Skoči na vsebino

 

K: MB Viano ali Vito do 12.000 eur

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
46 odgovorov v temi
-M-
-M-

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 026
  • Lokacija: Rog.Slatina
  • Avtomobil: ex E30M3, Multivan

#41

Ja se razume ampak še sedaj nevem kolk me pride kombi postavljen na cesto, ce pride recimo v tujini 10.000eur?
Nekdo rece 1500eur, program na netu pokaze cca 3000eur, dilerju na netu ki se ukvarjajo s tem pa sem za hec poslal povpraševanje o Vianotu s ceno 12.000eur bi me prislo dodatno še 8.500eur , da oni vse zrihtajo in pripeljejo - jaz bi ga pol samo registriral. Torej mi zna kdo pojasnit kako se splača?
Before I got:mznak........"IT WAS ALL A DREAM, I USED TO READ WORD UP MAGAZINE"
Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 214
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡

#42

Tule preveri dajatve: http://www.dmvportal.../CalculatorLite

 

Konec decembra sem za DMV odkartal na cent isto, kot je pokazal izračun. 


Prikaži več možnosti


-M-
-M-

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 026
  • Lokacija: Rog.Slatina
  • Avtomobil: ex E30M3, Multivan

#43

Torej je cca 25% dajatev kolk sem gledal. Je pa problem, da sem malo šel gledat in mi dejansko niti en ni padel v oči kljub veliki izbiri proti nam v slo. Govorim o ceni med 10-12k'
Že na slikah se vidi obraba kako je šele v živo
In da naredim 1000km pol mi pa avto ni...nevem no.

Evo sem pa vceraj in danes pogledal še dva Multivana. Srebrnega za 13.999k, ker je blizu mojega kraja in zelenega 4x4 za 11.000k danes na koroškem. Ker je edini 4x4 sem si ga pač šel pogledat in ni mi žal. Ta zelen je najcenejši od treh, ki sem si jih pogledal, največ prevoženih in najbolj ohranjen
Seveda se ga loteva rja ob bokih in pragu malo kar me še najbolj moti, notranjost je za te kilometre vredu ohranjena (voznikov sedež bo kmalu popustil na strani) in pod pokrovom zaenkrat tudi najbolj normaln.
On srebrn je pa kao 20.000 naredil po generalki amapk jaz ne razumem, da se mehanik loti zadeve vse poštima in menja kar je možno mašina pa masna in vse umazano okrog kot da se je že 10let ni doben dotaknil In notranjost ima že kar zdelano... je pa res, da za 130hp nenormalno dobro potegne in gre ampak lastnik ni glih nek pedantnež pa tud rja ga napada isto kot zelenega...
In zdaj se vprašam kaj je bolje naredit: kupit cenejšega pa dam gor cca 2k na njega in bom vsaj vedel kaj sem naredil ? Definitivno grem črnega v LJ še pogledat da si bom ustvaril sliko kaj naj naredim ampak dejansko me ta 4x4 kar vleče saj je edini in sem ga pripravljen poštimat"

Pa še nekaj mi je hecno oz. sem opazil saj normalno vsak svojega konja hvali ampak;
Jaz osebno sem bolj namenjen mercedezu in mehansko avto vem kako deluje, problem je rja. VW pa tud vsi hvalijo kako trpežni so in kakovostni a opazil sem, da notranjost sploh ni tako vzdržljiva (vrata, gumbi, plastike), rja na vratih, vsak ima 1l olja s sabo in doliva in nad 300.000km je treba pol mašine zamenjat, ker več naj nebi zdržala
In v čem je res finta na plastikah, da se nek sloj začne luščit? Se da to vse dol in je potem lepo ali treba preprosto menjat?
Before I got:mznak........"IT WAS ALL A DREAM, I USED TO READ WORD UP MAGAZINE"
Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 007
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#44

Torej je cca 25% dajatev kolk sem gledal. Je pa problem, da sem malo šel gledat in mi dejansko niti en ni padel v oči kljub veliki izbiri proti nam v slo. Govorim o ceni med 10-12k'
Že na slikah se vidi obraba kako je šele v živo
In da naredim 1000km pol mi pa avto ni...nevem no.

Evo sem pa vceraj in danes pogledal še dva Multivana. Srebrnega za 13.999k, ker je blizu mojega kraja in zelenega 4x4 za 11.000k danes na koroškem. Ker je edini 4x4 sem si ga pač šel pogledat in ni mi žal. Ta zelen je najcenejši od treh, ki sem si jih pogledal, največ prevoženih in najbolj ohranjen
Seveda se ga loteva rja ob bokih in pragu malo kar me še najbolj moti, notranjost je za te kilometre vredu ohranjena (voznikov sedež bo kmalu popustil na strani) in pod pokrovom zaenkrat tudi najbolj normaln.
On srebrn je pa kao 20.000 naredil po generalki amapk jaz ne razumem, da se mehanik loti zadeve vse poštima in menja kar je možno mašina pa masna in vse umazano okrog kot da se je že 10let ni doben dotaknil In notranjost ima že kar zdelano... je pa res, da za 130hp nenormalno dobro potegne in gre ampak lastnik ni glih nek pedantnež pa tud rja ga napada isto kot zelenega...
In zdaj se vprašam kaj je bolje naredit: kupit cenejšega pa dam gor cca 2k na njega in bom vsaj vedel kaj sem naredil ? Definitivno grem črnega v LJ še pogledat da si bom ustvaril sliko kaj naj naredim ampak dejansko me ta 4x4 kar vleče saj je edini in sem ga pripravljen poštimat"

Pa še nekaj mi je hecno oz. sem opazil saj normalno vsak svojega konja hvali ampak;
Jaz osebno sem bolj namenjen mercedezu in mehansko avto vem kako deluje, problem je rja. VW pa tud vsi hvalijo kako trpežni so in kakovostni a opazil sem, da notranjost sploh ni tako vzdržljiva (vrata, gumbi, plastike), rja na vratih, vsak ima 1l olja s sabo in doliva in nad 300.000km je treba pol mašine zamenjat, ker več naj nebi zdržala
In v čem je res finta na plastikah, da se nek sloj začne luščit? Se da to vse dol in je potem lepo ali treba preprosto menjat?

Kot smo že napisali, za dober Multivan boš moral plačati več. Če iščeš za 10k€ dobrega, ga ne boš našel. Noben ga ni in noben ga ne bo. Tisti, ki ga imajo...vedo za koliko se prodajajo in za koliko se dobri prodajo. V tujini so še bolj cenjeni, kot pri nas. Vem iz lastnih izkušenj. Odličnega iz Nemčije z recimo 200k km (letnik tam okoli 2004 - 2007 ne boš našel izpod 12-13k €. 

Je pa tudi res, da je Multivan tip avtomobila, ki ne izgublja na ceni. Sploh, če je v dobrem stanju. Imajo pa svoje "muhe", kot smo to že napisali..vendar so vseeno zelo iskani. Nikjer ne piše, da je potrebno zamenjati pol motorja. Imajo problem z odmičnimi (sploh tisti z DPF filtrom), z vodnimi črpalkami(to je relativno, ker je potrebno konec koncev vodno zamenjati po določenih km, kot pri vsakem avtu). In problem z vodnimi so imeli novi oz tisti, ki so imeli vgrajeno še prvo/originalno. Glede na leta in km vedi, da so jo zamenjali v večini vsi. In še zadnji problem je, da so imeli določeni težave z polosovino, ki pa je tudi normalni rešljiv. Tudi rja naj bi bila prisotna pri nekaterih, kot je to normalno za VW tistega časa. Poraba olja pri vseh PD 2.5 R5 motorjev je normalna. Že od novega znajo popiti nekaj olja in to ni nič novega. To ne pomeni, da je slab motor. Moraš ga vzdrževati, kontrolirati nivo olja in hladilne tekočine...in vse bo ok. 

 

Ampak kot sem napisal v enem postu zgoraj....V večini folk meša jabolka in hruške. In tudi tukaj v isti koš mečejo Transporterje in Multivane. Kar je enako na obeh je motor. In motor je bil problem predvsem na Transporterjih, ker so bile to delovne mule, ki so delale in še delajo + 500k km.....velikokrat brez pravega vzdrževanja. Najbolj relavantni lastniki so vozniki rešilcev, ki so oboževali tiste letnike z R5 motorji. Še sedaj se jim kolca po njih in če jih vprašaš sedaj...so bili za njih tisti "vozi" daleč najboljši. Je pa res, da so jih vseskozi servisirali kot se zagre in nekateri vozijo še danes, z +700k km. 

 

Ker omenjaš notranjo plastiko; vsi VW-ji do letnika 2013 so imeli težave z kvaliteto notranje plastike. Tudi Multivani. In ja, v večini imajo 10+ stari Multivani že nekoliko obrabljeno plastiko. V top stanju, brez obrabe ga ne boš našel. Jaz sem jih kar nekaj preveril, pogledal in ja..težko je najti pravega. Bolj pomembna je mehanika in pa ohranjenost notranje opreme (sedežev, tapiciranja, predalniki). Tam vidiš, kako je bil avto vzdrževan v preteklosti. 

 

Če želiš avto z trpežno notranjostjo, odličnim plehom.....kupi Trafica ali Vivarota. Samo ostalo stvari so pa daleč od VW Multivana.....Vse ima svoje zakonitosti..žal



Urejal Borut30, 17.02.2020, 08:55.

Prikaži več možnosti
    • -M- je všeč


-M-
-M-

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 026
  • Lokacija: Rog.Slatina
  • Avtomobil: ex E30M3, Multivan

#45

Pa sem uradno postal VW lastnik. Iskal Vianota a na koncu ob ogledu štirih drugih odločil za črnega Multivana pa čeprav je daleč od popolnega in kot vsi prodajajo - kot nov. Je pa najbolj soliden od vseh, motor celo ni opran pa čeprav je vmes bil diler, a realno je prvi lastnik država MZZ vseh 15let, prevoženih 264tisoč...

Pripete slike za predogled

  • 20200222_183339.jpg
  • 20200223_133809.jpg
  • 20200223_134953.jpg
  • 20200223_123744.jpg
  • 20200223_134914.jpg
Before I got:mznak........"IT WAS ALL A DREAM, I USED TO READ WORD UP MAGAZINE"
Prikaži več možnosti
    • Martini Racing in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 930
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#46

Ato je bil bivši za prisluškovanje? Ker takšne so imeli, za zbiranje informacij, preglej ga dobro ali so vse ven pobrali?



Urejal magic man, 23.02.2020, 14:26.

Prikaži več možnosti


-M-
-M-

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 026
  • Lokacija: Rog.Slatina
  • Avtomobil: ex E30M3, Multivan

#47

Ato je bil bivši za prisluškovanje? Ker takšne so imeli, za zbiranje informacij, preglej ga dobro ali so vse ven pobrali?


Nimam kaj skrivat tako, da me nič ne skrbi kakšna žica več
Ko bo šel kombi na komplet globinsko čiščenje mogoce kaj odkrijemo. Zaenkrat pa samo mikrofon za prostoročno tel. in pa pod voznikovim sedežom je original usa megalight skoz priklopljena na štrom ampak je baterija že dotrajana. Me pa ima, da bi jo obnovil saj se mi zdi kul oldscool zadeva pa itak imam vedno v avtu vsaj eno luč - led
Evo še slika

Pripete slike za predogled

  • 20200226_212958.jpg
  • 20200226_212926.jpg
Before I got:mznak........"IT WAS ALL A DREAM, I USED TO READ WORD UP MAGAZINE"
Prikaži več možnosti
    • Martini Racing in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.