Skoči na vsebino

 

2000 E46 320i limuzina

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
140 odgovorov v temi
AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#121

Včeraj sem končno dobil nove originalne cevi iz Litve, tako da sem se danes lotil dela, najprej sem z žagico za vbodno žago razžagal plastična kosa, ki sta ostala v glavi in ju po kosih odstranil, kolikor se je le dalo sem pošmirgal luknji, vseeno je razpadanje plastike poškodovalo aluminij zato sem na oringe na cevi še namazal tesnilno maso, ker si res ne želim da to začne puščat. Namestil sem tudi nove servo cevi in ščistil injektorje. Zgoraj v injektorjih se je videlo malo umazanije, podobni tistemu mehkemu vodnemu kamnu, ki ga najdemo npr. v cevi za odtok pri umivalniku. Disa, injektorji, cev za šipko in plastični del za ccv so si pravtako zaslužili nove oringe.


Pripete slike za predogled

  • FKfdTgDc.jpg
  • XWW5WQx3.jpg
  • IxYgyDmo.jpg
  • EW3Wbyhz.jpg
  • 428144110_7332334440168489_1837331878342693430_n.jpg
  • B9RL2M8L.jpg

Urejal AsdAsd, 28.02.2024, 21:59.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Jerry, mic70 in 2 ostalim je všeč


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#122

Avto je končno včeraj vžgal, sestavit nazaj je bilo lažje kot sem mislil, ostal mi ni noben vijak tak da je šlo vse po planu, trajalo je cca 7 ur :ok2  Prvi štart je bil malo strašljiv, najprej sem mislil da sem nekaj narobe priklopil ampak je po kakih 30s začel avto delat normalno takda se je moral le fuel rail zluftat. Prosti tek je po izbrisu adaptacij bil takoj normalen takda mislim da vse deluje prav. Danes me še čaka prva vožnja ker je akumolator tudi spustil dušo in dveh zaporednih štartov ni prenesel :crazy

Moram pa potrdit kar se lahko prebere po internetu glede FEBI cevi za CCV, ne pašejo perfektno, sploh ta ki gre na pokrov ventilov je za par mm mimo in jo je treba postrani prisilit da se zaklene. Pravtako sem hotel še menjati zgornjo hladilno cev z FEBI (kar sem že imel prej), nova FEBI cev zgleda čisto drugače kot stara (beri slabše), ta cev je bila za par mm prekratka in nekam čudno zvita in se priključka na hladilnik in ekspanzijo sploh ni dalo zaklenit gor, tako da sem v stari cevi samo menjal oringe in jo dal nazaj.

Posnetek prvega vziga:


Pripete slike za predogled

  • JX_FebfY.jpg
  • hbhyiojZ.jpg
Prikaži več možnosti
    • MG, Nixxon, DreamBMW in 3 ostalim je všeč


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#123

Da se javim po cca 600 prevozenih km in po pravkar opravljenem tehnicnem pregledu s pretesnjenim sesalnim kolektorjem. Razlika napram prej je očitna:
- dosti mirnejsi in konsistenten prosti tek,
- ob mrzlem štartu avto več ne cuka
- boljša odzivnost gasa
- ni več rev hanga, obrati hitreje padajo ob menjavi, kot da bi namestil lajsan vztrajnik, menjavanje prestav gre dosti lepše zdaj
- poraba je nizja za skoraj liter in pol

Tako da priporocam vsem ki se na svojem skoraj 25 let starem avtu tega niso naredili da se vsaj pretesni cel sesalni del, se splača :)

Včeraj takoj po opravljenem tehnicnem servisu, je na parkiriscu od tehnicnih zacel avto trokirat, INPA je pokazala napako na tuljavi 4. cilindra katero sem menjal z drugo in avto dela normalno dalje.
Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#124

Končno sem po 1 letu zamenjave zadnjih FL luči pravilno dokončal retrofit, da gori za dnevne luči le spodnja vrsta + meglenke, za stop luči pa je zgornja žarnica. Potreboval sem LCM s SW verzijo 3.6, ki ima HW 25, katero moram nadgradit na 4.5 da še lahko dodam utripanje žmigavca za več kot 1x ko se ročka premakne polovično. Za pravilno kodiranje potreboval še BMW Scanner 1.4 kabel, kar sta mi povedala @ALFAinBMW in @BMW_V10. Kodiranje s BMW scanner 1.4 programom je čisto enostavno, da sem vpisal šasijo in kilometre mi je vzelo samo minuto :ok2

Ker PFL avti zgleda niso imeli zvezane desne meglenke na prtljažniku sem še moral povezati en kabel na levo meglenko, hvalabogu sem ob nakupu vzel še FL konektorje tako da je bilo potrebno samo zamenjat konektor in zaspajkat na novo en kabel, da vse zgleda tako kot treba sem še vso kablovje povil v trak.

 


Pripete slike za predogled

  • Image (7).jpg
  • Image (6).jpg
  • Image (8).jpg
  • Image (9).jpg
  • Image (10).jpg
Prikaži več možnosti
    • crtacrta je všeč


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Avtomobil: 4kolesa+volan

#125

vrhunsko rihtaš tale voz =) Maš to xennon iz retrofitlab al je iz kakih drugih OEM luči? Mene čaka retrofit na xenon tole poletje :)


Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#126

vrhunsko rihtaš tale voz =) Maš to xennon iz retrofitlab al je iz kakih drugih OEM luči? Mene čaka retrofit na xenon tole poletje :)

Luči so originalne xenon z originalnimi projektorji, nisem še jih nič razdiral bi pa rad v prihodnosti.


Prikaži več možnosti


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Avtomobil: 4kolesa+volan

#127

Ahaa potem si mel že original xenon, vrhunsko. Meni so pa te H7 začele že svetit bolj kot sveče, ne luči in bo čas za upgrade.1


Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#128

Ahaa potem si mel že original xenon, vrhunsko. Meni so pa te H7 začele že svetit bolj kot sveče, ne luči in bo čas za upgrade.1

Nisem mel original xenona, sem tudi jaz mel navadne halogenke prej, kupil sem originalne xenon luči pa jih kasneje vgradil + pranje



Urejal AsdAsd, 23.05.2024, 09:44.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 595
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#129

Toplo priporočam zamenjavo projektorjev z novimi. Jaz sem montiral bi xenon v e46 + še dolga luč halogen se vklopi. To je noro kako dobro sveti ponoči.
Prikaži več možnosti
    • chado in AsdAsd uporabnikom je všeč to sporočilo


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#130

No pa me je avto pustil na cedilu. Menjal sem ploscice z keramicnimi od ATE, opazil da je zascitna gumica na desni celjusti cisto pretrgana in je bat cisto rjav. Celjusti sem obnovil in sel na testno voznjo, nakar mi je avto kar naenkrat ven vrgel celotno vodo v hladilnem sistemu (:

Avto se ni pregrel, le vodo vso spustil ven, sumim na pocen hladilnik, glede na to kje vse je mokro, ceprav je cel hladilni sistem star le 50k km. Jutri razstavljam da najdem vzrok in spet popravljanje…

Pripete slike za predogled

  • IMG_7649.jpeg
  • IMG_7650.jpeg
  • IMG_7655.jpeg
  • IMG_7656.jpeg
  • IMG_7664.jpeg
Prikaži več možnosti
    • PedalkaDoZeleza je všeč


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#131

Sumil sem prav, hladilnik je spustil tocno na delu kjer se aluminij stika z plasticnim delom. Hella made in China ni dobra izbira, tudi spodaj je malo ze napihnjen. Ekspanzijsko posodo imam tudi Hella, ki je made in china tako da bom oboje zamenjal, ker bo najbrz posoda tudi spustila v kratkem :D

Obenem sem se ugotovil da mi ventilator vec ne dela, prvi znal je bil ze ta teden ko se je klima vgasnila ko se nisem vozil, test v INPI ga tudi ne sprozi, tako da bom moral tudi to menjat.

https://youtube.com/...kxtnykFwMp7M94r

Urejal AsdAsd, 09.06.2024, 14:54.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in PedalkaDoZeleza uporabnikom je všeč to sporočilo


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Avtomobil: 4kolesa+volan

#132

Sem te hotel vprašat kater radiator si imel. Jaz drugega za hladilni sistem ne kupim razen original ali pa nadgradnjo (csf radiator, stewart pumpa itd...).

Me veseli da ga nisi pregrel, zdaj pa dobro kupu za menjavo pa boš brez skrbi. Pa v kolikor nimaš električnega predlagam da nadgradiš.
Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#133

Sem te hotel vprašat kater radiator si imel. Jaz drugega za hladilni sistem ne kupim razen original ali pa nadgradnjo (csf radiator, stewart pumpa itd...).
Me veseli da ga nisi pregrel, zdaj pa dobro kupu za menjavo pa boš brez skrbi. Pa v kolikor nimaš električnega predlagam da nadgradiš.


Nabavil bom Nissens, original je predrag (300€). Posodo bom pa vzel originalno ker je le 70€. Ventilator je ze elektricen, ki rad crkne…
Prikaži več možnosti


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Avtomobil: 4kolesa+volan

#134

Nabavil bom Nissens, original je predrag (300€). Posodo bom pa vzel originalno ker je le 70€. Ventilator je ze elektricen, ki rad crkne…


Ja jaz mam tud nissens kaki 2 leti star, trenutno zgleda ok ampak jaz vem da bom naredil upgrade ko bom menjal.
Zanimivo jaz trenutno "še" nimam teżav z ventilatorjem, upam da tako ostane.
Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#135

Ja jaz mam tud nissens kaki 2 leti star, trenutno zgleda ok ampak jaz vem da bom naredil upgrade ko bom menjal.
Zanimivo jaz trenutno "še" nimam teżav z ventilatorjem, upam da tako ostane.

Ja, al se pokvarijo na način da dela na 100% cel cajt, ali pa neha delat popolnoma. Nevem pa če se ga da na kak način popravit



Urejal AsdAsd, 09.06.2024, 20:06.

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 373
  • Lokacija: Slovenska Bistrica, Štajerska
  • Avtomobil: E34 M5, E46 M3

#136

Imam električni ventilator za tebe če te zanima


Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#137

Menjan hladilnik z Nissensom z lotanimi rebri, originalna posoda in Bosch GEN 2 ventilator iz avtov >6/03, baje so najzanesljivejsi in kontrolerji se se zdaj delajo in uporabljajo na vec znamkah (Volvo, Ford, Renault,…). Okoli kontrolerja je tovarnisko tesnilna masa zato sem okoli namazal na novo da ne pride noter vlaga ter kontakte namazal z mastjo da ne oksidirajo.

Pripete slike za predogled

  • IMG_7715.jpeg
  • IMG_7716.jpeg
  • IMG_7719.jpeg
  • IMG_7720.jpeg

Urejal AsdAsd, 18.06.2024, 16:29.

Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#138

Glede na to da se počasi odpravljam na morje, sem preventivno menjal še bencinsko pumpo.Noter je bila še originalna, zdaj vgradil sem VDO. Staro se je že slišalo zunaj avta kako brni odkar imam avto, zdaj je pa čista tišina :-D


Pripete slike za predogled

  • ze1AuCkz.jpg
  • zX54LeVd.jpg
  • XSVHfJ-M.jpg

Urejal AsdAsd, 22.07.2024, 14:37.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 797
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#139

Hehe, meni je bencinska tako brnela vseh 11 let kolikor sem imel avto, pa ni crknila. :-D

To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#140

Malo vzdrževanja spet, ko sem menjal vztrajnik in sklopko sem menjal tudi semering na glavni gredi in od takrat mi od tam pušča olje. Po 3 letih vohanja zažganega olja sem mel dovolj.

Vzelo se je dol menjalnik in vse ščistilo in na novo zatesnilo. Puščalo mi je, ker ni bilo tesnilne mase na robih tesnila pokrova in na spodnjih dveh vijakih (ta korak dosti ljudi pozabi in začne puščat skozi vijake saj gre luknja skozi v karter). Najbolj se je poznalo puščanje skozi vijak pri vožnji v hrib, kjer sem pri vožnji na Pohorje lahko hitro zgubil 2 ali 3 deci olja...

 

Novo tesnilo + tesnilna masa..

u2p-tSGO.jpg

 

Nov semering, pri katerem je treba počakat vsaj 2 uri preden se vžge motor da se teflonski ring lahko vsede

T4fyD3AK.jpg

 

Ob odstranitvi menjalnika sem še opazil da je 3 leta puščanja olja pustilo tudi posledice na hardy zglobu

ClgMld0I.jpg

 

Puščala sta tudi semeringa izhodne gredi iz menjalnika in šalterja.

bYR_tKt0.jpg

 

Košaro in vse dele okoli se je ščistilo in namestilo nazaj :)

vru1_b9b.jpg

1Inc5ULg.jpg
 



Urejal AsdAsd, 31.03.2025, 07:12.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.