No ko smo pri tem, sodelavec na bivši firmi je skoraj ma. jeb. presojevalcu, ko mu je rekel da ima avtomobilska industrija izredno visoke standarde kvalitete. Aja, bil je lastnik Bmw-ja.
Hja, dober dokaz, da ne razume standardov. BMW in celotna avto industrija ima cel kup standardov za preverjanje vhodne in izhodne kakovosti in internih procesov. To pa ne določa, da bo avto bulletproof. S pomočjo standardov se samo preveri, da so dobavljeni sestavni deli ustrezni podanim zahtevam. Če pa BMW postavi zahteve tako nizko, da avtomobili po preteku garancijske dobe odpovejo na celi fronti... Hja to samo pokaže, da standardi dobro delujejo. Zahteve so bile postavljene, vpeljane skozi standard in so dosegle točno svoj namen. Prvi kupec je zadovoljen in so ga lepo oprali za kupnino voza, drugi lastnik pa bo tudi pridno polnil malho koncerna, ko bo kupoval rezervne dele.
Vodstvo podjetja je pod pritiskom lastnikov zahtevalo, da podjetje ustvari čim več prometa in dobička in točno ta zahteva se je skozi veljavne standarde in zahteve rezultirala njegov voz.
Z vidika standardov in procesov deluje vse po ISO 9001 in ISO 14001 in IATF 
Jaz imam probleme z dobavitelji materiala, en teden je za njih gor-dol. Že tako čakaš na material vsaj 10 delovnih dni, jaz pa imam roke za izdelavo (od potrditve naročila in izdobave) po 3 tedne... Taboljša sem slišal pred mesci ko sem naročal neko navadno jeklo (St-52) , ma nekih čisto standardnih mer.. Nimamo nič zaloge, časi so nestabilni pa nočemo imeti nič na lagerju, dobava pa min 2-3 tedne.
Pa še zanimivost, po novem imamo neko zatišje v strojništvo in moramo iti s cenami obdelave dol. Hkrati pa nas dobavitelji materialov, softwarov in rezilnega orodja obveščajo da so cene šle gor! Narobe svet. 
Ja v industriji je to večna težava. Počasi se kažejo posledice pretekle recesije, ki so povsod po svetu, nasploh v železarski in jeklarski industriji zdesetkale kapacitete. V času pretekle krize so se cene materialov nižale, nekateri proizvajalci niso preživeli. Sedaj se je gospodarstvo pobralo, povpraševanje presega kapacitete in dogajajo se zamude. Ne skrbi, kmalu teh težav ne boš imel več. Tisti ki so vpeti v mednarodne dobavne verige že občutijo stagnacijo in upadanje naročil. Čez pol leta do leto dni boš imel na voljo dovolj surovin, vprašanje če bodo tudi kupci. 
Enako pri nas, zadnje leto bistveno poslabšanje! Konkretno imamo težave z WDI materialom (nemški).
S cenami pa tudi nas stiskajo, stroški grejo pa gor
Ta mesec smo dobili "obiske" iz Ete Cerkno (ki je praktično pod taktiriko EGO iz Nemčije), so prinesli ultimat o znižanju cen. Zdaj delamo za njih s pozitivno nulo tako rekoč... Ne vem, kam to pelje...
Kakšna je rešitev se ozri k Italijanom. Tam že leta večajo svojo produktivnost in manjšajo strošek izmeta z avtomatizacijo in robotizacijo proizvodnih linij. Tam kjer je včasih na izmeno delalo 15 ali 20 ljudi, so samo še robotske roke in operater ali dva na izmeno, ki posredujeta v primeru napake na stroju in skrbita za primeren pretok surovin in končnih izdelkov skozi proizvodnjo. Ne boš verjel, po izkušnjah je avtomatizacija primerna tudi za serije po nekaj 10 kosov, ne samo za velike količine.
LP Tristan01