Skoči na vsebino

 

2006 E60 530iA - jajca, ki jih imam rad :)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
300 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 869
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1

Dober večer. Tole temo se spravljam pisat že dlje časa, pa sem vedno znova odlašal, ker se kar ne morem in ne morem poslovit od E39 in se navadit, da sem presedlal na E60. Ampak sem. Na forumu smo se o tem že neštetokrat propir... pardon, pogovarjali, E60 sem namreč sovražil praktično od prvega dneva ko sem ga zagledal, natančneje ko sem zagledal njegovo notranjost. Ta mi že na pogled ni sedla in prva stvar ki sem si jo zaželel ko sem se usedel notri je bila ta da bi vzel žago in prežagal nagravžno grdo armaturko, če si že ne morem privoščit da bi prežagal vrat njenemu stvarniku, Chrisu Banglu. No leta so tekla in mojo E39 ki sem jo imel dolgih 5 let je požrla rja, trmast kot sem še vedno nisem hotel kupit E60 in sem nabavil mercedesa W211 E320 CDI, na žalost v izvedbi 4matic. Ta avto mi je bil oblikovno popoln, želel sem si ga imet in sem ga pač kupil, čeprav se mi je upiralo imet tako nov avto; letnik je bil enak kot E60 ki ga zdaj vozim, torej 2006. Vzel sem ga izključno in samo zato, ker sem ga dobil za manj kot je bila moja psihološka meja koliko sem še pripravljen dat za avto, to je 10.000 eur. No da skrajšam, mercedesa sem po dveh letih in pol prodal za celih 6.000 eur in ob tem pridelal rekordno izgubo, 6.000 eur je znašala skupaj s stroški vzdrževanja, ki ga je bil deležen. Mercedesov pač nisem znal nikoli prodajat, vedno ko sem nabavil kak novejši model sem ga prodal z izgubo, jebi ga. Ljubezen se plača. In ko je odšel mercedes, sem bil spet pred dilemo kaj kupit. Ker sem trenutno brez garaže (oziroma je ta zasedena z oldtimerjem) sem iskal nekaj takega, kar ne rjavi. In kar ima (najmanj) 3 litrski bencinski motor. In edino kar sem našel, je bila E60 530iA. Ta avto sem vzel iz enega samega razloga in sicer ker ima N52B30 motor, ki je po mojem mnenju (katero temelji na dolgoletnih raziskavah) še edini in zadnji pravi 3 litrski atmosferski motor, zadnji ki ni pretirano uničen z ekološko navlako, čeprav bi se tudi o tem dalo pogovarjat - in se verjetno tudi bomo, saj je temu forum tudi namenjen.

 

No, toliko zaenkrat. Dotična tema bo služila kot deklica za vse, malo se bom hvalil, malo bom jokal, malo bom klel Bangla, bom pa tudi odgovarjal na vprašanja in vam povedal vse, kar vas o E60 zanima. Da enkrat za vselej razčistimo kakšne so razlike med E39 in E60, pa tudi kako in po čem se ta avto loči od konkurence (tu ne mislim na podloškarje ker pač niso v isti ligi, mislim izključno na mercedesovo E klaso W211, ki je edini pravi konkurent E60). Omenjene zadeve moramo razčistit, to sem dolžen naredit že zato ker od forumašev stalno dobivam neke komentarje v smislu "pa saj si rekel da je E60 zanič, da ga ne boš nikoli imel, blabla". Ja, rekel sem da je zanič, nisem pa rekel da ga ne bom nikoli imel, da smo si na jasnem! Samo izogibal sem se mu kolikor dolgo se je dalo in zdaj je pač prišel čas, ko me je spravil v kot in sem ga MORAL nabavit. Jebi ga, s pištolo mi je meril v čelo, dobesedno, lol.

 

Zaenkrat bo dovolj ker mi zmanjkuje inspiracije, vprašanja so dovoljena, kritike zaželjene, dajte se še vi malo potrudit, skurcajte me kolikor vam duša da, življenje bo takoj malenkost lažje  ;)


Being smart is not a crime.

Prikaži več možnosti
    • Bavarious, BMW_V10, panki_86 in 5 ostalim je všeč


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 959
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#2

No pa dajmo, ksne gume imas gor:-) ksn je obcutek udobje na avtobanu vs e39.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 869
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#3

No pa dajmo, ksne gume imas gor:-) ksn je obcutek udobje na avtobanu vs e39.

Avto sem dobil na 18-kah z letnimi gumami letnik 2018, z njimi sem se vozil do pred cca 10 dni nazaj ko sem jih zamenjal za 16-ke z zimskimi, bolj zato ker sem jih hotel sprobat kakšne so (firma je Sava, ampak Made in Germany, pa sem imel na sumu da je to v primerjavi z našim savinim drekom dobra guma - nisem se dosti motil) kot zaradi tega, da bi jih v tem vremenu res rabil. Ljubitelji mojih dogodivščin s 14 let starimi gumami bojo razočarani, tudi na 16-kah so vsega par let stare gume, hehe. To žal ni moja krivda, dobil sem jih namreč zastonj in to skoraj nove, čisto malo vožene, pa sem rekel jebi ga, jih bom pa vzel tudi če še niso odležale - podarjenemu konju se pač ne gleda v zobe.

 

Kar se tiče udobja se tega ne da opisat v enem ali v par stavkih, E60 definitivno lepše reže zrak kot E39, ampak čisto malo lepše, ravno toliko da se razlika pozna. Podvozje ima E60 bikovsko, amortizerji so res ogromni, večji kot pri E39, temu primerno tudi dlje zdržijo, moji so pri 350.000 km še prvi in niso redke E60, ki imajo tudi pri 500.000 km še originalne. Avto se pelje čisto drugače kot E39, občutek je bolj "plastičen" če se lahko tako izrazim, čeprav bi bilo bolj pravilno če bi uporabil besedo "aluminijast", cel sprednji konec od E60 je namreč iz aluminija, s kraki, blatniki, haubo, motorjem in vsem kar je okoli in ni iz plastike vred. Dobro za porazdelitev teže, ampak kot rečeno, občutek je čuden. E39 je za moje pojme tu boljša. Pri E39 se počutiš kot da voziš tank, to gre v glavnem na račun težjega volana, ta je v E60 ležji (sploh če imaš Servotronic in še bolj če imaš Aktivni Servotronic, katerega imam jaz), ampak kot rečeno, občutek ni nič boljši, le drugačen je. Udobje na avtocesti trenutno pri meni precej motijo tresljaji ki prihajajo nekje od zadaj, cel avto vibrira med 120 in 140 km/h in to na obeh setih platišč/gum, torej niso krive gume. Sumim da nekaj ne štima s polosovinami, kardanom ali diffom, s tem se bom poigral ko bo čas, tega bo pa še dovolj, saj mislim avto imet vsaj 5 let, enako dolgo kot sem imel E39. Mogoče na hitro še to, sedeži so v mojem avtu navadni (pač SLO avto, lol) in jih bom seveda ob prvi priliki zamenjal s kakimi komfortnimi ali športnimi, zato se tudi smešno sedi, sedež je dejansko OGROMEN! Se vidi da je notranjost delal C. Bangle, ki je Američan, hehe. Oziroma njegov oblikovalski tim, whatever. Sedežu sem po dolgem času celo uspel naravnat tako pozicijo da ni neudoben, bolj kot kaj drugega me moti da je grd, avto s klopcami deluje gol, zato bojo zici leteli ven. 

 

Evo, toliko na kratko o gumah in udobju...


Being smart is not a crime.

Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 789
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#4

Se strinjam glede armature in sedežev. Tudi sam (prej lastnik e46) sem si rekel, da e90 ne bom kupil in da bom počakal na naslednjo serijo, ki pride ven. No, pa je prišla f3x, ki me je pustila hladnega in me pušča še danes (z izjemo f34, ki mi je edini iz te serije zanimiv). "Keč" (tako v e6x kot f3x) je v tem, da ima v notranjosti veliko vlogo dodatna oprema. S tem mislim letvice za katere so v teh dveh avtomobilih namenili občutno več površine kot v njihovih prednikih, barvna kombinacija in seveda sedeži. Pri e9x in e6x to pomeni, da imaš glede na razliko v opremi (golič vs. M sport paket s kakšnim individual dodatkom) občutek, da sediš v dveh različnih avtomobilih, in tisti pristni "BMW filing" privre na dan šele s slednjimi zadevami. Res je tudi, da so se predvsem na račun ekologije pri teh dveh avtomobilih pojavili fail-i, katerih prej nismo bili navajeni, drugače pa si avtomobila povsem zaslužita naziv Ultimate driving machine.

 

Ne razumem te pa glede grajanja Bangle-a. Meni so BMW-ji pod njegovimi rokami najlepši BMW-ji in z vidika (funkcionalnega) dizajna daleč pred vso konkurenco - treh svetih.

 

Na žalost o motorjih ne morem veliko povedat, ker nisem imel možnosti primerjave med vsemi. Sam (na žalost) vozim 320d, ki je sicer kot kočija za na šiht zelo racionalen avto ampak zelo podhranjen glede na izdelavo in zmožnosti podvozja na katerem sedi, sem pa imel možnost peljat e90 325ix (LCI s 3.0 motorjem), ki pa me je milo rečeno povedano zelo razočaral in sem si takrat rekel, da 320d niti ne gre tako slabo.

 

gg.jpg mm.jpg

 

e60gg.jpg e60mm.jpg

 

 

Kakšna je pa razlika med dinamično vožnjo med E klaso in e60? Se da z Mercedesom tudi uživat, ali je to zgolj avto za kruzanje?


You move your heart with a BMW, not people.<p>- B. Pischetsrieder
Prikaži več možnosti
    • Colt in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 951
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 LCI 320i

#5

No lepo Jerry, zdaj pa še kakšno fotko prpopaj. Pri meni je pa podobna zgodba kot pri tebi Jerry. Vozim e92 z N52b25 v gobcu, ker sem umirjen voznik mi je motor popolnoma dovolj. V resnici nisem ravno umirjen (vozim še vedno hitreje kot ostali udeleženci v prometu) , vendar se nikoli ne pustim sprovocirat na cesti. No kakorkoli, prišel sem tako daleč da sem pri bajti imel dva skoraj nova avtomobila, a6 c7 in GTI mk7. Audija sem mrzel ker je izgledal brutalno, pod havbo pa je imel 2.0 motor. Jebiga, nisem pozerske sorte. Golf GTI, navit na preko 300hp... Super ja, za vožnjo v službo in za vsakodnevno rabo pa ugotoviš da je sosed s svojim 1.6 tdi trendilom na boljšem kot ti. Golf je Golf, pa pika, ni čustev. No ker sem pač usekan in sem pripravljen izgubljati kar nekaj € na mesec, sem lani kupil za moje pojme najboljšega novega Suv-ja za 60k...zračno vzmetenje, 3.0 motor... Opreme ogromno, tehnika pa od avtomobilov ki stanejo vsaj x2 od mojega ljudskega vozila.

No kakorkoli, tudi moja e92 je zame kot trdoglavca popolna izbira. Od opreme imam, N52, športne sedeže, pdc zadaj in xenon kateri je serijski. V bistvu mi je N52 najbolj pomemben kos dodatne opreme. Sem se zadnjič vozil s f32, profi navi, strešno okno, led luči, head up, pozabili pa so naročiti 6 valjnika in so pustili noter socialo 2.0... Saj fantje nič ne rečem in ne obsojam, za family Use, s primerno karoserijo je 2.0 dizelica popolna izbira. Samo da mi pa nekdo reče da ima avto za gušt in 2.0 dizelico po havbo... Uff s takim se raje ne zapletam v pogovor, bi ga hitro užalil. :). Starejši kot sem, bolj cenim bencin in 6 valjev +. Tako da Jerry jaz te razumem, samo jaz se izogibam konfliktom glede mojega razmišljanja in sem raje tiho. Naj še povem eno stvar, imam Touareg 2019, če se le da se raje peljem s e92.. Jebiga, čudak pač.. :)
Prikaži več možnosti
    • sash, soulfly, DJ Falco in 3 ostalim je všeč


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 592
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#6

Zadnji pravi atmosferski bencinski šestak bi prej rekel da je M54B30 :) 

 

N52B30 je že precej optimiziran za nove ekološke standarde.... dve disa loputi, ki se vsakemu z 200kkm zlomita; membrana - oddušek oljnih hlapov integriran v pokrov ventilov; električna vodna pumpa itd.....


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 762
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA sleeper

#7

Ja, sam je v voznji N52B30 obcutno bolj suveren od M54B30.

Se strinjam, da je N52B30 zadnji pravi NA benzinar.

Disa in oddusek pa sta po 10 letih problem obeh :ok
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 403
  • Lokacija: Ljubljana

#8

Sam porabe pa nimate take na benzu :-D

Pripete slike za predogled

  • 59C6127D-B2AC-49CF-94F4-DF011123EC73.jpeg
Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 313
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#9

@Donki_kong N53b30 ;)
Jerry si imel že kakšen večji strošek?

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_2020-01-25-10-40-10-242_com.miui.gallery.jpg

Urejal BMW_V10, 25.01.2020, 10:41.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 403
  • Lokacija: Ljubljana

#10

@Donki_kong N53b30 ;)Jerry si imel že kakšen večji strošek?


Ce sem ga prav razumel bo sedaj imel strosek ker mu nekaj trese... koliko pa kaj te bencinarji olja spijejo na interval?
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 985
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#11

Glede volana - trdoto servotronica se da s kodiranjem precej dobro nastavljati. ;)

 

Sam porabe pa nimate take na benzu :-D

Js je tud na dizlu nimam. :-D


Prikaži več možnosti
    • Jerry, Donki kong in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 924
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#12

Jerry when ko Schumacher po obvoznici z 10let starimi gumami :ok2


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 403
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Jerry when ko Schumacher po obvoznici z 10let starimi gumami :ok2


Schumacher ma slick gume tako da pocakaj se 5 let :-D
Prikaži več možnosti
    • Kobal trans je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 951
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 LCI 320i

#14

Sam porabe pa nimate take na benzu :-D

Jaz imam porabo 12.5l, ne gledam nič ko je tabla za konec naselja in je avto segret gre gas v podn, enako po mestu ko speljujem... Lučka proti proti zdrsavanju se mi prižiga praktično ob vsaki vožnji.

Olja mi je popil na 8k km 1 liter, enako kot nov touareg. Pohvalno!
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 400
  • Lokacija: Maribor

#15

Kot da je dan danes liter olja tak strošek  :)  Ali zlijes liter na 5 ali 10 tisoc bos prišparal za eno pizzo.


Prikaži več možnosti


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 231
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#16

Mah saj ni strošek..Bolj je dosadno, ker je treba spremljati


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 959
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#17

Jaz imam porabo 12.5l, ne gledam nič ko je tabla za konec naselja in je avto segret gre gas v podn, enako po mestu ko speljujem...


Za to porabo ga vrjetmo kr dobro nazigas al mas pa velik mestne voznje. Moj m54b30 ima povprecno tam ca 11l, pa za mano se nikol ni bilo kolone. Kolk je pa tvoj cupe tezak?
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 403
  • Lokacija: Ljubljana

#18

Jaz imam porabo 12.5l, ne gledam nič ko je tabla za konec naselja in je avto segret gre gas v podn, enako po mestu ko speljujem... Lučka proti proti zdrsavanju se mi prižiga praktično ob vsaki vožnji.
Olja mi je popil na 8k km 1 liter, enako kot nov touareg. Pohvalno!


Jaz ga tudi nesparam ravno k o je segret imam dosti relacije :-D 1l nov touareg? Meni e60 ne spije nic pa sem ce 9k km nazaj naredil servis...
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 959
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#19

Pri E39 se počutiš kot da voziš tank


Dober opis, meni je tudi ta tankovski, robusten obcutek na volanu vsec.
Prikaži več možnosti
    • Jerry in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 332
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#20

Jz bi vas samo opomnil da je leto 2020.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.