Skoči na vsebino

 

2000 E46 320i limuzina

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
122 odgovorov v temi
AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 640
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#121

Včeraj sem končno dobil nove originalne cevi iz Litve, tako da sem se danes lotil dela, najprej sem z žagico za vbodno žago razžagal plastična kosa, ki sta ostala v glavi in ju po kosih odstranil, kolikor se je le dalo sem pošmirgal luknji, vseeno je razpadanje plastike poškodovalo aluminij zato sem na oringe na cevi še namazal tesnilno maso, ker si res ne želim da to začne puščat. Namestil sem tudi nove servo cevi in ščistil injektorje. Zgoraj v injektorjih se je videlo malo umazanije, podobni tistemu mehkemu vodnemu kamnu, ki ga najdemo npr. v cevi za odtok pri umivalniku. Disa, injektorji, cev za šipko in plastični del za ccv so si pravtako zaslužili nove oringe.


Pripete slike za predogled

  • FKfdTgDc.jpg
  • XWW5WQx3.jpg
  • IxYgyDmo.jpg
  • EW3Wbyhz.jpg
  • 428144110_7332334440168489_1837331878342693430_n.jpg
  • B9RL2M8L.jpg

Urejal AsdAsd, 28.02.2024, 21:59.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Jerry, mic70 in 2 ostalim je všeč


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 640
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#122

Avto je končno včeraj vžgal, sestavit nazaj je bilo lažje kot sem mislil, ostal mi ni noben vijak tak da je šlo vse po planu, trajalo je cca 7 ur :ok2  Prvi štart je bil malo strašljiv, najprej sem mislil da sem nekaj narobe priklopil ampak je po kakih 30s začel avto delat normalno takda se je moral le fuel rail zluftat. Prosti tek je po izbrisu adaptacij bil takoj normalen takda mislim da vse deluje prav. Danes me še čaka prva vožnja ker je akumolator tudi spustil dušo in dveh zaporednih štartov ni prenesel :crazy

Moram pa potrdit kar se lahko prebere po internetu glede FEBI cevi za CCV, ne pašejo perfektno, sploh ta ki gre na pokrov ventilov je za par mm mimo in jo je treba postrani prisilit da se zaklene. Pravtako sem hotel še menjati zgornjo hladilno cev z FEBI (kar sem že imel prej), nova FEBI cev zgleda čisto drugače kot stara (beri slabše), ta cev je bila za par mm prekratka in nekam čudno zvita in se priključka na hladilnik in ekspanzijo sploh ni dalo zaklenit gor, tako da sem v stari cevi samo menjal oringe in jo dal nazaj.

Posnetek prvega vziga:


Pripete slike za predogled

  • JX_FebfY.jpg
  • hbhyiojZ.jpg
Prikaži več možnosti
    • MG, Nixxon, DreamBMW in 3 ostalim je všeč


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 640
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#123

Da se javim po cca 600 prevozenih km in po pravkar opravljenem tehnicnem pregledu s pretesnjenim sesalnim kolektorjem. Razlika napram prej je očitna:
- dosti mirnejsi in konsistenten prosti tek,
- ob mrzlem štartu avto več ne cuka
- boljša odzivnost gasa
- ni več rev hanga, obrati hitreje padajo ob menjavi, kot da bi namestil lajsan vztrajnik, menjavanje prestav gre dosti lepše zdaj
- poraba je nizja za skoraj liter in pol

Tako da priporocam vsem ki se na svojem skoraj 25 let starem avtu tega niso naredili da se vsaj pretesni cel sesalni del, se splača :)

Včeraj takoj po opravljenem tehnicnem servisu, je na parkiriscu od tehnicnih zacel avto trokirat, INPA je pokazala napako na tuljavi 4. cilindra katero sem menjal z drugo in avto dela normalno dalje.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.