana ("optimirana", ce hocete), in na vseh menjujem olje na tretjino predpisanega intervala. Nekomu bo ta podatek kaj pomenil, komu drugemu pac ne. So far so good.

 

Se nekaj - nekje sem bral izslede neke raziskave, ki so govorili o tem, da razlicne navade glede servisiranja (rednost, tip olja) niso dale toliko razlicnih rezultatov glede stanja verig. Ne vem, nimam izkusenj s tem.

 

 Ravno to, kar si sedaj rekel, me je odvrnilo od nakupa F30 in sem priatal na Octavii :ok

Veliki servis na Octavii na pooblascencu te ne stane kaj manj kot menjava verige pri Tinu. In to enkrat na 5 do 10 let.



Urejal zok, 07.01.2020, 08:37.

Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 514
  • Avtomobil: 325d F31

#67

Je pa bistveno več placa v octaviji in upal bi si trditi da tud boljše podvozje.
Prikaži več možnosti
    • 8skyline7 je všeč


525iX
525iX

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 661
  • Lokacija: Utik
  • Avtomobil: Alltrack , VFR

#68

Ogromna razlika med menjavo verige pri BMW in menjavo jermena pri VAG in prav tako menjavo olja v menjalniku je samo ta, da nekaj je predpisano s strani proizvajalca na nek interval in ne nekaj pavšalno preventivno , čeprav proizvajalec ve , da je naredil napako in je ne popravi.

Kupiš nov BMW in ga po izteku garancije preventivno zamenjaš. :ok2


Ko gledam našega šefa, ne morem verjeti, da je nastal iz najhitrejšega spermija. :confused
Prikaži več možnosti
    • 8skyline7 je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 451
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#69

Veriga v bmwju ni bila predvidena da se menja, to vidis ze po dostopnosti le te.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 432
  • Lokacija: Ljubljana

#70

Nissan ma v servisni knjigi predpisano menjavo ketne na 300k recimo. Bi blo fer, da bi tudi bmw to predpisal na en varen interval in s tem preprečil kup glavobolov...


Prikaži več možnosti
    • andy, Borut30 in 8skyline7 uporabnikom je všeč to sporočilo


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 150
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#71

Kdor je videl to verigo, mu je jasno zakaj jih trga. Stavim da imam na e-bajku debelejso, to se za skiro poganjat ni.

Cudno da si res se ni kdo kaksnega kit-a umislil. Na starejsih mercedesih vem da si lahko menjal komplet zobnike, da je pasala dvoredna veriga.

Urejal neicheq, 07.01.2020, 09:25.

Prikaži več možnosti
    • 8skyline7 je všeč


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 514
  • Avtomobil: 325d F31

#72

img_20180531_154651.png
Prikaži več možnosti


DomenG
DomenG

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 555
  • Lokacija: Nova Gorica

#73

zok; če se dela primerjavo naj bo poštena...tudi octavio lahko pelješ delat velik servis k nepoblaščencu in bo bistveno nižja cena...torej ja, menjava jermena je občutno cenejša. In kar je problem je to, da menjava ketne ni predpisana, torej ne veš kdaj jo menjat. Pa naj bmw napiše menjava ketne na 150.000km in bo mir.


Prikaži več možnosti
    • Borut30, 8skyline7 in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 593

#74

Pri Pitbikes jo imajo na metre ..jst sem jo kupil za minimoto tamaumu
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 504
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#75

Je pa bistveno več placa v octaviji in upal bi si trditi da tud boljše podvozje.

Če je plac prioriteta, potem ne kupiš BMWja, a ni to jasno že desetletja?


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 271
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#76

Je pa bistveno več placa v octaviji in upal bi si trditi da tud boljše podvozje.


Glede podvozja si ga tudi v ustrelil mimo. Malo se bojo moral še pomatrat ali v rs ali pri navadni. Žal
Prikaži več možnosti
    • BISSON je všeč


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#77


Veliki servis na Octavii na pooblascencu te ne stane kaj manj kot menjava verige pri Tinu. In to enkrat na 5 do 10 let.

Veliki servis imajo VAGi predpisani (vsaj moj 2,0 tdi 140) na 210.000 km,..kar je na cca 7 let in če res veliko vozis menjaš jermen samo 1x, stane pa precej manj kot 2,5 k...se ne spomnim več točno,.. nekje 700 ali 800   eur ..z vsemi deli pumpa jermen  in delom vred.


Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 405
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro, 911 Safari

#78

Veliki servis imajo VAGi predpisani (vsaj moj 2,0 tdi 140) na 210.000 km,..kar je na cca 7 let in če res veliko vozis menjaš jermen samo 1x, stane pa precej manj kot 2,5 k...se ne spomnim več točno,.. nekje 700 ali 800   eur ..z vsemi deli pumpa jermen  in delom vred.

Skoraj pri vseh s.p. jih je menjava glavnega jermena in vodne pumpe z računom manj kot 500eu.


Prikaži več možnosti


8skyline7
8skyline7

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 197
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Kein BMW

#79

700-800€ na pooblaščencu, drugače 350€.

Za Audi a4 b9 tdi 150km.

Urejal 8skyline7, 07.01.2020, 11:21.

Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 564
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#80

700-800€ na pooblaščencu, drugače 350€.

Za Audi a4 b9.

Za Passata je bil račun cca 670€, skupaj s pumpo vred in rednim servisom pri Španu. Ne vem več točne cene, sem pa tudi tukaj na forumu napisal koliko je bil končni račun.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.