Skoči na vsebino

 

Nakup Jeep Wrangler 2.8 CRD

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 932
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#1

Sodelavec kupuje Wranglerja, 2.8 dizla.

Vseeno ali ročni ali avtomatik, kratek ali dolg, ker je pri hiši še družinski karavan za dopuste.

 

Se kaj ve o teh modelih?

To, da je glasen na AC ve in ga ne moti, ker avto ne bo "tam doma".

Ima kaj serijskih težav?

 

Gledati je šel konkretno že tega - https://www.avto.net...asp?id=14958959

Baje je lep, par vizualnih napak, notri malo moker tepih. Baje ima tudi oksidirane nosilce za vzglavnike in vodila za sedeže. Verjetno pušča streha :zmeden

Pozna kdo konkretno vozilo? Naj bi bil iz gorenjske 1. lastnik.

Dela morda kdo na Avto Triglavu?

 

Hvala :beer



Urejal Bavaria fan, 17.01.2020, 10:51.

Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 009
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#2

zgleda ok, malo km, čeprav so taki avti bli tudi že za 13000€, ampak mogoče je pat kot nov, da je glasen sploh ne bi rekel sploh v originalnem stanju, no jA razen če primerjaš s bmw 7


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 576
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#3

Ga imam, sicer dolgo verzijo, ampak stvar je identična.

 

Ti avti so novi bili polno naloženi leta 2007 po 28 jurjev in noro držijo cene. Je pa res da so hkrati novi šli gor danes na 70 jurjev. Na 13 nikoli niso bili, tudi za 15 se ne spomnem v zadnjih 6-7 letih aktivnega vsakomesečnega spremljanja.

 

Z motorji načeloma ni težav, je dobra zadeva. Menjalniki so bolj problematični, tako ročni kot avtomatiki. Avtomatik še noben ni zdržal več kot 150kkm in brez opozorila obstaneš. Servis potem ni drag, mislim da manj kot vijolica in si dober za naslednjih 150 tisoč. Ročni menjalniki so Mercedesovi, lahko imaš težave s sinhroni (avto naj se segreje in vozi dlje časa na testu skozi vse prestave), pa mehaniki večinoma točijo noter napačno olje. Olje, ki mora biti v tem menjalniku, je točno specificirano in ga v sloveniji v nobeni trgovini ne dobiš. Ker so pa sinhroni medeninasti in če je olje napačno, se ti obrabijo in menjalnik škrta.

 

Preveri naj se rja od spodaj, ključni deli pri šasiji, vzmetenju, oseh in podobno. Noter je površinska rja prisotna pri vseh, to ne pomeni da streha spušča. Pri tem avtu lahko pač streho dol daješ in ko je vlaga ali kakšna kapljica, lahko zarjavi. Gre za površinsko zadevo, če ga to moti, naj od Wranglerja odstopi. Tepih je ponavadi moker, ker ob dežju kaplja iz strehe direkt v avto, ko odpreš vrata. Sprobajo naj se tudi pogoni, zaklepi diffov, reduktor in ostalo, če vse deluje kot mora. Ker se načeloma ta avto uporablja tudi izven cest, so ponavadi kakšni končniki za pomenjat, križi, kakšen ležaj... Je pa stvar simpl za servisirat, vse je logično in preprosto. Edino z deli je malce več težav, se naroča iz tujine. Ob enem pa nevem če je na trgu kakšen drug avto, ki ponuja več aftermarket nadgradenj in predelav.

 

Sicer se pa avto pelje zelo dobro, v primerjavi s kakšnim Defenderjem je tole S klasa. Razmeroma tih, do 110 mu lepo ugaja, več ga niti ne siliš. Pa kaj ta avto predstavlja, zaradi uporabnosti, edinstvosti in zgodovine, je ta avto čist brez konkurence. Je pa to nakup iz srca in tega racionalno ne moreš primerjat z ničemer na trgu. Vsak ki se je peljal z mojim je rekel, da se sedaj razume v čem je štos, ker prej ni nihče razumel zakaj bi deval po 20 jurjev za 10 let staro kanto.



Urejal neicheq, 17.01.2020, 11:33.

Prikaži več možnosti
    • MG, yamasaki, Bavaria fan in 5 ostalim je všeč


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 932
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#4

Najlepša hvala :beer


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti
    • neicheq je všeč


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 524
  • Lokacija: Sevnica

#5

Bavaria, nisva sla midva skupaj enega enkrat stestirat? Verjetno pa res 10 let nazaj:)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 46

#6

Sodelavec naj pozabi tole saharo in kupi 5 vratnega rubicona. Imam 3 vratnega in bi takoj zamenjal za 5 vratnega.

 

2.8 crd je len, če hočeš da se kam premakne je treba prenose v diferencijalih zamenjat, jaz bi rajši vzel 3.6 bencinarja, 3.8b naj preskoči. 

 

Velika večina wranglerjev pri nas ima težave z tesnenjem, ker se ponavadi hardtop vleče dol in poškoduješ tesnila. 

 

Rezervni deli se dobijo za popolnoma normalen denar. Če sodelavec nima dveh levih rok lahko 99% poservisira sam z pomočjo haynesa in youtuba. 

 

 

There's only one... 



Urejal rx88, 17.01.2020, 19:30.

Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 332
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#7

S kolegom sva menjala v 90tih za par tednov. Jaz njemu golfa on meni 4.0 wranglerja, s platneno streho. Kaj naj rečem o avtu po tolikih letih? Veliko sem ga vozil po terenu. Dokler je suho, se še prileze, če greš pa v dežju afne guncat, se pa hitro konča. Teža naredi svoje, ni to suzuki samurai. Takrat si bil s takšnim jeepom glavni na vasi, danes ga pa ne bi imel več. Kaj več se pa ne spomnem, razen da je bil 4.0 žejen k prasica.

 

Bil je pa takšen model,  štirikotne prednje luči, ki so mu po mojem mnenju, še najbolj pasale.

 

 

https://www.avto.net...IMER-REZERVIRAN



Urejal m4tj4z, 17.01.2020, 19:51.

neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 576
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#8

Sodelavec naj pozabi tole saharo in kupi 5 vratnega rubicona. Imam 3 vratnega in bi takoj zamenjal za 5 vratnega.

 

2.8 crd je len, če hočeš da se kam premakne je treba prenose v diferencijalih zamenjat, jaz bi rajši vzel 3.6 bencinarja, 3.8b naj preskoči. 

 

Velika večina wranglerjev pri nas ima težave z tesnenjem, ker se ponavadi hardtop vleče dol in poškoduješ tesnila. 

 

Rezervni deli se dobijo za popolnoma normalen denar. Če sodelavec nima dveh levih rok lahko 99% poservisira sam z pomočjo haynesa in youtuba. 

 

 

There's only one... 

Tole s 5 vratnim se strinjam, razen če človek res ne potrebuje dodatnega prostora.

 

Mu pa osebno bencinarja v tem avtu ne bi nikoli priporočil. Bencinar je za teren dost manj primeren in uporaben, takšnemu avtu to ful ne paše. Tudi navora ima 50% manj, kar je ogromno, ker z 2.8 lezeš povsod. Američani so leta in leta želeli dizla, pa ga niso dobili. Pri novi generaciji so ga prvič in so navdušeni. Je res da je dizel bolj len, ampak v takšnem avtu se ti ne mudi, se poda karakterju. Pa tudi iz vidika financ je bolj strel v koleno. Poraba bo vsaj 5 litrov večja (pa že tako ima žejno aerodinamiko), cestnina in zavarovanje pa tudi. Pa tudi proda se ga ne.

 

Je pa ze teren verjetno #1, sploh Rubicon z odklopljivim stabilizatorjem, boljšimi aksami in z obema el. zaporama diffov. Tole z odstranljivo streho, vratami in prednjim steklom je pa čist life-style zadeva. Poleti vržeš gor bikini top, da te sonce ne žge, pa imaš top kombinacijo. Edino aftermarket opcij ne smeš gledat preveč, ker ko enkrat padeš v to, ti še enkrat teh 20 jurjev ne bo dovolj za vse. Od 100 različnih kombinacij vrat, streh, odbijačev, pragov.. ni konca.

 

Aja pa dober pokazatelj rje je, če dvigneš preprogo pod voznikovem sedežu, če je tam umazano, bi znalo biti, da je avto bil najmanj do tja tudi v vodi. Kar načeloma ni problem, ker je zato tudi preproga odstranljiva, ampak vseeno poglej. Pa panti na vratih ponavadi oksidirajo in napihne barvo, to te naj ne zmoti, ker ni rja. Do tega pride ker je klasičen vijak, panti pa aluminijasti.



Urejal neicheq, 17.01.2020, 20:08.

Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 009
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#9

Ga imam, sicer dolgo verzijo, ampak stvar je identična.

 

Ti avti so novi bili polno naloženi leta 2007 po 28 jurjev in noro držijo cene. Je pa res da so hkrati novi šli gor danes na 70 jurjev. Na 13 nikoli niso bili, tudi za 15 se ne spomnem v zadnjih 6-7 letih aktivnega vsakomesečnega spremljanja.

 

Z motorji načeloma ni težav, je dobra zadeva. Menjalniki so bolj problematični, tako ročni kot avtomatiki. Avtomatik še noben ni zdržal več kot 150kkm in brez opozorila obstaneš. Servis potem ni drag, mislim da manj kot vijolica in si dober za naslednjih 150 tisoč. Ročni menjalniki so Mercedesovi, lahko imaš težave s sinhroni (avto naj se segreje in vozi dlje časa na testu skozi vse prestave), pa mehaniki večinoma točijo noter napačno olje. Olje, ki mora biti v tem menjalniku, je točno specificirano in ga v sloveniji v nobeni trgovini ne dobiš. Ker so pa sinhroni medeninasti in če je olje napačno, se ti obrabijo in menjalnik škrta.

 

Preveri naj se rja od spodaj, ključni deli pri šasiji, vzmetenju, oseh in podobno. Noter je površinska rja prisotna pri vseh, to ne pomeni da streha spušča. Pri tem avtu lahko pač streho dol daješ in ko je vlaga ali kakšna kapljica, lahko zarjavi. Gre za površinsko zadevo, če ga to moti, naj od Wranglerja odstopi. Tepih je ponavadi moker, ker ob dežju kaplja iz strehe direkt v avto, ko odpreš vrata. Sprobajo naj se tudi pogoni, zaklepi diffov, reduktor in ostalo, če vse deluje kot mora. Ker se načeloma ta avto uporablja tudi izven cest, so ponavadi kakšni končniki za pomenjat, križi, kakšen ležaj... Je pa stvar simpl za servisirat, vse je logično in preprosto. Edino z deli je malce več težav, se naroča iz tujine. Ob enem pa nevem če je na trgu kakšen drug avto, ki ponuja več aftermarket nadgradenj in predelav.

 

Sicer se pa avto pelje zelo dobro, v primerjavi s kakšnim Defenderjem je tole S klasa. Razmeroma tih, do 110 mu lepo ugaja, več ga niti ne siliš. Pa kaj ta avto predstavlja, zaradi uporabnosti, edinstvosti in zgodovine, je ta avto čist brez konkurence. Je pa to nakup iz srca in tega racionalno ne moreš primerjat z ničemer na trgu. Vsak ki se je peljal z mojim je rekel, da se sedaj razume v čem je štos, ker prej ni nihče razumel zakaj bi deval po 20 jurjev za 10 let staro kanto.

js gledam oglase jeep skoraj vsak dan, več kot 10 let, so bli tudi po 13,000: Sem mel že 3 prejšne modele TJ in za nobenga do zdej nisem dal več  kot 4500€, pa so bli vsi na anetu,


Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 46

#10

post_online.pngm4tj4z4.0 je super motor, moči je več kot dovolj, ponavadi prej noga odneha... poraba gre v višave če ga tiščiš, pri normalni vožnji je pa sprejemljiva. Zabava z jeepom se konča če imaš slabe gume in če zadaj lsd ne deluje, v kolikor imaš vsaj delujoč lsd in dobre gume te samuraj lahko samo še v rit gleda ..  nemoreš lih primerjat 4 litre z 200 konji proti 1.3L z 70 km..  jeep je drug svet.

 

neicheqJaz prisegam na bencinarje, dizli mi pač smrdijo :) Jeep se hitro proda, trg za te avtomobile v sloveniji obstaja, na internetu se prodajajo eni in isti, vsi ostali se prodajo preko vez in poznanstev brez da rabiš dat oglas na avtonet. 


Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 009
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#11

je pa kot ti pravijo, to top zadeva, landrover je res kanta od kante proti jeepu


Sodelavec naj pozabi tole saharo in kupi 5 vratnega rubicona. Imam 3 vratnega in bi takoj zamenjal za 5 vratnega.

 

2.8 crd je len, če hočeš da se kam premakne je treba prenose v diferencijalih zamenjat, jaz bi rajši vzel 3.6 bencinarja, 3.8b naj preskoči. 

 

Velika večina wranglerjev pri nas ima težave z tesnenjem, ker se ponavadi hardtop vleče dol in poškoduješ tesnila. 

 

Rezervni deli se dobijo za popolnoma normalen denar. Če sodelavec nima dveh levih rok lahko 99% poservisira sam z pomočjo haynesa in youtuba. 

 

 

There's only one... 

bencinar je na žalost tudi len, in čeprav sem pristaš bencinarja, bi pri tem avtu ciljal na 200 konjskega dizla, prenose moraš v vsake primeru menjat pri večjih gumah


Sodelavec naj pozabi tole saharo in kupi 5 vratnega rubicona. Imam 3 vratnega in bi takoj zamenjal za 5 vratnega.

 

2.8 crd je len, če hočeš da se kam premakne je treba prenose v diferencijalih zamenjat, jaz bi rajši vzel 3.6 bencinarja, 3.8b naj preskoči. 

 

Velika večina wranglerjev pri nas ima težave z tesnenjem, ker se ponavadi hardtop vleče dol in poškoduješ tesnila. 

 

Rezervni deli se dobijo za popolnoma normalen denar. Če sodelavec nima dveh levih rok lahko 99% poservisira sam z pomočjo haynesa in youtuba. 

 

 

There's only one... 

kje bo pa dobil rubicona??


S kolegom sva menjala v 90tih za par tednov. Jaz njemu golfa on meni 4.0 wranglerja, s platneno streho. Kaj naj rečem o avtu po tolikih letih? Veliko sem ga vozil po terenu. Dokler je suho, se še prileze, če greš pa v dežju afne guncat, se pa hitro konča. Teža naredi svoje, ni to suzuki samurai. Takrat si bil s takšnim jeepom glavni na vasi, danes ga pa ne bi imel več. Kaj več se pa ne spomnem, razen da je bil 4.0 žejen k prasica.

 

Bil je pa takšen model,  štirikotne prednje luči, ki so mu po mojem mnenju, še najbolj pasale.

 

 

https://www.avto.net...IMER-REZERVIRAN

vrangler je izredno lahek, sploh za svoje konje, med najlažjimi terenci


in varčen 4.0, sam ga ne moreš primerjat pri tem s golfom sdi


in ta na kvadrataste luči je ubistvu najslabši model


Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Za iz točke A v točko B

#12

@neicheq “Edino aftermarket opcij ne smeš gledat preveč, ker ko enkrat padeš v to, ti še enkrat teh 20 jurjev ne bo dovolj za vse. Od 100 različnih kombinacij vrat, streh, odbijačev, pragov.. ni konca.”

Zdaj razumem... :)

https://www.avto.net...asp?id=14915896

Pripete slike za predogled

  • 7283B489-855F-4AEA-8776-842F8E05A87D.png
  • 44551DA3-46A9-47BF-B32E-0C99261DCEBB.png

Urejal Silvershadow, 17.01.2020, 22:59.

Prikaži več možnosti


Lugs
Lugs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 612
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bicikel

#13

Jeep mora bit bencinar straight 6. Tist ki pravi obratno se ni uzival v jeepu:)
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 734
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#14

A se je nasemu uvozniku kompas pokvaril, pri nas je zadeva 70k...
Nov 4 vratni 3,0V6 diesel je v USA pod 30k€...,
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 576
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#15

Jeep mora bit bencinar straight 6. Tist ki pravi obratno se ni uzival v jeepu:)

Itak, samo ta problem imaš, da ga že 15 let ni na volju pri Jeepu :)

 

Za splošno uporabo, teren in vleko definitvno dizel. Za kruzanje po obali pa lahko bencinarja. Pri novem Wranglerju recimo je 2.0T bistveno boljši motor kot stari 3.6 V6. Ima več navora, bolj živahen motor in odziven, pa tudi nadmorska višina mu ne popaca polovico konjev.

 

 

A se je nasemu uvozniku kompas pokvaril, pri nas je zadeva 70k...
Nov 4 vratni 3,0V6 diesel je v USA pod 30k€...,

DMV pobere 15 jurjev. V Nemčiji so okoli 50 novi. Ampak tudi v ZDA niso takšne cene, specifično je 3.0 dizel preko 40 jurjev po konfiguratorju, ker to so vse cene brez davkov.



Urejal neicheq, 18.01.2020, 13:51.

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 734
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#16

Ja za DE sem sel gledat na jeep.de, 20k razlike, sicer se nisem poglabljal, ampak je tu res vsa razlika samo v davku?

Za USA sm pa en clanek bral, kjer je pisalo od 32kUSD dalje za diesel.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 527
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#17

Jeep mora bit bencinar straight 6. Tist ki pravi obratno se ni uzival v jeepu:)

Tako je in to 4.0 R6, to je najboljši Jeepov motor.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti
    • rx88 je všeč


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 46

#18

@neicheq “Edino aftermarket opcij ne smeš gledat preveč, ker ko enkrat padeš v to, ti še enkrat teh 20 jurjev ne bo dovolj za vse. Od 100 različnih kombinacij vrat, streh, odbijačev, pragov.. ni konca.”

Zdaj razumem... :)

https://www.avto.net...asp?id=14915896

 

3dd81ebb14b070265b7a90b99e87aea3.jpg

 

@zorz4x4 : rubicon se hitro najde, če je denar na voljo, sej sam veš kako je z jeepi, noben ga nebo dal napol zastonj, ker jim cena samo raste.

 

@Lugs : straight6 je tudi meni najboljši, ampak obvezno high output :) jaz ga ne zamenjam za nič na svetu, noče in noče crknit pa lahko delaš z njim kakor svinja z mehom :D .. je neuničljiv, ne pravijo mu zastonj million mile :D 


Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 009
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#19

 

@zorz4x4 : rubicon se hitro najde, če je denar na voljo, sej sam veš kako je z jeepi, noben ga nebo dal napol zastonj, ker jim cena samo raste.

 

@Lugs : straight6 je tudi meni najboljši, ampak obvezno high output :) jaz ga ne zamenjam za nič na svetu, noče in noče crknit pa lahko delaš z njim kakor svinja z mehom :D .. je neuničljiv, ne pravijo mu zastonj million mile :D 

 

že dolgo ni nobenega na prodaj pri nas, verjetno jih je glih ene par pri nas


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 576
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#20

Rubicon je bil gor konec prejšnjega leta, sam moreš spremljat. Pa marsikdo niti ne ve kaj ima, tako da se zna zgodit da drugače označijo. Ni pa Rubicon must-have, če ga res ne boš izkoristil. Za po cesti in lažji off-road je vseeno kakšne akse in stabilizatorje imaš.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.