Skoči na vsebino

 

Lancia Kappa SW 2.4 JTD Part 2

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
43 odgovorov v temi
Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 223
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 Alfa GTV Delta TT

#21

Že 2.0 16v je letel kot sneta sekira. Ampak res je tudi da ima smisla pohoditi ga le na ravnem, ker v zavojima kljub šperi vrti kolo brez veze. V leto dni in manje kot 15k km mi je zradiral nove Potenze naprej. Poraba 10-12l, poraba olja skoro pa nič (10w40). Serijski blow off ventil pa tak lepo zapoje ko pustiš gasa. Udobje, klima in gretje so bili vrhunski Avto mi je ostal v zelo lepem spominu.



Urejal Big D, 27.01.2020, 18:37.

Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 931
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#22

Jaz sem sel gledal danes zeleno Thesis. Na slikah je precej lepsa, kaj naj recem. :)


Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 223
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 Alfa GTV Delta TT

#23

Povej kaj več, upam da ne smetimo temo :-)


Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#24

V celi Evropi je trenutno ena na prodaj:

 

https://www.autoscou...62525?cldtidx=1

 

Za tako ceno pa jaz postavim raje kaj takega na dvorišče:

 

https://www.autoscou...a4948?cldtidx=7

 

https://www.autoscou...9a37?cldtidx=10

 

https://www.autoscou...4f20?cldtidx=12

 

https://www.autoscou...a8a7b?cldtidx=2

 

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#25

Kar naj teče debata... Da malo to legendarno znamko obdelamo   ;)


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 546
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#26

Včeraj videl eno Thesis na cesti....ne hvala. To je tako obupno grd avto, da ni čudno, da je Lancia šla praktično že falirat.

 

Kaj so mislili, ko so to skropucalo spravili na cesto??? Delta je čisto druga pesem. Eleganten in zelo lep avto.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 480
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#27

Volvo je kar na lepem selfdestruct-al svoj 2.5 TDI motor pri normalni vožnji. Nič porabe olja, nič prekomernega kajenja, nič porabe vode, lepo vžigal, lepo laufal, lepo vlekel...

  Potem pa oblak črnega, oblak sivega, oblak modrega dima in avto izgubil vso moč. Pregled pri mehaniku je razkril vtrgano plombo na glavni jermenici in zabit motor. Hladen motor se ni dal več na roko zavrtet in nisem imel več volje nekomu dajati 100 EUR da mi ga odpre in pove, da rabim drug motor. Ker pa je bil letnik 2000 je imel posebej v ku**u motorno elektroniko in ni nič skup pasalo z 2001 letnikom in nič z starejšim od 1998.

   Skratka z starimi volvo dizli sem zaključil. Edino, če bi dobil kakšnega 1996 ali 1997 letnika - ki je dejansko komplet z elektroniko VAG mašinerija, da vsaj imam kam na servis it in dele dobiti.

  Prvi V70 od letnika 1998/10 so imeli ene 2-3 verzije motornih računalnikov in elektronike. Skupno je bilo vsem, da niso več delovali z VAG in nobeno hoby diagnostiko. Še sama eminenca g. Bauman je rabil 3 testerje in pol ure da je prišel v modul za motor. Pa je tudi sam povedal da so tu pri Volvotu eksperimentirali med tem ko so razvijali D5 lastni diesel motor. Torej Volvo diesel samo do leta 1998/6 ali od 2003. Kakšen 850/V70 Ph1 T5 solidno ohranjen pa mogoče še kdaj bo... ;).

 

   Razen res super prtljažnika pa prvi V70 nima kaj iskat v primerjavi z tole Lancijo - primerjam samo dizel izvedbe. Klimatizacija, gretje, podvozje, prožnost motorja, zvočna zatesnitev vse to je na strani Lancije - to je moje mnenje po mnogih urah šraufanja na obeh...

 

LP D.

Z Bosch KTS prideš v vse izvedenke v ECU brez nobenega problema.

 

Jermenica zobatega jermena je zelooo znan problem. Problem pa je, ker je večina mehanikov ob servisu ne zamenjajo, tudi glavnega vijaka z novim ne, potem se pa takole zgodi.

 

s-l500.jpg

Ontopic:

 

Meni je pa THESIS top :) Tudi oblikovno. Je pa itak to razred avtov, ki imajo obliko "love it or leave it".

 

u1.jpg

 

autowp.ru_lancia_thesis_bicolore_6.jpg


Prikaži več možnosti
    • peropapero je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 654
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Dober mehanik reši marsikateri motor pred uničenjem...


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 510
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#29

Thesis je bila kot koncept, imenovan Dialogos, še veliko lepša, serijsko verzijo so poenostavili, najbrž zaradi različnih produkcijskih in ekonomskih razlogov. Koncept je imel notranjost brez šob za klimatizacijo, saj je imel neke mikroluknjice po celi armaturki, ki so skrbele za enakomerno zračenje in temperaturo.

 

lancia_concepts_1998_pictures_1_b.jpg

 

lancia_dialogos_concept_2.jpeg

 

1998%20Lancia%20Dialogos_03.jpg


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#30

@Mihold ... vse specifike ne poznam. Zato tudi nisem sam menjeval zobatega jermena ampak sem ga dal menjati človeku, ki je trdil, da je delal par let na teh 2.5TDI R5 motorjih. Ampak v diagnostiko tega bivšega volva ene 2 mehanika, ki imata taprave delavnice nista mogla. Zato sem šel do Bauman-a. Pa tudi on je s tremi diagnostikami skakal okoli njega. On mi je ravno rekel, da so pri teh letnikih nekaj coprali in eksperimentirali.

   Skratka delov za V70 TDI letnika 1999 in 2000 je zelo malo. Vem iskal sem po tujini in odpadih in specifika za te letnike je ali draga ali pa je sploh ni. Ni pa to tolko boljši avto v primerjavi z Kappo da bi se splačalo toliko več vlagat v njega. Nič ne rečem za 850 in V70 do 1998/6 - tam lahko več stvari ženiš med sabo z VAG grupo in manj je komplikacij (npr. BC je v vseh teh avtomobilih vgrajen, če ima števec veliki ekran - do letnika 1998/6 lahko samo vtakneš BC stikalo na konektor in BC začne delovati. Letnik 1998/10 in naprej pa moraš prekodirati števec in odblokirati motorni računalnik da se BC "zbudi"). Za nekoga, ki ima volvo original diagnostiko je to mačji kašelj. Za nas "domače mehanike" pa nepotrebna in draga komplikacija.

   Sam veš pa da Volvoti imajo kronične težave še z ABS enoto, klimatizacijo, sprednje roke so različne za različne motorje. Polosovine, so pain in the but - ker se razletijo če jo za 2 cm ven potegneš, zakon je tudi če se ti slučajno seger obroč na strani menjalnika razleti.

 

Beri: ker si hotel zamenjati sprednje roke, si po nerodnosti malo ven potegnil polosovino in se je razletela (kroglice iz zgloba pri menjalniku). Ker je ne moreš spraviti skup moraš snet še šalčko iz menjalnika, da lahko to sestaviš na mizi. Seveda imaš takrat zelo srečen dan in zlomiš seger obroč v menjalniku, ki drži šačko da ne bi padla ven. In iz 2 urnega popoldanskega igranja lahko prideš do več dnevnega "je**nja". Lastna izkušnja - ne privoščim nikomur!

 

 Zato pa sem šel za hobi nazaj na Kappo in upam, da me tudi ta "ne vgrizne v rit". ;).

 

 Vglavnem v tem tednu bom zalepil šipo in tudi ojačane fedre sem že dobil, da jo zadaj "dvignem". Potem se bo vsaj brez pomislekov varno za voziti, ker je zdaj zadaj desno amortizer popolnoma zanič in zato avto tudi visi.

 

  Bom malo poslikal kak se da skomplicirati zadnjo premo ;))))). Eden izmed spodnjih 2h vijakov je dolg cca 30 cm toliko vsega je tja privito: prečna vodila, stabilizatorji, vzdolžna vodila, amortizer, pesto. Verjetno bom moral iti k spovedi zaradi vseh izrečenih kletvic, ob menjavi teh vzmeti/amortizerjev - preden bom tisti vijak nazaj zrinil skozi vse te dele ;););)... Pa vzadaj mora avto biti komplet v zraku, da je to sploh izvedljivo, če ne ti "španunga" stabilizatorja onemogoča, da ta vijak sploh ven dobiš, dodajmo še malo rje preteklih 21 let in...

  Skratka avto moraš postaviti nekje kjer ni v napoto, zadaj dvignit in "uživati" - mogoče tudi več dni ;););)...

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 488
  • Lokacija: Medvode

#31

Koncept je vedno lepši, če bi bi imel tista zadnja vrata brez stebrička, bi bilo kičasto. Drugače ja, love or hate izgled avta, ki izstopa na daleč Podobno kot prva Multipla ali pa PT Cruiser


Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 275
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: E46 Compact

#32

Thesis je krasen. Zadnji krik ene najbolj legendarnih znamk, ki je praktično ni več...


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti
    • RobertH, Big D in mapetpun uporabnikom je všeč to sporočilo


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 969
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#33

No stric je imel tudi Thesisa. Kupil ga je 2 leti po prihodu na trg.

Ko sem se prvič peljal je bil WOW. Res limo nivoju sm si rekel. In dejansko je imel klimatizacijo tudi prek luknjic (dobra stvar) Ampak kot pri vseh italijanih se začne kazat kakovost in pa veleumni inženiring tam kjer ni treba pa je avto čez toliko let skoraj kanta :) Tudi lastniki se mi zdi da prav dosti ne vlagajo...

 

Glede Volvota pa ABS polotaš, roke so relativno poceni in so proti Lanciji samo 2, Klima???... Načeloma bi mogu bit 2,5TDI bulettpfroff izdelek če ga rihtaš kot je treba. 


Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#34

Napredek...

...Kappa ima po novem steklo prtljaznika v nulo zalepljeno in na eni strani zadaj zrihtano podvozje. Je bilo kar zanimivo spravlat narazen tole rjo zadaj. 4 ure tolcenja z macolo, lomljenja kljucev,...na koncu pa zadeva deluje. Priceless ko clovek spravi nekaj skupaj nad cem marsikdo samo dvigne roke...
Pa se razlika med staro in novo vzmetjo. Stara je debela 12mm, nova pa 13mm. Avto bi zadaj naj dvignila za 3cm in se bolje odrezala pod obremenitvijo...

Pripete slike za predogled

  • IMG_20200201_170456.jpg
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • SILVEKK je všeč


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#35

Tako!

 

Avto je na kompletno novih amortizerjih spredaj in zadaj.

Serijsko novih vzmeteh spredaj in cca 3cm daljših in trših vzmeteh zadaj.

Pelje se fenomenalno.

Nikakor ne kapiram zakaj takšna nepriljubljenost tega voza...

 

Sem pa našel malo "raka" na pragovih pred zadnjimi kolesi ob mestu za dvig avta zadaj...

Prikladno je imeti plastične pragove preko pločevine. Dokler ne ležiš pod avtom je vse kot novo... ;)

Grem v tem tednu malo do kakšnega kleparja, da vidim za koliko bi me sezuli...

Je pa super da je plastiči prag preko. Sem že okoli klicaro in se pločevinasti pragovi več ne dobijo.

Tako, da bom v skrajni sili tudi sam stran porezal "rakaste celice" in navaril zdravo pločevino, ter jo zaščitil.

Plastični prag bo tako ali tako vse "skril"... ;)

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • Cuore Sportivo je všeč


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 223
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 Alfa GTV Delta TT

#36

Na mojoj su tudi menjani zadnji amortizerji z navadnima, ampak fedri so bili bolj mehki kot tvoji, tak da je nos bil malo dvignjen v zrak.


Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#37

Pozdrav!

 

V originalu ima karavan zadaj amortizerje z "mehanskim" nivomatom.

Pomeni, amortizerji imajo neke vrste prekate, ki se vedno znova filajo z enako količino olja. Na tak način držijo konstantno višino.

Smešen je samo način delovanja. Če je avto prazen ima pač neko višino, ko ga polno naložiš se zadaj sesede. Ko se pa začneš peljati pa

nihanje avta med vožnjo "pumpa" olje amortizerjev v omenjene prekate in to avto dvigne med vožnjo na vedno enako višino - čisto mehanski princip - nobenega senzorja nikjer!

  Seveda je ta vrsta amortizerjev zdaj skoraj nedobavljiva, če pa že pa je 500 EUR+ komad. Torej ta opcija meni nikakor ne pride v poštev!

  Tretja opcija podvozja je pa elektronski nadzor blažilnikov sprednje IN zadnje osi. Tega se pa niti podrazno ne bi spravljal popravljat...

 

 Menjava navadnih amortizerjev pa ni problem - ker pašejo med vsemi izvedenkami vozil z mehanskim podvozjem (limo, kupe in karavan) - samo to nikjer ne piše in če sam tega ne bi izvedel od g. Damijan-a - ki je na Kappah naredil verjetno že doktorat (si lasti 3 komade), bi se tudi sam vrtel v krogu in ne bi imel pojma kaj naj naročim.

  Obstajata samo 2 izvedenki amortizerjev za zadnjo os in s tem 2 vrsti zgornjih "ležajev" - kjer nasede zgornji del vzmeti. Pa še to je glupa razlika - eden amortizer ima zgoraj konusni nased na osi, drugi pa ravni nased (prva verzija je do 6/98 - druga pa od 7/98 naprej).

  Ampak če pa menjaš komplet zgornji nased, vzmet in amortizer pa cel sklop paše na vse letnike. Tu pa je tudi naslednji keč. Nobenega od omenjenih gornjih nasedov se več novega NE dobi!

  Če poenostavim, v primeru da bi zgornji nased bil zanič lahko samo po odpadu iščeš dokler ne najdeš dobre rabljene - šele nato si lahko greš nabavit amortizerje, glede na to kakšne zgornje nasede si dobil. Priporočljivo je najti prvo serijo zgornjih nasedov (torej konični amortizer do letnika 6/98). Ker so amortizerji cenejši in se jih lažje dobi.

  Zadnji zaplet pa je, da skoraj pri nobeni Kappi ne veš kaj imaš montirano na avtu - dokler ne snameš amortizerja in potem snameš še vzmet (iznajdljivost prejšnjih lastnikov).

  Zato sem jaz nabavil komplet prvo serijo amortizerja in (rabljenega) naseda (hvala g. Damijan), da ziher lahko komplet spravim na avto in ne letam ko kura brez glave, ko ugotovim, da mi novi amortizerji ne pašejo na avto.

  Po demontaži sem z veseljem ugotovil, imam že na avtu prvo serijo amortizerjev z ustreznim nasedom od limuzine. Torej imam še rezervo zdaj na lagerju.

 

Je pa karavan najtežji zadaj. Zato pa rabiš custom fedre (pojačane), če nočeš da ti avto skos sedi zadaj.

Hvala gospodu iz Zagreba (firma RIO Opruge), da mi je izdelal custom vzmeti po ceni serijskih Kayaba vzmeti. Tukaj je pa še zadnji zaplet - vzmeti imajo glede na verzijo zgornjega naseda različen premer prvega kroga.

  Torej kateremu mehaniku, bi se dalo kompletirati novo ojačano vzmet, ki je pogojena z vrsto naseda in amortizerja ter vse skupaj spraviti na avto?

 

Hahahahah... nobenemu, ker jih večina sploh ne ve kaj je to za en avto, ko se pripelješ pred delavnico... Prej prepoznajo Thesis-a kot Kappo SW.

 

Ampak meni je uspelo - izjemno zadovoljen z rezultatom...

 

Zdaj recimo z polnim prtljažnikom orodja in dvema osebama zadaj avto enako stoji, kot je prej popolnoma neobremenjen.

Zato komaj zdaj avto na pogled deluje normalno - prej je bilo videt kot, da imaš zmeraj v prtljažniku 100 kil.

 

Sej vem po napisanem sodeč je noro komplicirano - vendar zakaj bi bilo v lajfu vse preprosto... ;)...

Ko zadevo naštudiraš je simpl k pasulj in še poceni.

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#38

Tako pa mora zgledat vzmetenje na Kappi.

Pripete slike za predogled

  • IMG_20200204_084704.jpg
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • gusti4u je všeč


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 256
  • Lokacija: ...

#39

Bo kdo grešil? https://www.avto.net...asp?id=15174501

Sem opazil, da se na avtonetu pojavilo nekaj zelo zanimivih kosov (še en z "ulomkom")..


E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 187
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#40

Za tole nebi dal 2k  :crazy

Jaz sem svojo Kappo prejšnji teden podaril. Čez leto-dve naj bi se obetalo, da gre motor 20VT v karavanko. Tip je še rekel da ima doma tudi Integralko.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.