Skoči na vsebino

 

K: Nekaj čim bolj affordable za občasno vožnjo

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#21

Pri e46 in e39 dobiš še probleme z rjo, e60 tega nima recimo, za e90 ne vem.

 

Neproblematičnosti e39 pa raje ne bom komentiral... 


Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 867
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#22

Tole se da zmenit za tvoj budget.. 320ci cabrio 170hp, avto je brez pike rje. Praktično ni kaj za naredit, sem se celo poletje vozil z njim, zdaj pa je pospravljen že od konca poletja  :ok
Zanesljiv, nezahteven, pa še občasen fun car ob lepem vremenu.

IMG_20190622_220341.jpg  
IMG_20190527_134929.jpg

IMG_20190413_155626.jpg

IMG_20190413_114940.jpg

IMG_20190413_114925.jpg


Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 785
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#23

Hay!

 
Neproblematičnosti e39 pa raje ne bom komentiral...



... lej ne vem kakšno si ti kupil ampak jaz sem šel po očetovo v Trst leta 2007, imela je realnih slabih 170k km (sedaj jih ima dobrih 270k), pregledal jo je žal že pokojni Tony in je rekel, da se klapa. Res je tudi, da je bil avto od enega gospoda zaposlenega na bmw servisu v Trstu, pa vseeno.

Na avtu je v tem času crknilo ali se je menjali zaradi obrabe,;
... senzor glavne gredi 2x, sklopka, komplet zavore, light modul, kiler, motorček brisalcev, en balast za xenon, stabilizator štangice, motorček ene ključavnice sovoznikov notranja kljukica, vetrobransko šipa in plastike v motornem prostoru ter 2x cinšpula, to pa je mislim, da vse....

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#24

Niti enega selena, niti ene roke, nič na podvozju nisi menjal, razen stabilizator štange? Jaz sem menjal že skoraj vse najbrž tam... Pa visko sklopko, pa DISO obnavljal, senzorje odmičnih menjal, zavore že 2x, nerešljivo tresenje pri zaviranju, xenon parabole bom zdaj že 2. popravljal (1. so bile vgrajene sicer rabljene bixenon, neobnovljene). Ventilator kabine, ježek, piksli na števcu, radio BM54, hladilnik že 2x, razne cevi, volanska letev... Vzmetenje sem sicer menjal predčasno, čeprav počasi bi tako ali tako do danes že bilo za zamenjat. PDC senzorji že eni 3 ali 4 zamenjani. Wandler začenja imet manjše težave. Tesnilo karterja, tesnilo pokrova ventilov itak pri vsakem odpiranju, vanos obnovljen. In še bi se našlo.

Potem seveda rja, pragovi so na udaru, ena vrata menjal, druga popravljal. 

Že nekaj mescev imam ropot, sumim katalizatorje... Razmišljam o obnovi avtomata, čeprav tu ni še krize. Čaka me zadnji ležaj na kardanu za menjat, pa diff pretesnit pri polosovinah. Po občutku med vožnjo bi bile tudi puše zadnjega mosta zrele za menjavo. 

 

Skratka ni konca pri teh avtih. Še vsaka stvar, ki mi je šla, je znana, da gre. In tega je malo morje.


Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 785
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#25

Hay!

... nič od naštetega.... verjetno se je kaj od tega menjali preventivno preden smo ga kupili, ker kot pravim, lastnik je delal na bmw servisu in je verjetno tehnično skrbel v nulo za avto, saj je bil ob nakupu kot"nov".

Dobro menjal sem notranjost z FL izvedbo, ker je bila PFL slabše kvalitete in so se sedeži hitro trgali in obšlesani, ampak to je bil strošek 100€ pred leti.... avto ima zelo malo rje, mislim, da na robu enih vrat itak je bil pa večkrat barvam kot opran :)

... skoraj vsako leto se je dal popraviti na zavarovalnico od prask iz parkirišča pred leclerkom.... ko se jih je nabralo preko leta se je dalo vse popravit, menjat letvice, ogledalo, nova original sprednja šipa itd.... evo lansko leto popraskan odbijač in blatnik ter novo desno ogledalo... slabega jurja...

... ampak jaz to ne štejem kot strošek, ker gre na zavarovanje

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#26

Najbolj poceni BMW je E36 316i compact z 1.6 motorjem. Najcenejša nakupna cena, zavarovanje in cestni sklad.

 

Pričakovat, da na starem BMW-ju ne bo nič za šraufat ni realno, tako kot tudi pri nobenem drugem starem avtu ne. Ampak je servisiranje vsaj najcenejše izmed vseh BMW-jev. Ima  samo 4 svečke, 1 vžigalna tuljava, 4l olja, 1 lambdo, zadnji most z zelo malo pušami, v motornem prostoru je veliko prostora, zato je šraufat enostavno in ni perfierije s katero bi lahko bile težave, kot so oljni separatator, lopute, turbine, EGR ventil in tako naprej.

 

Z brezhibnim podvozjem gre lahka ritka zelo dobro v ovinke, pri 180 km/h po avtocesti pa je stabilen enako kot limuzina. Vglavnem fajn za vozit.

 

Slabe strani so predvsem rja in še enkrat rja. Ampak za 5K bi se moral najt kot nov in brez rje, pa še precej € bi moralo ostat. Tudi spije lahko kar dosti, ob živahni vožnji se ga spravi na 10l/100km. Pa tesnila na glavi so dokaj občutljiva na teh motorjih, tako da če se ga kupuje z 250K+ kilometri je plus, če je imel tesnilo že menjano.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 197
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#27

če že compacta, potem 318ti... vsaj :) 


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


xMarkox
xMarkox

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: 2012 Q7 3.0 Quattro

#28

Tole se da zmenit za tvoj budget.. 320ci cabrio 170hp, avto je brez pike rje. Praktično ni kaj za naredit, sem se celo poletje vozil z njim, zdaj pa je pospravljen že od konca poletja  :ok
Zanesljiv, nezahteven, pa še občasen fun car ob lepem vremenu.

attachicon.gifIMG_20190622_220341.jpg 
attachicon.gifIMG_20190527_134929.jpg

attachicon.gifIMG_20190413_155626.jpg

attachicon.gifIMG_20190413_114940.jpg

attachicon.gifIMG_20190413_114925.jpg

 

Je tole še naprodaj?

 

Lp, Marko


2002 E46 M-Sporttechnik II (ex), 2002 Audi A4 B6 1.6i (ex), 2015 Audi A4 Avant S-Line (ex), 2019 Koleos dCi 175 4WD 

 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 167
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#29

LOL kakšen E36 no  :crazy To je vse pregnito. ČE ni Ti je pa tut vsak dizel hitrejši. Ajde zabaven je lahko po mokrem to pa je vse.

 

ZA 5k dobiš že E90 pa magar daš malo več za popravila :) Maš pa po vseh standardih konkretno boljši avto za vožnjo na relacijo :D


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#30

ZA 5k dobiš že podrtijo od E90 pa magar zmečeš še enkrat toliko za popravila :) Maš pa po vseh standardih konkretno gršo notranjost v avtu in bolj sterilno podvozje za vožnjo na relacijo :D

:-D

 

Vse lepo in prav ampak naslov teme je nekaj v smislu najbolj "affordable" BMW-ja, kar je še vedno E36 316i compact v vseh pogledih. 318ti je blizu, ampak je za par € dražje zavarovanje. Verjetno je malo dražjega zavarovanja tudi vreden, ampak najbolj "affordable" pa ni. E90 pa sploh ne.
 


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 327
  • Lokacija: Slo

#31

:-D

 

Vse lepo in prav ampak naslov teme je nekaj v smislu najbolj "affordable" BMW-ja, kar je še vedno E36 316i compact v vseh pogledih. 318ti je blizu, ampak je za par € dražje zavarovanje. Verjetno je malo dražjega zavarovanja tudi vreden, ampak najbolj "affordable" pa ni. E90 pa sploh ne.
 

316i je nepremičnina in tudi porabo nima nič manjšo kot pa šestak pri enakem režimu vožnje, ker je 105 konjev v M43 motorju podhranjenih za težo avtomobila. 


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#32

105 konjski M43 je itak nehvaležna zadeva pri naši zakonodaji. Cestnino plačuješ isto kot za šestaka za tiste 3 konje več. M43B16 1.6l 102KM mora bit, da je najbolj "affordable". To da je nepremičnina nima nobene veze s tem. Poraba je pa pri 1.6 M43 motorju ca.10l pri živahni vožnji, pri M52TUB20 ca. 11,5l v enakem režimu vožnje. Ti povem iz prve roke, ker sem se z obema vozil isto relacijo v službo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 167
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#33

Čudno da nisi predlagal E30  :laugh  Sej men so tut všeč stari modeli ampak zresni se. Avto je po varnosti, zmogljivosti, udobju pač starina. V vse lepe E36 je folk zmetal lepe kupčke denarja. Ko ti bo čez zimo zgnil pa tako ne bo nič vreden. 10l/100km za rahitičnih 100hp v 2020 :crazy  :laugh 

Aja rabiš dobrega agenta pa ne bo prav velike razlike v zavarovanju. CEstnina je tako na prostornino. 

 

Novejši model boš čez 3 leta v enem dnevu prodal za 30% manj :)


Prikaži več možnosti


Foggy
Foggy

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 182
  • Lokacija: Ljubljana

#34

Cestnina (do 2.500ccm) in samo zavarovanje za avtomobile nižjih vrednosti je pa res zanemarljiv stošek v primerjavi z ostalimi stroški v lastništvu vozila...sploh pa razlika med 100 in 105KM....par 10€...


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 792
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#35

https://www.avto.net...asp?id=14985441

Tole je zelo lep avto oz. ohranjena e36. Je bil z njim lastnik enkrat pri meni. Pač avto z minimalnimi stroški. Pa prepričan sem, da je tudi glede cene kar prilagodljiv.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#36

Vem da so razlike stroškov registracije majhne, ampak ker je bilo vprašanje, NAJBOLJ "affordable" je to pač to kar sem napisal, kljub vsem pomanlkjivostim, ki jih ima in čeprav malo večja motorizacija ne stane veliko več.

 

Naše želje so pa različne. Meni dol visi za udobje. Ne samo dol visi, udobnih avtov sploh ne maram, ker ubije tisti pristen občutek, ko čutiš cesto. Udobno pozibavanje avtomobila mi je zelo moteče. Prav tako mi dol visi za varnost. Mi je bil pa moj lanski winterwagen compact tako všeč za vozit, da bi ga najrajši imel za dailya, ampak s šestakom v nosu, ker M43 motor je res bolj žalost, manjka mu navora in ne zavrti se rad, ni tistega pravega karakterja. Prav minilo me je veselje vsak dan vozit E46 z rukzakom zaradi njega. Ampak delam pri 35K km letno in mi je poraba bencinskega šestaka prevelik strošek, tako da bi ga predelal na plin. Tu se pa zatakne, ker compact nima prostora za tisti okrogel rezervoar namesto rezervne gume. Flaše sredi prtljažnika pa tudi ne morem prevažat, že tako je prtjažnik majhen, pa še grdo je ko smrt.

 

In E36 se sploh ne pelje tako zastarelo, vbistvu je sam položaj za volanom in občutek na cesti zelo podoben E46. Kako se pelje E90 sicer ne vem, ker nisem probal in me niti ne zanima. Ampak glede na zasnovo podvozja in še malo je zrastel, bi ugibal da bolj podobno seriji 5. Se pravi bolj udbno in ladjasto, ne vem tudi, če že nima električnega servota, kar pa mi ne paše. OK armaturka od compacta zgleda zastarelo, ampak meni je takšna všeč za razliko od armaturk v ostalih E36, ki so kar nekaj. Medtem ko v E30 je pa res že bolj zastarel občutek, kot da je iz neke povsem druge dobe. Ampak ga je vseeno veselje vsak dan vozit. Lani poleti sem z njim naredil ca. 9000k km, večinoma v službo in nazaj (in skoraj bankrotiral na bencinu - 15l/100km ).

 

Vglavnem po vseh standardih E90 ni boljši nakup. Po mojih sigurno ne.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Majcnzegrca
Majcnzegrca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 160
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E46 320d

#37

320d
2009 letnik z vso opremo razen panorame in gretja sedezev

Pripete slike za predogled

  • 20200213_140011.jpg
  • 20200213_140057.jpg
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 128
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#38

Niti enega selena, niti ene roke, nič na podvozju nisi menjal, razen stabilizator štange? Jaz sem menjal že skoraj vse najbrž tam... Pa visko sklopko, pa DISO obnavljal, senzorje odmičnih menjal, zavore že 2x, nerešljivo tresenje pri zaviranju, xenon parabole bom zdaj že 2. popravljal (1. so bile vgrajene sicer rabljene bixenon, neobnovljene). Ventilator kabine, ježek, piksli na števcu, radio BM54, hladilnik že 2x, razne cevi, volanska letev... Vzmetenje sem sicer menjal predčasno, čeprav počasi bi tako ali tako do danes že bilo za zamenjat. PDC senzorji že eni 3 ali 4 zamenjani. Wandler začenja imet manjše težave. Tesnilo karterja, tesnilo pokrova ventilov itak pri vsakem odpiranju, vanos obnovljen. In še bi se našlo.

Potem seveda rja, pragovi so na udaru, ena vrata menjal, druga popravljal. 

Že nekaj mescev imam ropot, sumim katalizatorje... Razmišljam o obnovi avtomata, čeprav tu ni še krize. Čaka me zadnji ležaj na kardanu za menjat, pa diff pretesnit pri polosovinah. Po občutku med vožnjo bi bile tudi puše zadnjega mosta zrele za menjavo. 

 

Skratka ni konca pri teh avtih. Še vsaka stvar, ki mi je šla, je znana, da gre. In tega je malo morje.

Torej je tvoj avto samo zelo lep na pogled , ostalo pa bogo ali kako praviš. Pri meni je lih kontra pobuškan tu pa tam in rja tolče ven na pragih in blatnikih. Imam pa še prvi komplet hladilni sistem, visko.... sklopka, turbina to je vse prvo avto je star 10 let in bi naj imel 310.000 km res ne vem kaj eni delate z avti. Dvakrat sem edino menjal sprednje amortizerje. :ok


Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 785
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#39

Hay!

... je pač v osnovi kupil podrtijo, ker je kupoval s srcem in ne z glavo... saj nas je veliko ki smo tako kdaj kaj kupili, tudi jaz...

... na e39 res lahko menjaš samo tisto osnovno potrošnjo robo, ki gre na toliko in toliko km, ostali pa Dela!

... evo danes sem jo opral, od jutri je pa naprodaj :)

lp

joda

Urejal joda, 15.02.2020, 14:39.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 128
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#40

Torej je tvoj avto samo zelo lep na pogled , ostalo pa bogo ali kako praviš. Pri meni je lih kontra pobuškan tu pa tam in rja tolče ven na pragih in blatnikih. Imam pa še prvi komplet hladilni sistem, visko.... sklopka, turbina to je vse prvo avto je star 10 let in bi naj imel 310.000 km res ne vem kaj eni delate z avti. Dvakrat sem edino menjal sprednje amortizerje. :ok

se opravičujem, avto je star 19 let, ja pri meni bo tudi potrebno puše menjat zadaj in zadnje amortizerje, ampak po 19 letih
 


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.