Skoči na vsebino

 

F10 525xd, 2012, 300kkm, visokotlačna črpalka + ostali deli

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
42 odgovorov v temi
SLavric
SLavric

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 53
  • Lokacija: Dolenjske Toplice
  • Avtomobil: BMW 525xd F10

#1

Pozdravljeni forumaši. 

 

Imam eno vprašanje za strokovnjake s tega foruma. Nekaj dni nazaj mi je med vožnjo na lepem in mirno umrl moj BMW. Najprej je vrgel v rezervni program (Drivetrain error ali nekaj takega), potem pa se je le še ustavil. Ker imam mini tester, sem ga priklopil in izpisal mi je napako P0087, ki pomeni prenizek tlak v sistemu (v katerem pa ne vem).

 

Danes me je klical mehanik in mi rekel, da je šla visokotlačna črpalka, zaradi katere pa je potrebno zaradi opilkov menjati še vse dize, common rail z vsemi cevmi, vključno do rezervoarja, rezervoar v celoti in notranjo nizkotlačno črpalko. Naračunal mi je cca 2.000€ za obnovljene dele in cca 1000€ za delo. Sedaj pa me zanima, je res treba zamenjati vse te dele, ali se ne da nič oprati? Glede na to, da so opilki jekleni, bi se gotovo dal za vnaprej kam dodati magnet, ki bi jih lovil v nek filter... Ampak to pride potem.

 

Za vsak odgovor bom zelo hvaležen.

Srečno 2020


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 312
  • Lokacija: Ljubljana

#2

Pozdravljeni forumaši. 
 
Imam eno vprašanje za strokovnjake s tega foruma. Nekaj dni nazaj mi je med vožnjo na lepem in mirno umrl moj BMW. Najprej je vrgel v rezervni program (Drivetrain error ali nekaj takega), potem pa se je le še ustavil. Ker imam mini tester, sem ga priklopil in izpisal mi je napako P0087, ki pomeni prenizek tlak v sistemu (v katerem pa ne vem).
 
Danes me je klical mehanik in mi rekel, da je šla visokotlačna črpalka, zaradi katere pa je potrebno zaradi opilkov menjati še vse dize, common rail z vsemi cevmi, vključno do rezervoarja, rezervoar v celoti in notranjo nizkotlačno črpalko. Naračunal mi je cca 2.000€ za obnovljene dele in cca 1000€ za delo. Sedaj pa me zanima, je res treba zamenjati vse te dele, ali se ne da nič oprati? Glede na to, da so opilki jekleni, bi se gotovo dal za vnaprej kam dodati magnet, ki bi jih lovil v nek filter... Ampak to pride potem.
 
Za vsak odgovor bom zelo hvaležen.
Srečno 2020


Zal je treba vse pomenjati, ker noben ti nebo garantiral, da je rezervar 100% cist. Ce bos naredil polovicno si lahko naredis dvojne stroske ce spet kaksne opilke cez nekaj casa potegne notri
Prikaži več možnosti


umavri
umavri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 506
  • Lokacija: In The Debt Union(EU), kjer vlada neizvoljena in neodstavljiva evropska komisija.
  • Avtomobil: sam še adn bemfl

#3

Aučh, cvetke.


Objavljena slikaP.S. - za pravopisne napake ne odgovarjam:crazy
Prikaži več možnosti


umavri
umavri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 506
  • Lokacija: In The Debt Union(EU), kjer vlada neizvoljena in neodstavljiva evropska komisija.
  • Avtomobil: sam še adn bemfl

#4

Tale alu stružnica in verigi sta največji cvetki BMW ja no pa tudi odpoved X-driva zna biti draga, pol še blazine, čeprav se že dobi "ugodne" kvalitetne kopije...



Urejal umavri, 31.12.2019, 16:44.

Objavljena slikaP.S. - za pravopisne napake ne odgovarjam:crazy
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 962
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#5

ja res F serija je "adijo"
Prikaži več možnosti


18zimoni
18zimoni
  • Uporabnik
  • Sporočil: 104
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: 320 touring x drive

#6

Kaj je mozno visokotlacno črpalko preverit na servisu, ali je to od sreče odvisno koliko zdrži.
 


Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 375
  • Lokacija: ...

#7

Menda ne škodi na cca 5 polnih rezervoarjev dodati liter olja za dvotaktni motor...

 

Pri prejšnjem F11 sem to naredil dvakrat. Pri aktualnem enkrat. Škodi zagotovo ne.


E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 773
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#8

3000€ je se malo za tak spas... in ne ni bliznic. Tudi delo je zahtevno. Par opilkov da ostane notr in je potrebno ponovit vajo...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 962
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#9

po moje je boljse preventivno menjat crpalko po 200 kkm, je sigurno ceneje
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 192
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#10

Jaz vsakem svetujem preventivno obnovo črpalke pri nekje 250k km. Je dosti ceneje kot pa potem zgoraj opisani scenarij.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Egon
Egon
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: e92 & bmw f 10 M tehnik

#11

Koliko pa sploh stane nova crpalka?
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 313
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#12

Jaz vsakem svetujem preventivno obnovo črpalke pri nekje 250k km. Je dosti ceneje kot pa potem zgoraj opisani scenarij.

Kje in kako se jo pa da obnoviti??


Prikaži več možnosti


SLavric
SLavric

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 53
  • Lokacija: Dolenjske Toplice
  • Avtomobil: BMW 525xd F10

#13

Obnovljene so okoli 500€, nekje pa sem videl novo (če se ne motim) za cca 700€.

Baje da Purić iz Samobora to kvalitetno in z garancijo popravi. Imajo zelo sodobno delavnico. Meni ga je mehanik predlagal. Če komu kaj pride prav... http://www.puric.hr/


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 303
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#14

Še dve leti takšnih tem pa bo cena e39 520i kmalu na petmestni številki.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • Mark89 je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 340
  • Lokacija: Ljubljana

#15

Zdej ze ptici civkajo o tem. Na 250k zamenjas pa mir.
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 422
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#16

Ob redni uporabi aditiva proti ribanju se to ne zgodi...
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 340
  • Lokacija: Ljubljana

#17

Vse jasno. Dost se ze ve o teh tezavah da se jih da preprecit.
Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Avtomobil: 325d F31

#18

Ob redni uporabi aditiva proti ribanju se to ne zgodi...


Kakšen aditiv?
Prikaži več možnosti


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 153
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: Rog

#19

Kakšen aditiv?

antigrippante 25


Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 192
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#20

Ob redni uporabi aditiva proti ribanju se to ne zgodi...

lahko potrdim da temu ni tako,... ribne prav tako ali pa je zgolj nakjučje.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.