Skoči na vsebino

 

e60 535d težava z oljem

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
24 odgovorov v temi
peter1991
peter1991
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#1

Lp. 

Ker imam en resen problem in sem se spomnil na ta forum, bi bil hvaležen vsakega odgovora.

Namreč 2 leti sem lastnik bmwja e60 535d. V tem času sem z njim naredil okoli 70.000km brez vsakega problema.

v zadnjem času pa se mi je začela ena težava. Namreč avto zjutraj, ko je motor hladen pri vožnji v klanec ali da pritisneš gas do polovice, vrže olje ven pri zamašku za nalivanje in potem se vso to olje scedi po turbinah. PAZI, avto to dela le, ko je motor hladen. Ko se motor segreje tega problema več ni. 

Pregledali smo turbini, ki sta OK, zamenjal sem odušek, ki se nahaja na pokrovu ventilov. Pregledali smo vakuum cevi vendar ne pridemo do zaključka. Kot sem napisal bi bil vesel vsakega odgovora.

 

hvala in lp


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 543
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Kje se nahaja tisti čep, sem že pozabil, a je na pokrovu ventilov? Hladno olje ima višji tlak, lahko da je večji pretok olja v glavi takrat normalen in da ga vrže ven zato, ker je zanič tesnilo tistega pokrovčka. Jaz bi za začetek zamenjal tesnilo, ne sme ga kar tako ven metat. Aja pa še nekaj, a si siguren da v motorju ni preveč olja? Je merilna paličica za olje original od tega motorja? Na njej je odtisnjena kataloška številka, preveri če je za 535d.


Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 159
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#3

Lahko da je pregosto olje in regulator oljnega tlaka ne deluje tako kot bi moral... Ali pa je zabasan odtok olja iz glave...
Prikaži več možnosti


peter1991
peter1991
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#4

Kje se nahaja tisti čep, sem že pozabil, a je na pokrovu ventilov? Hladno olje ima višji tlak, lahko da je večji pretok olja v glavi takrat normalen in da ga vrže ven zato, ker je zanič tesnilo tistega pokrovčka. Jaz bi za začetek zamenjal tesnilo, ne sme ga kar tako ven metat. Aja pa še nekaj, a si siguren da v motorju ni preveč olja? Je merilna paličica za olje original od tega motorja? Na njej je odtisnjena kataloška številka, preveri če je za 535d.

Ja nahaja se na pokrovu ventilov. Tisti čep (odušek) je bil zamenjan z originalnim in tudi tesnila so bila zamenjana. Merilna palica je original, olja je tolko kolko mora bit. 

Tudi olje, ki sem ga uporabljam pri menjavi je original Bmw 5w-30....na to olje se avto vozi vseskozi....

 

Jutri bomo premerili kompresijo. Imam občutek, da se dogaja nekaj pri batih.!?


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 400
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#5

Tesnilo pokrova ventilov menjaj najprej... Namrec to tesnilo tesni tudi 6 lukn sesalnega kolektorja kjer je pritisk turbin in lahko prebija v motor.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • Carpenter in dragan klep uporabnikom je všeč to sporočilo


peter1991
peter1991
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#6

Tesnilo pokrova ventilov menjaj najprej... Namrec to tesnilo tesni tudi 6 lukn sesalnega kolektorja kjer je pritisk turbin in lahko prebija v motor.


Mislis, da bi lahko bil to vzrok glede na to da se to dogaja samo pri hladnem motorju?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 543
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Mislis, da bi lahko bil to vzrok glede na to da se to dogaja samo pri hladnem motorju?

Tin je zelo dober mehanik, ne bo ti nečesa svetoval brez razloga. Menjava tesnila te ne stane veliko, poskusi, zna bit da boš rešil problem.

 

Kar se tiče temperature je tudi logično da se to dogaja pri hladnem, če so luknje zabasane je ravno pri hladnem olju pretok manjši in se lahko takrat pojavi opisana težava. 


Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti


peter1991
peter1991
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#8

Ugotovili smo, da je na 1. in 6, batu premalo kompresije. Torej to lahko pomeni okvaro na batnih obročkih. 

Odločil sem se da kupim in menjam motor. Rečite mi samo, če je 530d motor v osnovi čisto isti kot ta 535d? 

Oznaka mojega motorja bi naj bila M57D30TÜ. Tudi na wikipediji sem prebral, da sta ta motorja ista, vsaj kaj se velikosti batov tiče https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57

Na nekaterih forum sem pa prebral, da izpušni kolektor z dvema turbinama ne paše na motor z enojno turbino. Ve slučajno kdo kaj o tem, da si zraven ne razbijem glave.

 

hvala na odgovori...


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 419
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#9

Letnik avta?  Če je prva generacija 272KM  motor sigurno ni enak. so drugačni bati od 535d.


Prikaži več možnosti


peter1991
peter1991
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#10

Letnik je 2005
V cem bi se naj razlikoval?
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 419
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#11

Če je 2005 je 272KM in bati sigurno niso enaki kot navaden 530d. So posebni bati in tudi novi zelo dragi. Aftermarket se ne dobi, samo original. En nov bat stane pa 430€ :)

 

535d ni hec, ko gre kaj narobe.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: 4 kolesa in volan

#12

Dvomim, da je prenizka kompresija kriva za izmetavanje olja. TIN je svetoval, ima izkušnje in tudi strošek menjave pokrova ventilov ni velik. Če boš kupoval drug motor...kako veš, kaj boš dobil? Sedaj imaš 535 in vgradil bi 530...torej so možni še birokratski zapleti na tehničnem pregledu. 


Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 481
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, e90, e61

#13

Mislim, da bi on menjal samo goli motor in prestavil periferijo. Moje mnenje je, da je najbolje, da daš nekomu obnovit motor, kupovati drug 15 let star motor je loterija...sploh za 535d, ki jih ni ravno v izobilju.

 

Se je pa meni enako zgodilo 2x, sicer na e90 m47 320d, ob pospeševanju, ko je bil motor mrzel je olje "udarilo" ven pri pokrovčku,  drugič je olje prišlo tudi v sesalni kolektor in je šel motor papa. Ko sem kokalju omenil, kaj se je zgodilo, je takoj rekel, da je to zaradi uhajanja kompresije. Čudno pri vsem tem je bilo to, da je motor do napake deloval odlično, brez vsakih težav, tako, da sem takrat malo dvomil v Kokaljevo teorijo.

 

Koliko pa imaš prevoženih?



Član KOS
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 400
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#14

530d in 35d nista enaka motorja, drugacni bati, blok...
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 282
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Jaz bi motor vzel ven iz avtomobila, ga razstavil in obnovil. Verjemi, ceneje kot drug rabljen nepreverjen motor.

Pa na koncu imaš praktično nov motor z 0 km.... Pa še veš kaj imaš.

 

Druga zgodba je mogoče, če veš kak motor si kupil, torej si ga probal itd... Pa še tu imaš loterijo, ker ti lahko tako kot tvoj crkne iz danes na jutri ali na pojutrišnjem.

 

Za zrihtat zadevo pa mislim, da bi @TIN bil pravi naslov. 535d ni hec. Ni pa bav bav za tistega ki ve kaj dela. 



Urejal dragan klep, Včeraj, 12:00.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: Ljubljana

#16

Jaz bi motor vzel ven iz avtomobila, ga razstavil in obnovil. Verjemi, ceneje kot drug rabljen nepreverjen motor.
Pa na koncu imaš praktično nov motor z 0 km.... Pa še veš kaj imaš.
 
Druga zgodba je mogoče, če veš kak motor si kupil, torej si ga probal itd... Pa še tu imaš loterijo, ker ti lahko tako kot tvoj crkne iz danes na jutri ali na pojutrišnjem.
 
Za zrihtat zadevo pa mislim, da bi @TIN bil pravi naslov. 535d ni hec. Ni pa bav bav za tistega ki ve kaj dela.


Tudi jaz sem mnenja, da je sigurno boljse porihtati motor. Sploh pa problem teh 3.5 motorjev je ker so povecini naciperani in zluftani... tako da je loterija pri rabljenemu.
Prikaži več možnosti


peter1991
peter1991
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#17

Koliko mi je mehanik obrazlozo, da kompresija "tolce" v karter in ustvarja tlak...
Da bi ventil dihtunga lahko porusla kompresijo na 1 in 6 celindru?
Avto ima 300.000km
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 400
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#18

Koliko mi je mehanik obrazlozo, da kompresija "tolce" v karter in ustvarja tlak...
Da bi ventil dihtunga lahko porusla kompresijo na 1 in 6 celindru?Avto ima 300.000km

Kot sem rekel... Najprej zamenjat tesnilo pokrova ventilov.
V karter ti tolce boost ne pa kompresija.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


beemwe39
beemwe39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 630
  • Lokacija: koroska
  • Avtomobil: old No.39....

#19

Če bi ti kompresija tolkla v karter bi pri zagretem motorju še bol tolkla.....


Bog daj 25 stopinj in bencina poln kesl.....
Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 543
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#20

Peter, tudi jaz sem enakega mnenja, naredi kot ti je TIN predlagal. Izgubit ne moreš dosti s tistim tesnilom, prihraniš pa lahko veliko.

Everyone is gifted, some open the package sooner!

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.