Skoči na vsebino

 

Pridobitev ISO 9001 v manjšem podjetju

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
61 odgovorov v temi
Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 738
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#1

Pozdravljeni;

 

Podjetje z obdelavo kovin bi želelo pridobiti ISO 9001 certifikat. Problem je v tem da je v podjetju zaposlenih 6 proizvodnih delavcev in ena oseba v "režiji". In zakaj se mi zdi problem? Zato ker smo na mojem bivšem podjetju šli pridobivati omenjen certifikat preko TUV in nas je bilo zaposlenih cca. 40, pa je skoraj vsak dobil neke nore zadolžitve.. pri tem podjetju to ne bo šlo, ker si lahko potemtakem zaposlimo nekoga ki nam bi sam ISO fural. Na koga se obrnit? Ima kdo izkušnje z Bureau veritas ali podobnimi? Razpišite se...

 

lp G

 

 


Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 324
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#2

Uff, to je za malo podjetje sploh proizvodno stres, da  glava peče.


Prikaži več možnosti
    • bvogri in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 387
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#3

Niti ni hudo. Standard se, da prilagoti tudi tvojem obsegu. Pravega struckota rabis, da ti za nekaj malega jurjev vzpostavi sistem, da zdrzi presojo. Je to lahko zelo prilagodljivo, samo kako ga znas razumeti. Ti standardi so kot pravo: razume ga vsak po svoje zato pa imaš odvetnike.

Poklici mozakarja Zvonko Livk s.p. (najdi link na google - sem na poti) in ti po ustimal vse tako, da bo prav za vse.



Urejal mihaing, 17.02.2020, 14:38.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 269
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: Alfa GTV Delta TT

#4

Mi smo pred pat let šli v pridobivanje certifikata (takrat nas je bilo 14, IT firma). Kar nekaj papirologije in birokracije, ampak po resnici povedano, ni bilo ekstremno hudo. Res pa je tudi da zaradi certifikata ni bilo ne vem kakših izboljšav in napredka. Tak da ga po izteku nismo obnavljali. Po meni se splača le ako imaš klijente kateri inzistirajo na certifikatu.


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 738
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#5

Tako je, zahteva stranke ISO 9001. Kot si napisal, na prejšnji firmi je bilo enako, polno papiroligije in nič napredka Oz. izboljšav.
Prikaži več možnosti


cabdriver
cabdriver

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 243
  • Lokacija: dolenjska

#6

Lahko imate zunanjega sodelavca za kakovost.
Ta naj vam vpelje sistem prilagojen podjetju in bo tudi zraven pri morebitnih presojah kupce.
Lahko poizkusite z g. Kokol Rajko...
Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 308
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#7

Iso 9001 je v osnovi ful dobro zastavljen samo ga podjetja želijo samo zaradi papirja in potem se bistvo izgubi in postane breme. Sem bil dobrih 10 let notranji presojevalec iso 9001 in če bi imeli v našem bivšem podjetju enak odnos do tega standarda kot na začetku bi firma lahko bila še vsaj 1 x večja in bolj kvalitetna, kot je bila ko sem jo zapustil. 

Ni pa to noben bav bav, pač projekt, ki zahteva malo reda in pregleda kaj se dogaja, kako se dogaja in kje se lahko izboljšuješ. Seveda zunanji svetovalec je dobrodošel, da te usmerja nikakor pa ne, da dela namesto tebe.



Urejal Plavi, 17.02.2020, 21:57.

Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 538
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8

Mi imamo že dolga leta ta standard in ga redno obnavljamo. Zaposlenih nas je pa 6 vseh skupaj, urejajo pa tole moji starši in en zunanji presojevalec. Je pa vsako leto kar nekaj dela s tem ja, ampak predvsem s papirji.


Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 634
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#9

Pridobivanje certifikata sem nekajkrat videl v srednje velikih podjetjih v vlogi dobavitelja. Ko pol firme stoji, da sestankujejo s svetovalci.

Če bi bil lastnik in bi se dalo, bi se temu izognil.

Vse skupaj se mi je zdelo kot nekakšen davek na svetovalce; če si zadosti velik, da si lahko privoščiš ta balast.

Kar je pri tem normiranju in opisovanju ter dokumentiranju postopkov pozitivnega, kvalitetno podjetje večinoma že dela samo, morda se drugače imenuje in je v drugačni obliki. Ostane pa veliko nepraktičnih predpisov, ki se v resnici ne uporabljajo. Ali še slabša inačica - ob prepirih glede zagotavljanja kvalitete gredo zaposleni pogledat zapisani standard in naredijo tisto, ne pa odkrivat razloga za problem in ga razrešiti. Nekako kot bi z bi pogledal v biblijo za odgovor glede proizvodne dileme.

Smešna posledica je tudi, da firme še naprej uporabljajo ad-hoc papirne delovne naloge za vzorčenja ali male serije. Ko sem jih vprašal, kako se to sklada z iso9001 so se smejali in rekli da tega svetovalcem pač niso povedali.

Mislim, da je še največja praktična vrednost tega normiranja v primeru, če nekdo hoče firmo preseliti na drugo lokacijo, saj so v tem primeru vsi delovni postopki zapisani in ločeni od konkretnih ljudi.


Prikaži več možnosti
    • Mrcina je všeč


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 361
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#10

Za avtorja teme

 

Za pridobitev certifikata ISO 9001:2015 število zaposlenih ni pomembno (vodil sem cerifikacijo po IATF v podjetju z 15 zaposlenimi)

 

Kar se tiče papirologije - zavisi kako zastaviš sistem

 

Kar si predpišeš moraš upoštevati in o tem vodit zapise.

 

Zahteva, ki večino malo bega je vodstveni pregled in notranje presoje

 

Torej na kratko - pridobi si zunanjega sodelavca z izkušnjami v tem poslu, upoštevaj tok materiala in tako zastavi procese (vse ključne zadeve opiši v poslovniku)

 

Pazi na kazalnike procesov - morajo biti merljivi in ti morajo pomagati pri izboljševanju

 

Postopek je sledeč - izbereš akreditacijsko ustanovo (SIQ, TUV, BVQI), pripraviš dokumentacijo za Stage 1, izvedeš ukrepe in greš na Stage 2 (presoja v podjetju), če ni neskladnosti, dobiš certifikat

 

Pazi pa nekaj - po mojih izkušnjah je certifikat lažje pridobiti kot ga vzdrževati

 

Če te zanima več informacij oziroma bolj podrobno me kontaktiraj na ZS


Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 738
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#11

Pridobivanje certifikata sem nekajkrat videl v srednje velikih podjetjih v vlogi dobavitelja. Ko pol firme stoji, da sestankujejo s svetovalci.

Če bi bil lastnik in bi se dalo, bi se temu izognil.

 

Verjemi da bi se vsi izognili temu, če bi se dalo. Sodelujem s podjetjem ki ima IATF certifikat, je rekel njihov notranji presojevalec da so delali brez njega dokler jim dobavitelji niso postavili ultimata in ni šlo drugače kot da ga pridobijo. Tisto je šele noro...


Prikaži več možnosti


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 361
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#12

Ja, v verigi dobaviteljev v avtomobilski industriji je ISO 9001 praktično nujen

 

Če ne drugače, pozna se pri oceni dobavitelja in tudi lažje prideš do posla - v bistvu je osebna izkaznica podjetja

 

Avtor teme ima proizvodno podjetje, se pravi fokus je na proizvodnji - podpirata jo prodaja in nabava (verjetno ena in ista oseba)

 

Potem lahko definiraš še proces vodenja, kamor vtakneš tudi sistemske zadeve

 

SVK mora biti vitek, brez nepotrebnega balasta

 

Naj avtor teme malo več napiše kaj želi oziroma pričakuje

 

Sedaj lahko samo teoretiziramo


Prikaži več možnosti
    • MG in Nixxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 262
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#13

Izkušenj s presojami (ISO9001, IATF, ISO13485, VDA 6.x, CQI-ji), postavitvijo SVK-jev, različnimi certifikacijskimi organi kolikor hočeš :laugh... 10 let +.

 

Kot so ti nekateri že napisali - ni to noben bavbav tudi za manjša podjetja, samo pravilno mora biti postavljen. Pravilno postavljen pa bo sistem takrat, ko se bo človek, ki ga bo postavljal, poglobil v vaše interne postopke. Pod črto: velika večina zunanjih svetovalcev ti / vam bo drago prodala že ne vem kolikokrat uporabljen "template", ki pa ne bo prilagojen vašemu načinu dela in potem se bo dogajalo vse, kar je že napisano v temi... Ogromno dodatnega dela, nepotrebnih papirjev, na koncu tudi €€€.

 

O izkušnjah s certifikacijskimi hišami (BV, TÜV, SIQ...) ne bom pisal tle gor, tudi ne o B.K. in Z.L., ki sta že omenjena v tej temi. Če te zanima kaj več, pošlji PS.

 

Kot je pa že izpostavil (-a :jack) @fancy, boste pa imeli največ dela z zapisi. Pregled vodstva in notranje presoje pa niso nič posebnega, če se jih pravilno zapelje ;).  

 

LP A.



Urejal Andy04, 19.02.2020, 15:23.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 361
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#14

Andy04, fancy je fantek tako da brez skrbi

 

Se pa kar strinjam z tvojim postom, se že cca 25 let ukvarjam s tem

 

Če bo čas, zvečer napišem postopek za certificiranje in kako se ga je najbolje lotiti (certifikacijskih hiš sploh ne bom omenil)

 

Do takrat pa pregledujem dokumentacijo za Stage 1 po IATF 16949 - sicer sem jo sam napisal ampak vseeno je dobro narediti dodaten pregled

 

Bodite v cvetju


Prikaži več možnosti
    • bvogri je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 132
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#15

Kakšen Stage 1? Kaj naj bi to pomenilo?

 

Sicer pa ja če je kdo pri volji bi bilo super če bi napisal ključne točke kako se lotit certificiranja ter na kaj so se pri vas osredotočili presojevalci :)


Prikaži več možnosti


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 361
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#16

Jutro

 

Stage 1 pomeni pregled celotne dokumentacije SVK na lokaciji

 

Če je dokumentacija skladna oziroma so korigirane neskladnosti greš na Stage 2, kar pomeni celotno presojo na lokaciji

 

Trajanje presoje (1,2,3 dni ) je odvisna od števila zaposlenih, prav tako število presojevalcev

 

Brez panike, presoja v podjetju z 10 zaposlenimi traja 1 dan z enim presojevalcem

 

Na certifikacijski presoji se pregledajo vsi procesi po vseh točkah standarda

 

Vmes sta 2 kontrolni presoji

 

Sledi recertifikacijska presoja - velja kot za certifikacijsko

 

Na kaj so presojevalci posebej  pozorni ?

 

Kakor kateri - vsak ima svoj fetiš - tudi jaz  :-D


Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 262
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#17

Ja, v verigi dobaviteljev v avtomobilski industriji je ISO 9001 praktično nujen

 

Ni dovolj :ok2

ISO9001 + dodatna znanja o "5-ih stebrih" avtomobilske industrije je minimum.

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 738
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#18

Ja nič bo treba naredit nekaj na tem, jeba so dodatni stroški in izguba časa...  :frown


Prikaži več možnosti


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 361
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#19

Seveda je potrebno poznati imeti posebna znanja za avtomobilsko industrijo - recimo tehniko 5 xz akaj, Ishikava, 8D in podobno (da ne naštevam vsega)

 

To se da doseči z internim in eksternim izobraževanjem - najprej internim, da imaš znanje za eksterno.

 

Vse se da naučit

 

Kako je že rekel pokojni predvojni alpinist - kjer je volja, tam je pot  :)


Prikaži več možnosti


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 361
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#20

Ja nič bo treba naredit nekaj na tem, jeba so dodatni stroški in izguba časa...  :frown

 

Ja, dodatni stroški so vedno problem - da o času ne govorim

 

Malo se poglej - kaj boste naredili sami kje boste rabili zunanjo pomoč

 

Kdo se bo ukvarjal v podjetju s temi zadevami

 

Pridobi ponudbo od akreditacijske hiše, da ti je poznan še ta strošek

 

Potem pa veselo na delo in čez cca 3 mesce je certifikat v podjetju  :beer


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.